Το νέο Honda HR-V

Το νέο Honda HR-V προσφέρει μία μοναδική οδηγική εμπειρία με άμεση απόκριση και εξαιρετική απόδοση χάρη στο ισχυρό και αποδοτικό υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda με δύο ηλεκτροκινητήρες.

Η επόμενη γενιά του δημοφιλούς compact SUV της μάρκας διακρίνεται για την ευρυχωρία, την άνεση και τη χρηστικότητά της, ενώ αξιοσημείωτα είναι τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας και η τεχνολογική εξέλιξη. Όλα πλαισιώνονται από ένα τολμηρό και κομψό σχήμα εμπνευσμένο από μοντέλο coupe.

Το νέο HR-V, που θα διατίθεται στην Ευρώπη από τα τέλη του 2021, είναι το επόμενο μοντέλο με το ‘διακριτικό’ e:HEV (hybrid electric vehicle) στην προϊοντική οικογένεια της Honda, μετά το ανανεωμένο CR-V και το νέο Jazz που κυκλοφόρησε το 2020. Συνεχίζοντας με επιτυχία τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης, η Honda πλησιάζει περισσότερο στο στόχο της να εξηλεκτρίσει όλα τα Ευρωπαϊκά mainstream μοντέλα της μέχρι το 2022.

Το νέο HR-V υιοθετεί ένα σύγχρονο coupe-SUV αμάξωμα που σε κατακτά με τη σχεδιαστική του απλότητα, ενώ το εξαιρετικά ευρύχωρο και ευπροσάρμοστο εσωτερικό είναι πιο φιλικό προς το χρήστη και πιο άνετο. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην άριστη ενσωμάτωση του συστήματος κίνησης της Honda και στην κεντρική διάταξη του ρεζερβουάρ. Το αποτέλεσμα είναι μία κορυφαία ευρυχωρία για την κατηγορία, και ασυναγώνιστη ευελιξία, χάρη στα ευπροσάρμοστα καθίσματα Magic Seats που προσφέρουν δύο δυνατότητες αναδίπλωσης (επίπεδη ή όρθια διάταξη), ανάλογα με τις απαιτήσεις φόρτωσης.

Όπως το εξωτερικό, έτσι και το ευρύχωρο εσωτερικό αποπνέει έντονα την αίσθηση στιβαρότητας ενός premium SUV, μέσα από τη χρήση μοντέρνων υφασμάτων και ποιοτικών υλικών. Η σύγχρονη, μινιμαλιστική αισθητική, που ξεκινά από την οριζόντια διάταξη του πίνακα οργάνων, είναι αποτέλεσμα της απέριττης φιλοσοφίας του εσωτερικού και του ταμπλό, όπου το κάθε στοιχείο είναι μελετημένο και εργονομικά τοποθετημένο. Η αίσθηση ευεξίας και ευρυχωρίας επιτείνεται με ένα νέο σύστημα διάχυσης αέρα (air diffusion system) που καθοδηγεί τη ροή φρέσκου αέρα δίπλα και πάνω από τους επιβάτες, μέσω μοναδικών αεραγωγών σχήματος L στις πάνω γωνίες του ταμπλό.

Απρόσκοπτη και διαισθητική πρόσβαση σε λειτουργίες συνδεσιμότητας και εφαρμογές (apps), που εισάγουν ένα νέο επίπεδο τεχνολογία στο compact SUV της Honda, παρέχεται μέσω της οθόνης αφής ή με φωνητικές εντολές.

Διαθέτοντας το πιο ολοκληρωμένο πακέτο προηγμένων συστημάτων ασφάλειας και   υποστήριξης οδηγού στην κατηγορία, το Honda HR-V εφοδιάζεται με τεχνολογίες ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας της Honda σχεδιασμένες για μία ευκολότερη και ασφαλέστερη οδήγηση. 

Χαμηλές εκπομπές ρύπων, άμεση απόκριση 

Το σύστημα αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες που λειτουργούν σε συνεργασία με έναν βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC κύκλου Atkinson, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα καινοτόμο κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης σε συνδυασμό με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος. Το σύστημα βασίζεται στην τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η Honda μέσα την 20ετή ενασχόλησή της με την υβριδική τεχνολογία των αυτοκινήτων δρόμου και τη Formula 1.

Για την εγκατάστασή του στο HR-V, η ισχύς του e:HEV αυξήθηκε από 109PS  που ήταν στο Jazz, στα 96kW (131PS) με ροπή  253Nm.

Το σύστημα e:HEV στο HR-V είναι πιο συμπαγές σε σχέση με του Jazz και έχει υψηλότερο επίπεδο ενεργειακής πυκνότητας που του επιτρέπει να παράγει περισσότερη ροπή. Ο αριθμός των κυψελών στη μπαταρία έχει αυξηθεί κατά 25%, παρέχοντας μεγαλύτερη ικανότητα αποθήκευσης και χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας έναντι του 80kW Jazz, με τη μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) τώρα να είναι μικρότερη και ενσωματωμένη στο διαμέρισμα του κινητήρα, ενώ είναι και υγρόψυκτη αντί αερόψυκτη, για βελτιωμένη διαχείριση της θερμότητας. Η μείωση της σχέσης μετάδοσης μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και τροχών βελτιώνει περαιτέρω τις δυναμικές επιδόσεις του HR-V. 

Το αποτέλεσμα είναι ένα αβίαστο και άνετο ταξίδι, τόσο σε αστικές διαδρομές όσο και στις υψηλές ταχύτητες του αυτοκινητόδρομου. Οι εκπομπές CO2 του αποδοτικού υβριδικού συστήματος ξεκινούν από 122 g/km (WLTP) και η κατανάλωση από 5,4L /100km (WLTP), ενώ η επιτάχυνση 0 – 100 km/h του HR-V επιτυγχάνεται σε 10,6 δευτερόλεπτα.

