Opel Adam S

Από τη στιγμή που αναβίωσε το θρυλικό Mini και ακολούθησε την ανάσταση και το 500-αράκι της Fiat, δημιουργήθηκε με μιάς ένα νέο κομμάτι στην αυτοκινητοβιομηχανία. Μια κατηγορία αυτοκινήτων που είναι στυλάτα, έχουν τρομερή προσωπικότητα και εξατομικεύονται σε τέτοιο βαθμό που κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να έχει ένα μοναδικό αυτοκίνητο. Όταν λέμε μοναδικό, κυριολεκτούμε γιατί είναι τόσες πολλές οι επιλογές στα χρώματα αμαξώματος, οροφής, ταπετσαρίας, ζαντών και μια μεγάλη λίστα εξοπλισμού που πάει το ‘personalisation’ σε άλλο επίπεδο. Εκεί προσπαθεί να πατήσει το νέο Opel Adam, ειδικά στην εξατομίκευση ‘το έχουν τερματίσει’ το θέμα… 60.000 δυνατοί συνδυασμοί στο εξωτερικό (για όλη τη γκάμα συνολικά) και ακόμα περισσότεροι στο εσωτερικό! Είναι δυνατόν; Κι όμως, κάθε αγοραστής θα το φτιάξει όπως ακριβώς εκείνος θέλει, σύμφωνα με το γούστο του. Εκτός αυτού, αρχής γενομένης απ’το Mini Cooper και στη συνέχεια το Fiat 500 Abarth, αυτά τα μικρά, ιδιαίτερα και χαριτωμένα αυτοκίνητα πόλης, πήραν αναβολικά και έγιναν μικρά τερατάκια, έτοιμα να κατασπαράξουν κάθε εκατοστό της ασφάλτου. Στην ίδια φιλοσοφία και το Adam που εμφανίζεται στην πιο γρήγορη έκδοσή του το Adam S με μοναδικό σκοπό να κοντράρει τους αντιπάλους του. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο που η Opel προωθεί το Adam και σε πρωταθλήματα ράλλυ στην κατηγορία R2 με τα μπροστινοκίνητα αγωνιστικά 1,6 λίτρων. Χρειάζεται, λοιπόν, και το απαραίτητο αγωνιστικό προφίλ για να χτιστεί στα μάτια των αγοραστών ένα σπορ αυτοκίνητο. 

Opel-Adam_S_2015_1024x768_wallpaper_07

Οι σημαντικές σπορ πινελιές στο εξωτερικό του Adam S ξεκινούν από το μεγάλο μπροστινό προφυλακτήρα με τη ‘χαμογελαστή’ μάσκα και το σπόιλερ που όντως κάνει αεροδυναμική δουλειά, συνεχίζουν στο πλάι με το χαμηλό skirt και τις καλαίσθητες ζάντες 17 ιντσών, ενώ τελειώνουν στο πίσω μέρος με την αεροτομή – που μοιάζει λίγο σαν να κρέμεται στον ουρανό – και τη χρωμιομένη απόληξη της εξάτμισης. Τα led της οικογένειας της Opel κοσμούν και τα φανάρια του Adam, όπως επίσης οι τομές στο σχήμα της πόρτας, στο χερούλι και στο καπό οι οποίες θυμίζουν κάτι από Insignia, Corsa, Astra. Ως γνήσιο Adam έχει 10 διαφορετικά χρώματα αμαξώματος και εννοείται 5 διαφορετικά χρώματα οροφής! Δεν παίζει να μη βρεις αυτό που σου αρέσει, πόσα άλλα χρώματα πιά; Τα ίδια και στο εσωτερικό, όπου υπάρχουν πολλές επιλογές σε χρώματα στο ταμπλό, ταπετσαρίες , παντού λογότυπα της Opel ή του Adam S, αλουμινένια πεντάλ και σπορ πίνακας οργάνων. Έχει ακόμα και πακέτο για εσωτερικά led που με το πάτημα ενός κουμπιού αλλάζει το χρώμα στην κεντρική κονσόλα και χαμηλά στα πόδια, προφανώς για να παίζουν τα παιδιά με 8 διαφορετικά χρώματα (τι άλλο θα δούμε…). Αυτό που αξίζει να δει κανείς, όμως, είναι τα εξαιρετικά bucket καθίσματα δανεισμένα από το Corsa OPC που όχι μόνο έχουν εκπληκτική στήριξη, είναι εντυπωσιακά στο μάτι δημιουργώντας μια αγωνιστική εικόνα στην καμπίνα. 

Opel-Adam_S_2015_1024x768_wallpaper_1a      Opel-Adam_S_2015_1024x768_wallpaper_1f

Για να είναι επιτυχημένο το Adam S χρειάζεται να είναι γρήγορο, ώστε να δικαιολογεί αυτό το S. Η Opel εξέλιξε τον 1,4 Ecotec Turbo και πλέον αποδίδει 150 άλογα και 220 Nm μέγιστη ροπή. Αριθμοί αρκετά καλοί αν σκεφτούμε τις διαστάσεις και το βάρος του Adam. Το χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων είναι κοντό σε ρύθμιση και οι μηχανικοί της Opel ισχυρίζονται ότι ο τρόπος με τον οποίο αποδίδεται η ροπή κάνει το αυτοκίνητο να είναι ελαστικό από χαμηλά, να έχει άμεση απόκριση σε κάθε πάτημα του γκαζιού, δίνοντας συνολικά την αίσθηση ενός γρήγορου αυτοκινήτου. Σε συνδυασμό με τις μικρές διαστάσεις του, το Adam S αισθάνεται πιο καλά σε κλειστές στροφές με 2α ή 3η στο κιβώτιο κι εκεί είναι που ξεδιπλώνει το ταλέντο του, ειδικά σε διαδρομές με αρκετό στροφιλίκι! Αυτό δε σημαίνει ότι έχει πρόβλημα να φτάσει μέχρι τα 210 km/h της τελικής του ταχύτητας, ούτε ότι δε θα σε βγάλει ασπροσπρόσωπο σε ένα φανάρι κάνοντας το 0-100 km/h σε 7,9 δευτερόλεπτα. Όλα αυτά, βέβαια, σημαίνουν ότι με βαρύ το δεξί πόδι, το Adam θα έχει μια μικρή όρεξη για βενζίνη, αλλά με την κατάλληλη τεχνολογία στο μπλοκ του κινητήρα, την κεφαλή, το ενσωματωμένο τούρμπο στην εξαγωγή και το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων καταφέρνει να διατηρεί την κατανάλωση στα 5,9 λίτρα/100 km σε μεικτό κύκλο. Εκτός από μια πιο σκληρή ανάρτηση και πιο γρήγορο τιμόνι, το χαρακτηριστικό που ολοκληρώνει το σπορ χαρακτήρα και την παιχνιδιάρικη στο δρόμο διάθεση του Adam S, είναι τα φρένα που προέρχονται από το προηγούμενο Corsa OPC. Με διάμετρο δίσκων 308 mm μπροστά και 264 πίσω, κάνει την επιβράδυνση παιχνιδάκι και η οδηγική απόλαυση είναι δεδομένη. Ειδικά αν με όλα τα παραπάνω, σβήσεις εντελώς το ESP, τότε είσαι μόνος σου με το Adam και το δρόμο, δένεσαι σφιχτά στο Recaro και η αδρεναλίνη ανεβαίνει. 

Το Opel Adam S είναι μια από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία των premium – αν μας επιτρέπεται ο όρος – μικρών οχημάτων πόλης. Είναι πράγματι ξεχωριστό και ολοκληρωτικά δικό σου. Μπορεί να προσφέρει δυνατή εμπειρία οδήγησης με τη σπιρτάδα του και την ευελιξία. Δε θα κουράσει τον οδηγό, ούτε θα τον κάνει να βαρεθεί. Δίνει πολλά και το μόνο που ζητά είναι να το επιλέξεις έναντι των ανταγωνιστών. Mini και 500 έχουν καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια με το Adam να ψάχνει ακόμα την επιβεβαίωση που δίκαια θα έπρεπε να έχει. Άραγε μπορεί να ανταπεξέλθει στον πολύ σκληρό ανταγωνισμό; Ίσως ο… ‘Αδάμ’ να ψάχνει τον παράδεισό του στη Γη. Ίσως εσύ να βρεις το δικό σου παράδεισο στην αγκαλιά – μπάκετ – του Adam S!

Χωρίς τίτλο

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram

Αφήστε το δικό σας σχόλιο

1 Σχόλιο on "Opel Adam S"

Notify of
avatar
Διάταξη:   Νεότερο | Παλιότερο | Περισσότερες ψήφοι
trackback

[…] Του Κώστα Μπουλούκη (Strivein.gr) […]

wpDiscuz