Ford Fiesta 2017 – Ecoboost 100 ps – TDCi 120 ps – (Titanium)

Πανευρωπαϊκή Fiesta στα ελληνικά εδάφη!

Η ώρα που το νέο Fiesta διατίθεται στο ελληνικό κοινό, έφτασε! Μπορεί οι προνομιούχοι του WRC να έχουν ήδη απ΄τις αρχές του 2017 τη χαρά να οδηγούν τη νέα γενιά Ford Fiesta, όμως επειδή εμείς δεν είμαστε Sebastien Ogier, έπρεπε να περιμένουμε μέχρι τώρα. Τι καλύτερο λοιπόν απ’το να ενημερωθείς απ’τους σωστούς ανθρώπους της Ford Motor Hellas για το νέο τους “παιδί” και στη συνέχεια να το οδηγήσεις ώστε να το γνωρίσεις καλύτερα. Το Fiesta έφτασε αισίως – μα πως περνούν τα χρόνια (!) – στην 8η γενιά του και πρέπει να ομολογήσουμε ότι είναι πιο ώριμο από ποτέ! Στις παλιότερες γενιές το νέο μοντέλο δεν είχε καμία σχέση με το προηγούμενο και η αλλαγή ήταν τόσο εμφανής που νόμιζες ότι πρόκειται για ένα άλλο εντελώς αυτοκίνητο. Πλέον το νέο Fiesta θυμίζει τον πετυχημένο προκάτοχό του, ακολουθώντας μια γενικευμένη τάση στην αυτοκινητοβιομηχανία να αλλάζουν όσο πρέπει κάτι που είναι πολύ καλό, κάνοντάς το καλύτερο. Στη σύντομη γνωριμία μας είδαμε πολλά από αυτά που έγιναν καλύτερα, αλλά κι εκείνα που ευτυχώς παρέμειναν ίδια…

Εξωτερική εμφάνιση

Το νέο πρόσωπο του Fiesta έχει αρκετά κοινά στοιχεία με αυτό του Focus, κάνοντάς το να δείχνει μεγαλύτερο, πιο ογκώδες και βαλμένο ακριβώς στην τωρινή σχεδιαστική φιλοσοφία της Ford. Τι σημαίνει αυτό; Ας τα δούμε με τη σειρά: η τραπεζοειδής μάσκα, σήμα κατατεθέν των τελευταίων Ford, έχει γυρίσει ανάποδα σε σχέση με πριν, καθώς η πάνω βάση είναι μεγαλύτερη απ’την κάτω, ενώ έχει αποκτήσει και περισσότερες πλευρές, κάνοντας το Fiesta να “χαμογελά” περισσότερο! Τα φανάρια δεν είναι τόσο τραβηγμένα προς τα πίσω κι έχουν ένα αμυγδαλωτό σχήμα που παραπέμπει ξανά στο Focus, αλλά ταυτόχρονα έχουν εξαιρετικής φωτεινότητας led ημέρας που διατρέχουν όλο το περίγραμμα των φαναριών. Κρίμα που και πάλι στην έκδοση Titanium που οδηγούμε, τα κανονικά φώτα είναι αλογόνου και το χαρακτηριστικό κίτρινο δεν κάνει ωραία αντίθεση με το ολόλευκο των led. Δεν μας άκουσε η Ford στις παρατηρήσεις μας για το προηγούμενο μοντέλο! Τα νεύρα στο καπό είναι πλέον δύο, ακριβώς πάνω απ’τα φανάρια και κατεβαίνουν μέχρι τη μάσκα, πάλι έχοντας την ψευδαίσθηση ότι βλέπεις ένα Focus. Τριγωνικό σχήμα έχουν οι προβολείς ομίχλης που φαίνονται λες κι έχουν σμιλευτεί στα άκρα του προφυλακτήρα, βάζοντας άλλο ένα λιθαράκι στη μοντέρνα και νεανική όψη του νέου Ford Fiesta.