Βελτιστοποιημένα drive modes

Το στοιχείο που καθιστά το σύστημα e:HEV ξεχωριστό είναι ο τρόπος με τον οποίο τα τρία drive modes εναλλάσσονται συνεχώς ώστε να διασφαλίζουν τη βέλτιστη απόδοση του κάθε εξαρτήματος τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Η Ευφυής Μονάδα Ηλεκτρονικού Ελέγχου (Electronic Control Unit) ελέγχει αυτόματα και συνεχώς τις εναλλαγές μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης Electric Drive, Hybrid Drive ή Engine Drive ανάλογα με το ποιο είναι το πιο αποδοτικό στις εκάστοτε συνθήκες

Κατά την οδήγηση με σταθερή ταχύτητα, όπως στον αυτοκινητόδρομο, το σύστημα λειτουργεί με το βενζινοκινητήρα επειδή αυτός αντιπροσωπεύει την πιο αποδοτική λύση στις συγκεκριμένες συνθήκες. Εάν απαιτείται ισχυρότερη επιτάχυνση, όπως σε μία προσπέραση, το αυτοκίνητο θα αλλάξει σε Hybrid Drive για περισσότερη ελκτική ισχύ. Επιπλέον, στο Hybrid Drive, η ισχύς από το μοτέρ-γεννήτρια μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επαναφόρτιση της μπαταρίας, προς όφελος της απόδοσης

Το ‘Sport’ mode, που ενεργοποιείται μέσω του σχετικού διακόπτη αυξάνει την απόκριση του γκαζιού, ενώ το ‘Econ’ mode προσαρμόζει το σύστημα κλιματισμού A/C και την απόκριση του γκαζιού με στόχο την οικονομία καυσίμου. Επιπλέον του ‘Normal’ mode, όπου το αυτοκίνητο προσφέρει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας, οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν όλα τα driving modes μέσω ενός διθέσιου διακόπτη.

Απόκριση ηλεκτρικού αυτοκινήτου

Για μία πιο ‘ηλεκτρική’ εμπειρία, οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν το πρόγραμμα Β για το κιβώτιο, που προσφέρει επιλέξιμα επίπεδα ανάκτησης ενέργειας, κατά το ρολάρισμα ή το φρενάρισμα. Το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας και η επακόλουθη ισχύς πέδησης μπορούν να αυξηθούν σημαντικά έναντι του προγράμματος D κάνοντας χρήση των paddles στο τιμόνι.

Η μετάβαση από το ένα drive mode στο άλλο – συμπεριλαμβανομένης της εκκίνησης του κινητήρα για την παραγωγή ηλεκτρικής ισχύος – σχεδόν περνά απαρατήρητη στους επιβάτες. Αντί της χρήσης ενός συμβατικού συστήματος διαχωρισμού ισχύος με πλανητικό σύστημα γραναζιών που συνοδεύεται από υψηλά επίπεδα τριβών, το κιβώτιο μιας μόνο σχέσης παρουσιάζει πολύ λιγότερη αντίσταση κατά την αμιγή ηλεκτροκίνηση, καταναλώνοντας έτσι λιγότερη ενέργεια.

Ως εκ τούτου, το πολύ αποδοτικό σύστημα κιβωτίου μιας σχέσης της Honda πετυχαίνει υψηλότερη αναλογία συνολικού χρόνου ηλεκτροκίνησης όταν το όχημα κινείται στην πόλη συγκρινόμενο με άλλα υβριδικά της αγοράς. 

Κατά τη σχεδίαση και εξέλιξη της τελευταίας γενιάς του HR-V, οι μηχανικοί της Honda προχώρησαν σε πλήρη αναθεώρηση του δημοφιλούς compact-SUV. Από έρευνα που διεξήγαγε η Honda, διαπιστώθηκε ότι οι σύγχρονοι καταναλωτές επιλέγουν προϊόντα με κριτήριο όχι μόνο τις ισχυρές επιδόσεις ή την ελκυστική εμφάνιση, αλλά και τον τρόπο που ενσωματώνονται στη ζωή τους και ικανοποιούν τις ατομικές απαιτήσεις τους.

Κατά συνέπεια, η νέα γενιά HR-V υιοθετεί ένα σύγχρονο coupe-SUV αμάξωμα που πετυχαίνει έναν ελκυστικό αλλά σπάνιο συνδυασμό premium και δυναμικής σχεδίασης και απαράμιλλης ευρυχωρίας. Ενσαρκώνει τη νέα, απλή, καθαρή, σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της Honda που έχουμε ήδη δει στα πρόσφατα νέα μοντέλα της και ενισχύει τη φήμη της στον τομέα της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της πρακτικότητας.

Το compact σχήμα με coupe επιρροές, παραμένει λειτουργικό όσο και ελκυστικό: αν και γνώριμο, είναι συναρπαστικό και προσελκύει την προσοχή με τον νεανικό χαρακτήρα του και την αυτοπεποίθηση ενός SUV. Η αεροδυναμική σιλουέτα επιτυγχάνεται με την αύξηση της απόστασης από το έδαφος στα 188mm (MRO) – παρόμοια με αυτή ενός κανονικού AWD μοντέλου – και το χαμήλωμα της οροφής κατά 20mm συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο.

Οι μεγαλύτερες διαστάσεις των ζαντών (18”)  που διατίθενται στάνταρ με το HR-V, και ο μικρότερος εμπρός πρόβολος τονίζουν την SUV γοητεία και την αισθητική στιβαρότητα που επιθυμούν οι πελάτες σήμερα.

