Ράλλυ Γερμανίας 2015

Το πρώτο πλήρως ασφάλτινο ράλλυ της χρονιάς είναι στη Γερμανία. Τα αυτοκίνητα παίρνουν το απαραίτητο set-up και χαμηλώνουν όσο περισσότερο γίνεται για μεγαλύτερη πρόσφυση με πιο σφιχτές αναρτήσεις. Οι οδηγοί που αισθάνονται πιο καλά στην άσφαλτο τρίβουν τα χέρια τους κι οι ‘χωμάτινοι’ προσπαθούν να μείνουν στο δρόμο και να ελαχιστοποιήσουν τις απώλειες. Η νεοεισελθείσα ομάδα της Voklswagen τα τελευταία δύο χρόνια έχει σαρώσει πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών, αλλά μέχρι τώρα δεν είχε καταφέρει να νικήσει στον εντός έδρας αγώνα, κάτι που θα ήθελαν τρομερά πολύ να επιτύχουν φέτος. Όντας προσηλωμένοι σ’αυτόν το στόχο οι οδηγοί της Γερμανικής ομάδας, κάνουν τα πράγματα πολύ δύσκολα για τους ανταγωνιστές τους οι οποίοι ελπίζουν σε μηχανικά προβλήματα ή εξόδους. Αυτή τη χρονιά, όμως, δεν έγινε τίποτα από τα δύο για κανέναν από τους οδηγούς της VW με αποτέλεσμα να οδηγήσουν γρήγορα, αλάνθαστα και απροβλημάτιστα φτάνοντας στο δεύτερο lockout του podium για τη φετινή χρονιά! 1-2-3 λοιπόν, ξανά, μετά το Μόντε Κάρλο. Με τις συνηθισμένες θέσεις, Οζιέ, Λάτβαλα, Μίκελσεν, όπως ακριβώς είναι η δυναμικότητα των τριών οδηγών με βάση τα αποτελέσματά τους. Σε έναν αγώνα όπου οι ειδικές διαδρομές αλλάζουν από κλειστές και τεχνικές με πολύ χώμα στις άκρες σε ανοιχτές και καθαρές με πολύ γρήγορα κομμάτια. Απαιτείται τεράστια προσοχή στις σημειώσεις, αυτοσυγκέντρωση σε κάθε ειδική και εξτρά προσοχή στα σημεία που η άσφαλτος γεμίζει με χώμα ή λάσπη από τα προηγούμενα αυτοκίνητα κάνοντας την πρόσφυση εφιάλτη. 

AUTOMOBILE: WRC Deutschland- WRC -20/08/2015

Η πρώτη μέρα ξεκίνησε δυναμικά για τον πρωταθλητή Οζιέ, ο οποίος κέρδισε τις δύο πρώτες ειδικές με τα άλλα δύο Polo να τον ακολουθούν και καλύτερο απ΄τους υπόλοιπους τον Μικ με DS3. Ο Λάτβαλα αντεπιτέθηκε στην 3η ειδική και πήρε το προβάδισμα που διατήρησε μέχρι και την 5η ειδική. Κερδίζοντας 5 στις 6 πρώτες ειδικές, ο Οζιέ πήρε τα ηνία του αγώνα και δεν τα άφησε ποτέ. Λάτβαλα και Μίκελσεν συνέχισαν στις θέσεις 2 και 3, ενώ ο Μικ για ακόμα έναν αγώνα βγήκε εκτός δρόμου, έσπασε την ανάρτηση και έχασε αρκετό χρόνο. Αμέσως μετά τα 3 VW, ήταν τα δύο Hyundai των Σόρντο και Νέβιλ που έψαχναν μάταια τρόπο να φτάσουν την απόδοση των Polo μπροστά τους. Στο δεύτερο μισό της ημέρας ο Οζιέ βρήκε καλύτερο set-up και κέρδισε όλες τις ειδικές που απέμεναν φτιάχνοντας διαφορά 9,5 δευτερόλεπτα απ’τον Λάτβαλα. Ο Κρις Μικ τελικά έχασε πάνω από 9 λεπτά, καθώς με το πρόβλημα στην ανάρτηση και χωρίς ενδιάμεσο service, αναγκάστηκε να πηγαίνει πολύ αργά. Η μόνη μάχη της πρώτης μέρας ήταν ανάμεσα στα δυο i20 WRC με τον Σόρντο να βγαίνει προσωρινά νικητής. Ακολουθούν Έβανς με προβλήματα στο χειρόφρενο, Τάνακ με μικρο-εξόδους και όγδοος ο Πάντον. Υπερβολικά προσεκτικός με έλλειψη αυτοπεποίθησης και κατ’επέκταση αργός ήταν ο Όστμπεργκ της Citroen που έμεινε 9ος. Μια καλή πρώτη εμφάνιση με το τρίτο DS3 WRC του Λεφέμπρ, τον έφερε στην 10η θέση γενικής.  

