Toyota GT86

Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε το Toyota GT 86 υπήρχε ένας έκδηλος ενθουσιασμός για μια εταιρεία όπως η Toyota που έχει παράγει τόσα σπορ αυτοκίνητα, αλλά τα τελευταία χρόνια σαν να το είχε ξεχάσει λίγο το… άθλημα! Έφτιαξε μετά από χρόνια ένα πισωκίνητο κουπέ – σε συνεργασία με τη Subaru – που έβγαζε 200 άλογα και ήταν ό,τι πρέπει για στροφιλίκια με την χαρούμενη “ουρά” του. Στυλιστικά ωραίο με αρκετά σπορ χαρακτηριστικά και το κυριότερο, την ευελιξία που προσφέρει η απλότητα της κατασκευής, θυμίζοντας παλιές καλές εποχές που μπορούσες πολύ εύκολα να “παίξεις” χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Σε μια τέτοια κατασκευή, οι Ιάπωνες θα ήταν χαζοί αν έκαναν κάτι για να χαλάσουν αυτή τη συνταγή, αυτό για το οποίο όλοι όσοι οδήγησαν το GT 86, το εκτίμησαν ιδιαίτερα. Συνεπώς, το 2017 οι αλλαγές στο Ιαπωνικό κουπέ θα υπάρχουν στην εμφάνιση για να εναρμονιστεί με το σήμερα και κάποιες βελτιώσεις στη ρύθμιση της ανάρτησης με σκοπό να γίνει καλύτερο κι όχι να χαθεί κάτι από τη διασκεδαστική οδήγηση που προσφέρει.

Ας τα δούμε πιο συγκεκριμένα: αρχικά θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Νέας Υόρκης φέτος και θα διατίθεται προς πώληση στο τέλος του έτους. Η πρώτη αλλαγή που παρατηρεί και το πιο άπειρο μάτι είναι η αρκετά μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα στον μπροστινό προφυλακτήρα, κάνοντας το GT 86 να μοιάζει πιο πλατύ και επιθετικό. Αλλαγμένα είναι τα φανάρια με led ημέρας, όπως επίσης και τα πλαϊνά φλας. Στο πίσω μέρος υπάρχουν κι εκεί φώτα led, ενώ ο προφυλακτήρας είναι πιο φουσκωμένος και με διαφορετικές τομές από πριν. Στο εσωτερικό έχουν τοποθετηθεί νέα υλικά με την επιλογή στα καθίσματα σε δέρμα-αλκαντάρα να δίνει μια εντυπωσιακή εικόνα σε συνδυασμό με τις ασημένιες ραφές και το σπορ τιμόνι με τα χειριστήρια. Οι πιο σημαντικές βελτιώσεις έχουν γίνει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του GT 86. Ένα άλλο set-up στη ρύθμιση των αμορτισέρ, αλλά και στα ελατήρια κάνουν τους χειρισμούς πιο γρήγορους και το κουπέ της Toyota πιο ευέλικτο από ποτέ – σύμφωνα με τις δηλώσεις της ίδιας.

Toyota-GT86_2017_1024x768_wallpaper_02

Η Toyota έχει κάνει δυνατό comeback στα γρήγορα κουπέ με το 2-λιτρο ατμοσφαιρικό GT 86 και δεν είναι τυχαία η χρονική στιγμή. Επέστρεψε στα Ράλλυ μέσω της Toyota Motorsport με το GT 86 CS-R3 που είναι ένα πισωκίνητο αγωνιστικό στην κατηγορία R3, όπου τρέχουν μικρά 1,6 τούρμπο όπως τα Ford Fiesta R3 ή Citroen DS3 R3. Είναι κάτι μοναδικό κι ακόμα σ’αυτή τη μικρή κατηγορία το θέαμα που προσφέρει η πίσω κίνηση είναι μακράν καλύτερο από το ουδέτερο, υποστροφικό ενός μπροστινοκίνητου. Ακόμα ανέθεσε στον Τόμι Μάκινεν την εξέλιξη του Toyota Yaris WRC που θα τρέξει για πρώτη φορά το 2017, όταν και θα επιστρέψει επίσημα η Ιαπωνική φίρμα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Όταν μια εταιρεία ασχολείται όλο και περισσότερο με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αυτό έχει μια και μοναδική ευεργετική συνέπεια! Να δημιουργεί αυτοκίνητα που να ενθουσιάζουν. Όπως το GT 86 που είναι ένας άξιος συνεχιστής της παράδοσης της Toyota, αν θυμηθούμε το ΑΕ 86 ή τα Celica GT4. Θα περιμένουμε πως και πως να έρθει στη χώρα μας και να μπορέσουμε να δούμε αν όντως οι αλλαγές είναι ουσιώδεις και… to the point! 

<body> https://scontent.fath4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/13240060_10202136580693883_3768226545534272585_n.jpg?oh=3dfae4b87673ff653d04e348c2aa1e6e&oe=579D2DF5 </body>

Χωρίς τίτλο

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest

1 Comment
Νεότερο
Παλιότερο Περισσότερες ψήφοι
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] Γράφει ο Κώστας Μπουλούκης […]