Fiat 695 Abarth Biposto

Οι άνθρωποι χάνουν βάρος και γίνονται fit για υγεία και ευεξία, τα αυτοκίνητα χάνουν βάρος για να γίνονται πιο γρήγορα και να δίνουν σ’αυτούς που τα οδηγούν ένα πλατύ χαμόγελο στα χείλη! Έτσι και το 500αράκι μπήκε σε δίαιτα, έφτασε τα 997 κιλά ενώ φορτώθηκε με εξοπλισμό αγωνιστικού αυτοκινήτου. Τα 1400 κυβ. εκ. βγάζουν 190 άλογα στη συγκεκριμένη έκδοση – προφανώς με τούρμπο – δημιουργώντας έτσι μια άψογη αναλογία κιλών ανά ίππο. Ωθούν το αυτοκίνητο μέχρι τα πρώτα 100 km/h σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα και ο βελτιωμένος T-Jet της Fiat συνεχίζει να ανεβάζει ως τα 230 km/h. Όμως για να δημιουργήσεις έναν πύραυλο τσέπης δε χρειάζεσαι μόνο δύναμη και μικρό βάρος. Πρέπει επίσης να στρίβει, να φρενάρει και να ακούγεται. Οπότε, αντίστοιχα έχουμε ρυθμιζόμενη ανάρτηση και 18άρες OZ ελαφρωμένες ζάντες, Brembo φρένα, BMC εισαγωγή αέρα και εξάτμιση Akrapovic. Το σκηνικό πολέμου συνεχίζεται και στο εσωτερικό όπου οι πίσω θέσεις έχουν αντικατασταθεί μ’ ένα πολύ βολικό αγωνιστικό κλουβί, ενώ ζώνες είναι κι αυτές αγωνιστικού τύπου και κάθε τι έχει μετατραπεί σε αλουμινένιο, απ’το λεβιέ ταχυτήτων και τα πεντάλ μέχρι και τα πατάκια οδηγού και συνοδηγού, ώστε να εξοικονομηθεί το μέγιστο δυνατό βάρος.

Για καλύτερη οδική συμπεριφορά αυξήθηκαν τα μετατρόχια και έτσι απαιτούνταν ένα πιο φουσκωμένο, πλατύ body kit. Οι προφυλακτήρες έχουν ‘πρηστεί’ αρκετά, ενώ έχουν ανοίγματα για τον αέρα και το μεγαλύτερο intercooler (μπροστά) και πλαϊνούς αεραγωγούς με τελικό διαχύτη (πίσω). Τα φτερά έχουν γίνει πιο μυώδη για να χωρέσουν οι τροχοί, όπως και το πλαϊνό σπόιλερ. Όλα αυτά τα πρόσθετα περιέχουν ανθρακονήματα, πιστά στη φιλοσοφία του αυτοκινήτου για μείωση βάρους.

Fiat-695_Abarth_Biposto_2015_1600x1200_wallpaper_18          Fiat-695_Abarth_Biposto_2015_1600x1200_wallpaper_20

Ίσως το κορυφαίο χαρακτηριστικό αυτής της έκδοσης του Fiat 500 είναι το κιβώτιο μαζί με τον επιλογέα ταχυτήτων. Για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής έχει τοποθετηθεί κιβώτιο χωρίς συγχρονισμό στα γρανάζια, αλλά με δαχτυλίδια (dog rings) που επιλέγουν το επόμενο γρανάζι χωρίς πρώτα να έχουν έρθει στην ίδια ταχύτητα περιστροφής (συγχρονισμός). Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι αλλαγές θα πρέπει να γίνονται γρήγορα, αστραπιαία ώστε να μην καταπονούνται και φθείρονται τα δαχτυλίδια. Δηλαδή όσο πιο γρήγορα, τόσο το καλύτερο και πολλές φορές αν εξασκηθείς με την ιδανική αλλαγή δε χρειάζεται καν να πατήσεις συμπλέκτη. Αρκεί να καρφώσεις όσο πιο γρήγορα γίνεται την επόμενη σχέση στο κιβώτιο. Cool! Είναι η χαρά της αγωνιστικής οδήγησης το μικρό αυτό Fiat. Για να προσθέσουμε κι άλλη τρέλα, πρέπει να αναφέρουμε τον επιλογέα ταχυτήτων. Έχει σχήμα Η και όλος ο μηχανισμός λειτουργίας βρίσκεται μπροστά στα μάτια σου να το βλέπεις και να μην το χορταίνεις σε κάθε αλλαγή! 

Fiat-695_Abarth_Biposto_2015_1600x1200_wallpaper_42             Fiat-695_Abarth_Biposto_2015_1600x1200_wallpaper_38

Το Fiat 695 Abarth Biposto δεν είναι ένα αυτοκίνητο πόλης. Ούτε ένα που θα το χρησιμοποιείς καθημερινά. Απευθύνεται στους λάτρεις της αγωνιστικής οδήγησης που αγαπούν τον παραδοσιακό χειροκίνητο τρόπο οδήγησης. Σίγουρα χρειάζεται μια πίστα για να ξεδιπλώσει το ταλέντο του. Πολλοί θα πουν ότι με τα τόσα χρήματα που θα κοστίζει, είναι κρίμα να τα σπαταλήσεις σ’ένα γρήγορο μπροστινοκίνητο την ώρα που θα μπορούσες να έχει μια καλύτερη πισωκίνητη πρόταση με τα ίδια λεφτά και με περισσότερα drift σε κάθε στροφή οποιασδήποτε πίστας. Παρ’όλα αυτά ο χαρακτήρας του σε καθηλώνει και είναι από τα αυτοκίνητα που ερωτεύεσαι με τη μία ή δεν τα ξανακοιτάς ποτέ…

χωρίς τίτλο

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram

Αφήστε το δικό σας σχόλιο

1 Σχόλιο on "Fiat 695 Abarth Biposto"

Notify of
avatar
Διάταξη:   Νεότερο | Παλιότερο | Περισσότερες ψήφοι
wpDiscuz