Kia Pro Ceed GT

Kia, μια κορεάτικη εταιρεία που συνήθιζε να φτιάχνει άχρωμα και άοσμα αυτοκίνητα. Ή μήπως όχι; Πάμε απ’την αρχή. Μια κορεάτικη εταιρεία με εργοστάσιο στη Σλοβακία που φτιάχνει πλέον εντυπωσιακά, ποιοτικά και γρήγορα αυτοκίνητα σε άκρως ανταγωνιστικές τιμές. Τώρα μάλιστα! Μετά τη στροφή της Hyundai στη δημιουργία μοντέλων που ταιριάζουν στις ευρωπαϊκές αγορές, σειρά είχε και η Kia να κάνει το ίδιο με το εργοστάσιό της στην καρδιά της Ευρώπης, όπου σχεδιάζονται, ρυθμίζονται και βγαίνουν στην παραγωγή όλα τα νέα Kia ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Σε μια αγορά που συνεχώς ζητάει ποιοτικά, αξιόπιστα αυτοκίνητα που δεν κοστίζουν υπερβολικά πολλά χρήματα, η Kia εμφανίστηκε ανανεωμένη στην πιο κατάλληλη εποχή. Οι πελάτες της είναι αυτοί που θα ήθελαν ένα γερμανικό Audi και αντ’αυτού παίρνουν – λόγω έλλειψης χρημάτων – ένα ‘γερμανικό’ Kia, αγοράζοντας με ένα φυσιολογικό budget, ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που δεν είναι υπερτιμημένο λόγω ενός σήματος που υπάρχει στη μάσκα και μόνο. Το Kia Ceed έχει αναλάβει μεγάλο μέρος αυτής της καμπάνιας του να κλέψει πελάτες από άλλες ευρωπαϊκές εταιρείες και το καταφέρνει ήδη τα τελευταία χρόνια με μεγάλη επιτυχία. Ακόμα και στην Ελλάδα, πολλοί είναι οι νέοι που επιλέγουν ένα Kia Ceed από ένα VW Golf ή ένα Opel Astra. Ειδικά με την τελευταία έκδοση Pro Ceed GT έχει κλέψει καρδιές με τη νεανική, δυναμική εμφάνιση και τη σπορτίφ αίσθηση που βγάζει προς τα έξω. 

Kia-Pro_Ceed_GT_2016_1024x768_wallpaper_09

Όταν μιλάμε για το Pro Ceed εννοούμε την τρίθυρη έκδοσή του, δεν είναι κάτι διαφορετικό σε σχέση με το Ceed. Το ανανεωμένο Pro Ceed GT θα κυκλοφορεί στους δρόμους τους επόμενους μήνες με πολύ ελκυστικές τιμές, όπως και ο προκάτοχός του. Συμβιβασμοί στην εμφάνιση δεν υπάρχουν, καθώς ελάχιστες είναι οι διαφορές με το προηγούμενο μοντέλο που ήταν αντικειμενικά όμορφο βγάζοντας μια δυναμική προσωπικότητα. Μικρές αλλαγές στις ζάντες, στα led φανάρια, αφού δεν είναι λογικό να χαλάσουν μια πετυχημένη συνταγή, γιατί να το αλλάξουν; Το νέο κοφτό, δερμάτινο τιμόνι, τα μπάκετ καθίσματα και οι αλουμινένιες επενδύσεις με τα μαύρα ματ πλαστικά, ανεβάζουν το επίπεδο στο εσωτερικό του Ceed GT και δίνουν μια δυναμική εικόνα. Βρίσκεσαι σε μια ποιοτική καμπίνα που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απολύτως από άλλες πολύ πιο ακριβές ανταγωνιστικές προτάσεις. Ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης με ηλεκτρονικό κλιματισμό, οθόνη πολυμέσων και όλα τα συστήματα αποφυγής συγκρούσεων, παρκαρίσματος και ενεργητικής ασφάλειας. Σε ό,τι αφορά την – 7 ιντσών – οθόνη πολυμέσων, έχει GPS, συνδέεται με κάμερα οπισθοπορείας και διαθέτει σύστημα προειδοποίησης για την παραβίαση του Κ.Ο.Κ. αν ο οδηγός το παρακάνει! 

Kia-Pro_Ceed_GT_2016_1024x768_wallpaper_17     Kia-Pro_Ceed_GT_2016_1024x768_wallpaper_25

Για τον κινητήρα δε μένει να πούμε πολλά, καθώς στο Pro Ceed GT παραμένει ο ίδιος 1,6 λίτρων τούρμπο GDI κινητήρας με ισχύ 204 ίππων. Καθόλου άσχημα για ένα αυτοκίνητο που δείχνει και είναι όντως σπορ. Η ανάρτηση με ανεξάρτητους συνδέσμους πίσω, προσφέρει την καλύτερη λύση ανάμεσα στην άνεση και τη γρήγορη οδήγηση, χωρίς να χρειάζονται παραχωρήσεις σε κανέναν από τους δύο τομείς. Ακόμα, το anti rool bar στον πίσω άξονα είναι κούφιο (!) και όχι συμπαγές, ώστε να μειώνεται ο θόρυβος από το δρόμο που περνάει στην καμπίνα. Συνολικά η ανάρτηση έχει μια σπορ ρύθμιση η οποία ταιριάζει γάντι με τις μεγάλες 18άρες ζάντες αλουμινίου, αλλά και με τα μεγαλύτερα φρένα, στοιχεία απαραίτητα για ένα GT μικρομεσαίο που θέλει να στρίβει και να φρενάρει όταν και όσο πρέπει. Από έξω που το κοιτάς μέχρι που το οδηγείς το Kia Pro Ceed GT φωνάζει από μακριά ότι είναι για ζόρικες καταστάσεις! Torque Vectoring εφαρμόζεται κι εδώ για να αποτυπώνεται σωστά η δύναμη στην άσφαλτο, χωρίς ‘ψαρώματα’ απ’τους μπροστινούς τροχούς, ενώ το τιμόνι ρυθμίστηκε απ’την αρχή με σκοπό να δίνει περισσότερες πληροφορίες στον οδηγό και την αντίστοιχη αμεσότητα που αρμόζει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Το κουμπί GT είναι πιο πολύ για show off παρά για ουσία, καθώς όταν πατηθεί, εμφανίζονται στο καντράν μπαρόμετρα, ενδείξεις για τη ροπή και ακούγεται στο εσωτερικό ένας, αν μη τι άλλο, ψεύτικος – ηλεκτρικά παραγόμενος – ήχος που είναι πιο δυνατός αλλά δεν προέρχεται απ’τα σωθικά του κινητήρα ή την εξάτμιση. Στο ίδιο πλαίσιο εντυπωσιασμού και το ηλεκτρικό χειρόφρενο που δεν έχει λόγο ύπαρξης σε ένα αυτοκίνητο που θέλει να το χαρακτηρίζουν σπορ. 

Το αδιαμφισβήτητο πλεονέκτημα του Kia Pro Ceed GT έναντι των αντιπάλων του είναι ένα και μοναδικό. Όχι δεν είναι η σπορ εμφάνιση, ούτε η δύναμη και η οδική συμπεριφορά. Δεν είναι η ποιοτική του προσέγγιση στο εσωτερικό, ούτε καν η δελεαστική τιμή για τόσα που προσφέρει. Είναι τα 7 χρόνια εγγύησης ή 160.000 km για οποιαδήποτε ζημιά πάθει συμπεριλαμβανομένης της εργασίας που απαιτείται. Σε έναν αυτοκινητιστικό κόσμο που όλα πάσχουν από κάποια βλάβη, μια τέτοιου είδους εγγύηση είναι το πιο δυνατό χαρτί στην αγορά. Σου λένε, κύριε, αγόρασε Kia κι αν χαλάσει εμείς είμαστε εδώ! Α και έχουμε ένα πολύ όμορφο και δυναμικό πακέτο. Γιατί, λοιπόν, να πας αλλού; Αυτό είναι το μέλλον. Αυτό ζητούν οι πελάτες: να αξίζει, να μην κοστίζει, να μη χαλάει κι αν χαλάσει να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα… 

Χωρίς τίτλο

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram

Αφήστε το δικό σας σχόλιο

1 Σχόλιο on "Kia Pro Ceed GT"

Notify of
avatar
Διάταξη:   Νεότερο | Παλιότερο | Περισσότερες ψήφοι
trackback

[…] Του Κώστα Μπουλούκη (strivein.gr) […]

wpDiscuz