Honda Civic 1.0 turbo 129hp

Batmobile on a budget…

Ο τίτλος τα λέει όλα από μόνος του! Ο Batman επιστρέφει και οδηγεί Honda Civic! Πραγματικά η όψη και μόνο του νέου Civic είναι τόσο εντυπωσιακή, τόσο τρομακτική και τόσο ξεχωριστή που πιστεύεις ότι ακόμα και στην απλή του έκδοση – πού να δείτε και το Type R από κοντά – έχει 870 άλογα και σίγουρα θα κρύβει κάποιο όπλο για τον υπερήρωα που θα το οδηγεί. Υπερβολές ε; Ζήσε μια μέρα μαζί του και κάνε βόλτα όπου θες. Δε θα υπάρξει άνθρωπος στο δρόμο που να μη γυρίσει να σε κοιτάξει ή να σε ρωτήσει τι είναι αυτό που οδηγείς, πόσα άλογα έχει και πόσο κοστίζει! Μπορεί οι προηγούμενες γενιές του να μη φώναζαν από μακριά, τον τελευταίο καιρό, όμως, οι σχεδιαστές της Honda έχουν κάνει την επιθετική σχεδίαση να χτυπήσει ταβάνι, απευθυνόμενοι ξεκάθαρα σε νέους που θέλουν να ξεχωρίζουν με το αυτοκίνητο που οδηγούν. Θα επανέλθουμε στη σχεδίαση αργότερα. Προς το παρόν ας δούμε κάποια στοιχεία αυτής της εξ’ολοκλήρου νέας, δέκατης γενιάς του Honda Civic. Βασίζεται σε νέα πλατφόρμα μέσω της οποίας οι μηχανικοί κατάφεραν – σε σχέση με την 9η γενιά – να ρίξουν κατά 16 kg το βάρος και ταυτόχρονα να διπλασιάσουν τη στιβαρότητα του πλαισίου. Η σπορ κατεύθυνση είναι μονόδρομος για το νέο Civic και γι’αυτό άλλαξαν εντελώς την ανάρτηση, ώστε να αναδειχτούν κι οι χάρες του νέου πλαισίου, την ώρα που οι χώροι στο εσωτερικό έχουν αυξηθεί αισθητά. Μέσα σε όλα αυτά, εισάγουν και νέους κινητήρες βενζίνης turbo, ξεκινώντας απ’τον βασικό 1.0-άρη με τα 129 hp και ανεβαίνοντας στον 1.5 με τα 182 hp. Το downsizing καλά κρατεί! Θα το αναλύσουμε ενδελεχώς το νέο Civic, αλλά με τόσα θετικά ευθύς εξ’αρχής, περιμένεις κάτι πολύ καλό, κάτι που δε θα σ’απογοητεύσει κι ευτυχώς δεν το έκανε στην πραγματικότητα.

  • Εξωτερική εμφάνιση

Τι να πεις; Πως να ξεκινήσεις; Είναι σαν να προσπαθείς να περιγράψεις μια μάχη σε πόλεμο και συνεχώς να βλέπεις άλλον έναν πύραυλο εδάφους-εδάφους να πέφτει μπροστά σου, άλλη μια έκρηξη, τον Κιμ Γιονγκ Ουν τον ίδιο, έτοιμο να πατήσει το κουμπί για τον πυρηνικό όλεθρο κι εσύ να μη μπορείς να βγάλεις λέξη απ’το στόμα! Δεν είμαι καθόλου υπερβολικός. Εντάξει λίγο. Είναι, όμως, ακριβώς η ίδια αίσθηση. Να θες να πεις τόσα και να έρχονται συνέχεια σκέψεις στο μυαλό να πεις κι αυτό ακόμα, να πεις και το άλλο. Το νέο Civic με μια φράση: κάνει μπαμ! Δε θα το μπερδέψεις με κάποιο άλλο. Δε θα σου περάσει ούτε μια στο εκατομμύριο απαρατήρητο. Θα φρικάρεις με το πόσο σμιλευμένη είναι η κάθε επιφάνειά του, τις πόσες διαφορετικές γωνίες στη μούρη και τα παραφουσκωμένα καμπυλωτά φτερά του. Όλα είναι στον υπερθετικό βαθμό. Γρίλιες κυψελοειδείς ή γυαλιστερές, αεραγωγοί ψεύτικοι και μη, αεροτομή πάνω-κάτω, πλαϊνά skirt, διαστημικά φανάρια και η λίστα δεν έχει σταματημό! Ακόμα και η οροφή έχει δύο εξτρά κανάλια που καταλήγουν στην πάνω αεροτομή, ενώ το όλο σχήμα θυμίζει κάτι σε κουπέ με το κεκλιμένο και τεράστιο πορτ-μπαγκάζ. Η αεροδυναμική του Civic με τον τρόπο αυτό βελτιώθηκε αρκετά και φυσικά έγινε πολύ πιο επιθετικό από πριν.

Μπροστά το υπερυψωμένο στις άκρες καπό και η τραβηγμένη προς τα εμπρός γυαλιστερή μάσκα δίνουν έναν εξαιρετικά σπορ ύφος που θυμίζει σε μεγάλο βαθμό και τον μεγάλο αδελφό Type R. Οι 5-άκτινες 17άρες ζάντες σε σκούρα απόχρωση τονίζουν το σπορ του χαρακτήρα και φυσικά προσφέρουν και κάτι ουσιώδες, αρκετή πρόσφυση. Σε αντίθεση με τους αεραγωγούς στο πίσω μέρος που πιστεύεις ότι θα κατευθύνεται εκεί αέρας απ’τους τροχούς, αλλά όχι, είναι απλά διακοσμητικοί. Τουλάχιστον είναι καλόγουστοι! Τα πίσω φανάρια ξεκινούν απ’τα πλάγια και κάνοντας μια γωνία, φτάνουν μέχρι μέσα στο πορτ μπαγκάζ, δημιουργώντας έτσι τη δεύτερη σε σειρά, κάτω αεροτομή που φιλοξενεί και το κεντρικό στοπ. Η γυάλινη αυτή αεροτομή είναι ένα συνηθισμένο σχέδιο στις τελευταίες γενιές Civic που τείνει να γίνει σήμα κατατεθέν. Αν μας ρωτούσε κάποιος ποιό είναι το Νο1 σε σχεδίαση αυτοκίνητο για το Sτρίβειν, νομίζω από όλους μας η απάντηση θα ήταν το Civic. Είναι αυτό που θες να βλέπεις στο γκαράζ σου κάθε μέρα και να ανυπομονείς να το πας βόλτα! Όμως, σε τέτοιες περιπτώσεις ισχύει το εξής: αυτοκίνητα σαν αυτό έχουν φανατικούς οπαδούς και… ορκισμένους εχθρούς. Θα υπάρχουν πολλοί haters στο δρόμο που δε θα θέλουν καν να το δουν, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι θα τους έχει κάνει να το προσέξουν.

Διπλή αεροτομή, κυψελοειδείς (ψεύτικοι) αεραγωγοί και εντυπωσιακές γραμμές.
Το σχήμα του θυμίζει κουπέ και γυρνάει κεφάλια απ’όπου κι αν περάσει!

