Opel Grandland X – Οδοιπορικό στο Rally Acropolis 2018

Άλλη μια χρονιά που το Ράλλυ Ακρόπολις φιλοξενεί αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ κι όχι του Παγκόσμιου. Άλλη μια χρονιά που τα βουνά γύρω απ’τη Λαμία γέμισαν σκόνη απ’τα R5 που πάλευαν για μια θέση στον σκληρότερο αγώνα στο Ευρωπαϊκό καλεντάρι. Δυστυχώς, άλλη μια χρονιά που ο κόσμος έλαμψε δια της απουσίας του στις ειδικές, όπως και η προώθηση του αγώνα τις προηγούμενες ημέρες. Το φετινό πρόγραμμα είχε αρκετές διαφοροποιήσεις σε σχέση με πέρυσι με βασική την πρόσθεση της υπέρ-ειδικής στον Ιππόδρομο. Το δικό μας πρόγραμμα περιλάμβανε τις ειδικές του Σαββάτου και της Κυριακής σε γνώριμα περάσματα του πάλαι ποτέ WRC! Με βάση το χωριό Επτάλοφος στον Παρνασσό, είχαμε ως κοντινή επιλογή την SS4 Δροσοχώρι και την SS7 Παλαιοχώρι. Οι προσβάσεις στις ειδικές διαδρομές σε γενικές γραμμές ήταν εύκολες, καθώς θα έπρεπε να μπορεί να πηγαίνει οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Παρ’όλα αυτά επιλέξαμε τις πιο… χωμάτινες προσβάσεις για να δούμε σε δράση το στοιχείο Χ. Grandland X! Α ναι, ξέχασα… Οδηγούσαμε τόσο ξεκούραστα στον αυτοκινητόδρομο με το Grandland που όσο μακριά κι αν ήταν απ’την Αθήνα, τα χιλιόμετρα έμοιαζαν παιχνιδάκι. Έχοντας βάλει όλα τα συμπράγκαλα και τους συνεργάτες, ήμουν σίγουρος ότι χωρούσε και περισσότερα! Η Αθηνών-Λαμίας ήταν λες κ ήσουν πάνω σ’ένα υπερυψωμένο, ήσυχο χαλί και ταυτόχρονα κουβαλούσες τα πάντα με οικονομία. Ο diesel 1,6 της Opel αποδίδει 120 άλογα και 300 χορταστικά Nm ροπής! Είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι σε ένα τέτοιο όχημα. Ελαστικότητα από χαμηλά και με οποιαδήποτε σχέση, την ώρα που έχεις εξαιρετική αυτονομία αν και με μικρό ρεζερβουάρ 53 λίτρων.

Βγαίνοντας σε επαρχιακό δρόμο είναι ακόμα όλα οκ, μέχρι που θα φτάσεις στα στενά ανηφορικά, γεμάτα φουρκέτες κομμάτια στο ανέβασμα προς το χιονοδρομικό κέντρο του Παρνασσού, όπου εκεί θα καταλάβεις πολύ καλά τον όγκο του. Όχι πως θα έχεις κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, απλά δε νιώθει και τόσο άνετα σε απανωτό στροφιλίκι! Οπότε αμέσως μετά, βγάζεις φλας και χώνεσαι ολόκληρος στο χώμα και στις πέτρες. Μέσα σ’ένα καταπράσινο τοπίο με απεριόριστη θέα μέχρι την Άμφισσα και τον Κορινθιακό κόλπο, το Grandland X σήκωσε όση σκόνη χρειάστηκε για να μας φτάσει μέχρι τις κατηφορικές φουρκέτες της πρώτης ειδικής που είδαμε για το Σάββατο. Αν και όχι τετρακίνητο, με το IntelliGrip μπορείς να κάνεις καλά τη δουλειά σου στις διαφορετικές λειτουργίες του για χώμα, λάσπη ή χιόνι. Φυσικά μην το παρακάνεις! Είναι περισσότερο ένα άνετο crossover παρά κάποιο σκληροπυρηνικό SUV. Με τη βοήθεια των CrossConti ελαστικών, οι πέτρες όσο μεγάλες κι αν ήταν δε σε προβλημάτιζαν ποτέ και το Grandland συνέχιζε χωρίς κανένα θέμα, λες και κινούνταν σε άσφαλτο. Πηγαίνοντας για την επόμενη ειδική, η πρόσβαση ήταν πιο άνετη με άσφαλτο σχεδόν σε όλο το μήκος και όταν έπεσε το σκοτάδι είχες τα full led projector φώτα της Opel να κάνουν τη νύχτα μέρα. Ένα εξτρά στον εξοπλισμό που αξίζει τα λεφτά του, αν και ξεπερνά τα 1.500 ευρώ, εκτοξεύοντας το συνολικό κόστος πάνω απ’τις 32.000!

Μετά από ένα καλό βραδινό στον Επτάλοφο και την απαραίτητη ξεκούραση, η Κυριακή είχε ανέβασμα στο χωριό Μοσχοκαρυά, εννοείται περνώντας απ’την κλασική ανάβαση Μοσχοκαρυάς στο δρόμο. Ήμασταν σίγουροι ότι θα θέλαμε χαμηλότερο κέντρο βάρους και περισσότερη δύναμη, αλλά το Grandland X δεν είναι και για αναβάσεις! Συμπεριφέρθηκε άψογα κι ανέβηκε σε ένα μικρό λοφάκι όπως έπρεπε όταν φτάσαμε στην κορυφή του χωριού για να μας περιμένει υπομονετικά υπό σκιά όταν θα τελείωνε η 9η ειδική Γραμμένη. Ο δρόμος της επιστροφής ήταν γεμάτος χαμόγελα, αφού ευχαριστηθήκαμε με περίσσεια άνεση κάθε χιλιόμετρο που διανύσαμε στην εξόρμησή μας για να καλύψουμε το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις. Το Grandland X μαγνήτιζε τα βλέμματα με την εντυπωσιακή του εμφάνιση, μας παρείχε ευκολίες και άνεση, ήταν οικονομικό, ενώ μπορούσε πολύ εύκολα να κάνει το crossover απ’το ένα τερέν στο άλλο, χωρίς καμία μα καμία αμφιβολία… 

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Ανέβηκε σε Vlog
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments