Honda Civic Type R

Όποιος δεν έχει ζηλέψει τον λυσσαλέο ήχο από έναν κινητήρα V-Tec της Honda που ουρλιάζει μέχρι να φτάσει στο χαρακτηριστικό κόψιμο του κόφτη, είναι ή κουφός ή δεν έχει ιδέα από αυτοκίνητα! Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων και μελωδικός ήχος από 2λιτρα μοτέρ είναι ο συνδυασμός που παθιάζει εδώ και πολλά χρόνια όσους έχουν, αλλά και όσους θα ήθελαν να αποκτήσουν, ένα Type R. Σήμερα η Honda προσθέτει και κάτι άλλο στον κινητήρα- με το ρίσκο να χάσει, ίσως, κάποιους από το φανατικό κοινό της- ένα τούρμπο! Το νέο Civic Type R δεν θα έχει ατμοσφαιρικό κινητήρα που θα χρειάζεται να τον “λιώνεις” μέχρι τις 9000 στροφές για να αποδώσει το αυτοκίνητο τα μέγιστα, αλλά θα έχει έναν υπερτροφοδότη καυσαερίων που κάνει τη δουλειά από πολύ πιο χαμηλά και χωρίς κόπο. Είναι μια νέα εποχή για τη Honda, ειδικά τώρα που ξαναμπήκε στην F1 με τούρμπο κινητήρες 1,6 λίτρων.

Honda-Civic_Type_R_2015_1280x960_wallpaper_01           type-r-image-2-11th-feb

Παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης και το δελτίο τύπου αναφέρει 2000 κυβικά εκατοστά και απόδοση 306 ίππους (στον στρόφαλο, όχι στους τροχούς). Επίσης, “φωνάζει” εξωτερικά με τους μεγάλους προφυλακτήρες με ανοίγματα για τον αέρα, τις ζάντες 19 ιντσών, την τεράστια αεροτομή αλλά και με τις 4 απολήξεις της εξάτμισης. Ας ελπίσουμε ότι έχουν κάνει αρκετά καλή δουλειά στο θέμα του ήχου, ώστε να μη χρειάζεται να αναπολούμε το παρελθόν. Αν παρατηρήσουμε καλύτερα όλα τα αεροδυναμικά βοηθήματα- αεραγωγούς, γρίλιες, πλαϊνά, αεροτομή και πίσω διαχύτη- καταλαβαίνουμε ότι δεν είναι μόνο για εφέ, κάνουν πραγματική δουλειά, δίνοντας αρκετή κάθετη δύναμη και σταθερότητα, πράγματα που χρειάζεται ένα σημερινό σπόρ αυτοκίνητο.

Όπως και πολλοί αντίπαλοι του Type R, έχει εφοδιαστεί με όλα τα gadget που κάνουν τον οδηγό να πιστεύει ότι παίζει κάποιο ηλεκτρονικό παιχνίδι με αυτοκίνητα. Πατάς το κουμπί “+R” και όλα γίνονται πιο άγRια! Καλύτερη χαρτογράφηση κινητήρα, πιο σκληρή ανάρτηση, πιο γρήγορο τιμόνι κάνουν τον οδηγό να χαίρεται κάθε χιλιόμετρο “στριφτερό” ή όχι, απολαμβάνοντας τις χάρες ενός γρήγορου hatch. Μένει να δούμε αν όντως η τόση δύναμη θα περνάει σωστά στους μπροστά τροχούς και αν η μηχανικά ελεγχόμενη υποστροφή θα βοηθάει τον οδηγό δίνοντας μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και μια προβλεψιμότητα (βαρεμάρα!) στον τρόπο οδήγησης. Όταν όλες σχεδόν οι εταιρείες παίζουν τα καλύτερα χαρτιά τους σ’αυτήν την κατηγορία, το Civic Type R έχει επανέλθει δριμύτερο και ας ελπίσουμε ότι θα δούμε αρκετά από αυτά και στους ελληνικούς δρόμους.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

civic

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram

Αφήστε το δικό σας σχόλιο

2 Σχόλια on "Honda Civic Type R"

Notify of
avatar
Διάταξη:   Νεότερο | Παλιότερο | Περισσότερες ψήφοι
trackback

[…] Του Κώστα Μπουλούκη (strivein.gr) […]

Αλεξης
Guest

Για πρώτη φορά το «Ταπερ» δείχνει τόσο άγριο!

wpDiscuz