Audi TT 2.0 TFSI

Το Audi TT έχει ένα από τα πιο κλασικά και διαχρονικά σχήματα στη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία. Κάθε νέα γενιά  του, μελετάται πολύ προσεκτικά προτού τεθεί σε παραγωγή, ώστε να διατηρεί τις γραμμές του αυθεντικού και ταυτόχρονα να συμβαδίζει με τις γραμμές του μοντέρνου. Έτσι και στην τρίτη του γενιά, εμφανισιακά ξεχωρίζεις αμέσως το σχήμα του, διακρίνεις, όμως, τις αλλαγές. Νέοι προφυλακτήρες, πολυγωνική μάσκα, φουσκωμένα φτερά, πιο επιθετικά φανάρια LED μπροστά και πίσω, διπλές εξατμίσεις (τετραπλές για το TT S), 17-άρες ζάντες αλουμινίου (18″ κατά προτίμηση) και την πίσω αεροτομή να σηκώνεται ως αεροδυναμικό βοήθημα μετά τα 120 km/h. Μικρές λεπτομέρειες όπως η σπορ σχεδίασης τάπα της βενζίνης που ξεχωρίζει, κάνουν το νέο ΤΤ να βγάζει προς τα έξω έναν έντονα δυναμικό και σπορ χαρακτήρα  που επιβεβαιώνεται και στα ενδότερα.

Audi-TT_Coupe_2015_1280x960_wallpaper_27          Audi-TT_Coupe_2015_1280x960_wallpaper_15

Το σύνθημα της Audi είναι “less is more”, φράση που αντικατοπτρίζεται πλήρως, αν κρίνουμε από το εσωτερικό του νέου ΤΤ. Εκεί κυριαρχεί η λιτότητα οπτικά, καθώς ξεχωρίζουν μόνο το κοφτό πολυ-λειτουργικό τιμόνι, οι αεραγωγοί και τρείς κεντρικοί διακόπτες στην κονσόλα. Ουσιαστικά, όμως, πρόκειται για μια υπερπλήρη καμπίνα που υιοθετεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας με σκοπό να αφήσει τον επισκέπτη του ΤΤ να παρακολουθεί με δέος όλα τα πρωτοποριακά συστήματά του. Ο πίνακας οργάνων είναι μια τεράστια ψηφιακή οθόνη, υψηλής ανάλυσης, όπου εμφανίζονται με διαφορετικά γραφήματα το παραδοσιακό καντράν με στροφόμετρο και κοντέρ ή (στο infotainment mode) ένας τεράστιος χάρτης για το GPS μπορεί να πάρει τη θέση τους. Ένα δεύτερο στοιχείο που κάνει τρομερή αίσθηση, είναι ότι αεραγωγοί περιέχουν λειτουργικούς περιστροφικούς διακόπτες, μέσω των οποίων  μπορεί να ρυθμιστεί το σύστημα κλιματισμού. Πάνω τους εμφανίζονται ενδείξεις για τη θερμοκρασία και την κατανομή του αέρα, γεγονός που έχει εξοικονομήσει το χώρο μιας επιπρόσθετης οθόνης για τον κλιματισμό. Με αυτές τις δύο βασικές αλλαγές -αλλά και τις λειτουργίες με USB, Bluetooth, Wi-fi, SD-Cards, Voice Control- το εσωτερικό του ΤΤ εκσυγχρονίστηκε, φορτώθηκε με εξοπλισμό από το μέλλον και παρέμεινε απέριττο, σπορ και ποθητό.

