Renault Megane R.S. 275 Trophy R

Ντελίριο, τρέλα, ψυχασθένεια! Μόνο τέτοιες λέξεις μπορούν να περιγράψουν την ψυχική κατάσταση των υπεύθυνων για την κατασκευή αυτοκινήτων όπως το Renault Megane R.S. 275 Trophy R.  Πως αλλιώς να δικαιολογηθεί η προσπάθεια να φτιάξουν το πιο σκληροπυρηνικό μπροστινοκίνητο που ‘γυρνάει’ στο Νίρμπουργκρινγκ κάτω από 8 λεπτά; Πήραν, λοιπόν ένα Megane RS, το ξεγύμνωσαν από τα πίσω καθίσματα μέχρι το ράδιο και τον κλιματισμό, ώστε να μειώσουν το βάρος. Άλλωστε, τι χρειάζονται αυτά τα περιττά μπιχλιμπίδια; Πίσω καθίσματα και βλακείες! Σ’εκείνον το χώρο μπαίνουν άνετα 4 ζαντολάστιχα για να πας στην πίστα να τους βγάλεις τα λινά!

Renault-Megane-R.S.-275-Trophy-R-25           Renault-Megane-R.S.-275-Trophy-R-5

Εκτός από το ελάφρωμα του Megane, έγιναν πολύ πιο ουσιαστικά πράγματα που αφορούν στην απόδοσή του. Στο δίλιτρο τουρμπάτο μοτέρ, ανέβασαν την ισχύ στα 275 άλογα, τοποθέτησαν ρυθμιζόμενη ανάρτηση τύπου coilover και δημιούργησαν μια μουσική σύνθεση με μαέστρο την εξάτμιση τιτανίου από τη γνωστή εταιρεία Akrapovic. Τα φρένα είναι πιο μεγάλα και ελαφριά, ενώ ακόμα και η μπαταρία έχασε βάρος. Τέλος, για να ολοκληρωθεί το πακέτο, τα ημισλίκ Michelin Pilot Sport Cup 2 ταιριάζουν κουτί στις 19άρες ζάντες. Όλα τα παραπάνω ακούγονται σαν λίστα από πράγματα που δεν πρέπει να ξεχάσεις να βάλεις στο αγωνιστικό σου αυτοκίνητο για να πας καλά στον αγώνα της Κυριακής!

Renault-Megane-R.S.-275-Trophy-R-26

Αυτό σημαίνει ότι ο αγοραστής του Megane R.S. Trophy R, θα πρέπει να κάνει κάποιες θυσίες όταν θα οδηγεί χαλαρά στους δρόμους. Ίσως να χρειαστεί ένα μαξιλαράκι για τη μέση, ένα ανεμιστηράκι για το καλοκαίρι και ίσως ένα φορητό mp3! Σίγουρα, όμως, θα αποζημιωθεί σε στροφές στο βουνό ή ακόμα καλύτερα σε μια πίστα. Το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης σε βοηθάει να ξεχάσεις –σχεδόν- την καταστροφική υποστροφή και δίνει την εντύπωση ενός αυτοκινήτου που έχει απεριόριστα περιθώρια πρόσφυσης ακόμα κι αν μπείς πιο νωρίς στο γκάζι πάνω στη στροφή. Στην περίπτωση που κουβαλάει περισσότερα km/h, η υποστροφή στην είσοδο μετατρέπεται σε μια ελεγχόμενη υπερστροφή που σίγουρα σε βγάζει απ’τη δύσκολη θέση να υποστρέψεις μέχρι τον τοίχο, αλλά δίνει και χαμόγελα στον οδηγό.

Η κατασκευή του περιορίζεται στα 250 κομμάτια συνολικά και σίγουρα δεν το λές φθηνό. Παρ’όλα αυτά, είναι ο παράδεισος των μπροστινοκίνητων. Θα το αγόραζε κάποιος, όχι για να βολτάρει την οικογένειά του, αλλά για να ξεσπάσει πηγαίνοντάς το στα όρια. Φτιάχτηκε για να πηγαίνει ‘στην τσίτα’, αρρωσταίνει στη χαλαρή οδήγηση. Αυτό είναι το νόημα. Κάποιοι κατασκευαστές  ψάχνουν πόσο μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων. Η Renault και η Seat ψάχνουν πόσο μπορούν να μειώσουν τον χρόνο τους στην ‘πράσινη κόλαση’ του Νίρμπουργκρινγκ, ανταλλάζοντας ταχύτερους γύρους. Μάχονται για να εξελίξουν το καλύτερο, πιο hardcore χάτσμπακ και αξίζει τρομερά αυτή τους η προσπάθεια. Ευτυχώς, η κατάληψη από τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα-ρομπότ αργεί ακόμα! Υπάρχουν αυτοκίνητα που οδηγούνται με πάθος.

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

megane rs

 

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram

Αφήστε το δικό σας σχόλιο

Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει

Notify of
avatar
wpDiscuz