Το πλαϊνό είναι αρκετά γνώριμο με το κλασικό φινιστρίνι στην αρχή της μπροστινής κολώνας, αλλά κι εκεί που ενώνει η οροφή με την πίσω κολώνα – στα 5-πορτα αμαξώματα. Επίσης, η χρωμιομένη γραμμή στο κάτω περίγραμμα των τζαμιών και οι καθρέφτες που εδράζονται στην πόρτα είναι παρόμοιας αισθητικής με τον προκάτοχό του. Όμως, οι ζάντες στην έκδοση Titanium είναι ακριβώς ίδιες με πριν, κάτι που δε γίνεται πολύ συχνά σε νέα μοντέλα. Στο πίσω μέρος με τη μία εντοπίζεις την πιο βασική αλλαγή στα φανάρια που είναι βαλμένα οριζόντια κι όχι κάθετα, πιάνοντας περισσότερο χώρο μέχρι μέσα στο πορτ μπαγκάζ. Δείχνει αρκετά πιο λιτό με ξεκάθαρες γραμμές που τονίζουν περισσότερο έναν premium χαρακτήρα. Η αεροτομή είναι πιο διακριτική, έχοντας και τα πλαϊνά της στηρίγματα σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα. Το λογότυπο έχει αλλάξει μεριά και βρίσκεται κάτω αριστερά στην πίσω πόρτα, ενώ πιο διακριτικό είναι και το πλαστικό προστατευτικό χαμηλά στον προφυλακτήρα. Τα πίσω αντανακλαστικά είναι βαλμένα με τον ίδιο τρόπο μέσα στον προφυλακτήρα, όπως τα μπροστινά προβολάκια, θέλοντας να δώσουν έτσι περισσότερο όγκο, ενώ η εξάτμιση είναι εμφανής και η κεραία βρίσκεται πια στο πίσω μέρος της οροφής. Για όποιον βαριέται τις πιο πάνω περιγραφές μπορεί πολύ απλά να δει τις φωτογραφίες και να βγάλει τα συμπεράσματα μόνος του!

Νέα φανάρια με led ημέρας σε όλο το περίγραμμα.
Το βράδυ αναγνωρίζεται αμέσως από πίσω με το χαρακτηριστικό C στα φανάρια.

 

Εσωτερικό – Εξοπλισμός

Κοιτάζοντας μέσα στο Fiesta, είσαι σίγουρος πως έτσι θα έπρεπε να είναι. Λες κι αυτές οι γραμμές ταιριάζουν ακριβώς στον χαρακτήρα του. Ένα ενιαίο πάνελ από τον αριστερό αεραγωγό μέχρι και την κεντρική κονσόλα μοιάζει να αγκαλιάζει τον οδηγό, ο οποίος εν τέλει θα κρατηθεί απ’το στιλάτο, σπορ και εξαιρετικής αφής τιμόνι. Όλο αυτό το πάνελ, μαζί με άλλο ένα κομμάτι πάνω απ’το ντουλαπάκι του συνοδηγού παίρνει αρκετό personalisation σε χρώματα, ώστε να βάλετε τη δική σας πινελιά στο εσωτερικού του νέου σας Fiesta. Μιλώντας για εξατομίκευση, η Ford δε δίνει τυχαία αυτή τη δυνατότητα, αφού θέλησε εκτός από τη σχεδιαστική νεανικότητα να προσφέρει πιο ουσιαστικά πράγματα που τραβούν τους νέους. Βασικό χαρακτηριστικό η νέα οθόνη. Πέρα απ’το ότι έχει μαζέψει πάνω της ένα σωρό διακόπτες που απλά θα έπιαναν χώρο στο ταμπλό, είναι βαλμένη ψηλά στο κέντρο σαν ένα τεράστιο τάμπλετ που σίγουρα μαγνητίζει τα βλέμματα των νεαρών υποψήφιων αγοραστών. Η οθόνη αφής Sync 3 είναι 8 ιντσών, αρκετά εύχρηστη κι εργονομικά τοποθετημένη. Μπορείς να συνδέσεις το smartphone είτε μέσω Android Auto, είτε Apple Car Play και να έχεις στην οθόνη όλα όσα θες απ’το κινητό σου. Βοηθάει αρκετά – αφού δεν υπάρχει GPS – να συνδεθεί η εφαρμογή Google maps με την οθόνη για μια εύκολη πλοήγηση. Βέβαια, πρέπει να ομολογήσουμε ότι δυσκολευτήκαμε λίγο να συνδέσουμε το κινητό ώστε να δείχνει και το GPS, αλλά σε γενικές γραμμές δεν υπήρχε κάποιο άλλο πρόβλημα στη χρήση του. Ο πίνακας οργάνων έχει όλες τις πληροφορίες που θες και τα κουμπιά του τιμονιού βοηθούν να κάνεις τι εναλλαγές στις πληροφορίες ή στη χρήση του συστήματος πολυμέσων, το οποίο σημειωτέον μπορεί να συνοδευτεί με ηχεία της Bang and Olufsen και με subwoofer για μια εξαιρετική ακουστική εμπειρία to rock your world, babe!

