RallyCross Πορτογαλία 2015 (1ος αγώνας)

Είναι ένα από τα πιο θεαματικά μηχανοκίνητα σπορ και η φήμη του διαδίδεται πολύ γρήγορα χρόνο με τον χρόνο. Σκεφτείτε όλα τα καλά του WRC χωρίς τους κανόνες όμως! Αγωνιστικά αυτοκίνητα που αποδίδουν 600+ ίππους από 1600 κ. εκ. βασισμένα σε πλαίσια αυτοκινήτων παραγωγής. Η τρέλα δε σταματά εκεί. Μικτές συνθήκες ασφάλτου και χώματος μέσα σε μια πίστα με μεγάλο πλάτος, ιδανικό για προσπεράσεις και συμπλοκές! Σε όλα αυτά, προσθέστε και ονόματα παγκόσμιας κλάσης που παίρνουν μέρος στο πρωτάθλημα ή σε guest εμφανίσεις, όπως Κεν Μπλοκ (GRC), Σεμπάστιαν Λέμπ (WRC-WTCC), Πέττερ Σόλμπεργκ (WRC), Ματίας Έκστρομ (DTM), Ζακ Βιλνέβ (F1), Τζίτζι Γκάλι (WRC) και αρκετοί άλλοι. Δημιουργείται μια εκρηκτική ατμόσφαιρα και όλα είναι πιθανά σε κάθε αγώνα του rallycross. Ο βασικότερος κανόνας είναι να βγείς πρώτος πάση θυσία, ακόμα κι αν χρειαστεί να χτυπήσεις τον μπροστινό σου, ώστε να βγεί εκτός ή να τον προσπεράσεις με το πλάι σε μια από τις στροφές. Η ιδανική γραμμή είναι λίγο χειρόφρενο και αρκετό ανάποδο τιμόνι όπως δείχνει και ο πρωταθλητής του 2014, Σόλμπεργκ:

Κάθε αγώνας είναι μαραθώνιος μέχρι να φτάσει κάποιος στον τελικό. Αρχικά, κάθε οδηγός συμμετέχει σε  4 Heat με 5 αυτοκίνητα συνολικά και 4 γύρους της πίστας σε κάθε heat. Από εκεί, μαζεύει βαθμούς για τους ημιτελικούς που υπάρχουν 6 αυτοκίνητα. Οι 6 καλύτεροι προκρίνονται στον τελικό που περιλαμβάνει 6 γύρους. Ημιτελικοί και τελικοί μετράνε με βαθμούς στο πρωτάθλημα οδηγών και ομάδων. Αρκετά πολύπλοκος τρόπος για να φτάσουμε στον τελικό, αλλά πραγματικά κανείς δε δίνει σημασία στον τρόπο,μόνο στο τι γίνεται εντός πίστας για να αναδειχθεί ο καλύτερος. Το πιο σημαντικό που πρέπει να αναφερθεί από πλευράς κανόνων, είναι ο γύρος Joker που πρέπει να κάνει κάθε οδηγός σε οποιονδήποτε αγώνα τρέξει. Υπάρχει μια διαδρομή λίγο πιο μεγάλη στην πίστα που υποχρεωτικά όλοι οι οδηγοί ακολουθούν μία φορά-αλλιώς δέχονται 30 δευτ. ποινή- σε όποιον γύρο επιλέξουν εκείνοι. Η στιγμή που θα επιλέξουν να κάνουν το Joker είναι η πιο κρίσιμη, αφού η σωστή επιλογή μπορεί να τους οδηγήσει στη νίκη και η λάθος, στην καταστροφή του αγώνα.  Η σημαντικότητα της επιλογής αυτής φαίνεται από το ότι κάθε ομάδα έχει ανθρώπους που παρακολουθούν από ψηλά τον αγώνα και ενημερώνουν τον οδηγό όταν είναι η σωστή στιγμή.

Χιλιάδες θεατές κατακλύζουν τις πίστες και την φετινή σεζόν, με το θέαμα να βρίσκεται στα ύψη και λόγω της μικρής πίστας, κανείς δε χάνει στιγμή από όλη τη δράση. Ο πρώτος αγώνας για το 2015 έγινε το Σαββατοκύριακο 25-26 Απριλίου στο Μονταλέγκρε της Πορτογαλίας. Νικητής αναδείχτηκε ο Γιόχαν Κριστόφερσον, ο οποίος μετά από μια καταπληκτική εκκίνηση με το VW Polo, άφησε για τους 6 γύρους του τελικού στη δεύτερη θέση τον Σόλμπεργκ (Citroen DS3) και τρίτο τον Τίμυ Χάνσεν (Peugeot 208). Αναλυτικά τα αποτελέσματα κάθε heat και οι βαθμολογίες από την επίσημη σελίδα του rallycross: 

logo

Τα καλύτερα στιγμιότυπα της 2ης μέρας:

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram

Αφήστε το δικό σας σχόλιο

Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει

Notify of
avatar
wpDiscuz