Αυξάνοντας τη διάσταση των στάνταρ ζαντών στις 18 ίντσες, δημιουργείται μία πιο δυναμική σχέση ύψους αμαξώματος / διαμέτρου ελαστικών γνωστή από πολλά premium SUV. Καθώς τα ελαστικά 225/50R18 έχουν μεγάλη εξωτερική διάμετρο, και είναι από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία compact SUV. Αναλογικά, μειώνοντας τον εμπρός πρόβολο κατά 20mm, και προσθέτοντας 20mm στον πίσω πρόβολο, ο ανθεκτικός και σκληροτράχηλος χαρακτήρας του SUV ενισχύεται περαιτέρω, και η συνολική αισθητική αποκτά το επίπεδο στιβαρότητας που επιθυμούν οι σύγχρονοι πελάτες.

Οι χαρακτηριστικές γραμμές που είναι προσανατολισμένες προς τα εμπρός και οι λείες επιφάνειες του νέου HR-V αποπνέουν ενέργεια και δυναμισμό. Τα εξωτερικά χαρακτηριστικά έχουν σκόπιμα ενταχθεί στο σχήμα του αμαξώματος. Οι προβολείς, τη μοναδική μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος και τη χαρακτηριστική κάτω γρίλια ενσωματώνονται στο προτεταμένο ‘ρύγχος’ και τα εμπρός πλαϊνά πάνελ, προσδίδοντάς του εμφάνιση γλυπτού και διαμορφώνοντας μία καθαρή, τολμηρή έκφραση.

Η πλαϊνή όψη ενσαρκώνει μία σύγχρονη, απέριττη αισθητική, με μία ζωηρή, οριζόντια ‘γραμμή ώμου’  που εκτείνεται από τους προβολείς μέχρι το πίσω τμήμα, δημιουργώντας μία αίσθηση κίνησης προς τα εμπρός. Η κεκλιμένη κολόνα A και το μακρύ καπό συνθέτου μία premium εικόνα και μετακινούν οπτικά τον όγκο της καμπίνας προς τα πίσω, τονίζοντας ακόμα περισσότερο τις κομψές, coupe αναλογίες.

Πίσω, η επιδίωξη ενός συνδυασμού πρακτικότητας και ελκυστικής αισθητικής είναι εμφανής στην απλή, κομψή σχεδίαση της πίσω πόρτας, που ενσωματώνει έξυπνα τη χειρολαβή ανοίγματος. Το μεγάλο άνοιγμα της πίσω πόρτας, το χαμηλό σκαλοπάτι και το επίπεδο πάτωμα φόρτωσης διευκολύνουν την πρόσβαση, χωρίς να αποτελεί εμπόδιο η τύπου coupe οροφή.

Η αεροδυναμική απόδοση επιτυγχάνεται με τη χρήση μιας αεροκουρτίνας (air curtain) στον εμπρός προφυλακτήρα, τα διακριτικά σπόιλερ στo πίσω τμήμα των μαρσπιέ και το αεροδυναμικό σχήμα των πίσω φώτων, όλα έχουν διαμορφωθεί για μείωση του στροβιλισμού αέρα πίσω από το όχημα χωρίς να επηρεάζεται η απέριττη σχεδίαση.

Στοχεύοντας στην κομψότητα και σε ένα αισθητικά άρτιο αποτέλεσμα, οι σχεδιαστές πρόσεξαν ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια. Για παράδειγμα, ο αρμός μεταξύ καπό και φτερού συνεχίζεται οπτικά μέσω της μεσαίας γραμμής, υποδηλώνοντας σχεδιαστική ωριμότητα και συνοχή. Αυτές οι μικρές σχεδιαστικές λεπτομέρειες διασφαλίζουν ότι οι καθαρές επιφάνειες δεν διακόπτονται από περιττές ή ανεπιθύμητες σκιές. Στο ίδιο πνεύμα, τα δύο φώτα της πινακίδας κυκλοφορίας, η λαβή της πίσω πόρτας και η κάμερα οπισθοπορείας ενσωματώνονται στο τρισδιάστατο πίσω πάνελ. Έτσι δημιουργείται μία καθαρή συνολική αισθητική – γνωστή και από άλλα πρόσφατα μοντέλα της Honda, με εμφανή την επιδίωξη της απλότητας.

Ο καλύτερος χώρος αποσκευών στην κατηγορία

Το νέο Honda HR-V εξελίχθηκε με σκοπό να αξιοποιηθούν περαιτέρω όλες οι δυνατότητες του αυτοκινήτου από τους πελάτες. Ακολουθώντας τη φιλοσοφία Μ/Μ και μέσω της έξυπνης τοποθέτησης των υβριδικών εξαρτημάτων στο πλαίσιο και το χώρο του κινητήρα, η Honda αύξησε την ωφελιμότητα του χώρου φόρτωσης και την ευελιξία για την υποστήριξη ενός δραστήριου τρόπου ζωής.

Η χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης είναι εντυπωσιακή, παρά την προσθήκη των υβριδικών εξαρτημάτων. Με ένα τελείως επίπεδο πάτωμα φόρτωσης και τα ευπροσάρμοστα πίσω καθίσματα Magic Seats της Honda, το HR-V έχει την ευελιξία να μεταφέρει μεγάλη ποικιλία αποσκευών και σπορ εξοπλισμού.

Η ευκολία πρόσβασης του χώρου φόρτωσης δεν επηρεάζεται από την κεκλιμένη οροφή. Η έξυπνη διάταξη χώρων σε συνδυασμό με τα Magic Seats, το χαμηλό σκαλοπάτι της πίσω πόρτας, το χαμηλό επίπεδο πάτωμα φόρτωσης, αλλά και το μεγάλο άνοιγμα της πίσω πόρτας μεγιστοποιούν το χώρο και διευκολύνουν την πρόσβαση. Σανίδες του σερφ μπορούν να μεταφέρονται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου καθώς και δύο mountain bikes ενηλίκων (με τους εμπρός τροχούς να έχουν αφαιρεθεί) σε όρθια θέση. Υπάρχει επίσης πρόβλεψη για ένα πρόσθετο, υποδαπέδιο αποθηκευτικό χώρο για ασφαλή μεταφορά.