 

  • Εσωτερικό – Εξοπλισμός

Στο ίδιο μήκος κύματος με έξω κινείται και το εσωτερικό σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση. Πολλές και διαφορετικές γραμμές στο ταμπλό, διαφορετικά επίπεδα και ένα λεβιεδάκι τόσο πονηρά κι εύστοχα τοποθετημένο εκεί που πρέπει, ώστε κάθε οδηγός να θέλει να αλλάζει και να αλλάζει συνεχώς ταχύτητα. Αυτή η κλίση του ταμπλό θυμίζει αυτοκίνητα που πλέον έχουν εκλείψει απ’το παγκόσμιο στερέωμα της αυτοκινητοβιομηχανίας και είναι ευτυχία που η Honda συνεχίζει να τα φτιάχνει μ’αυτόν τον τρόπο. Άλλο ένα σπορ στοιχείο στο νέο Civic είναι το τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που δίνει όλες τις σημαντικές πληροφορίες στον οδηγό του. Η οθόνη πολυμέσων είναι αφής 7 ιντσών και έχει ενσωματωμένο GPS για εύκολη πλοήγηση, φυσικά με αντίστοιχες οδηγίες και στο ψηφιακό καντράν. Τα καλά της εντυπωσιακής σχεδίασης έχουν και κάποιες επιπτώσεις, βέβαια. Πρώτα από όλα, η εργονομία. Θα δυσκολευτείς αρκετά να βρεις το μοχλό για τη ρύθμιση του τιμονιού, το κουμπί του ESP ή τις θύρες για USB και κάρτες μνήμης. Ειδικά για να συνδέσεις το κινητό, θα πρέπει να κατέβεις στα υπόγεια στο δεύτερο επίπεδο, κάτω απ’την κεντρική κονσόλα και θα το βρεις! Παρόμοιες δυσκολίες αντιμετωπίζεις και στην οθόνη που θα χρειαστείς λίγο καιρό να τη συνηθίσεις. Την ένταση της φωνής, βέβαια, δεν την συνηθίζεις με τίποτα. Όσο κι αν προσπαθήσεις απ’τα κουμπιά αφής πάνω στην οθόνη δεν θα τα καταφέρεις! Πρέπει να καταφύγεις στα αντίστοιχα του τιμονιού – που παρεμπιπτόντως θα μπορούσαν να είναι καλύτερης ποιότητας. Μιας κι είπαμε για ποιότητα, τα υλικά στο νέο Civic είναι μαλακά – ειδικά όσα κοσμούν το πάνω μέρος – έχουν καλή υφή και σε κάνουν να νιώθεις ότι βρίσκεσαι σε μια πολύ καλή και όμορφη καμπίνα. Μια παρατήρηση μόνο. Στο μοντέλο της δοκιμής υπήρχε ένας συνεχόμενος τριγμός που έρχονταν πιθανώς απ’το μικρό ηχείο tweeter και χαλούσε άδικα την όλη εικόνα που έδινε το εσωτερικό του Civic.

 

Η νέα πλατφόρμα στην οποία βασίστηκε το Civic αύξησε και τους διαθέσιμους εσωτερικούς χώρους. Αυτό σημαίνει ότι θα χωρέσουν πολύ άνετα 4 επιβάτες, ενώ ο 5ος ενήλικας θα νιώθει πιο στριμωχτά στην πίσω σειρά καθισμάτων, όχι πως δε θα χωρέσει, βέβαια. Ο χώρος του πορτ μπαγκάζ είναι τεράστιος. Πραγματικά, μόλις ανοίξεις, πιστεύεις ότι μπορείς να χωρέσεις κι εσύ εκεί μέσα, χωρίς κανένα θέμα. Η καμπύλη της πίσω πόρτας, δίνει στο Civic αυτά τα 478 λίτρα χώρου αποσκευών, έχοντας όχι μόνο αρκετό βάθος, αλλά και χορταστικό ύψος για να χωρέσεις τα πάντα. Η υποτυπώδης εταζέρα είναι μια οριζόντια κουρτίνα που ανοίγει και κλείνει για να φορτώνεις εύκολα ό,τι θες, κάνοντας τη ζωή σου πιο άνετη. Μάλιστα, μπορείς να τη βγάλεις κι εντελώς. Μαζεύεται σ’ένα κομμάτι πλαστικό και τη βάζεις στην τσέπη σου! Οι χώροι για τα μικρο αντικείμενα είναι αρκετοί και μεγάλοι, ενώ όπως είπα στο δεύτερο επίπεδο μπορείς να κρύψεις… εεε να τοποθετήσεις πολλά πράγματα. Σε ό,τι αφορά τα συστήματα για τον οδηγό, στο νέο Honda Civic έχεις αρκετά διαθέσιμα. Ξεκινάμε απ’το Cruise Control που κλειδώνει το προπορευόμενο όχημα στο στόχο του και μετριάζει την ταχύτητα και την απόσταση. Αν το αφήσεις μόνο του δε θα σε φοβίσει ποτέ και δε θα σε αναγκάσει να επέμβεις, εκτός κι αν είναι κάτι επείγον. Δε μπορώ να πω το ίδιο, βέβαια, για το Lane Assist που αν το αφήσεις μόνο του για λίγα δευτερόλεπτα ή που θα τρακάρεις ή που θα νομίζουν ότι είσαι μεθυσμένος, οδηγώντας απ’τη μία μεριά της λωρίδας στην άλλη. Εντάξει, δεν είναι αυτόνομη οδήγηση, απλά σε βοηθά να μειώσεις τους χειρισμούς στο τιμόνι σε αυτοκινητόδρομο. Σε γενικές γραμμές, το Civic έχει ωραία καμπίνα με κορυφαίους χώρους και όλα όσα θα ήθελες στο εσωτερικό του, αλλά πίστεψέ το, δεν έχω φτάσει ακόμα στο κορυφαίο του στοιχείο.

Οθόνη αφής που καλύτερα τη χειρίζεσαι με τα κουμπιά στο τιμόνι.
Χωράς ένα ολόκληρο ψυγείο εκεί πίσω!

 

  • Κινητήρας – Τεχνολογία

Ας πάμε τώρα στον κινητήρα του νέου Civic. Σαν γνήσιο παιδί του σημερινού κόσμου, η Honda το εφοδιάζει με έναν downsized κινητήρα βενζίνης στη βασική του έκδοση. Μιλάω, φυσικά, για τον 1000-άρη τρικύλινδρο με τα 129 άλογα. 998 κυβικά εκατοστά και με το turbo, η μέγιστη δύναμη αγγίζει τους 130 ίππους και η ροπή του τα 200 Nm. Είναι VTEC αλλά με τόσο μικρό κυβισμό και υπερτροφοδότηση, πρέπει να ξεχάσεις τα παλιά ουρλιαχτά στις 8.500 στροφές. Ο κόφτης είναι στις 5.500 που οφείλω να ομολογήσω ότι τις φτάνεις πολύ εύκολα. Έχει μια γραμμική λειτουργία σε όλο το φάσμα του, χωρίς να σε αφήνει πουθενά με λιγότερη δύναμη. Είναι ικανός να κινήσει με χαρακτηριστική άνεση το αμάξωμα των 1.275 κιλών και να δώσει μια σβέλτη διάθεση στην οδήγησή σου. Το μόνο κακό είναι ότι ακούγεται αρκετά. Θα νιώσεις το γνωστό, τραχύ ήχο του τρικύλινδρου να περνάει μέσα στην καμπίνα, ειδικά όταν πατάς βαθιά το γκάζι στο πάτωμα. Στην αρχή θα σε ξενίσει αλλά στη συνέχεια συνηθίζεται εύκολα μέσα στα πρώτα χιλιόμετρα που θα διανύσεις. Επίσης είναι κι αρκετά οικονομικός. Μόλις ακούσεις για ρεζερβουάρ 46 λίτρα μόνο, είσαι σίγουρος ότι δε θα σου φτάνει για πουθενά! Κι όμως με συνδυασμένη οδήγηση εντός κι εκτός πόλης και σε επαρχιακούς ανηφορικούς δρόμους η κατανάλωσή του δεν ανέβαινε πάνω από 7,5 l/100 κι ας ήσουν τέρμα γκάζι παντού. Με ένα ντεπόζιτο διανύσαμε 450 km, αλλά πραγματικά ούτε ένα δεν ήταν σε νορμάλ ρυθμούς! Με πιο ήπια οδήγηση φτάνεις εύκολα τα 600 km κι ας είναι μικρό το ρεζερβουάρ. Το start/stop στην πόλη κάνει τη δουλειά του όπως πρέπει, ενώ οι ρύποι CO2 στα 117 g/km βοηθούν να πληρώνεις και χαμηλά τέλη. Δε νομίζω ότι χρειάζεται να πούμε τίποτα περισσότερο, καθώς πρέπει να περάσουμε στο πόσο ωραία οδηγείται ένα Honda Civic.

