Rally RACC Spain – WRC

Αν και η περιοχή της Καταλονίας συνταράσσεται αυτή την εποχή απ’τα επεισόδια για την ανεξαρτησία της περιοχής, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, όλα κύλησαν ομαλά στη διεξαγωγή του φετινού αγώνα. Ο μοναδικός στο καλεντάρι που έχει μικτό χαρακτήρα, καθώς ξεκινά με χωμάτινες ειδικές την πρώτη μέρα και τις άλλες δύο γίνεται ασφάλτινο. Αυτό εννοείται δίνει στις ομάδες και τους μηχανικούς μια εξτρά πρόκληση, καθώς σε σχεδόν μισή ώρα πρέπει να αλλάξουν ένα αυτοκίνητο προετοιμασμένο για χώμα σε ένα αυτοκίνητο που θα είναι ετοιμοπόλεμο στην άσφαλτο. Οι ειδικές στην άσφαλτο είναι ό,τι πιο κοντινό σε σιρκουί μπορούν να αντιμετωπίσουν οι οδηγοί και γι’αυτό τους αρέσει τόσο πολύ αυτός ο αγώνας. Επίσης, οι διαφορές στην άσφαλτο είναι πολύ μικρές γιατί, όλοι γνωρίζουν το δρόμο και κατά ένα μεγάλο ποσοστό πολλά εξαρτώνται απ’το αν θα τα πάει κάποιος καλά στο χώμα, ώστε να είναι κοντά στην κορυφή για τις ασφάλτινες ειδικές. Κάτι τέτοιο ξεκίνησε να κάνει ο Mikkelsen. Σε ένα ονειρικό ξεκίνημα για την ακόμα μια νέα του ομάδα μετά τη Citroen, τη Hyundai. Ο Νορβηγός έκλεισε συμβόλαιο και για του χρόνου και για τον αγώνα αυτό είχε εντολές απλά να μάθει το αυτοκίνητο καλύτερα. Προσαρμόστηκε πολύ γρήγορα και μέχρι το τέλος της πρώτης μέρας βρισκόταν στην κορυφή της κατάταξης! Αφού έδωσε μάχη με τον συμπατριώτη του Mads Ostberg στις 3 πρώτες ειδικές, είχε έναν εξαιρετικό Ogier να τον καταδιώκει. Ο Γάλλος πρωταθλητής μπορεί να είχε να αντιμετωπίσει τις χειρότερες συνθήκες ανοίγοντας το δρόμο, είναι «μανούλα» στο να προσέχει τα ελαστικά του. Στα δύο loop, η μία ειδική είχε ένα μεγάλο της κομμάτι άσφαλτο κι εκεί είναι που έλαμψε ο Ogier καταφέρνοντας να μείνει σε απόσταση αναπνοής απ’τον Mikkelsen 1,4 δευτερόλεπτα μόλις. Ο Ostberg είχε τον ρυθμό, αλλά μια τρύπα στο σασί έφερνε όλη τη σκόνη μέσα και έπεσε 5ος πίσω απ’τον Tanak που είχε τα δικά του θέματα με τον χειρισμό του Fiesta WRC και από τον Meek που είχε ανέβει αθόρυβα τρίτος, κάνοντας αυτή τη βρώμικη δουλειά που λέγαμε στο χώμα, ώστε να μπορεί να «χτυπήσει» στην άσφαλτο. Όσο για τον Neuville, έβαλε τα μαλακά λάστιχα το πρωί και τα «έφαγε» χωρίς δεύτερη σκέψη στο ασφάλτινο κομμάτι και το απόγευμα δυσκολεύτηκε να βρει ρυθμό.

