Hyundai Veloster Turbo

Η Hyundai πρωτοπορεί με μία ιδέα που σε κουφαίνει! Ήδη απ’το 2012 που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το Veloster. Οι Κορεάτες δημιούργησαν ένα κουπέ αυτοκίνητο που από τη μία του πλευρά φαίνεται για δίπορτο κι από την άλλη για πεντάπορτο! Ένα διπρόσωπο, όμορφο κουπέ που από τη μεριά του οδηγού υπάρχει μία πόρτα μόνο γιατί δε χρειάζεται να μπαίνει κάποιος από εκεί, ενώ απ’τη μεριά του συνοδηγού υπάρχουν δύο πόρτες για να είναι λειτουργικό όταν θέλει να φορτώσει επιπλέον επιβάτες. Συνολικά 3 πόρτες, λοιπόν και κουπέ εμφάνιση από όποιο προφίλ κι αν το δει κανείς. Ήρθε η ώρα για μια μικρή ανανέωση του Veloster, χωρίς σε καμία περίπτωση να χάσει τον αληθινά ξεχωριστό του χαρακτήρα. Το καλό με το συγκεκριμένο μοντέλο είναι ότι η Hyundai φρόντισε να του δώσει ένα δυνατό μοτέρ και να το κάνει να είναι σπορ στην ουσία και όχι στο φαίνεσθαι. Το ίδιο συμβαίνει και τώρα με την υπερτοφοδοτούμενη έκδοση του Veloster Turbo. Το κακό με το συγκεκριμένο μοντέλο είναι ότι… δεν εισάγεται στην Ελλάδα! Ή μάλλον δεν εισαγόταν ο προκάτοχός του. Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει αποφασίσει καταφατικά ακόμα για την εισαγωγή του, αλλά πως να μη γράψουμε για ένα αυτοκίνητο που είναι γρήγορο και ιδιαίτερο, που δε μοιάζει με άλλα; Τα αυτοκίνητα με έμφυτο ταλέντο στον εντυπωσιασμό είναι ψηλά στην προτεραιότητα εδώ στο Στρίβειν…

Hyundai-Veloster_2016_1024x768_wallpaper_22

Ένα facelift πρέπει να συνοδεύεται από τις σωστές αλλαγές στην εμφάνιση μέσα κι έξω. Όχι εδώ, όμως. Μια πετυχημένη συνταγή παραμένει πετυχημένη με μικρές αλλαγές, οπότε η μεγαλύτερη εξάγωνη μάσκα με το διαφορετικού χρώματος περίγραμμα, οι νέες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με 5 ακτίνες, τα διαφορετικά χρώματα στα καθίσματα και η πιο ευδιάκριτη οθόνη στη μέση του καντράν είναι αυτά που το κάνουν να διαφέρει από το προηγούμενο Veloster Turbo. Είναι άδικο να περιγράψουμε την εξωτερική του εμφάνιση με λόγια, μιλώντας για φουσκωμένα φτερά, τομές, μεγάλους προφυλακτήρες με εισαγωγές αέρα, διπλή εξάτμιση στη μέση την ώρα που οι φωτογραφίες τα λένε όλα. Φαίνεται με τον πιο εύκολο τρόπο η ριζοσπαστική του σχεδίαση και το έντονα σπορ προφίλ. Αυτό το προφίλ διατηρείται και στο εσωτερικό με τα μπάκετ καθίσματα, το σπορ τιμόνι και τις αλουμινένιες επενδύσεις, αλλά βγαίνει συνολικά προς τα έξω η δυναμική ενός σπορ 2-πορτου/5-πορτου, κουπέ τέλος πάντων (!) αυτοκινήτου που προσελκύει νέο κόσμο, έτοιμο για δράση. 

Όταν λέμε δράση, εννοούμε τη δράση που προκύπτει από ένα σωστά στημένο αυτοκίνητο, με έναν δυνατό κινητήρα, σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης και όχι με βαρετή οδική συμπεριφορά. 1,6 λίτρα τούρμπο και 204 ίπποι είναι καλά για αρχή. Σπορ ρυθμισμένη ανάρτηση με γόνατα McPherson μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω με μπάρα σταθεροποίησης για μικρότερες κλίσεις στις στροφές. Το σύστημα TVC αναφέρεται στο Torque Vectoring που σημαίνει ότι το σύστημα ευστάθειας του αυτοκινήτου μπορεί να επέμβει ανάλογα με την κατάσταση, φρενάροντας έναν τροχό για να μεγιστοποιηθεί η πρόσφυση μέσα σε μια στροφή και να ελαχιστοποιηθεί η άτσαλη έξοδος από τη στροφή με απεριόριστο σπινάρισμα. Οι ενθουσιώδεις οδηγοί θα το βρούν διασκεδαστικό και κάθε στρίψιμο θα έχει πάντα καλή πρόσφυση στο μέσο της στροφής και ελεγχόμενη επιτάχυνση κατά την έξοδο ακόμα και με τέρμα γκάζι. Σε συνδυασμό με την πιο γρήγορη ηλεκτρική κρεμαγιέρα τιμονιού που δίνει περισσότερη ακρίβεια και πληροφόρηση στον οδηγό, καθώς και τους τροχούς με τα μεγαλύτερα ελαστικά (225/40 18), το νέο Veloster σχεδιάστηκε για να αποδίδει τα μέγιστα χωρίς να κουράζει τους επιβάτες του.

Hyundai-Veloster_2016_1024x768_wallpaper_1e   Hyundai-Veloster_2016_1024x768_wallpaper_2d

Η ισχύς που φτάνει μέχρι τους τροχούς μεταδίδεται μέσω ενός στάνταρ μηχανικού κιβωτίου 6 ταχυτήτων ή ως εξτρά μέσω ενός αυτόματου DCT 7 ταχυτήτων. Το αυτόματο με τη λειτουργία shiftronic έχει χειριστήρια στο τιμόνι και είναι πολύ πιο σπορ σε σχέση με τα πιο απλά αυτόματα κιβώτια σε άλλα μοντέλα της Hyundai. Ο εξοπλισμός του είναι αρκετά καλός και εκτός από τα συστήματα ασφάλειας με 6 αερόσακους, ABS, VSM (σύστημα ευστάθειας) έχει επίσης οθόνη με GPS, κάμερα στο παρκάρισμα και συστήματα συνδεσιμότητας της οθόνης με smartphones. Αυτό για την κάμερα δε γίνεται να μην το σχολιάσουμε, αφού με τόσο μικρό πίσω παρμπρίζ, θα είναι σχεδόν αδύνατο να έχεις ορατότητα προς τα πίσω, οπότε είναι μια σωστή λύση από τη Hyundai! 

Ένα είναι το συμπέρασμα. Θέλουμε το Veloster στην Ελλάδα! Πολλοί θα σπεύσουν να πουν, τι το θες αυτό το πράγμα εδώ πέρα; Δε μπορεί να πείσει ένα συντηρητικό μυαλό η εμφάνιση του κουπέ της Hyundai. Μόνο ένας προοδευτικός νους θα το εκτιμήσει, νους σαν κι αυτόν που το σχεδίασε και το έφερε στη ζωή. Ένας συνδυασμός καινοτομίας, ομορφιάς και δύναμης. Άραγε θα έκανε τις πωλήσεις στην Ελλάδα το VW Scirocco αν είχε αντίπαλο το Veloster Turbo; Άγνωστο. Σίγουρα, όμως, αν περνούσε από μπροστά σου θα γύρναγες το κεφάλι…

Χωρίς τίτλο

 

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram

Αφήστε το δικό σας σχόλιο

1 Σχόλιο on "Hyundai Veloster Turbo"

Notify of
avatar
Διάταξη:   Νεότερο | Παλιότερο | Περισσότερες ψήφοι
trackback

[…] Του Κώστα Μπουλούκη (Strivein.gr) […]

wpDiscuz