Grand Prix Βελγίου 2015

ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ…

Τελευταίος  καλοκαιρινός  αγώνας στην ωραιότερη κατά πολλούς πίστα του παγκοσμίου πρωταθλήματος με νικητή τον συνήθη ύποπτο Χάμιλτον. Τα πράγματα είναι λίγο ξεκάθαρα έχοντας περάσει το μισό του πρωταθλήματος και κάτι που φαινόταν εξαρχής…δεν πιάνονται ούτε φέτος οι Μερσέντες. Ένα- δύο με άνεση και τρίτη θέση στο βάθρο η έκπληξη που ακούει στο όνομα Γκροζάν με την ταλαιπωρημένη  οικονομικά Λότους. Τι μου έμεινε από το Βέλγιο; Δυστυχώς τίποτα το σημαντικό… Η F1 χρειάζεται ριζικές αλλαγές και αυτές φαίνονται ότι θα έρθουν από το 2017. Σε ενάμιση χρόνο τουλάχιστον είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά έχουμε καιρό μπροστά μας να μιλήσουμε για αυτές.

Από το Σάββατο ο Βρετανός οδηγός έδειξε για ακόμη μια φορά ποιος είναι ο δάσκαλος στις κατατακτήριες δοκιμές. 48η πρώτη θέση στη σειρά εκκίνησης με τον Ρόζμπερκ δεύτερο ξανά. Παιχνίδι για δύο, αλλά στο τέλος κερδίζει μόνο ένας. Έτσι και εδώ, δεν άλλαξε τίποτα ,ο Χάμιλτον δεν αισθάνθηκε σε κανένα σημείο πίεση από τον παρτενέρ του, ο οποίος δείχνει ένας πολύ καλός ‘ νούμερο δύο’ ακολουθώντας τα χνάρια των παραλίγο πρωταθλητών Μπαρικέλο, Γουέμπερ, Ιρβάιν και μέχρι πρόσφατα τον Μάσσα.

lewis-hamilton-nico-rosberg-mercedes-2015-belgian-gp_3341487

Η ευχάριστη, όμως, είδηση ακούει στον τρίτο Γκροζάν και στον τέταρτο Κβίατ. Ο μεν πρώτος έφερε τη Λότους στο βάθρο από το μακρινό 2013 στην πίστα του Όστιν και ο δε Ντάνιελ συνέχισε περίφημα, ύστερα από το πρώτο του βάθρο στον προηγούμενο αγώνα στην πίστα της Ουγγαρίας.

Ο άτυχος του αγώνα – με αρκετή γκρίνια στο τέλος – ήταν ο τρίτος (2 γύρους πριν το τέλος) Φέττελ, όπου μετά την έξοδο από την Ο’Ρουζ,  έμεινε από λάστιχο ρίχνοντας το φταίξιμο στην Πιρέλι. Ατυχή – για μένα – τα σχόλια και η έκταση που δόθηκε χωρίς λόγο για ένα συμβάν που μπορεί να τύχει στον καθένα και κυρίως όταν δεν τηρούνται κατά γράμμα οι οδηγίες της εταιρίας ελαστικών προς τις ομάδες.

Vettel-Spa-Ferrari-Pirelli-blowout-750x497

Φερστάπεν … Μία λέξη και ένας οδηγός που θα μας απασχολήσει πολύ στο μέλλον. Τρομερή προσπέραση από την εξωτερική με 300+χμ/ω στον Νάσρ. Πραγματικά θέλει κότσια να κάνεις μία τέτοια κίνηση και ο 17χρονος δείχνει ότι τα έχει σε μία προσπέραση που πιστεύω έμεινε σε όλους.

Τέλος, αφήνω τη Μακλάρεν Χόντα η οποία όπως ήταν λογικό, παρά την πολυδιαφημιζόμενη αναβάθμιση του κινητήρα της Χόντα, δε μπορεί να πιάσει τα στάνταρ τα οποία η ίδια έθεσε. Η προτελευταία θέση, μπροστά μόνο από τις δύο Μαρούσια, μόνο ελπίδες δε δίνει και ενώ έρχεται άλλη μία γρήγορη πίστα, αυτή της Μόντσα στην Ιταλία κάνοντας τα πράγματα ακόμη πιο δύσκολα. Υπομονή υπάρχει προς το παρόν, δεν ξέρω όμως αν θα υπάρξει ανάλογη και στο μέλλον. Τα βάθρα που υποτίθεται θα ερχόταν προς το τέλος της σεζόν και η πιο συχνή εμφάνιση στους βαθμούς μοιάζουν σαν όνειρο θερινής νυκτός. Είδομεν τι θα συμβεί και όπως λέει κι ο σοφός λαός, κοντός ψαλμός αλληλούια.

Πατήστε στα λίνκ για την  τελική κατάταξη και τις βαθμολογίες Οδηγών και Κατασκευαστών, σύμφωνα με το επίσημο site της Formula 1.

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments