Hyundai i30 Turbo

Στην πρόσφατη έκθεση της Γενεύης παρουσιάστηκε το ανανεωμένο Hyundai i30. Μαζί, όμως, μ’αυτό, εμφανίζεται και μια πιο σπορ έκδοση του μικρομεσαίου μοντέλου:το i30 Turbo. Η εταιρεία τα τελευταία χρόνια έχει εκπλήξει το κοινό της με κατασκευές που αφήνουν πίσω τα λάθη του παρελθόντος, βαδίζοντας έτσι προς μια πιο ευρωπαϊκή πορεία. Δεν είναι τυχαίο πως σχεδιάζουν και κατασκευάζουν τα αυτοκίνητά τους στη Γερμανία και την Τσεχία, ενώ ακόμα και η N Motorsport που φτιάχνει τα Hyundai WRC έχει έδρα το Alzenau της Γερμανίας. Επόμενο ήταν να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο που να απευθύνεται σε αρκετο κόσμο και να έχει σπορ καταβολές. Έτσι, τοποθέτησαν έναν κινητήρα τούρμπο άμεσου ψεκασμού (Gdi) σε ένα από τα δημοφιλή τους μοντέλα. Στην Ελλάδα, το i30 έχει πουλήσει κυρίως πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, που έχουν χαμηλή κατανάλωση και μεγάλη αξιοπιστία.

Hyundai-i30_Turbo_2015_1600x1200_wallpaper_03           Hyundai-i30_Turbo_2015_1280x960_wallpaper_1b

Η νέα έκδοση δεν περιορίζεται μόνο στην αλλαγή του μοτέρ. Έχει δυναμική εμφάνιση με μεγάλες εισαγωγές αέρα στον μπροστά προφυλακτήρα, μια πολυγωνική χρωμιωμένη μάσκα, led ημέρας και διπλές εξατμίσεις. Το πακέτο δένει με τις 18 ιντσών ζάντες αλουμινίου. Οι 186 ίπποι που αποδίδει ο 1600 άρης τούρμπο, μεταφέρονται στους τροχούς μέσω ενός νέου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και 7 σχέσεων (αν επιλέξετε το 7DCT από το μηχανικό 6-τάχυτο). Τέρμα πια η αναμονή για να αλλάξει ταχύτητα το παλιό αυτόματο κιβώτιο της Hyundai. Οι αλλαγές θα γίνονται αστραπιαία αφού το κιβώτιο θα έχει ήδη προεπιλεγμένη τη σχέση, πράγμα που έχει  ευεργετικές συνέπειες στην οικονομία καυσίμου αλλά και φυσικά στη γρήγορη οδήγηση. Τώρα, πόσο γρήγορη θα είναι αυτή η οδήγηση δεν ξέρουμε: τα 8,0 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100 km/h που δηλώνεται, δεν ακούγονται και πολύ ενθαρρυντικά για ένα αυτοκίνητο που έχει σχεδόν 190 άλογα. Παρ’όλα αυτά, το εσωτερικό θα αποζημιώσει και τον πιο δύσπιστο, καθώς με τα bucket καθίσματα, τον σπορ λεβιέ ταχυτήτων και τις διάφορες αλουμινένιες πινελιές προδιαθέτει τον οδηγό για τον σπορτίφ χαρακτήρα του. Το τιμόνι είναι πιο άμεσο σε σχέση με τις απλές εκδόσεις και η ανάρτηση έχει ξανασχεδιαστεί με πιο σφιχτό προσανατολισμό.

Hyundai-i30_Turbo_2015_1280x960_wallpaper_12           Hyundai-i30_Turbo_2015_1600x1200_wallpaper_0d

Στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ, η Hyundai πέτυχε την πρώτη της νίκη το 2014 στο ράλλυ Γερμανίας. Μένει να δούμε πως θα πετύχει να τραβήξει μερίδιο από ευρωπαϊκές προτάσεις που υπάρχουν εδώ και χρόνια σ’αυτήν την κατηγορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ως έναν βαθμό στη χώρα μας το έχει καταφέρει με τα diesel, όμως θέλει αρκετή προσπάθεια για να πείσει το κοινό να το αγοράσει εις βάρος άλλων καταξιωμένων σπόρ μικρομεσαίων. Τουλάχιστον, δίνει τη δυνατότητα σ’εκείνον που θέλει να αγοράσει ένα πετρελαιοκίνητο i30, να σκεφτεί μήπως θέλει και λίγη συγκίνηση στη ζωή του, όχι μόνο στεγνά, ψυχρά νούμερα χαμηλής κατανάλωσης. Υπάρχουν κι άλλα πράγματα στη ζωή εκτός από αυτό- τηρουμένων των αναλογιών. Αυτή είναι μια σωστή και ενδιαφέρουσα πρόταση, ειδικά για τους Έλληνες αγοραστές.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

i30

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram

Αφήστε το δικό σας σχόλιο

1 Σχόλιο on "Hyundai i30 Turbo"

Notify of
avatar
Διάταξη:   Νεότερο | Παλιότερο | Περισσότερες ψήφοι
trackback

[…] Του Κώστα Μπουλούκη (strivein.gr) […]

wpDiscuz