Formula E- Μαλαισία 2015

Το δεύτερο ePrix της χρονιάς στην πόλη Putrajaya της Μαλαισίας μπορεί να περιγραφεί με μία μόνο λέξη: Χάος!

Ένας από τους πιο συναρπαστικούς και ταυτόχρονα ανατρεπτικούς αγώνες της χρονιάς εκτυλίχθηκε στη Μαλαισία, στο γνωστό από πέρυσι σιρκουί δρόμου. Προσπεράσεις, εγκαταλείψεις και μάχες σώμα με σώμα ήταν στο κύριο μενού σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Formula-E-Putrajaya-circuit-layout

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Την pole position είχε για δεύτερη συνεχόμενη φορά ο Buemi  με Renault, παίρνοντας και πάλι τους 3 πολύτιμους βαθμούς. Με μια καλή εκκίνηση, κρατήθηκε μπροστά από τους Duval και Da Costa. Πιο πίσω όμως είχαμε ένα από τα σπάνια ατυχήματα σε εκκίνηση της Formula e, στο πρώτο σικέιν, με τον Vergne να βρίσκεται μετά από επαφή αντίθετα με τη φορά της πίστας. Τίποτα πιο σοβαρό όμως δε συνέβη, οπότε ο αγώνας συνεχίστηκε κανονικά.

Putrajaya-ePrix-2015-Formula-E

Μόλις στον 5ο γύρο εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας, μετά την έξοδο του Turvey, ο οποίος , τη στιγμή εκείνη, οδηγούσε ανενόχλητος στη 16η θέση. Από το team radio όμως, φαίνεται πως είχε πρόβλημα με το πεντάλ ή αισθητήρες στο γκάζι και ενώ έστριβε, το μονοθέσιο συνέχιζε να δίνει ισχύ.

Στην επανεκκίνηση, ο Buemi έπαιξε καλά το ρόλο του και ξέφυγε ανενόχλητος από τους διώκτες του, αφήνοντάς τους να μονομαχούν για τη δεύτερη θέση. Το ίδιο έκανε κι ο ομόσταυλός του, Prost, περνώντας τον Da Costa για την τρίτη θέση. Ακούμπησαν μάλιστα και λίγο, στην προσπάθεια του Da Costa να ξαναπεράσει εμπρός.

Κι ερχόμαστε στο κομβικό σημείο του 15ου γύρου. Με 23% εναπομένουσα ισχύ στο μονοθέσιό του, ο πρωτοπόρος Buemi άρχισε ξαφνικά να βραδυπορεί και να κάνει τελικά στην άκρη. Κι εκεί που όλοι νόμιζαν θα εγκαταλείψει, κατάφερε να συνεχίσει και να κατευθυνθεί στα πιτ, όπου είχε φτάσει νωρίτερα κι ο Prost, για αλλαγή μονοθεσίων. Σχετικά νωρίς στον αγώνα, αλλά μετά το πρόβλημα του Buemi, η ομάδα δε μπορούσε να ρισκάρει εγκατάλειψη.

Δυο γύρους μετά, άρχισε κι η αντεπίθεση του Di Grassi, ο οποίος μέχρι τότε βρισκόταν στην 5η θέση. Με μια γρήγορη αλλαγή, πέρασε τον Duval μέσα στα πιτ και πέρασε με συνοπτικές διαδικασίες τον Da Costa, ανεβαίνοντας στην 3η θέση. Ταυτόχρονα ο 8ος Heidfeld έκανε τα δικά του, φλερτάροντας με τον τοίχο που οριοθετεί την πίστα, ευτυχώς χωρίς να του στοιχήσει πολύ – μια θέση μόνο – και χαρίζοντας στους θεατές εκπληκτικές πλαγιολισθήσεις!

maxresdefault

Μετά τις αλλαγές και τα προβλήματα των πρωτοπόρων, αυτός που επωφελήθηκε για να βρεθεί οδηγός στην κούρσα ήταν ο Prost, ο οποίος μέχρι τότε απλά βρισκόταν στην 4η θέση, χωρίς να απειλεί ή να απειλείται. Όχι όμως για πολύ. Πρώτα ο Di Grassi, που είχε ανέβει δεύτερος, τον πέρασε στα φρένα μετά την ευθεία εκκίνησης τερματισμού, ενώ από πίσω του ερχόταν κι ο Da Costa πλαγιολισθαίνοντας κι αυτός και πιέζοντας το μονοθέσιό του στα άκρα.Με μια εκπληκτική κίνηση στον 25ο γύρο πέρασε κι αυτός δεύτερος, ενώ ο Prost φαινόταν αβοήθητος στις ορέξεις των επερχόμενων οδηγών. Η χαρά του όμως κράτησε μόλις ένα γύρο, καθώς κι αυτός έκανε στην άκρη με πρόβλημα.

Τα προβλήματα του Prost, όμως συνεχιζόταν. Ήταν η σειρά του Duval να τον περάσει – στο ίδιο σημείο που νωρίτερα το έκανε ο Da Costa – κάνοντάς το όμως ακόμα πιο θεαματικά και απαιτώντας ουσιαστικά τη θέση. Ούτε στον D’ Ambrosio, ούτε στον Frijns αντιστάθηκε ο Prost, δείχνοντας πως η ομάδα της Renault αντιμετώπιζε πολλά προβλήματα στον αγώνα αυτό και γι αυτό βρισκόταν στην 5η και 7η θέση.

Τα καλύτερα όμως τα είχε κρατήσει για το τέλος ο αγώνας αυτός. Τρεις γύρους πριν την καρό σημαία, ο τρίτος  Duval χτύπησε στον τοίχο κι εγκατέλειψε, ενώ δυο στροφές μετά, το ίδιο έκανε κι ο Frijns! Συνέχισε όμως παρότι είχε τραυματίσει την ανάρτησή του! Συμπληρώνοντας τα προβλήματά του ο Prost, είχε κι αυτός έξοδο, τερματίζοντας έτσι ένα δύσκολο διήμερο, ενώ στον τελευταίο γύρο, συστήθηκε με τον τοίχο και ο D’ Ambrosio, που με τις ανακατατάξεις είχε ανέβει τρίτος!

dppi_03415010_058

Έτσι τελείωσε ο αγώνας, με τον Di Grassi να παίρνει την καρό σημαία και να βρίσκεται πρωτοπόρος στο πρωτάθλημα με 8 βαθμούς διαφορά από τον Buemi και 19 από τον Bird, ο οποίος τερμάτισε δεύτερος στη Μαλαισία. Το πόντιουμ συμπληρώθηκε από τον Frijns, ο οποίος, πηγαίνοντας περισσότερο πλάγια παρά ευθεία, κατάφερε να φέρει το μονοθέσιό του στον τερματισμό!

Με τις σαμπάνιες και τους πανηγυρισμούς, ο αγώνας ολοκληρώθηκε αφήνοντας σε όλους όσους τον παρακολούθησαν μια ικανοποίηση και ταυτόχρονα ανυπομονησία για τον επόμενο, στο θέρετρο Punta del Este της Ουρουγουάης. Θύμισε έντονα παλιές εποχές της Formula 1, με έντονο ανταγωνισμό, απρόοπτα και ενδιαφέρον μέχρι το τέλος. Ίσως οι υπεύθυνοι της κορυφαίας κατηγορίας να χρειαστεί να πάρουν κι αυτοί μαθήματα από τους ΄΄μικρούς΄΄…

Δείτε την επίσημη ανασκόπηση του αγώνα από το επίσημο κανάλι της Formula E

Δείτε σε live streaming από την επίσημη ιστοσελίδα της Formula E τον επόμενο αγώνα στις 19 Δεκεμβρίου.

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram

Αφήστε το δικό σας σχόλιο

Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει

Notify of
avatar
wpDiscuz