Ποιοτικά υλικά και ωραία σχεδίαση στο εσωτερικό του Fiesta.
Οθόνη τύπου tablet με SYNC 3.

 

Όταν ένα αυτοκίνητο μεγαλώνει αυτό σημαίνει καλά νέα για τους επιβάτες του. Πιο άνετο, ευρύχωρο εσωτερικό με αυξημένο χώρο ειδικά για τα πόδια των εμπρός αλλά και πίσω επιβατών (14mm και 12 αντίστοιχα), ενώ έχει μεγαλώσει λίγο και ο χώρος αποσκευών, φτάνοντας τα 303 λίτρα. Εκτός από τους καλύτερους χώρους και την ανεβασμένη ποιότητα σε όλα τα υλικά της καμπίνας, η Ford έχει άλλον έναν άσσο στο μανίκι της για το Fiesta. Ποιο είναι αυτό; Μα φυσικά ο στάνταρ εξοπλισμός που έχει η κάθε έκδοση και ουσιαστικά μπορεί να χρησιμοποιήσει στην πραγματικότητα ο ιδιοκτήτης του. Λίγα αυτοκίνητα προσφέρουν χωρίς εξτρά επιβάρυνση αυτόματο ηλεκτρονικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα μπρος πίσω, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, αισθητήρες βροχής, φωτοχρωματικό καθρέφτη, cruise control, κάμερα οπισθοπορείας και τόσα άλλα που επιβεβαιώνουν ότι αυτή η κατηγορία του B segment έχει κυριεύσει την αγορά. Γιατί να αγοράσεις κάτι πιο μεγάλο όταν σου προσφέροντα όλα έτσι απλόχερα; Επίσης, πολλές περισσότερες σε σχέση με το παρελθόν είναι οι στάνταρ δυνατότητες υποβοήθησης του οδηγού που εκτός από την ασφάλειά του με το ABS, ESP, αερόσακους και τα συναφή, υπάρχουν συστήματα αποφυγής σύγκρουσης, ελέγχου επαγρύπνησης του οδηγού, αναγνώρισης οδικής σήμανσης και τόσα άλλα εξτρά που σε κάνουν να νιώθεις ότι μάλλον το Fiesta θέλει να πάρει τον έλεγχο στα χέρια του! Α, μην ξεχάσω και το μοναδικό edge protector. Πόσο cool να ανοίγεις αμέριμνος την πόρτα κι ας πέσει πάνω στον τοίχο! Βέβαια μην το παρακάνουμε κιόλας με τη δύναμη, ένα πλαστικό για τις μικρογρατζουνιές είναι.

Το πιο cool χαρακτηριστικό, το edge protector!
Φωτεινός και μεγάλος πίνακας οργάνων.

 

Κινητήρες – Τεχνολογία

Μιλάμε για κινητήρες κι όχι για έναν, αφού οδηγήσαμε δύο διαφορετικές εκδόσεις του Fiesta. Αξίζει, βέβαια, να αναφέρουμε ότι υπάρχουν αρκετές εναλλαγές των δύο αυτών κινητήρων 1,5 L πετρελαίου και 1,0 L βενζίνης με απόδοση από 85 έως 120 άλογα στο πετρέλαιο και από 100 έως 140 στη βενζίνη. Το Sτρίβειν οδήγησε την πετρελαιοκίνητη έκδοση με 120 ίππους – μια διάταξη που πρόσφατα μπήκε στο νέο Kuga – και τον βενζινοκίνητο Ecoboost, τούρμπο με 100 ίππους. Το μεγαλύτερο νέο, όμως, είναι ότι πλέον αυτοί οι κινητήρες συνδυάζονται με 6-τάχυτα κιβώτια ταχυτήτων. Ας τα δούμε αναλυτικά:

Ξεκινάμε με το 1,5 turbodiesel που το συναντήσαμε στη δοκιμή μας στο πολύ πιο βαρύ Ford Kuga. Το νέο Fiesta μπορεί να είναι πιο βαρύ απ’το προηγούμενο, αλλά τα 1.200 kg είναι πανεύκολο να κινηθούν απ’τα 270 Nm ροπής που τα έχεις διαθέσιμα απ’τις 1.750 στρ/λεπτό. Ειδικά στις ρεπρίζ, ακόμα και με μια ταχύτητα πάνω, η ροπή φτάνει και περισσεύει για να κάνεις μια προσπέραση ή απλά για να δεις την ελαστικότητά του, βρε αδελφέ! Το νέο χειροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο βοηθά πάρα πολύ στην οικονομία, ενώ παράλληλα έχει καλή αίσθηση και σωστό κούμπωμα στις αλλαγές. Παλιότερα, χρειάζονταν η 5η να είναι πιο μακριά για να πέφτουν οι στροφές, τώρα με μια 6η ταξιδεύεις άνετα και τα 42 λίτρα του ρεζερβουάρ σου θα τελειώσουν πολύ πιο αργά. Η Ford αναφέρει νούμερα κοντά στο 4,5l/100, όμως αυτό δεν ήταν εφικτό στις στριφτερές διαδρομές της Αναβύσσου κι εμείς είδαμε τιμές μέσης κατανάλωσης λίγο πάνω από 5 l/100. Το στάνταρ σύστημα start/stop είναι ό,τι πρέπει για να σου ρίξει την κατανάλωση στην πόλη, αλλά και τις εκπομπές CO2 στα 89 gr/km. Τα 9 δευτερόλεπτα 0-100 ίσως είναι αισιόδοξη εργοστασιακή μέτρηση, αλλά το Fiesta 1,5 diesel όντως σου δίνει την αίσθηση ότι είναι σ’αυτό το φάσμα των 10 δευτερολέπτων στην επιτάχυνση.

1,0 Ecoboost – Ζωηρός και ανυπόμονος να τον πας flat out!
1,5 TDCi – Οικονομικός και με άφθονη ροπή από χαμηλά.

Περνώντας στο Ecoboost, δε μπορούμε να μην αναφέρουμε ότι αυτός ο τρικύλινδρος κινητήρας είναι ένα μικρό θαύμα! Μόλις 998 κυβικά εκατοστά και αποδίδει στη μικρότερη εκδοχή του 100 άλογα και 170 Nm ροπής με τη βοήθεια υπερτροφοδότησης. Δεν έχει κερδίσει άδικα τόσα βραβεία για κινητήρα της χρονιάς, ούτε τυχαία τοποθετείται σε αγωνιστικά Ford Fiesta R2. Με το που θα βάλεις πρώτη να ξεκινήσεις, θα ακούσεις το χαρακτηριστικό μουγκρητό του τρικύλινδρου, αλλά αμέσως θα το ξεχάσεις γιατί θα σε βάλει με τη μία στο παιχνίδι του. Μπορεί να αποδίδει 100 ίππους, 20 λιγότερους απ’το diesel, αλλά ο κινητήρας αυτός είναι τόσο ζωντανός που σου ζητάει συνεχώς να είσαι τέρμα γκάζι! Το φάσμα των στροφών που δουλεύει καλύτερα είναι οι μεσαίες, αλλά δε θα πει όχι αν είσαι συνεχώς στα κόκκινα του στροφόμετρου. Αυτό, όπως καταλαβαίνετε, σημαίνει ότι αν το πιέζεις συνεχώς, δίκαια θα καταναλώσει. Η μέγιστη τιμή που είδαμε ήταν 8,3 l/100, αλλά μόλις ηρεμήσαμε λίγο, έπεφτε με γοργούς ρυθμούς. Κι εδώ το start/stop έρχεται σαν από μηχανής θεός να σου αυξήσει τα χιλιόμετρα της αυτονομίας, εκπέμποντας ταυτόχρονα χαμηλούς ρύπους για βενζινοκίνητο (97 gr/km). Τα πρώτα 100 από στάση έρχονται πολύ πιο άμεσα από ότι περιμένεις. Αυτό γίνεται με τις δύο πρώτες σχέσεις που είναι πιο μακριές, αλλά και με τις σβέλτες αλλαγές που θα κάνεις με το ακριβές κιβώτιο. Μπορεί το ηλεκτρικό γκάζι να σε αναγκάζει να “κομπιάσεις” σε κάποιες αλλαγές, αλλά μόλις βρεις το κουμπί του, πραγματικά ανεβάζεις γρήγορα τα χιλιόμετρα.