Η επόμενη μέρα ήταν αποκάλυψη για τη Citroen. Είχαμε δει απ’την Κορσική ότι το C3 WRC έχει τρομερή ταχύτητα στην άσφαλτο. Έχει κερδίσει πολλά η Citroen απ’το WTCC και αυτό φαίνεται. Απλά δεν έχουν φτιάξει ακόμα ένα αχτύπητο πακέτο για όλο το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Έτσι, ο Meeke απ’την πρώτη κιόλας ειδική πήρε το προβάδισμα και δεν το άφησε ποτέ. Έλεγξε τη διαφορά του και στο τέλος της μέρας είχε 13,5 δευτερόλεπτα απ’τον Ogier. Για τις υπόλοιπες θέσεις γινόταν πραγματική σφαγή και οι διαφορές σε κάθε ειδική ήταν πολύ μικρές. Όμως η Hyundai και οι οδηγοί της έκαναν δώρο στην M-Sport. Αρχικά ο Neuville είχε πρόβλημα με τα υδραυλικά, έχασε χρόνο να φτάσει στην ειδική, βγήκε κι εκτός δρόμου και πήρε 30 δευτερόλεπτα ποινή. Sordo και Mikkelsen έχασαν την ευκαιρία για καλό σκοράρισμα για την Hyundai καθώς εγκατέλειψαν και οι δύο μετά από μια επαφή με πέτρα στο εσωτερικό της στροφής. Στην ίδια στροφή, στην ίδια πέτρα που χτύπησε και το Fiesta του Tanak αλλά δεν έπαθε τίποτα, τα δύο i20 κατέστρεψαν την ανάρτηση. Προβληματισμός κι επίσημα στην Κορεάτικη ομάδα που για μια ακόμα φορά έχει θέματα με το πόσο εύθραυστο είναι το αυτοκίνητό τους και δεν δείχνει να είναι μόνο θέμα  ατυχίας. Τα Toyota είχαν βρει ρυθμό στα χέρια του Hanninen και του Lappi, αφού ο Latavala είχε μηχανικό πρόβλημα. O Hanninen που πάντα ήταν καλός στην άσφαλτο, κέρδισε δυο ειδικές και ανέβηκε στην 4η θέση. Η τελευταία μέρα περιείχε περίπου 70 αγωνιστικά χιλιόμετρα και ο Meeke δεν ήταν πρόθυμος να πετάξει μια σίγουρη νίκη. Αυτό κατάφερε, φέρνοντας χαρά στο γαλλικό στρατόπεδο μετά από πολύ καιρό απογοήτευσης – μέχρι και τον Loeb έβγαλαν απ’το σεντούκι. Δεύτερος κατάφερε να τερματίσει ο Ogier που δέκατο στο δέκατο απομακρυνόταν απ’τον Tanak, ο οποίος είχε κιβώτιο για το χωμάτινο set up, αλλά προσαρμόστηκε. Το μεγαλύτερο νέο ήταν η εγκατάλειψη του Neuville που όπως και οι άλλοι δύο της Hyundai έσπασαν την ανάρτηση. Ένα καταστροφικό Σαββατοκύριακο σε ένα κρίσιμο σημείο για τα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών. Η Hyundai πέταξε στο καλάθι των αχρήστων την ευκαιρία να γίνουν πρωταθλητές με το να φτιάξει ένα αυτοκίνητο που έχει αδυναμίες και σπάει πιο γρήγορα απ’των αντιπάλων. Ο πρωταγωνιστής, βέβαια, δεν ήταν άλλος απ’τον χαρούμενο Kris Meeke που επέστρεψε στις νίκες μετά από μια δύσκολη σεζόν με τα πάνω-κάτω. Έχει τη στόφα πρωταθλητή και το αποδεικνύει σε κάθε περίπτωση ο Βρετανός. Η δεύτερη θέση ισοδυναμεί με νίκη για τον Ogier που ήρθε πιο κοντά στον 5ο τίτλο του και μάλιστα δεύτερος είναι πια ο Tanak κι όχι ο Neuville! Ακόμα, η M-Sport χρειάζεται στον εντός έδρας αγώνα μόλις 4 βαθμούς και καθαρίζει το πρωτάθλημα κατασκευαστών.

RallyRACC 2017 / Review Video

RallyRACC Highlights Clip!Upcoming #WRC event: Dayinsure Wales Rally GB 26-29 October

Δημοσιεύτηκε από WRC στις Τρίτη, 10 Οκτωβρίου 2017

Αναμένουμε για την συναρπαστική συνέχεια στην Ουαλία…

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Posted in WRC

Αφήστε το δικό σας σχόλιο

Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει

Notify of
avatar
wpDiscuz