ERC Ράλλυ Τσεχίας 2015

Όπως η VW στο Ράλλυ Γερμανίας, έτσι και η θυγατρική Skoda στο Ράλλυ Τσεχίας του ERC κατάφεραν αυτό που ήθελαν εδώ και καιρό, μια ιστορική νίκη στην πατρίδα τους. Η τσέχικη ομάδα πήρε άλλη μια νίκη με το νέο τους καμάρι, το Skoda Fabia R5 και οδηγό τον συμπατριώτη τους Γιαν Κοπέτσκι. Με τη νίκη αυτή στέφθηκε για 3η φορά πρωταθλητής Τσεχίας και σε καμία περίπτωση δεν ήταν τυχαία νίκη, καθώς παλιότερα έχει κερδίσει ξανά και με Skoda  Fabia S2000 το 2013 πήρε τον τίτλο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ. Η επιτυχία του αυτή οφείλεται στο πολύ καλά στημένο και αξιόπιστο Fabia R5 που έρχεται δυναμικά να εκθρονίσει τα Fiesta ή τα 208 που υπάρχουν κατά κύριο λόγο στο πρωτάθλημα. Από την αρχή μέχρι το τέλος, ο Τσέχος οδήγησε αλάνθαστα – με μόνο ατόπημα ένα μικρό τετ α κε τη δεύτερη μέρα – και δεν απειλήθηκε πολύ από το Mini JCW S2000 του συμπατριώτη του Πεχ από τη δεύτερη θέση. Οι δρόμοι στις ειδικές ήταν ασφάλτινοι, αλλά με πολλά χώματα στις άκρες και κομμάτια των ειδικών διαδρομών εξ’ολοκλήρου χωμάτινα. Υπήρχαν πολλές ευθείες με μικρό πλάτος δρόμου και αρκετά τεχνικά κι αργά κομμάτια μέσα στο δάσος που πολλοί οδηγοί τα χαρακτήριζαν ιδιαίτερα επικίνδυνα. Το διαπίστωσε απ’την καλή και την ανάποδη ο Γάλλος οδηγός Ρομπέρτ Κονσανί, όταν στην πρώτη κανονική ειδική μετά την αρχική μέσα στην πόλη, σε μια πολύ γρήγορη στροφή έχασε τον έλεγχο του Ford Fiest R5 και είχε μια πολύ δυνατή πρόσκρουση με πολλές τούμπες.

Το πλήρωμα, βέβαια, βγήκε ανέπαφο, όμως, ο Καγιετάνοβιτς που περνούσε από εκεί, δεν είδε το ΟΚ που οφείλουν να βγάζουν μετά από ατύχημα και αμέσως έκανε στην άκρη για να βοηθήσει γρήγορα τον συναθλητή του. Για την κίνηση αυτή – που τελικά δεν χρειαζόταν γιατί όλοι ήταν καλά στην υγεία τους – δόθηκε απ’τους αγωνοδίκες 40 δευτερόλεπτα bonus στο χρόνο του Πολωνού. Ο τελευταίος παρέμεινε τρίτος στην κατάταξη, μπροστά από τον κύριο αντίπαλό του, Κρεγκ Μπριν, που είχε τρία κλαταρίσματα ελαστικών και μετά από 9 ειδικές είχε ήδη πέσει 11ος. Τέταρτος βρισκόταν στο τέλος των ειδικών του Σαββάτου ο Λουκιανούκ (Fiesta R5), νικητής του προηγούμενου αγώνα στην Εσθονία με 5ο άλλον έναν Τσέχο, τον Βάλουσεκ με Skoda Fabia S2000.

 AUTO - ERC BARUM RALLY 2015          AUTO - ERC BARUM RALLY 2015

Οι ειδικές διαδρομές συνεχίστηκαν την Κυριακή με τις τέσσερις πρώτες θέσεις να μένουν ίδιες, αφού ο Πεχ δε μπορούσε να φτάσει το ρυθμό του Κοπέτσκι όσο κι αν πίεζε το Mini του και όσο καλά ήξερε τους δρόμους, έχοντας νικήσει εκεί στον περσινό αγώνα. Άνετα στην τρίτη θέση παρέμεινε ο Καγιετάνοβιτς, όπως επίσης και ο Λουκιανούκ. Εκείνος που πίεζε για να πάρει τα μέγιστα ήταν ο Μπριν και κατάφερε να ανέβει στην 7η θέση, ύστερα από λάθος του Κόμπους στην τελευταία ειδική του αγώνα. Ο Τσέρνι κράτησε την 6η θέση 18 δευτερόλεπτα μακριά του Μπριν, το ίδιο και ο Βάλουσεκ  στην 5η. Ο Κοπέτσκι πήρε τη δεύτερη νίκη στο ERC για το νέο Fabia – το οποίο εντυπωσιάζει και στο WRC2 με νίκες – σχεδόν μισό λεπτό μπροστά απ’τον Πεχ, κάνοντας το 1-2 για το δίδυμο απ’την Τσεχία προς τέρψη όλων των θεατών της χώρας που τους αποθέωσαν στο τέλος. 

Το ERC έρχεται πιο κοντά στα μέρη μας με πρώτη στάση την Κύπρο και σε περίπου ένα μήνα την Ελλάδα. 

Αναλυτικά η κατάταξη και οι βαθμολογίες στο επίσημο site του ERC:

55_erc-logo

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram

Αφήστε το δικό σας σχόλιο

Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει

Notify of
avatar
wpDiscuz