Στο δρόμο

Το νέο Fiesta δεν άλλαξε μόνο εμφάνιση, αλλά έχει επίσης και βελτιωμένο πλαίσιο. Η Ford προσπάθησε να το κάνει πιο ήσυχο, με καλύτερη ποιότητα κύλισης, χωρίς να χάσει τίποτα από τη σπορ οδική του συμπεριφορά. Οδηγώντας το μπορείς να πεις με σιγουριά ότι τα κατάφερε. Αρχικά όντως είναι πιο ήσυχο και καταλαβαίνεις χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια ότι πατάει με έναν πιο εμφατικό τρόπο στην άσφαλτο. Έπιασαν τόπο οι καλύτερες συνδέσεις στο πλαίσιο που δίνουν περισσότερη ακαμψία, ακόμα και οι ποδιές στον ημιάκαμπτο άξονα πίσω που μειώνουν τους στροβιλισμούς του αέρα. Το Ford Fiesta ξεχώριζε πάντα για τον σπορ χαρακτήρα του και δε θα μπορούσε να είναι αλλιώς και σ’αυτό το μοντέλο. Έτσι, οι νέες αναρτήσεις έχουν ως στόχο να είναι το αμάξωμα πιο στιβαρό και το body roll όσο χρειάζεται για τον απόλυτο έλεγχο του Fiesta.

Αρχίζοντας και πάλι απ’το diesel, το πρώτο πράγμα που διαπιστώνεις είναι ότι έχεις μια εξαιρετική θέση οδήγησης με όλους τους χρήσιμους διακόπτες τριγύρω σου. Όταν πατήσεις το μπουτόν για την εκκίνηση του κινητήρα, όλα παραμένουν ήσυχα. Ακόμα κι όταν βάλεις πρώτη και ξεκινήσεις. Το Fiesta είναι αρκετά αθόρυβο σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από ότι θα περιμέναμε – κάνοντάς το αντιπαραβολή στο μυαλό μας με το αντίστοιχο Fiesta diesel που οδηγήσαμε πριν λίγους μήνες. Η ανάρτηση μοιάζει να είναι ρυθμισμένη στο πιο χαλαρό, καθώς όποια σαμαράκια βρέθηκαν στο δρόμο μας στην παραλιακή, το Fiesta “τα κατάπιε αμάσητα”! Δε μας προβλημάτισε ούτε όταν ο δρόμος έγινε χειρότερος, μάλιστα μας έκανε να νιώθουμε προστατευμένοι, ανενόχλητοι και αδιάφοροι για το τι γίνεται γύρω μας, λες κι ήμασταν σε μια φανταστική φούσκα που μας πήγαινε μόνη της κάπου! Βέβαια, το ότι ήταν πιο μαλακή η ανάρτηση δε σήμαινε ότι το Fiesta δεν έστριβε όπως θέλαμε. Τουναντίον! Γκάζι στο πάτωμα και η διαθέσιμη ροπή και το 6-άρι κιβώτιο δε σε κάνουν ποτέ να σκέφτεσαι για το τι σχέση θα επιλέξεις. Ξέρεις ότι πάντα θα έχεις δύναμη. Στα κλειστά κομμάτια ανάρτηση και τιμόνι δούλευαν σε άψογη συνέργεια. Απ’τη μία έχεις ένα προοδευτικό rebound όταν “δώσεις” περισσότερο τιμόνι κι απ’την άλλη καταλαβαίνεις ακριβώς τι θέλουν να σου πουν οι δύο μπροστινοί τροχοί. Το τιμόνι πραγματικά είναι πολύ καλύτερο από πριν και θα σε ενθουσιάσει με την αίσθηση που δίνει. Σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, θα νιώσεις ένα μικρό κούνημα του πίσω μέρους, χωρίς όμως παρατράγουδα, ενώ σε ανοιχτές καμπές είναι σταθερό αυξάνοντας έτσι την αυτοπεποίθησή σου να το πιέσεις παραπάνω.

