ERC Ράλλυ Βελγίου 2015

Ο πέμπτος αγώνας του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ έγινε επί Βελγικού εδάφους και τη νίκη πήρε ένας ντόπιος, παλιά ‘καραβάνα’ του WRC, ο Φρέντυ Λόιξ μετά από εγκαταλείψεις, όμως, των φαβορί για το ασφάλτινο αυτό ράλλυ, των Μπριν, Μπουφιέ, Άμπρινγκ και Λεφέμπρ. Αρχικά ο αγώνας ξεκίνησε με πρωτοπόρο τον Ολλανδό Κέβιν Άμπρινγκ, όπως ακριβώς είχε κάνει και στο περυσινό Ράλλυ Ακρόπολις την πρώτη ασφάλτινη μέρα. Ο 4ος οδηγός της Hyundai στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα συμμετείχε στον αγώνα αυτό με ένα ιδιωτικό Citroen DS3 R5. Ενώ μέχρι την 4η ειδική έδινε το ρυθμό, ένα κλατάρισμα τον έριξε 5ο και προσπαθώντας να καλύψει το χαμένο έδαφος είχε έξοδο στην 6η ειδική κι εγκατέλειψε.

AUTO - ERC YPRES RALLY 2015          AUTO - ERC YPRES RALLY 2015

Έτσι, ο Μπριν με το Peugeot 208 T16 προβιβάστηκε πρώτος με δεύτερο τον επίσης γνώριμο από καλές ασφάλτινες εμφανίσεις στο WRC, Μπριάν Μπουφιέ με DS3 και τρίτο τον έτερο Γάλλο Λεφέμπρ. Με αυτή τη σειρά κατάταξης τέλειωσαν οι ειδικές διαδρομές της πρώτης μέρας για τους τρείς πρώτους, ενώ στην τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα βρίσκονταν οι δύο Βέλγοι Πρινσέν και Λόιξ. Όπως πάντα οι συνήθεις ύποπτοι που ξεσήκωναν τα πλήθη στις ειδικές με τον απίστευτο ήχο από τον 6κύλινδρο και τις συνεχόμενες πλαγιολισθήσεις, ήταν οι Ντελεκούρ και Ντουμά με τις δύο Porsche 911 GT3.

Η δεύτερη μέρα περιλάμβανε 10 ειδικές διαδρομές και όπως φάνηκε ήταν η καλύτερη για τον Λόιξ καθώς ένας ένας οι αντίπαλοί του άρχισαν να βγαίνουν απ’τη μέση! Η αρχή έγινε με τον συμπατριώτη του, Κρις Πρινσέν ο οποίος είχε χαμηλή πίεση και οι γιατροί δεν του επέτρεψαν να συνεχίσει. Ταυτόχρονα το νέο Skoda Fabia R5 έγραφε στα χέρια του Λόιξ τον πιο γρήγορο χρόνο στην 9η ειδική. Στην κορυφή γίνονταν μάχη για την πρωτιά μεταξύ των Μπριν και Μπουφιέ με το Γάλλο οδηγό να κλέβει την πρώτη θέση για 6 δέκατα του δευτερολέπτου στην 11η ειδική, όταν ο Ιρλανδός είχε κλαταρισμένο ελαστικό. Όταν στην επόμενη ειδική θέλησε να πιέσει, είχε μια μικρο-έξοδο σε ένα χωράφι γεμίζοντας το ψυγείο του 208 Τ16 με ο,τι φυτό βρήκε μπροστά του. Το αποτέλεσμα ήταν να ανέβει η θερμοκρασία του νερού και ο Κρεγκ Μπριν να εγκαταλείψει τελικά. Αρκετό χρόνο και την τρίτη θέση έχασε ο Στεφάν Λεφέμπρ καθώς στη μεγαλύτερη ειδική είχε κι αυτός κλαταρισμένο λάστιχο. Η μοναξιά της κορυφής ήταν πια προνόμιο του Μπουφιέ. Μέχρι την 15η ειδική όταν άλλο ένα ελαστικό παρέδωσε πνεύμα και μ’αυτό το πρώτο σκαλί του βάθρου στον σταθερότατο και έμπειρο Φρέντυ Λόιξ που προσπαθούσε απεγνωσμένα να προσαρμόσει το στυλ οδήγησής του στο νέο Fabia.

AUTO - ERC YPRES RALLY 2015          AUTO - ERC YPRES RALLY 2015

Επάξια κράτησε την δεύτερη θέση ο Μπουφιέ, σχεδόν δύο λεπτά πίσω και με κανένα απ’τα μεγάλα ονόματα να ακολουθούν, ο Βέλγος Βερσούρεν ανέβηκε στο βάθρο τρίτος. Την 4η θέση παρέδωσε ο Ντουμά που κινούνταν συνεχώς γρήγορα με την Porsche 911, αλλά προδόθηκε από μηχανική βλάβη κάτι που εκμεταλλεύτηκε ο Πορτογάλος Μαγκαλές. Η γρήγορη οδήγηση της 911 έδωσε στον Γάλλο το τρόπαιο Flat-out Κόλιν ΜακΡέι που απονέμεται μετά από κάθε αγώνα ERC σ’εκείνον που είναι πιο γρήγορος και οδηγεί όπως κι ο αδικοχαμένος ΜακΡέι. Την 5άδα κλείνει ο Στεφάν Λεφέμπρ με το δεύτερο 208 T16 της Peugeot Rally Academy. 

Επόμενος σταθμός στην Εσθονία στα μέσα Ιουλίου.

Αναλυτικά η κατάταξη και οι βαθμολογίες στο επίσημο site του ERC:

55_erc-logo

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram

Αφήστε το δικό σας σχόλιο

Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει

Notify of
avatar
wpDiscuz