Audi-TT_Coupe_2015_1280x960_wallpaper_4f           Audi-TT_Coupe_2015_1280x960_wallpaper_47

Το coupe της Audi οφείλει να είναι επιθετικά σπορ κι όχι μόνο να το δείχνει. Άλλωστε, η βασική βενζινοκίνητη έκδοση κινείται από τον γνωστό (σε Audi A3 και VW Golf GTI) 2-λιτρο TFSI με 230 ίππους. Ο νέος κινητήρας συνδυάζει τα οφέλη του άμεσου ψεκασμού και του ψεκασμού πολλαπλών σημείων, ενώ ο χρονισμός των βαλβίδων και το σύστημα ψύξης έχουν εξελιχθεί με σκοπό την οικονομία καυσίμου και τις μικρότερες τριβές αντίστοιχα. Η κίνηση στους εμπρός τροχούς μεταφέρεται μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 ταχυτήτων ή μέσω του ημιαυτόματου S-Tronic, διπλού συμπλέκτη της Audi. Για την τετρακίνητη έκδοση Quattro, η οικονομική επιβάρυνση σίγουρα θα ξεχαστεί με την καλύτερη, πιο ελεγχόμενη και όταν χρειάζεται ‘παιχνιδιάρα’ οδική συμπεριφορά. Το σύστημα Quattro ελέγχει τις συνθήκες πρόσφυσης των τροχών, τον τρόπο οδήγησης και το τι θέλει να κάνει ο οδηγός και κατανέμει αντίστοιχα τη ροπή στους δύο άξονες. Ο οδηγός θα υποδείξει αυτό που έχει σκοπό να κάνει με τις ρυθμίσεις που επιλέγει για τη σκληρότητα των αναρτήσεων (Comfort-Auto-Dynamic), την απόκριση κινητήρα  και τιμονιού (Comfort-Auto-Dynamic-Efficiency-Individual).

Audi-TT_Coupe_2015_1280x960_wallpaper_1f

Το ESC μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως και στις μπροστινοκίνητες εκδόσεις, το διαφορικό δίνει τη ροπή στον τροχό που έχει μεγαλύτερη πρόσφυση και βοηθά το ΤΤ να κρατιέται εύκολα στη σωστή γραμμή σε μια στροφή, χωρίς τις ‘ατσούμπαλες’ παρεμβάσεις του ESC με το φρένο σε έναν τροχό. Η οδική απόλαυση ολοκληρώνεται με τη χρήση της νέας κρεμαγιέρας μεταβλητής αναλογίας, η οποία κάνει παιχνιδάκι τους χειρισμούς στην πόλη και παιχνίδι για μεγάλα παιδιά, τους χειρισμούς σε ανοιχτό δρόμο και στροφές. Η ανάρτηση μπροστά αποτελείται από γόνατα McPherson και πίσω από 4 ανεξάρτητους συνδέσμους, ενώ πιο ελαφρά υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί στις δαγκάνες των φρένων και σε όλο το αμάξωμα (εφαρμόζουν παντού το «λιγότερα για περισσότερα»).

Αν θέλετε ένα σπορ κουπέ με κύρος και επιβλητική εμφάνιση, το Audi TT σας κλείνει το… LED, πονηρά για να το αποκτήσετε! Παράγεται απ’το 1998 κι ακόμα η πρώτη του γενιά παραμένει διαχρονική, ενώ η τρίτη του, είναι πιο ώριμη, δυναμική και αξιοζήλευτη από ποτέ. Προφανώς, υπάρχουν αυτοκίνητα της κατηγορίας του ΤΤ, που είναι φθηνότερα και για κάποιους, ίσως, πιο όμορφα. Σίγουρα, δεν είναι πρακτικό με τις 2+2 θέσεις, αφού κακά τα ψέμματα, δε χωράει κανονικός άνθρωπος στις πίσω θέσεις, όσο στριμωχτά κι αν κάτσει. Τα 305 λίτρα του πορτ-μπαγκάζ, θα φτάσουν για τις αποσκευές των δύο επιβατών. Δεν είναι η πρακτικότητα ο σκοπός σε ένα ΤΤ. Είναι η αίγλη και η δύναμη που βγάζει, ένας συνδυασμός μυών εγκλωβισμένων σ’ένα πανάκριβο κοστούμι…

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

tt

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram

Αφήστε το δικό σας σχόλιο

3 Σχόλια on "Audi TT 2.0 TFSI"

Notify of
avatar
Διάταξη:   Νεότερο | Παλιότερο | Περισσότερες ψήφοι
trackback

[…] Του Κώστα Μπουλούκη (strivein.gr) […]

Apostolos
Guest

Το θέλω τώρα!

wpDiscuz