  

Οδηγώντας το TDCi και το Ecoboost back to back εντοπίζεις εξ’αρχής τις διαφορές. Το ένα σου λέει “Κοίτα τι ωραία που πηγαίνω, πάτα με λίγο αν θες…” και το άλλο “Πάτα με, πάτα με, πάτα με…” συνεχώς! Βάζεις μπροστά και πάλι με το κουμπί, πρώτη στο κιβώτιο, λίγες στροφές παραπάνω κι έφυγες. Το χαρακτηριστικό “σκούξιμο” των ελαστικών σου δίνει την επιβράβευση για μια σωστή εκκίνηση και το έργο ξεκινά. Είναι απίστευτο το πόσο εύκολα μπορείς να παρασυρθείς. Ανέβαινα στο βουνό κι επί πόση ώρα είχα δευτέρα σκασμένη και η μια στροφή ερχόταν μετά την άλλη χωρίς σκέψη, δεν ήθελα καν να βάλω τρίτη, ήθελα να παίξω κι άλλο με το Fiesta! To ESP δεν παρεμβαίνει άμεσα και με το τιμόνι σου, δίνεις ακριβώς την κατεύθυνση που θες. Αν το παρακάνεις με το γκάζι σε κλειστές στροφές θα διώξει λίγο τα μούτρα, αλλά όπως και να’χει θα το ευχαριστηθείς στο έπακρο χωρίς να φοβηθείς πουθενά. Η πλευρική πρόσφυση είναι αισθητά αυξημένη και το νιώθεις πιο πολύ σε παρατεταμένες όπου κουβαλάς μεγαλύτερη ταχύτητα.

Όταν χρειαστείς το φρένο, είναι αποτελεσματικό, αν πιεστεί δε θα πει όχι, αλλά δώστε του λίγο χρόνο να πάρει αέρα κι αμέσως μετά είναι στο 100%. Στην κάθοδο ήταν εξαιρετικό. Εκεί όπου η δύναμη δεν παίζει τόσο ρόλο αφού έχεις την κατηφόρα να σου μαζεύει, το Fiesta Ecoboost δείχνει στ’αλήθεια το ποιόν του. Απότομες αλλαγές κατεύθυνσης και φρένο στην κατηφόρα και το πίσω μέρος γίνεται πούπουλο! Έχει απίστευτη προσαρμοστικότητα για να βρεις τη δική σου τροχιά στη στροφή και το tail happy χαρακτηριστικό είναι το κερασάκι στην τούρτα. Καλά μη φανταστείτε ότι θα κάνετε ατελείωτα drift λες κι είναι Focus RS, απλά έχει κάτι το πικάντικο η οδική του συμπεριφορά. Δεν είναι βαρετή σαν άλλα μπροστινοκίνητα. Υπάρχουν αυτοκίνητα με υπερδιπλάσια δύναμη απ’το Ecoboost 100 τα οποία, όμως, δε σου δίνουν τίποτα από ευχαρίστηση στην οδήγηση. Άλλωστε δεν είναι θέμα δύναμης. Το χαμόγελο μπορεί να εμφανιστεί στα χείλη από την απλότητα ενός σπορ πλαισίου που θα ανάψει τη σπίθα από έναν ζωντανό κινητήρα. Έτσι γινόταν παλιά. Αυτή η παλιομοδίτικη συνταγή είναι που κάνει το Fiesta τόσο ιδιαίτερο.

 

Ας συνοψίσουμε…

Τι άλλο έμεινε να πούμε; Πιστεύω τίποτα. Τι να επιλέξουμε; Για το Sτρίβειν η επιλογή του Ecoboost είναι μονόδρομος κι ακόμα καλύτερα η έκδοση με τα 140 άλογα. Όχι πως το TDCi δε μας άρεσε, απλά γίναμε ένα με το Ecoboost πολύ πιο γρήγορα. Αυτή είναι η πραγματική μαγεία. Να οδηγείς σε πλήρη αρμονία με το μηχάνημα. Φτάνεις στη νιρβάνα! Απ’την άλλη δεν τίθεται θέμα εσωτερικής επιλογής, καθώς το νέο Fiesta ήρθε να ταράξει τα νερά και να σε κάνει να το αγαπήσεις. Λίγα αυτοκίνητα το καταφέρνουν. Επίσης λίγα είναι αυτά που το κοιτάζουν στα μάτια. Προσεγμένο, ποιοτικό, ολόφρεσκο και με ένα αληθινά σπορ περιτύλιγμα, τι καλύτερο μπορείς να ζητήσεις; Μια καλή τιμή. Την έχει κι αυτή! Μόλις 12.316 για την βασική Titanium που έχει πάρα πολλά ως στάνταρ. Ακόμα κάθεσαι;

Φτιάξε το δικό σου Fiesta στον διαμορφωτή της Ford.

Το βίντεο της γνωριμίας μας με τα νέα Ford Fiesta:

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest

1 Comment
Νεότερο
Παλιότερο Περισσότερες ψήφοι
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] Γράφει ο Κώστας Μπουλούκης (strivein.gr) […]