Η ευκολία φόρτωσης αυξάνεται με την hands-free λειτουργία ‘Power Tailgate Walk Away Close’*. Η λειτουργία εγγύτητας έξυπνου κλειδιού ανιχνεύει πότε το κλειδί απομακρύνεται από το όχημα για να ξεκινήσει αυτόματα το κλείσιμο της πίσω πόρτας.

Οι αποθηκευτικοί χώροι και τα σημεία συνδεσιμότητας σε όλη την καμπίνα έχουν βελτιωθεί έναντι του προηγούμενου μοντέλου. Μία μεγάλη κεντρική ‘τσέπη’ είναι ιδανική για μεγάλα και μικρά αντικείμενα, ενώ υπάρχουν δύο θύρες φόρτισης USB μπροστά και δύο πίσω*, πλέον της βάσης ασύρματης φόρτισης* που είναι διακριτικά τοποθετημένο στο κάτω τμήμα της κεντρικής κονσόλας, επιτρέποντας την ταυτόχρονη φόρτιση των συσκευών όλων των επιβατών. Το premium ηχοσύστημα 10 ηχείων με ξεχωριστό ενισχυτή *, και τα φώτα καμπίνας με ενεργοποίηση μέσω αφής προάγουν την αίσθηση πολυτέλειας και άνεσης στο χαλαρωτικό περιβάλλον της καμπίνας.

Αναβαθμίσεις το σύστημα διεύθυνσης και την ανάρτηση

Η στρεπτική ακαμψία και η στιβαρότητα της κολόνας του τιμονιού έχουν αυξηθεί  κατά 15%, ώστε να επιτυγχάνεται πιο ομαλή αίσθηση στις αλλαγές κατεύθυνσης. Η είσοδος στις στροφές είναι πιο άμεση, ενώ η συνολική αίσθηση κατά τη διάρκεια των ελιγμών είναι πολύ πιο γραμμική και ακριβής συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά HR-V.

Η ανάρτηση προσφέρει επίσης ταχύτερη απόκριση, με μειωμένες τριβές ακόμα και στις πιο ελαφριές κινήσεις του τιμονιού. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, έχει αυξηθεί το offset των ελατηρίων ώστε να μειωθούν οι πλευρικές δυνάμεις στον αποσβεστήρα, ο οποίος επίσης διαθέτει μειωμένες τριβές. Αυτό σε συνδυασμό με τους χαμηλής τριβής συνδέσμους και τα βελτιστοποιημένα ελαστικά παρεμβύσματα της ανάρτησης πετυχαίνει πιο γραμμική και ομαλή κίνηση.

Πίσω, τα σινεμπλόκ έχουν τροποποιηθεί σε επίπεδο κατασκευής και σχεδίασης, με σκοπό τη βελτίωση του ελέγχου των πίσω τροχών και της ποιότητας κύλισης. Όντας πλέον υδραυλικά, προσφέρουν αυξημένη απόδοση απόσβεσης καθώς και κορυφαία απόδοση στις χαμηλές συχνότητες, ενώ απορροφούν ορισμένους κραδασμούς συχνότητας παρέχοντας εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Η σχεδιαστική τους αναβάθμιση περιλάμβανε την προσθήκη μιας φλάντζας που μειώνει τις εγκάρσιες μετακινήσεις, ενώ η στιβαρότερη έδραση επέτρεψε την μείωση της σκληρότητας των σινεμπλόκ για περαιτέρω βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και της οδηγικής άνεσης.

Το σύστημα Agile Handling Assist (AHA) της Honda είναι μία ακόμα προηγμένη τεχνολογία που βελτιώνει τη δυναμική ευστάθεια του αυτοκινήτου, κυρίως στους γρήγορους ελιγμούς αλλαγής διεύθυνσης ή σε στροφές με υψηλά πλευρικά φορτία όπως για παράδειγμα στους ελιγμούς αποφυγής καταστάσεων έκτακτης ανάγκης. Το AHA λειτουργεί μέσω του συστήματος Vehicle Stability Assist (VSA) και εφαρμόζει ελαφρά πίεση πέδησης στους εσωτερικούς τροχούς όταν στρίβει το τιμόνι. Το αποτέλεσμα είναι αυξημένη απόκριση και ευστάθεια του οχήματος και μία πιο σταθερή και προβλέψιμη οδηγική εμπειρία.

Ισχύς πέδησης

Ένα ισχυρό σύστημα φρένων προσφέρει αξιόπιστη πέδηση με αεριζόμενους εμπρός δίσκους 293mm και συμπαγείς δίσκους 282mm πίσω. Επιπρόσθετα, ένα ειδικό ηλεκτρικό σερβόφρενο σε συνδυασμό με το σύστημα e:HEV ελέγχει ομαλά την υδραυλική αλλά και την αναγεννητική πέδηση ώστε να επιτυγχάνεται ομαλή αίσθηση φρεναρίσματος.

Επιπλέον, το πεντάλ φρένου του HR-V έχει επανατοποθετηθεί με αυστηρά εργονομικά κριτήρια, μειώνοντας τη κόπωση του οδηγού σε μεγάλες αποστάσεις. Η απόσταση μεταξύ πεντάλ γκαζιού και φρένου έχει μειωθεί κατά 5mm, μέσω αυξημένης επιφάνειας επαφής στα πεντάλ. Αυτό είναι μία μικρή ρύθμιση που κάνει μεγάλη διαφορά στην αίσθηση κατά τη μετάβαση από το πεντάλ φρένου στο γκάζι.

Τα ηλεκτρονικά συστήματα πέδησης περιλαμβάνουν: Vehicle Stability Assist (VSA), Brake Assist System (BAS), Hill Start Assist (HAS) και Automatic Brake Hold (ABH). Το Hill Descent Control, που διατίθεται για πρώτη φορά στην Ευρώπη με το HR-V, λειτουργεί από την ελάχιστη ταχύτητα των μόλις 3 km/h. Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει καλύτερο και πιο ομαλό έλεγχο σε επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής και απότομες κατηφόρες, αυξάνοντας την αυτοπεποίθηση του οδηγού σε μεγαλύτερο εύρος συνθηκών – από οδήγηση σε ολισθηρές ράμπες υπαίθριων πάρκινγκ μέχρι χιονισμένους δρόμους με μεγάλες κλίσεις.

Πλατφόρμα μελετημένη για κορυφαία δυναμική συμπεριφορά και άνεση

Η τρέχουσα, παγκόσμια μικρή πλατφόρμα (Global Small Platform) της Honda έχει ανανεωθεί για το HR-V, με αυξημένη αναλογία ατσαλιού υψηλής αντοχής για βελτιωμένη ακαμψία αμαξώματος. Επιπλέον, ατσάλι υψηλής αντοχής (980MPa με υψηλή τιμή λάμδα) τοποθετήθηκε στην κεντρική εγκάρσια δοκό του πατώματος και εσωτερικά στις κεντρικές κολώνες, ενισχύοντας περαιτέρω την αντοχή και μειώνοντας το βάρος κατά 1,5kg. Μια δακτυλιοειδής δομή έχει προστεθεί πίσω από τις κολόνες C για περαιτέρω ενίσχυση του πλαισίου, επιτρέποντας καλύτερο έλεγχο κάθε τροχού, που μεταφράζεται σε βελτιωμένη ποιότητα κύλισης και δυναμική συμπεριφορά

Βελτιώσεις χαρακτηριστικών NVH

Παράλληλα με τη μείωση του συνολικού βάρους και τη βελτίωση της ασφάλειας, η πρόσθετη ακαμψία συνδυάζεται με τις αναβαθμίσεις της ανάρτησης χαμηλών τριβών και το μακρύτερο μεταξόνιο, ώστε να επιτυγχάνεται εντυπωσιακή σταθερότητα. Αυτό διασφαλίζει την εύκολη απόσβεση μεγάλων ανωμαλιών του οδοστρώματος και τη δημιουργία μιας πιο ομαλής αίσθησης στην οδήγηση, ενώ παράλληλα οι κραδασμοί από το δρόμο αποσβένονται και η αντήχηση από τον κινητήρα μειώνεται.

Η ολοκληρωμένη προσέγγιση της Honda στη διαχείριση των χαρακτηριστικών NVH (Θόρυβοι, Κραδασμοί & Τραχύτητα) επεκτείνεται τόσο στη μείωση των αλλαγών της ηχητικής πίεσης κατά την εκκίνηση του κινητήρα στη μετάβαση από την ηλεκτροκίνηση όσο και στην καταστολή του θορύβου σε υψηλότερες ταχύτητες λόγω αυξημένων στροφών κινητήρα. Ακόμα και η ακαμψία της οροφής αυξήθηκε, ώστε να μειωθούν οι συντονισμοί από τους κραδασμούς του κινητήρα. Οι μηχανικοί επίσης ασχολήθηκαν και με τη μείωση των θορύβων χαμηλών συχνοτήτων που προκαλούνται από αλλαγές της επιφάνειας του οδοστρώματος, βελτιώνοντας περαιτέρω την αίσθηση στην καμπίνα για μία πιο ξεκούραστη οδήγηση. κυρίως σε EV mode.

Το πάχος του κάτω τμήματος του ταμπλό που διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην απομόνωση της καμπίνας από τους θορύβους του κινητήρα, έχει αυξηθεί από 0,8t σε 1,4t, με αποτέλεσμα σημαντική μείωση στη μετάδοση θορύβων και κραδασμών. Χρησιμοποιώντας ένα κομμάτι πλαστικό και αυξημένο αριθμό σημείων έδρασης βελτιώθηκε η απομόνωση των κραδασμών, ενώ πρόσθετα ηχομονωτικά υλικά είναι βέλτιστα τοποθετημένα σε κρίσιμες περιοχές όπως στο πάνω τμήμα του ταμπλό, το καπό, τις επενδύσεις των θυρών και το εσωτερικό των φτερών.

Βελτιώνοντας και δοκιμάζοντας κατ’ επανάληψη κάθε στοιχείο που έχει άμεση επίδραση στην οδηγική εμπειρία, η Honda έχει προσδώσει στο HR-V ένα νέο, δυναμικό χαρακτήρα που συμπληρώνει τη σύγχρονη σχεδίαση και τα ανώτερα επίπεδα άνεσης και ευρυχωρίας.

Το νέο HR-V συνοδεύεται από μία ευρεία σειρά συστημάτων ασφάλειας, ώστε όλοι οι επιβάτες να απολαμβάνουν υψηλά επίπεδα προστασίας. Τα Auto High-Beam και Blind Spot Information περιλαμβάνονται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, ενώ τα μοντέλα Advance έχουν επιπλέον Cross Traffic Monitor (Παρακολούθηση Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας) και η ανώτερη έκδοση Advance Style εμπλουτίζεται με LED Active Cornering Lights (Ενεργά Φώτα Στροφής LED).

Στο επίκεντρο του συστήματος βρίσκεται μία νέα, ευρυγώνια και υψηλής ευκρίνειας κάμερα, που αντικαθιστά την κάμερα πολλαπλών χρήσεων και τους αισθητήρες της προηγούμενης γενιάς HR-V. Η απόδοση της μονοεστιακής κάμερας είναι ακόμα πιο βελτιωμένη από το σύστημα που παρουσιάστηκε στην τρέχουσα γενιά Jazz. Η ικανότητα αναγνώρισης έχει αυξηθεί με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) για την επεξεργασία της εικόνας. Για παράδειγμα, το Collision Mitigating Brake System (CMBS) ανιχνεύει τώρα μοτοσυκλέτες μπροστά από το όχημα για να περιορίζει τις επιπτώσεις σε περίπτωση μιας αναπόφευκτης σύγκρουσης.