AUTOMOBILE: WRC Deutschland- WRC -20/08/2015          AUTOMOBILE: WRC Deutschland- WRC -20/08/2015

Η δεύτερη μέρα ξεκίνησε στο ίδιο μοτίβο με τους δύο πρώτους να ανταλλάσσουν χρόνους, αλλά μέχρι το μεσημεριανό service park ο Οζιέ είχε ανοίξει τη διαφορά σχεδόν στα 20 δευτερόλεπτα. Η εσωτερική μάχη στις θέσεις 3-4 καλά κρατούσε, καθώς ο Σόρντο είχε προβλήματα στα κατεβάσματα από 2α σε 1η και οι δύο teammates άλλαζαν συνεχώς θέσεις. Ο τρίτος Μίκελσεν χωρίς να πιέζεται αλλά ούτε και να πιέζει, έγινε ‘πειραματόζωο’, καθώς του τοποθέτησαν το νέο διαφορικό με σκοπό να τεστάρει κάποιες ρυθμίσεις για το επόμενο ασφάλτινο ράλλυ στην Κορσική. Στις απογευματινές ειδικές που γίνονταν σε στρατιωτικούς δρόμους που χρησιμοποιούν τα τανκ, ο πρωτοπόρος Οζιέ εκτόξευσε τη διαφορά πάνω από μισό λεπτό, αφού οδήγησε άψογα και ο Λάτβαλα έψαχνε να βρει γιατί χάνει τόσο χρόνο. Η ημέρα έκλεισε με την ίδια κατάταξη, μπροστά το τρίο της VW, μετά το δίδυμο της Hyundai (Σόρντο-Νέβιλ) και 6ο τον Έβανς της Ford. Ο ανανεωμένος Όστμπεργκ ανέβηκε 7ος, περνώντας Τάνακ και Πάντον που είχαν, βέβαια, κάποια μηχανικά προβλήματα. Την τελευταία θέση κρατούσε δυνατά ο Λεφέμπρ. 

AUTOMOBILE: WRC Deutschland- WRC -20/08/2015

Η τελευταία μέρα είχε 2 ειδικές που επαναλαμβάνονταν. Είναι αυτές στις οποίες τα προηγούμενα χρόνια είχαν εξόδους οι Οζιέ και Λάτβαλα. Με την εντολή του Καπίτο στην VW να φέρουν απλά τα αυτοκίνητα στον τερματισμό χωρίς να εγκαταλείψουν, ο Οζιέ έκανε μια Κυριακάτική βόλτα πηγαίνοντας χαλαρά σε σημείο που ακόμα και στην Power Stage δεν πίεσε για παραπάνω βαθμούς, κάτι που έχει κάνει επιτυχημένα σε όλους τους άλλους αγώνες. Ο Λάτβαλα οδηγούσε πιο γρήγορα και μάλιστα, προσπαθώντας να κερδίσει την Power Stage είχε μια επαφή με έναν τοίχο, μα ευτυχώς γι’αυτόν χωρίς άλλα παρατράγουδα.

Απαράλλαχτη έμεινε η Γενική Κατάταξη, δηλαδή Μίκελσεν, Σόρντο, Νέβιλ, Έβανς, Όστμπργκ, Τάνακ, Πάντον και Λεφέμπρ. Η παρηγοριά του Μικ ήταν οι 2 βαθμοί της τελευταίας ειδικής την ώρα που η Citroen έκανε σαν ομάδα μια απογοητευτική εμφάνιση και τελικά έχασε τη δεύτερη θέση από τη Hyundai στο πρωτάθλημα κατασκευστών. Σ’αυτό βοήθησαν οι βαθμοί από τα δύο i20 στη δεκάδα και ο ένας βαθμός του Σόρντο στην Power Stage. Ποια παρέμεινε πρώτη; Χωρίς αμφισβήτηση από κανέναν αντίπαλο η VW. Τέτοια είναι η κυριαρχία της, όπως έχουμε ξαναπεί, που στον συγκεκριμένο αγώνα κέρδισαν τα αυτοκίνητά της όλες τις ειδικές διαδρομές εκτός από μία που πήρε ο Έβανς με Fiesta WRC. Τι να περιμένουμε λοιπόν στον επόμενο αγώνα; Τη μαθηματική εξασφάλιση του τίτλου, προφανώς. Από μία ομάδα κι έναν οδηγό που έχουν βαλθεί να σπάσουν όλα τα ρεκόρ μιας προηγούμενης αυτοκρατορίας του Λέμπ με τη Citroen. Αν στο Ράλλυ Αυστραλίας ο Οζιέ τερματίσει μπροστά από τον Λάτβαλα σε οποιαδήποτε θέση, θα πάρει τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο στο WRC. Ας μη βιαζόμαστε, όμως και για χάρη του ανταγωνισμού να δούμε κάτι διαφορετικό στην Αυστραλία, να μην είμαστε στο ίδιο έργο θεατές…

Αναλυτικά η κατάταξη μετά το τέλος του ράλλυ:

WRC-logo

Βαθμολογία Οδηγών 2015          Βαθμολογία Κατασκευαστών 2015

 Μπορείτε να βλέπετε όλα τα βίντεο στα κανάλια των ομάδων στο Youtube!

          citroen-cars-logo-emblem  ???????????  2000px-Volkswagen_logo_2012.svg

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Posted in WRC

Αφήστε το δικό σας σχόλιο

Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει

Notify of
avatar
wpDiscuz