Γραμμικός, δίνει σβελτάδα κάνοντας και οικονομία, αλλά έχει μια άγρια λειτουργία που φτάνει μέχρι την καμπίνα.
  • Στο δρόμο

Οι μηχανικοί της Honda έκαναν τρομερή δουλειά με το στήσιμο του νέου Civic κι αυτό έχει ως μοναδικό αποτέλεσμα την εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Πιο στιβαρό πλαίσιο, χαμηλότερο βάρος, καλύτερα ρυθμισμένη ανάρτηση, ηλεκτρική κρεμαγιέρα με douple pinion και το καλύτερο… η επαναφορά της εντελώς ανεξάρτητης πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων. Περιμένεις πολλά και το Civic δε θα σε αφήσει παραπονεμένο. Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή και τιμόνι, πεντάλ, λεβιέ τα βρίσκεις στη θέση που σ’αρέσει με κλειστά μάτια. Όταν τελικά βρεις πού είναι το κουμπί για το traction control, το βγάζεις και σου επιτρέπει να δίνεις όσο γκάζι θες στην εκκίνηση. Με περισσότερες στροφές θα σπινιάρει τόσο που δεν έχει νόημα, ακόμα και με τη 17-άρα με 235 πέλμα! Στις μετρήσεις μας για το 0-100 έπρεπε να βρεις τη χρυσή τομή – εκεί κοντά στις 2.000 στροφές – ώστε να μην το «μπουκώσεις», ούτε να χάσει όλη την πρόσφυση. Κι ήταν τόσο καλές οι μετρήσεις. Όσες φορές και να το κάναμε, έπεφτε πάντα στα δεκάρια και μια μέση τιμή ήταν τα 10,7 δευτερόλεπτα, ο,2 καλύτερα απ’την εργοστασιακή. Το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είναι αρκετά κοντό στις αρχικές του σχέσεις, όπου στα 80km/h έχεις ήδη κουμπώσει τρίτη. Αυτό δε σε επηρεάζει καθόλου, καθώς η αίσθηση στις αλλαγές είναι εξαιρετική, μην πω εθιστική! Θετικές οι εντυπώσεις στην ευθεία κι ακόμα πιο θετικές όταν οδηγείς σε νορμάλ ρυθμούς είτε μέσα στην πόλη, είτε στον αυτοκινητόδρομο. Το Civic είναι άνετο, αντιμετωπίζει με εντυπωσιακό τρόπο τις λακκούβες κι έχει ένα ξεκάθαρα σταθερό πάτημα, ακόμα κι αν ανεβάσεις κατά πολύ την ταχύτητά σου. Το ηλεκτρικό τιμόνι είναι σαφέστατο, όμως πολύ κοντό, σε φάση που τελειώνει απ’άκρη σ’άκρη σε 2 στροφές σχεδόν. Αυτό δε βολεύει για καταστάσεις εντός πόλης, αφού θα χρειαστεί πολλές φορές να κάνεις μια μανούβρα παραπάνω για να κάνεις αναστροφή. Το είδαμε πολύ έντονα στα γυρίσματα του βίντεο, όπου στα ίδια περάσματα χρειάστηκε να κάνουμε επί τόπου στροφές και η μεγάλη ακτίνα στροφής δεν το βοηθά εκεί. Το βοηθά σε υπερθετικό βαθμό κάπου αλλού. Εκεί όπου το Honda Civic πραγματικά λάμπει με την απόδοσή του:

Στις στροφές. Δεν είναι απλά μια ανανέωση στο στρίψιμό του, αλλά επανάσταση! Δεν είναι τυχαία η πίσω ανάρτηση και καθόλου τυχαίο που το Type R έγινε ακόμα καλύτερο σ’αυτή του τη γενιά, μην έχοντας να ζηλέψει τίποτα από τετρακίνητους ανταγωνιστές. Το αυτοκίνητο έχει μεγάλη προσαρμοστικότητα στις κινήσεις του και το αισθάνεσαι ελαφρύ κι ευέλικτο. Κάθε φορά που θα αντιμετωπίσει μια στροφή θα το κάνει με έναν εκπληκτικό τρόπο. Αρχικά, η πλευρική πρόσφυση είναι άπλετη με το μεγάλο πέλμα στα λάστιχα και το χαμηλό προφίλ. Αμέσως μετά, έρχεται η αντίδραση του πλαισίου εξαρτώμενη απ’τις εντολές του οδηγού. Μεγαλύτερη γωνία στο γρήγορο τιμόνι, θα υπακούσει και θα μπει. Άτσαλη είσοδος με χαζές διορθώσεις, δεν καταλαβαίνει τίποτα, θα μπει χωρίς δεύτερη σκέψη. Αλλαγή βάρους σε απανωτή αριστερή-δεξιά, θα ανοίξει το πίσω μέρος και θα σε αφήσει να το διορθώσεις μόνος σου. Μόνος σου, ξαναλέω. Ούτε ESP ούτε τίποτα. Οκ, αν υπήρχε κανονικό κι όχι ηλεκτρικό χειρόφρενο, τότε σίγουρα τραβώντας το θα εμπλεκόταν το traction control σε μεγάλη πλαγιολίσθηση. Όμως, στην οδήγησή σου, μόνο θα μπει όταν χάσεις πρόσφυση στο μπροστινό μέρος, οπότε έτσι κι αλλιώς πρέπει να αφήσεις γκάζι για να διορθωθεί. Σε εντυπωσιάζει τόσο πολύ ο δυναμικός του χαρακτήρας που πραγματικά δεν το περιμένεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι μια συγκεκριμένη στροφή στην Πεντέλη που περνάμε σε όλες τις δοκιμές. Κατηφορική, γλιστερή αριστερή με S, κάτι σαν την Eau Rouge ανάποδα! Ήταν το μοναδικό αυτοκίνητο που χρειάστηκε να έχεις τέρμα ανάποδο για να μαζευτεί το πίσω μέρος του γρήγορα. Σου δίνει τόση, μα τόση ευχαρίστηση! Γυρνάς κοιτάς τον εαυτό σου στον καθρέφτη, λέγοντας: «είμαι πολύ καλός τελικά», αλλά ξέρεις μέσα σου ότι το Civic ευθύνεται γι’αυτό. Ευτυχώς που παράγονται ακόμη αυτοκίνητα με τέτοιες διαθέσεις κι ένα από αυτά είναι το νέο Honda Civic.

 

  • Συμπέρασμα

Ένα και μοναδικό. Αξίζει το κάθε ευρώ που θα σπαταλήσετε για την αγορά του. Όχι μόνο για τη διαστημική του εμφάνιση, το ποιοτικό και πλούσιο εσωτερικό ή τον αποδοτικό του κινητήρα, αλλά κυρίως για τον τρόπο που σε πηγαίνει απ’το σημείο Α στο Β. Μπορείς να διαλέξεις κάτι πιο άχρωμο, λιγότερο επιθετικό και χωρίς προσωπικότητα ή να έχεις ένα τέτοιο πακέτο με ένα Civic. Ακόμα και με τα 129 άλογα, έχεις ένα αξιοπρεπώς γρήγορο αυτοκίνητο που σου δίνει πολλά χαμόγελα, χωρίς τρικ ή ανταλλάγματα. Αν είσαι car addict δε θα ξεκολλάς απ’το Civic. Αλλά. Υπάρχει ένα μεγάλο αλλά. Η βασική τιμή του Civic 1.0 turbo είναι 20.650 και για την πιο ακριβή έκδοση Elegance πρέπει να προσθέσεις άλλα 3.100 ευρώ! Το «αλλά» που προκύπτει είναι η εξής ερώτηση: πως γίνεται ένα αυτοκίνητο με τέτοια ξεχωριστή εμφάνιση να εντυπωσιάσει κάποιον που έχει σχεδόν 24.000 ευρώ να διαθέσει; Κι όταν λέμε κάποιον, δε νομίζω πως ένας νέος σε ηλικία που θα ήθελε στ’αλήθεια να αγοράσει ένα τέτοιο ιδιαίτερο αυτοκίνητο, έχει στις μέρες μας τόσα χρήματα για να το αγοράσει. Κι απ’την άλλη, ένας πιο μεγάλος που τα έχει, είμαστε σίγουροι ότι θα του αρέσει κάτι που από μακριά φωνάζει «ΚΟΙΤΑ ΜΕ, ΚΟΙΤΑ ΜΕ» και δε θα θέλει κάτι πιο συντηρητικό; Αυτός είναι ο μοναδικός μου προβληματισμός. Κατά τα άλλα, βουρ στο ψητό, χωρίς καμία αμφιβολία! Θα ευχαριστηθείς την κάθε μέρα μαζί του…

 

 

 

 

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram

Αφήστε το δικό σας σχόλιο

5 Σχόλια on "Honda Civic 1.0 turbo 129hp"

avatar
  Subscribe  
Νεότερο Παλιότερο Περισσότερες ψήφοι
Notify of
trackback

[…] Διαβάστε τη συνέχεια στο Strivein […]

Αριστείδης
Guest
Ηταν μια απο τις καλύτερες παρουσιάσεις (αν όχι η καλύτερη) που έχω διαβάσει σχετικά με το νέο civic , όπως εξαιρετική ηταν και στο youtube (αν και μικρή σε διάρκεια….:):):) ) Χορτάσαμε απο μετριοπαθείς και άτολμες παρουσιάσεις διαφόρων μοντέλων . Η συγκεκριμένη παρουσίαση απλά δεν ήθελες να τελειώσει….. Το αυτοκίνητο είναι κατά την άποψη μου οτι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία όπως και τα χρήματα που απαιτούνται για την απόκτηση του σε σχέση με αυτά που προσφέρει απολύτως λογικά. Θα συμφωνήσω με τον φίλο Θανάση για την σκουρόχρωμη καμπίνα αλλά ζείς και με αυτό. , σε καμιά περίπτωση δεν είναι ανασταλτικός… Read more »
Θανάσης
Guest
Εξαιρετική τελικά η παρουσίασή σας και εδώ και όχι μόνο στο youtube, όπως βέβαια και το CIVIC, ευελπιστώ σε έναν χρόνο από τώρα να καταφέρω να το πάρω (με δόσεις εννοείται) , με έχει εντυπωσιάσει από κάθε άποψη και μάλιστα στην έκδοση comfort που αξίζει και με το παραπάνω τα 21 χιλιάρικα μιας και το αμάξι δεν υστερεί πουθενά!! Επειδή γενικά η οθόνη πολυμέσων όμορφη μεν , δύσχρηστη δε, δεν με εντυπωσίασε και γενικότερα διαβάζω πολλά αρνητικά, πραγματικά δεν με ενδιαφέρει, οι τροχοί με 235 πέλμα εντυπωσιακοί αλλά όταν θα έρθει η στιγμή της αλλαγής… οπότε θεωρώ τα 215/55/16 της… Read more »