Η κάμερα αναγνωρίζει περισσότερα χαρακτηριστικά οδοστρώματος και κυκλοφορίας, ενώ προπορευόμενα οχήματα ή λευκές γραμμές ανιχνεύονται με πολύ υψηλότερη ακρίβεια, βελτιώνοντας την απόκριση επιτάχυνσης όταν απομακρυνθεί το προπορευόμενο όχημα ή σε έναν ελιγμό προσπέρασης. Μεταξύ άλλων, ανιχνεύει εάν το αυτοκίνητο πλησιάζει στην άκρη του δρόμου (χορτάρι ή πέτρες), ένα επερχόμενο όχημα, ή παρέκκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας χωρίς χρήση φλας και, πινακίδες οδοσήμανσης. Επιπλέον, το σύστημα υπολογίζει την κλίση του δρόμου, βελτιώνοντας τη δυνατότητα διατήρησης της ταχύτητας σε μία κατηφόρα. Η κάμερα  μπορεί επίσης να περιορίζει το θάμπωμα πετυχαίνοντας μία μόνιμα καθαρή ορατότητα, ενώ η απόσταση ανίχνευσης στο πίσω τμήμα έχει αυξηθεί από 3m σε 25m για μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και αυξημένη ασφάλεια.

Όπως όλα τα νέα μοντέλα Honda, το νέο HR-V εφοδιάζεται με Honda SENSINGTM, που περιλαμβάνει μία πλήρη σειρά κορυφαίων τεχνολογιών ασφάλειας και συστημάτων υποστήριξης οδηγού, σχεδιασμένα για πιο άνετη και ασφαλή οδήγηση.  

Το αναβαθμισμένο πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας Honda SENSING προσφέρει μία ευρεία ποικιλία συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, στάνταρ, χάρη στη νέα, εμπρός ευρυγώνια κάμερα που βελτιώνει το πεδίο ορατότητας και τη λειτουργία τις νυχτερινές ώρες, αυξάνοντας την ασφάλεια σε ακόμα περισσότερα σενάρια οδήγησης. 

Το αναβαθμισμένη πακέτο τεχνολογιών Honda SENSING περιλαμβάνει:

  • Collision Mitigation Braking System (CMBS), Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος υποστηρίζεται από την εμπρόσθια ευρυγώνια κάμερα που αναβαθμίζεται με βελτιωμένη λειτουργία τη νύχτα και για ανίχνευση πεζού, σε συνθήκες φτωχού φωτισμού. Το αναβαθμισμένο σύστημα προσφέρει επίσης καλύτερη αναγνωρισιμότητα δικυκλιστών και μπορεί να φρενάρει εάν το HR-V διασχίσει το δρόμο ή κατευθύνεται προς την πορεία ενός επερχόμενου οχήματος

  • Adaptive Cruise Control διαχειρίζεται αυτόματα την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, επιτρέποντας στο HR-V να ακολουθεί τους αργούς ρυθμούς κυκλοφορίας της κυκλοφοριακής συμφόρησης. Το σύστημα διαθέτει επίσης ‘Low Speed Follow’ και αναθεωρημένους χρόνους επιτάχυνσης μετά από αλλαγές λωρίδων και προσπεράσεις

  • Low Speed Brake System (Σύστημα Φρεναρίσματος Σε Χαμηλές Ταχύτητες) χρησιμοποιεί αισθητήρες υπερήχων σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου για να ανιχνεύει κίνδυνο επικείμενης σύγκρουσης με τοίχο ή άλλο εμπόδιο υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης ή αν κατά λάθος πατήσετε πιο δυνατά το γκάζι

  • Lane Keep Assist operation (Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας) – λειτουργεί από 72km/h σε αστικούς και επαρχιακούς δρόμους – και σε αυτοκινητόδρομους με πολλαπλές λωρίδες – διευρύνοντας το πλαίσιο ασφάλειας

  • Enhanced Road Departure Mitigation System – βοηθά τον οδηγό να μην παρεκκλίνει από το δρόμο, ανιχνεύοντας γραμμές, χορτάρι ή χώμα ως οριοθέτηση

  • Traffic Sign Recognition System (Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας) – χρησιμοποιεί την εμπρός, ευρυγώνια κάμερα για να ανιχνεύει όποτε το όχημα κινείται με κατεύθυνση προς τα εμπρός. Το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα και προβάλλει τις πινακίδες σήμανσης κυκλοφορίας μέσω της οθόνης LCD επτά ιντσών, αφού το όχημα περάσει την πινακίδα. Το σύστημα ανιχνεύει στρογγυλές πινακίδες σήμανσης κυκλοφορίας που απεικονίζουν όρια ταχύτητας και απαγορευτικά προσπέρασης. Δύο πινακίδες μπορούν να εμφανίζονται κάθε φορά – στη δεξιά πλευρά της οθόνης προβάλλονται μόνο πινακίδες με όρια ταχύτητας, ενώ στην αριστερή προβάλλονται απαγορευτικά προσπέρασης και όρια ταχύτητας με πρόσθετες πληροφορίες, όπως καιρικές συνθήκες, για παράδειγμα

  • Intelligent Speed Limiter αναγνωρίζει πινακίδες ταχύτητας και θέτει το όριο ταχύτητας. Εάν η πινακίδα ορίου ταχύτητας δείχνει μικρότερη ταχύτητα από την πραγματική, μία ένδειξη στο ταμπλό αναβοσβήνει σε συνδυασμό με ένα προειδοποιητικό ήχο και το σύστημα, σταδιακά, μειώνει την ταχύτητα του οχήματος

  • Front & Rear Collision Mitigation Throttle Control (Έλεγχος Γκαζιού για Αποφυγή Εμπρόσθιας ή Οπίσθιας Σύγκρουσης) μπορεί να ανιχνεύει υπερβολική πίεση στο πεντάλ του γκαζιού, όταν το αυτοκίνητο είτε είναι σταματημένο ή κινείται με χαμηλές ταχύτητες, εκδίδοντας οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις, και περιορίζοντας την ισχύ για να αποτρέψει ξαφνική κίνηση προς τα εμπρός ή προς τα πίσω αν υπάρχουν εμπόδια.

Ο οδηγός μπορεί να αποφασίζει τον αριθμό πληροφοριών από τα συστήματα υποβοήθησης που θα εμφανίζονται στην TFT οθόνη υγρών κρυστάλλων (LCD) 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων.

Τεχνικές προδιαγραφές

 

Έκδοση

Elegance

Advance

Advance Style

Τύπος αμαξώματος

5D SUV

Τύπος κινητήρα

Petrol Hybrid

Μετάδοση κίνησης

2WD

Κιβώτιο

eCVT

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος Κινητήρα

i-MMD

Ονομασία Κινητήρα

Intelligent Multi Mode Drive

Κυβισμός (cc)

1498cm3

Διάμετρος X Διαδρομή (mm)

73×89.5

Σχέση Συμπίεσης

13.5:1

Σύστημα Βαλβίδων

Κίνηση με καδένα, DOHC, VTEC (4 βαλβίδες ανά κύλινδρο)

Πρότυπο Εκπομπών Ρύπων

EURO 6d

Τύπος  Καυσίμου

Αμόλυβδη (95)

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα (kW @ rpm)

79@6000-6400

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα (PS@rpm)

107@6000-6400

Μέγιστη Ροπή Κινητήρα (NM@rpm)

131@4500-5000

Μέγιστη Ισχύς Ηλεκτροκινητήρα
(kW [PS])

96[131]

Μέγιστη Ροπή Ηλεκτροκινητήρα (Nm)

253

0 → 100 km/h (δευτ)

10.6

10.7

10.7

Τελική ταχύτητα (km/h)

170

Επίπεδο θορύβου εσωτερικού  (dB)

66.0

ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ & ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΡΥΠΩΝ

WLTC *

Χαμηλό – CO2 g/km

104

104

104

Μεσαίο – CO2 g/km

94

94

94

Υψηλό – CO2 g/km

103

103

103

Πολύ Υψηλό – CO2 g/km

162

162

162

Μικτός Κύκλος – CO2 g/km

122

122

122

Χαμηλό – FC l/100km

4,6

4,6

4,6

Μεσαίο – FC l/100km

4,1

4,1

4,1

Υψηλό – FC l/100km

4,6

4,6

4,6

Πολύ Υψηλό – FC l/100km

7,1

7,1

7.1

Μικτός Κύκλος – FC l/100km

5,4

5,4

5,4

NEDC *

Στην πόλη CO2 g/km

72

72

72

Εκτός πόλης  CO2 g/km

110

110

110

Μικτός Κύκλος CO2 g/km

96

96

96

Στην πόλη (l/100km)

3,1

3,1

3,1

Εκτός πόλης  (l/100km)

4,8

4,8

4,8

Μικτός Κύκλος (l/100km)

4,2

4,2

4,2

WVTA

Μονοξείδιο του Άνθρακα CO (mg/km)

58,2

58,2

58,2

Σύνολο Υδρογονανθράκων HC (mg/km)

5,7

5,7

5,7

Υδρογονάνθρακες εκτός Μεθανίου NMHC (mg/km)

4,6

4,6

4,6

Οξείδια του Αζώτου NOx (mg/km)

4,4

4,4

4,4

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Μήκος (mm)

4.340

Πλάτος (mm)

1.790

Συνολικό Πλάτος (mm) με Αναδιπλωμένο Εξωτερικό Καθρέφτη

1.866

Πλάτος με Εξωτερικό Καθρέφτη (mm)

2.028,17

Ύψος – Χωρίς Φορτίο (mm)

1.582

Μεταξόνιο (mm)

2.610

Μετατρόχιο Εμπρός (mm)

1.535

Μετατρόχιο Πίσω (mm)

1.540

Απόσταση από το Έδαφος – με Οδηγό (mm)

188(MRO)

188(MRO)

188(MRO)

Απόσταση από το Έδαφος – με Πλήρες Φορτίο (mm)

150.17

150.68

150.60

Ακτίνα στροφής – αμαξώματος (m)

11,3 (εκτός ελαστικού)

Ακτίνα στροφής – τροχών  (m)

5,5

Τιμόνι Στροφές από τέρμα σε τέρμα (περιστροφές τιμονιού)

2,4

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα)

40

Δυναμικότητα καθισμάτων  (άτομα)

5

Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι την Οροφή (λίτρα, μέθοδος VDA) συμπερ. υποδαπέδιου αποθηκευτικού χώρου

335

335

320

Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι την Οροφή (λίτρα, μέθοδος VDA)

1289

1289

1274

Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι την Οροφή (λίτρα, μέθοδος VDA) συμπερ. υποδαπέδιου αποθηκευτικού χώρου

1305

1305

1290

Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι το Παράθυρο (λίτρα, μέθοδος VDA)

971

971

956

Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι το Παράθυρο (λίτρα, μέθοδος VDA) συμπερ. υποδαπέδιου αποθηκευτικού χώρου

987

987

972

ΒΑΡΟΣ

Απόβαρο (kg)

1380 – 1401

Μέγ. Επιτρεπόμενο Βάρος (kg)

1.870

Ωφέλιμο Φορτίο (kg)

469-490

Μέγ. Επιτρεπόμενο ΒάροςΆξονα – Εμπρός/Πίσω (kg)

1030 / 890

Μέγιστο Φορτίο Οροφής (kg)

45

45

50

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Τύπος κιβωτίου

eCVT

Λόγος μετάδοσης 1ης σχέσης (Εμπρόσθια στο CVT στην θέση D)

