Hyundai i20 WRC 2016

Μετά την αγωνιστική κατάντια του WRC στα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας, όταν οι ομάδες-κατασκευαστές, η μια μετά την άλλη, αποχωρούσαν από το πρωτάθλημα, τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια σημαντική ανάκαμψη σε ό,τι αφορά τις ομάδες. Αρχικά μπήκε η πανίσχυρη VW το 2013 και το 2014 η Hyundai, ενώ για το 2017 έχει προγραμματιστεί η επανένταξη της Toyota, ώστε να έχουμε ένα εκρηκτικό μίγμα δυνατών κατασκευαστών αυτοκινήτων. Η Hyundai, επανήλθε στο άθλημα πέρυσι, αφού πρώτα είχε αποτύχει με το Accent. Δημιούργησε απ’το μηδέν μια πολύ καλά οργανωμένη ομάδα, που με Γερμανική έδρα, δούλεψαν σκληρά για να εξελίξουν την πρώτη γενιά του i20 WRC. Κατάφεραν όχι μόνο να είναι ανταγωνιστικοί, αλλά να πάρουν και την πρώτη τους νίκη στην περσινή σεζόν και παράλληλα να βρίσκονται ψηλά στην γενική κατάταξη των ράλλυ, με αποτέλεσμα μέχρι τον τελευταίο αγώνα να παλεύουν να αρπάξουν την δεύτερη θέση από την Citroen και την Ford.

hyundaiI20WRC2015Gravel02

 

Καθόλου άσχημα για μια νεοσύστατη ομάδα που είχε στενά περιθώρια να παρουσιάσει, να εξελίξει και τελικά να βάλει το i20 του 2014 να τρέξει στο πρωτάθλημα. Ειδικά φέτος, όμως, με τις άλλες εταιρείες να έχουν εξελίξει τα αυτοκίνητά τους, η Hyundai έμεινε πίσω. Στον 4ο αγώνα θα φέρει το νέο κιβώτιο με τα paddles στο τιμόνι, την ώρα που οι άλλοι το έχουν ήδη. Μικρές βελτιώσεις στην τροφοδοσία καυσίμου του κινητήρα, δίνουν αύξηση ιπποδύναμης κατά 2-3 ίππους, ενώ οι υπόλοιποι την έχουν ήδη αυξήσει κατά 10. Δε συμβαίνει, βέβαια, αυτό τυχαία. Οι μηχανικοί στο Alzenau ασχολούνται περισσότερο με το νέο τους δημιούργημα. Εξελίσσουν το νέο i20 του 2016 και αυτό είναι ένα εξ’ολοκληρου νέο αυτοκίνητο. Παίρνουν τον χρόνο τους για να τα κάνουν όλα σωστά, να φτιάξουν ένα άκρως ανταγωνιστικό rallycar, το οποίο να μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τους αντιπάλους. Όχι όπως τώρα που οι οδηγοί παραπονιούνται γιατί δεν έχουν ισάξιο αυτοκίνητο. Η Hyundai έχει πάρει πολύ σοβαρά την εμπλοκή της στο WRC και δε θέλει απλά την συμμετοχή, αλλά να παλέψει για τίτλους. Συνεπώς, δε ρισκάρει μια βεβιασμένη αλλαγή του i20, αν και το νέο μοντέλο είναι σχεδόν 100% έτοιμο.

Εν αναμονή των εξελίξεων, λοιπόν, για το πότε θα λανσάρουν το νέο i20. Σίγουρα μέχρι τότε, οι Νέβιλ, Σόρντο, Άμπρινγκ και Πάντον θα έχουν αρκετό καιρό να το τεστάρουν, να το συγκρίνουν με το τωρινό και τελικά να το βελτιώσουν – στο βαθμό που χρειάζεται – για να γίνει το απόλυτο εργαλείο στα χέρια τους, που θα τους προσφέρει βαθμούς και νίκες.  

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Posted in WRC

Αφήστε το δικό σας σχόλιο

Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει

Notify of
avatar
wpDiscuz