Rally Germany – WRC

Βροχή και Tanak ίσον καρέκλα για τρεις…

Η μάχη του τίτλου έχει ανάψει για τα καλά και οι δύο κύριοι μονομάχοι έφτασαν στη Γερμανία ισόπαλοι. Ogier και Neuville ήθελαν όσο τίποτε άλλο να κερδίσουν τον αγώνα, αλλά λογάριαζαν χωρίς τον ξενοδόχο! Μετά την Κορσική το WRC επιστρέφει σε ασφάλτινες διαδρομές στη Γερμανία, σε έναν αγώνα που μπορεί να είναι ασφάλτινος, όμως κρύβει αρκετές παγίδες όσο περισσότερα αυτοκίνητα περνούν στις ειδικές και βάζουν λάσπη ή χώμα στην καθαρή γραμμή. Τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα όταν βρέχει κι αυτό έγινε την πρώτη αγωνιστική μέρα στη Γερμανία. Εκεί κρίθηκε όλος ο αγώνας. Η πρώτη ειδική ήταν μέσα στην πόλη σε μια θεόστενη ειδική διαδρομή που με το ζόρι χωρούσαν τα WRC αυτοκίνητα με όλα αυτά τα εξτρά αεροδυναμικά βοηθήματα και τις αυξημένες διαστάσεις με αποτέλεσμα να κερδίσει την ειδική ένα αυτοκίνητο WRC2 σαφώς πιο ευέλικτο. Μπαριέρες, στενά σικέιν, ένα χάλι μαύρο που όλοι οι οδηγοί δεν ήταν και τόσο χαρούμενοι στο να οδηγούν! Ακόμα χειρότερα για τον Meek που ο αγώνας του τέλειωσε πριν καν αρχίσει, αφού έπεσε πάνω σε μια μπαριέρα κι εγκατέλειψε.

SS1 / WRC – ADAC Rallye Deutschland 17-20 August 2017

SS1 SUPER SPECIAL STAGE SAARBRÜCKEN (Re-Live on WRC+)20 Stages to run 👉 WRC.com #WRC #RallyeDeutschland #ADACRallyeHub

Posted by WRC on Donnerstag, 17. August 2017

Η βροχή που έπεσε στο απογευματινό Loop της Παρασκευής είχε ως αποτέλεσμα πολλοί να σκέφτονται να χρησιμοποιήσουν για πρώτη φορά τη νέα γόμα της Michelin για full βρεγμένο οδόστρωμα. Πρώτος και καλύτερος ο Tanak. Ο Εσθονός δεν είχε να χάσει τίποτα και παράκουσε τις παροτρύνσεις της ομάδας του να μη βάλει τα βρόχινα ελαστικά. Έτσι με 3 full wet κι ένα soft, ο Tanak πήρε την πρώτη θέση απ’τον Mikkelsen την ώρα που Ogier και Neuville πάλευαν για την τρίτη θέση. Ο Γάλλος έφτιαξε ένα καλό μαξιλάρι 20 δευτερολέπτων έναντι του Βέλγου, μόνο για να το χάσει στην τελευταία ειδική της ημέρας μετά από ένα τετ α κε. Βρέθηκε δύο δευτερόλεπτα πίσω και όλα όσα έχτιζε χάθηκαν σε μια ειδική. Βέβαια, η αρχική διαφορά ήταν κι αποτέλεσμα μιας εξόρμησης στα αμπέλια που είχε ο Neuville, έσπασε το μπροστινό splitter και έχανε χρόνο σε σχέση με τον Ogier. Hanninen, Evans και Breen έδιναν τη δική τους μάχη για την 5η θέση, καθώς ο Latvala είχε πάλι μηχανικό θέμα με το Yaris WRC του, ενώ το i20 WRC του Sordo χάθηκε σε κάτι χωράφια εγκαταλείποντας τον αγώνα. 

Ο ήλιος βγήκε το Σάββατο και μάλιστα χαμογελούσε στον Ogier! Ο Neuville στην πρώτη ειδική έκοψε λίγο περισσότερο μια στροφή και ήταν τόσο άτυχος που ένα μικρό κράσπεδο στο εσωτερικό κατάφερε να σπάσει όλο τον τροχό και το ημιαξόνιο, αναγκάζοντάς τον να εγκαταλείψει. Στην κορυφή τα πράγματα ήταν καλύτερα για τον Tanak που ήταν αλάνθαστος την ώρα που ο Mikkelsen έφερνε σβούρες με το C3 WRC επιτρέποντας στον Ogier να φτάσει σε απόσταση αναπνοής κάτω από 10 δευτερόλεπτα. Ο Γάλλος δεν ήταν πρόθυμος να τα δώσει όλα για να πάρει τους 3 εξτρά πόντους της 2ης θέσης και να ρισκάρει τους 15. Αυτό φάνηκε την τελευταία μέρα όπου ο Mikkelsen άνοιξε τη διαφορά τους σταδιακά και μάλιστα έφτασε κοντά στον Tanak.

Highlights – 2017 WRC Rallye Deutschland

🎥 Watch the highlights from the ADAC Rallye Deutschland🎥 Les meilleurs moments du Rallye Deutschland

Posted by Michelin Motorsport on Sonntag, 20. August 2017

Όμως, η διαφορά που είχε φτιάξει ο Εσθονός τις δύο προηγούμενες μέρες ήταν αρκετή να του δώσει τη νίκη. Μια ξεχωριστή νίκη. Η πρώτη σε άσφαλτο. Λένε πως για να πάρεις πρωτάθλημα πρέπει να είσαι καλός σε όλες τις επιφάνειες. Κι ο Tanak αρχίζει σιγά σιγά να το αποδεικνύει. Μπήκε ξανά στην κούρσα του τίτλου, 33 βαθμούς πίσω απ΄τον Ogier που πλέον βρίσκεται στην κορυφή 17 βαθμούς μπροστά απ’τον Neuville. 17 γιατί δε μπόρεσε να βαθμολογηθεί στην Power Stage και ο Ogier πήρε τους 2 βαθμούς της 4ης θέσης. Την ειδική κέρδισε ο Sordo που αν εξαιρέσουμε το λάθος την πρώτη μέρα πετούσε σε όλο τον αγώνα και θα μπορούσε να είχε καταφέρει κάτι καλύτερο.

  

Η Ford κέρδισε για πρώτη φορά στη Γερμανία, αύξησε τη διαφορά απ’τη Hyundai με το 1-3 και πλέον όλα είναι ανοιχτά στους 3 τελευταίους αγώνες. Για να δούμε… Ogier, Neuville ή μήπως Tanak;

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Posted in WRC

Αφήστε το δικό σας σχόλιο

Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει

Notify of
avatar
wpDiscuz