Opel Astra (2016)

Η νέα γενιά Opel Astra θα παρουσιαστεί επίσημα τον Σεπτέμβρη στην έκθεση της Φρανκφούρτης, όμως η γερμανική εταιρεία έβγαλε δελτίο τύπου για να μας προϊδεάσει για το νέο της προϊόν. Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να φτιάξουν πιο ευρύχωρα αυτοκίνητα με μικρότερες διαστάσεις και πιο δυνατά αυτοκίνητα με μικρότερες καταναλώσεις και ρύπους. Οξύμωρο, αλλά πολύ αποτελεσματικό. Το νέο μικρομεσαίο Opel, έχει υποστεί τρομερές αλλαγές τόσο στην εξωτερική εμφάνιση, όσο και σε όλα τα επανασχεδιασμένα μέρη από τα οποία αποτελείται. Έτσι το νέο πλαίσιο είναι 20% πιο ελαφρύ και κάθε κομμάτι του νέου Astra – απ’τα καθίσματα μέχρι και τα μηχανικά μέρη – έχει φτιαχτεί ώστε να είναι ελαφρύτερο, μικρότερο και πιο αποτελεσματικό στη λειτουργία του.

Opel-Astra_2016_1280x960_wallpaper_11           Opel-Astra_2016_1280x960_wallpaper_0c

Κοιτάζοντάς το απ’έξω, δίνει την εντύπωση ότι όντως έχει μπεί σε ‘δίαιτα’ σε σχέση με τον προκάτοχό του. Έχει αρκετές ομοιότητες με το πρόσφατο νέο Corsa, όπως οι σμιλευμένες γραμμές στο καπό ή το σχήμα των πίσω φαναριών. Οι πλαϊνοί καθρέφτες μπήκαν πάνω στις πόρτες – όπως επιτάσσει η μόδα και για πολλούς όχι η καλαισθησία- και τη θέση τους πήρε το κλασικό φινιστρίνι στο τζάμι. Ένα νέο στοιχείο είναι η πίσω κολώνα η οποία ουσιαστικά… δεν υπάρχει πια. Οι πίσω πόρτες έχουν ανασηκωθεί τόσο πολύ, ώστε να ενώνονται με τις γραμμές απ’το καπό δημιουργώντας την ψευδαίσθηση του κουπέ αμαξώματος. Highlight είναι προφανώς τα φανάρια Led τα οποία με τη βοήθεια αισθητήρων δημιουργούν τη σωστή ένταση ώστε να φωτίζεται τέλεια ο δρόμος χωρίς να τυφλώνει τους απέναντι. Συνεπώς, ανάλογα με τις συνθήκες ανάβουν διαφορετικές συστοιχίες led και ο οδηγός δε χρειάζεται να ασχολείται άλλο πια με τη μικρή και τη μεγάλη σκάλα, αφού το σύστημα κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις προτού το ανθρώπινο μυαλό αντιλήφθει τις αλλαγές στο φως ή τα διερχόμενα αυτοκίνητα.

Opel-Astra_2016_1280x960_wallpaper_0d

Η καμπίνα είναι ευρύχωρη καθώς έχει εξοικονομηθεί αρκετός χώρος χρησιμοποιώντας καλύτερη διάταξη και νέα υλικά. Η ποιότητα κατασκευής είναι σε ψηλά επίπεδα, ενώ η κεντρική κονσόλα είναι ψηλά τοποθετημένη με μεγάλα εργονομικά κουμπιά και την οθόνη πολυμέσων μέσω της οποίας η συνδεσιμότητα με κινητά και άλλες συσκευές γίνεται παιχνιδάκι. Το χειρόφρενο μετατράπηκε σε ηλεκτρικό αλλά τουλάχιστον ο λεβιές ταχυτήτων είναι τοποθετημένος σε απόσταση αναπνοής απ’τα χέρια του οδηγού για γρήγορες αλλαγές. Χρειάζεται, όμως και γρήγορο κινητήρα εκτός από αλλαγές, γι’αυτό η Opel φρόντισε να βάλει στη βασική έκδοση το νέο τρικύλινδρο 1000άρη τούρμπο με 105 ίππους, ενώ ταυτόχρονα αντικατέστησε τον 1,4 τούρμπο με έναν ίδιου κυβισμού, πιο ελαφρύ –λόγω αλουμινένιου μπλόκ- που αποδίδει 145 ίππους. Και οι δύο κινητήρες ECOTEC ψεκάζουν άμεσα στον κύλινδρο το καύσιμο και σε συνδυασμό με την υπερτροφοδότηση δίνουν δυναμικά χαρακτηριστικά στο νέο Astra, χωρίς να βάζουν συμβιβασμούς στην κατανάλωση.

Με 200 κιλά ελαφρύτερο αμάξωμα, πιο αποδοτικούς κινητήρες, δυναμική και μοντέρνα σχεδίαση, το νέο Opel Astra διεδικεί επάξια το μερίδιό του στην αγορά μικρομεσαίων και όντας πιο καινούριο μοντέλο από τα νέα Focus, Golf ή Auris αναμένεται να συνεχίσει τη best-seller πορεία των προκατόχων του. Σύντομα θα αποκαλυφθεί και το νέο OPC το οποίο πλέον θα ‘φοράει’ 1,6άρη κινητήρα. Το downsizing καλά κρατεί…  

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram

Αφήστε το δικό σας σχόλιο

Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει

Notify of
avatar
wpDiscuz