Grand Prix Σιγκαπούρης 2015

VETTEL UBER ALLES!

Το είχαν πει στη Φερράρι από την αρχή της χρονιάς ότι φετινός στόχος είναι δύο με τρείς νίκες. Τελικά επιβεβαιώθηκαν και με το παραπάνω μετά την άνετη νίκη του Γερμανού πρωταθλητή στο Μονακό της ανατολής στη πίστα Marina Bay. Το αξιοσημείωτο είναι ότι μία Φερράρι βρέθηκε στην πρώτη θέση εκκίνησης κάτι που είχε να συμβεί από την Γερμανία του 2012 με τον Αλόνσο τότε στο τιμόνι. Φαίνεται ότι οι Ιταλοί βρίσκονται εντός πλάνων για τα φετινά τους σχέδια και σύμφωνα πάντα με τους ίδιους, του χρόνου θα είναι σε θέση να κυνηγήσουν το πρωτάθλημα απέναντι στις Μερσέντες, που και φέτος είναι άπιαστες, αλλά ειδικά στο χθεσινό αγώνα ήταν εκτός τόπου και χρόνου. Βρέθηκαν από νωρίς πίσω στην τρίτη σειρά εκκίνησης και 1,5 δευτερόλεπτο πίσω από τον πρωτοπόρο Φέττελ και ο λόγος φαίνεται ότι ήταν η κακή εκμετάλλευση των ελαστικών και κυρίως της πολύ μαλακής γόμας που έφερε η Πιρέλι για τον συγκεκριμένο αγώνα. Τα ασημένια βέλη δε κατάφεραν σε κανένα σημείο να απειλήσουν με τον Ρόζμπεργκ να τερματίζει στην 4η θέση και τον Χάμιλτον να εγκαταλείπει για πρώτη φορά φέτος από αστοχία της μονάδος ισχύος . Η πίστα της Σιγκαπούρης είναι ένα σιρκουί πόλης που γίνεται σε δημόσιο δρόμο και έχει αρκετά στοιχεία ίδια με το πριγκιπάτο αλλά και με το Χουγκαρόρινγκ στην Ουγγαρία που είναι αργές πίστες με μικρές ευθείες που δεν παίζει ρόλο τόσο η απόδοση του κινητήρα, αλλά η μηχανική κυρίως πρόσφυση και μετά η αεροδυναμική. Όπως και στην Ουγγαρία, έτσι και έδω, ο Φέττελ κέρδισε έχοντας ως δεύτερο τον Ρικιάρντο με Ρεντ Μπουλ στο καλύτερο φετινό αποτέλεσμα του Αυστραλού.

dcd1520se545-941x529           P-20150920-00633_HiRes-JPEG-24bit-RGB-941x529

Οι δύο τους, ειδικά προς το τέλος, ήταν αρκετά κοντά με συνεχείς εναλλαγές στον ταχύτερο γύρο, αλλά με τον Γερμανό να φεύγει νικητής και τον Αυστραλό να μένει δεύτερος . Στην τρίτη θέση ο Ραϊκόνεν που δείχνει και επιβεβαιώνει την καλή εμφάνιση των Ιταλών αλλά και τη δική του ύστερα από την πρόσφατη ανανέωση για παραμονή στην ομάδα και το 2016.
Από τους υπόλοιπους με κινητήρα Μερσέντες, ο Μπότας τερμάτισε στην 5η θέση με τον Πέρεζ της Φορς Ίντια στην 7η και αναμεσά τους ο Κβίατ της Ρέντ Μπουλ. Τα μονοθέσια με κινητήρα Ρενό τα πηγαίνουν αρκετά καλά με τους Φερστάπεν και Σάινθ να τερματίζουν στην 8η και 9η θέση αντίστοιχα και την δεκάδα να κλείνει ο Νάσρ της Σάουμπερ.
Ντεμπούτο για τον Αλεξάντερ Ρόσσι, τον Αμερικάνο οδηγό, ο οποίος αντικατέστησε τον Μέρχι για την ομάδα της Μαρούσια σε μία συμφωνία καθαρά για λόγους οικονομικούς και θα συμμετέχει σε 5 αγώνες, με τον Μέρχι να τρέχει μόλις 2 από τους εναπομείναντες. Ο οδηγός από την Καλιφόρνια τα πήγε καλά, καθώς τερμάτισε μπροστά από τον παρτενέρ του, τον Βρετανό Στίβενς και παρότι στον μισό αγώνα οδήγησε χωρίς να λειτουργεί ο ασύρματος!

alex-rossi-singapore-1
Στα ευτράπελα ήταν η είσοδος ενός θεατή στις στροφές 13 και 14 της πίστας ο οποίος έκοβε βόλτες χωρίς λόγο και αιτία… Προφανώς σκέφτηκε ότι με τη δική του συμμετοχή ο αγώνας θα είχε πιο πολύ ενδιαφέρον…
Επόμενος αγώνας κατευθείαν αυτή την εβδομάδα στις 27 του μηνός από τη θρυλική πίστα της Σουζούκα της Ιαπωνίας με τις ομάδες να μην έχουν κενό και να δίνουν ραντεβού στη χώρα του ανατέλοντος ηλίου. Άραγε ο Φέττελ θα συνεχίσει να απειλεί τα ασημένια βέλη ή θα έχουμε επιστροφή στις νίκες των Γερμανών;

Πατήστε στα λίνκ για την  τελική κατάταξη και τις βαθμολογίες Οδηγών και Κατασκευαστών, σύμφωνα με το επίσημο site της Formula 1.

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments