Grand Prix Ιταλίας 2015

ΕΠΟΧΗ ΧΑΜΙΛΤΟΝ

Το περιμέναμε λίγο πολύ στην Μόντσα ότι θα είχαμε κυριαρχία Μερσέντες αλλά είπαμε μήπως δούμε την Φέρραρι να κάνει την έκπληξη στον εντός έδρα αγώνα, μια έκπληξη τύπου Ουγγαρίας και Μαλαισίας αλλά εις μάτην… Διαπίστωσα μετά το τέλος του αγώνα ότι ιστορικά τουλάχιστον διανύουμε την εποχή Χάμιλτον… Κέρδισε με σχετική άνεση εκκινώντας από τη πρώτη θέση εκμεταλλευόμενος και την τελευταία αναβάθμιση του κινητήρα της Μερσέντες για φέτος (όπου χρησιμοποίησε όλα τα εναπομείνατα τόκενς). Και τι δεν έχει κάνει φέτος ο Βρετανός. Όλες σχεδόν οι πρώτες θέσεις στην εκκίνηση με εξαίρεση μία από τον Ρόζμπερκ στην Ισπανία, προβάδισμα 53 βαθμών από τον παρτενέρ του, δείχνοντας ότι δύσκολα θα χάσει τον φετινό τίτλο, φτάνοντας στο δεύτερο συνεχόμενο κ τρίτο τίτλο συνολικά. Αυτό βέβαια που μας χάλασε ήταν η χρωματική επιλογή των μαλλιών του σε ξανθό. Κάκιστη επιλογή από τον Βρετανό αλλά ας όψεται ότι είναι πάντα μέσα στη μόδα και προφανώς έχει κάθε λόγο να θέλει να βρίσκεται στο επίκεντρο και εντός και εκτός πίστας.

GP ITALIA F1/2015           epa_italy_formula_one_grand_prix_75659280-e1441555230860

Στα του Ιταλικού αγώνα τώρα, δεύτερος  ο Φέττελ που έδωσε χαρά στους τιφόζι καθώς όπως και να το κάνεις μία Φερράρι ήταν στο βάθρο από έναν οδηγό που μέχρι πέρυσι τον γιούχαραν αρκετά οι Ιταλοί φίλαθλοι, αλλά ως γνωστόν από τη στιγμή που φόρεσε τα κόκκινα τείνει να γίνει συμπαθητικός σε σχέση με τον τρίτο Μάσσα, τον πρώην οδηγό των κόκκινων που καταχειροκροτήθηκε δεόντως, καθώς είναι αγαπημένο πρόσωπο στους οπαδούς της Σκουντερία.

GP ITALIA F1/2015           mass-7

Από εκεί και πίσω είχαμε τον Μπότας να τερματίζει 4ος, ένας καλός τερματισμός και για τις δύο Γουίλιαμς, με 5ο τον άτυχο της ημέρας Ραϊκόνεν παρότι ξεκίνησε από την δεύτερη θέση, ένα πρόβλημα στην εκκίνηση τον έριξε 18ο στην πρώτη στροφή, παρ’όλα αυτά κατάφερε να ανακάμψει και να βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα. Ο αμέσως επόμενος άτυχος της ημέρας ήταν ο Νίκο Ρόζμπερκ. Από τη μία δικαιολογημένα καθώς έτρεχε με κινητήρα που είχε χρησιμοποιηθεί σε έξι αγώνες και το ρίσκο ήταν μεγάλο, καθώς βρισκόταν στο κυνήγι για την δεύτερη θέση και οι στροφές του κινητήρα ήταν ανεβασμένες, ώστε να πιέσει και να περάσει τον Φέττελ, αλλά είχε ως συνέπεια να παραδώσει πνεύμα και να μείνει πίσω στην μάχη του πρωταθλήματος.

 Οι δύο Φόρς  Ίντια τερμάτισαν στις θέσεις 6 και 7 με τον Πέρεζ και Χούλκενμπερκ αντίστοιχα, με τον Μεξικάνο οδηγό να περνάει τον παρτενέρ του και στον αγώνα αλλά και στη βαθμολογία κάνοντας πολύ καλή εμφάνιση. Κορυφαίος κατά πολλούς ο Νίκο αλλά ο Σέρχιο δείχνει ότι δεν πέρασε τυχαία από την Μακλάρεν το 2013. Στις θέσεις 8 και 10 βρίσκουμε τις δύο Ρεντ Μπουλ των Ρικάρντο και Κβίατ με σφήνα αναμεσά τους της Σάουμπερ του Έριξον μετά από καιρό να βαθμολογείται. Οι φήμες φέρνουν την Ρεντ Μπουλ να σπάει το συμβόλαιο με τη Ρενό και να ακολουθεί την Φερράρι, κάτι που φαίνετε αρκετά πιστευτό μετά την απογοητευτική εμφάνιση στην Μόντσα. Όχι ότι δεν ήταν αναμενόμενο μετά και τις φετινές εμφανίσεις των κόκκινων ταύρων…

raik-r

Για τις Μακλάρεν δεν περιμέναμε κάτι το ιδιαίτερο στη συγκεκριμένη πίστα, πράγμα που το έδειξε και η τελική κατάταξη με 14ο τον Μπάτον και τον Αλόνσο να εγκαταλείπει από… κινητήρα. Εδώ κανονικά πρέπει να πάει το δεν περιγράφω άλλο για την βρετανική ομάδα γιατί τα σχόλια πλέον είναι περιττά. Επόμενος αγώνας στην πίστα της Σιγκαπούρης  στις 20 του Σεπτέμβρη στον πανέμορφο νυχτερινό αγώνα που διεξάγεται σε δημόσιους δρόμους στο περίφημο λιμάνι της ανατολής. Έως τότε μείνετε συντονισμένοι στο στρίβειν.

Πατήστε στα λίνκ για την  τελική κατάταξη και τις βαθμολογίες Οδηγών και Κατασκευαστών, σύμφωνα με το επίσημο site της Formula 1.

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments