Lexus IS 200t

Η Lexus είναι η θυγατρική της Toyota, η εταιρεία που βγάζει στην παραγωγή τα πιο κυριλέ και σπορ αυτοκίνητα της Ιαπωνικής φίρμας και μάλιστα παράγει μέχρι και supercar, το LFA. Μπορεί στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια να έχουν περισσότερη πέραση τα υβριδικά SUV της σειράς RX, όμως το μοντέλο που καθιερώθηκε στην ελληνική αγορά στα τέλη των ’90s ως ένα από τα γρήγορα, παιχνιδιάρικα, premium πισωκίνητα σεντάν ήταν το Lexus IS. Αρκετά χρόνια μετά, το IS έχει αποκτήσει εντελώς διαφορετική μορφή, σαφώς πιο επιθετική εμφάνιση, ενώ δεν έχει χάσει τον σπορ χαρακτήρα στην οδική συμπεριφορά των προκατόχων του. Αυτή η γενιά του IS παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2013 και τώρα έχει υποστεί ένα εκτεταμένο facelift για να φτάσει τα στάνταρ αντίστοιχων οικογενειακών προτάσεων του σήμερα.

Οι βασικές αλλαγές σ’αυτή την ανανέωση ξεκινούν από μπροστά με τα νέα φανάρια, τη γρίλια και τον εξωπραγματικά επιθετικό προφυλακτήρα με τους τεράστιους αεραγωγούς και τις αιχμηρές τομές του. Τα led ημέρας συνεχίζουν να έχουν ένα εξωγήινο σχήμα πάνω στον προφυλακτήρα, ακριβώς κάτω από τα φανάρια και η μπροστινή μάσκα δείχνει να είναι η συνέχεια του καπό που έχει αλλάξει μορφή. Οι αεραγωγοί δεν είναι μόνο για καλλωπισμό, αλλά βελτιώνουν την αεροδυναμική του IS και ταυτόχρονα ψύχουν τα φρένα για καλύτερη απόδοση. Στα πλάγια, εκτός από τις ζάντες 17 ιντσών που κάνουν εντύπωση, η εικόνα δένει με το χαμηλό “στριφογυριστό” μασπιέ και τη γραμμή που διατρέχει όλο το πλαϊνό του αυτοκινήτου από το μπροστινό φτερό μέχρι το πορτ μπαγκάζ, ενώ τα πίσω φανάρια “τραβιούνται” αρκετά κάτω σε μια μυτερή άκρη. Στο εσωτερικό των φαναριών, 3 γραμμές led σχηματίζουν το γράμμα L και η εξάτμιση καταλήγει στις δύο άκρες του προφυλακτήρα σε οβάλ απολήξεις.

Lexus-IS-2017-1024-0f  Lexus-IS-2017-1024-07

Αλλαγές και στο εσωτερικό όπου η οθόνη πολυμέσων μεγάλωσε αρκετά φτάνοντας πλέον τις 10,3 ίντσες από 7, ενώ έχει αρκετά καλύτερη ανάλυση για πιο καθαρή εικόνα σε όλα τα συστήματα multimedia της Lexus. Η οθόνη επίσης, χειρίζεται εύκολα από τον RTI διακόπτη στην κεντρική κονσόλα πίσω απ’το λεβιέ. Οι διακόπτες για τον ήχο και τον κλιματισμό έχουν τοποθετηθεί με καλύτερο τρόπο από πριν και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν είναι πιο ποιοτικά και καλύτερα στην όψη. Ανανεωμένο είναι το καντράν, με διαφορετικό κοντέρ όπως και το αναλογικό ρολόι που υπάρχει στο κέντρο του ταμπλό ανάμεσα από τους αεραγωγούς. Για να κατανοήσετε πλήρως τη χλιδή που βγάζει το εσωτερικό του IS, μπορείτε να ξεκουράσετε όχι μόνο το χέρι σας, ακουμπώντας στο υποβραχιόνιο, αλλά και την… παλάμη σας ακουμπώντας στο… “υποπαλάμιο” – ίσως;

Lexus-IS-2017-1024-0b

Οι 3 διαφορετικές επιλογές σε κινητήρες παραμένουν με την πρόσφατη προσθήκη του δίλιτρου τούρμπο να είναι από τις πιο ταιριαστές για το πισωκίνητο IS 200t. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι 4-κύλινδρος, έχει twin-scroll τούρμπο, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων με συνεχόμενη αλλαγή της γωνίας των βαλβίδων εισαγωγής και σύστημα άμεσου ψεκασμού. Το τελευταίο συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της υψηλής πίεσης στον άμεσο ψεκασμό του θαλάμου καύσης με αυτά της χαμηλής πίεσης του ψεκασμού στους αυλούς εισαγωγής. Αποτέλεσμα όλων αυτών; 243 άλογα και ροπή 350 Nm από τις 1.650 έως τις 4.400 στρ/λεπτό, ενώ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Αυτό δεν προδιαθέτει και πολύ για σπορ οδήγηση, αλλά μην ξεχνάμε και το καθωσπρέπει κομμάτι της Lexus.

Σίγουρα θα σε κάνει να σκεφτείς ξανά και ξανά αν θα πρέπει να αγοράσεις ένα οικογενειακό Audi, BMW, Mercedes ή να κάνεις τη διαφορά και να επιλέξεις ένα Lexus που έχει πολλά από τα πλεονεκτήματα των ανταγωνιστών του, υπερέχοντας σε κάτι βασικό. Αν αφήσουμε στην άκρη τη σπορ εμφάνιση ή συμπεριφορά. Ας αφήσουμε και τις επιδόσεις ή την ποιότητα των υλικών. Δε θα δείτε πολλά Lexus IS να κυκλοφορούν. Κι όχι επειδή δεν είναι καλά. Αλλά επειδή ο πολύς κόσμος δεν τα γνωρίζει και επιλέγει την πεπατημένη. Βγείτε από αυτήν. Ξεχωρίστε με ένα Lexus. Δεν έχει απογοητεύσει κανέναν!

Χωρίς τίτλο

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments