Skoda Superb TSI 150

Superb. Το λέει και η λέξη. Υπέροχο. Αυτό ακριβώς είναι το μεγάλο αυτοκίνητο της Skoda. Μια λιμουζίνα με τεράστιους χώρους για τους όχι και τόσο πλούσιους που θέλουν χλιδή στη ζωή τους. Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε στις αρχές του millenium, ξεχώριζε με την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και τους χώρους για πρωθυπουργό! Ειδικά στα πίσω καθίσματα, υπάρχει σε όλα τα Superb τόση άπλα που τεντώνεις τα πόδια χωρίς περιορισμούς. Επίσης, λόγω βάρους, η ‘μαμά’ VW έβαζε από την αρχή δυνατούς κινητήρες (θυμηθείτε τον 1,8 20VT) δίνοντας έτσι στο Superb την απαραίτητη εικόνα ενός γρήγορου, χλιδάτου και ταυτόχρονα φθηνού αυτοκινήτου. Μόνο με αυτόν τον τρόπο μπόρεσε να ‘χτυπήσει’ ανταγωνιστικές προτάσεις για πολύ περισσότερα βαλάντια που, όμως, δεν έχουν καλύτερο value for money. Τώρα με τη βοήθεια της πλατφόρμας MQB – μέσω της οποίας έρχονται στη ζωή τα περισσότερα μοντέλα της εταιρείας – το νέο Superb έχει γίνει ακόμα πιο υπέροχο. Οι χώροι κλασικά τεράστιοι και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν έδιωξαν περιττά κιλά με αποτέλεσμα να είναι μεν μεγάλο, αλλά όχι το ίδιο βαρύ με τους προκατόχους του. Υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε 5 βενζινοκινητήρες, αρχίζοντας απ’το 1,4 TSI (125 ps) και στην αμέσως επόμενη με τα 150 άλογα που είναι, ίσως, η πιο σοφή επιλογή για τα ελληνικά δεδομένα. Downsizing και επιδόσεις αρκετά καλές για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

Skoda-Superb_2016_1024x768_wallpaper_02

Αρχικά δείχνει σοβαρό και πολυτελές από έξω, βγάζοντας παράλληλα έναν δυναμισμό που προκύπτει κυρίως από τις διαφορετικές γραμμές και κυρτές ή κοίλες επιφάνειες που ενώνονται κατά μήκος του Superb. Μπροστά τα νέα φώτα με led ημέρας μοιάζουν σαν να μην ακουμπούν στον προφυλακτήρα και η μεγάλη μάσκα με το νέο σήμα της Skoda από πάνω, δηλώνουν την είσοδο σε μια νέα εποχή για την Τσέχικη μάρκα. Μια γραμμή διατρέχει το πλαϊνό του αυτοκινήτου φτιάχνοντας ένα ‘βαθούλωμα’ στις πόρτες και οι παράλληλες γραμμές συνεχίζουν στο πίσω μέρος δημιουργώντας πολλές ξεχωριστές επιφάνειες σε πλήρη στοίχιση με τα πίσω πιο καθαρά και όμορφα φανάρια. Στην περίπτωση της οροφής ηλίου η εμφάνιση του Superb γίνεται ακόμα πιο exclusive, καθώς η γυάλινη μαύρη οροφή είναι αρκετά μεγάλη και μοιάζει να μην τελειώνει στο μέσο του ουρανού. Στο εσωτερικό η ανεβασμένη ποιότητα και ο σχεδιασμός παραπέμπουν στο νέο Passat της VW, αλλά σίγουρα όλα αυτά προσφέρονται σε ένα πακέτο άκρως δελεαστικό, ειδικά αν συγκρίνουμε τις τιμές Passat – Superb. Το τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, ο διζωνικός κλιματισμός και η οθόνη αφής είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά του πλούσιου Superb. Μιλώντας για την οθόνη πολυμέσων, αξίζει να αναφέρουμε πως εκτός του ότι μπορούν να συνδεθούν όλα τα smartphones και να διαχειρίζονται μέσω της οθόνης, οι πίσω επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να ελέγχουν κι εκείνοι την οθόνη και τις λειτουργίες της από τα πίσω καθίσματα! Είπαμε, λιμουζίνα με τα όλα της, δε μπορεί το υψηλά ιστάμενο πρόσωπο που κάθεται πίσω να μη μπορεί να αλλάξει ένα τραγούδι βρε αδελφέ…

Skoda-Superb_2016_1024x768_wallpaper_1f    Skoda-Superb_2016_1024x768_wallpaper_21

Ο κινητήρας άμεσου ψεκασμού με τούρμπο αποδίδει 150 ίππους και ταιριάζει γάντι στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου που χρειάζεται καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση ή τέλη κυκλοφορίας. Με 250 Nm ροπής, τραβάει εύκολα το μεγάλο αμάξωμα του Superb και δίνει αρκετά καλές τιμές στο 0-100 km/h, όπως επίσης και στην τελική ταχύτητα. Η οδική συμπεριφορά του γίνεται ακόμα καλύτερη με την ανάρτηση ανεξάρτητων συνδέσμων πίσω που προσφέρει την άνεση στους επιβάτες και το σωστό κράτημα στις στροφές. Σίγουρα δεν έχει φτιαχτεί για να βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά εκείνος που θα το οδηγήσει, θα εκτιμήσει αμέσως τη δύναμη του κινητήρα και την οδήγηση που δεν προβληματίζει ακόμα και στο όριο, ενώ οι συνεπιβάτες του θα εκτιμήσουν την ποιότητα κύλισης και το άνετο ταξίδι που θα κάνουν. Αν επιλέξουν και το DCC, την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, τότε θα ανέβουν πολύ πιο πάνω στο επίπεδο της άνεσης και σπορ αίσθησης – κατ’επιλογή –  και εννοείται θα ανέβουν σε χρήματα. Διαθέσιμο επίσης είναι το XDS+, το ηλεκτρονικό διαφορικό που μεταφέρει όσο το δυνατόν καλύτερα, με τη μικρότερη δυνατή ολίσθηση, τη δύναμη του κινητήρα στους τροχούς και κατ’επέκταση στο δρόμο. Τέλος, όλα τα συστήματα αποφυγής συγκρούσεων βοηθούν τον οδηγό να μην τρακάρει αν είναι αφηρημένος σε συνθήκες πόλης ή κατά την αλλαγή λωρίδας στον αυτοκινητόδρομο ή στο κάτω κάτω αν τον πάρει ο ύπνος, αφού καταλαβαίνει το αυτοκίνητο τον κουρασμένο οδηγό και του προτείνει… ένα καφεδάκι με την αντίστοιχη ένδειξη στο καντράν!

Το νέο Superb υπάρχει για τους οικογενειάρχες που ζητούν το καλύτερο deal των χρημάτων που θα δώσουν σε σχέση με το αυτοκίνητο που θα αγοράσουν. Είναι από τις καλύτερες επιλογές στην κατηγορία του και ‘βάζει τα γυαλιά’ σε πολύ μεγαλύτερα ή ακριβότερα αυτοκίνητα, ακόμα και εσωτερικού ανταγωνισμού. Το δυνατό του χαρτί είναι ο συνδυασμός άνεσης, χώρου, ποιότητας και τιμής. Όλα σε ένα, λοιπόν. Η Skoda ξέρει ότι θα την επιλέξουν και για την τιμή της, χωρίς όμως να κάνει παραχωρήσεις στην ποιότητά της. Έτσι γεννήθηκε και το Superb. Με αυτόν τον τρόπο θα συνεχίσει και να πουλάει. Όχι άδικα…

Χωρίς τίτλο

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram

Αφήστε το δικό σας σχόλιο

1 Σχόλιο on "Skoda Superb TSI 150"

Notify of
avatar
Διάταξη:   Νεότερο | Παλιότερο | Περισσότερες ψήφοι
trackback

[…] Του Κώστα Μπουλούκη (strivein.gr) […]

wpDiscuz