Για θερμικό κινητήρα : 0.806
Για ηλεκτροκινητήρα : 2.455

Τελική μετάδοση

3.909

3.909

3.909

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ABS (Anti-Lock Braking System)

Αερόσακοι – Εμπρός Οδηγού & Συνοδηγού

Αερόσακοι – Συνοδηγού SRS Αερόσακος με Διακόπτη Απενεργοποίησης

Αερόσακοι – Πλευρικοί (Εμπρός)

Αερόσακοι – Πλευρικοί Τύπου Κουρτίνας (Εμπρός και Πίσω)

Blind Spot Information με Cross Traffic Monitor

Brake Assist (BA)

Collision Mitigation Braking System

Collision Mitigation Throttle Control

⬤(RR&FR)

⬤(RR&FR)

⬤(RR&FR)

Deflation Warning System (DWS)

Driver SRS Airbag (Single Stage inflation)

eCall (Europe)

Electronic Brakeforce Distribution (EBD)

Emergency Stop Signal

Forward Collision Warning

Ζώνες Ασφαλείας Εμπρός & Πίσω Καθισμάτων με κλείδωμα έκτακτης ανάγκης (ELR)

Ρυθμιζόμενος Περιοριστής Ταχύτητας

Ευφυής Περιοριστής Ταχύτητας

Σημεία Πρόσδεσης ISO Fix / I-SIZE

Lane Departure Warning (LDW)

Lane Keeping Assist System

Low Speed Brake System

Low Speed Following

Road Departure Mitigation

Traffic Sign Recognition System

Vehicle Stability Assist (VSA)

Εμπρός Προσκέφαλα που αποτρέπουν τραυματισμό από τράνταγμα

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

Σύστημα Immobiliser

Κεντρικό κλείδωμα με 2 τηλεχειριστήρια

Σύστημα Συναγερμού

Επιλέξιμο Ξεκλείδωμα Θυρών

Smart Entry & Start

Κάλυμμα χώρου αποσκευών

⬤ (συμπερ. T/gate)

⬤ (συμπερ. T/gate)

⬤ (συμπερ. T/gate)

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ – ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Πάνελ εσωτερικού

Ασημί

Ασημί

Εσωτερικές λαβές θυρών

Ασημί

Ασημί

Ασημί

Πεντάλ

Normal

Normal

Normal

Τιμόνι – Δέρμα

Επένδυση

Ύφασμα (Μαύρο)

Συνθετικό Δέρμα & Ύφασμα  (Μαύρο)

Ανοιχτό Γκρι Συνθετικό Δέρμα & Ύφασμα 

Exclusive Styling (θέση)

Πορτοκαλί διάκοσμος στην Εμπρός Κονσόλα πορτοκαλί ραφές στο τιμόνι και τα καθίσματα

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Agile Handle Assist (AHA)

ECON Mode

Drive Mode

Econ/ Sport/

Normal

Econ/ Sport/

Normal

Econ/ Sport/

Normal

Ηλεκτρικό Χειρόφρενο με Αυτόματο Brake Hold

Brake Hold

Electric Power Steering (EPS)

Electric Power Steering – Μεταβλητός λόγος υποπολλαπλασιασμού

Hill Start Assist (HSA)

Hill Descent Control

HEV Mode

Multi Info Display

Paddle Shift (Χειριστήρια αλλαγών στο τιμόνι)

Έλεγχος Αναγεννητικής Πέδησης (Paddle)

ΑΝΕΣΕΙΣ & ΕΥΚΟΛΙΕΣ

Παροχή 12V (Θέση)

Μπροστά

Μπροστά

Μπροστά

Κλιματισμός (A/C)

Single Auto

Dual Zone Auto

Κλιματισμός (A/C) – Πίσω αεραγωγός

Αυτόματος αντιθαμβωτικός μεσαίος καθρέπτης

Αυτόματοι Καθαριστήρες

Άγκιστρο διχτυού φορτίου

⬤ (x4)

⬤ (x4)

⬤ (x2)

Cruise Control – Adaptive

Εξωτερικοί Καθρέπτες – Ηλεκτρικά Ρυθμιζόμενοι

Εξωτερικοί Καθρέπτες – Θερμαινόμενοι

Εξωτερικοί Καθρέπτες – Ηλεκτρικά Αναδιπλούμενοι

Εξωτερικοί Καθρέπτες – Κλίση εξωτερικού καθρέφτη κατά την όπισθεν

Υποβραχιόνιο Οδηγού και Συνοδηγού

Ηλεκτρικά Παράθυρα Μπροστά & Πίσω

Κάθισμα Οδηγού – Μηχανική Ρύθμιση Ύψους

Εμπρός Καθίσματα – Τσέπες

Συνοδηγού

Οδηγού & Συνοδηγού

Οδηγού & Συνοδηγού

Θερμαινόμενο Εμπρός Παρμπρίζ

Wipers

Wipers

Θερμαινόμενα Καθίσματα – Εμπρός

Θερμαινόμενο Τιμόνι

Η λειτουργία τηλεχειριστηρίου περιλαμβάνει

Παράθυρα

Καθρέπτες & Παράθυρα

Υποδαπέδιος αποθηκευτικός χώρος

⬤ + Ιμάντας

Magic Seats

Αισθητήρες Παρκαρίσματος (Εμπρός 4: Πίσω 4)

Ηλεκτρική πίσω πόρτα (Handsfree)

⬤ (με Walk Away Close’)

⬤ (με Walk Away Close’)

Διαιρούμενος Πίσω Πάγκος

60/40

60/40

60/40

Κεντρικό Υποβραχιόνιο Πίσω Καθισμάτων

Κάμερα Οπισθοπορείας

Καθρέπτες Αλεξηλίων

Τιμόνι ρυθμιζόμενο ως προς την κλίση και την απόσταση

ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΦΩΤΑ

Κρυφός φωτισμός (Οροφή)

Πλαφονιέρα

Φως Ανάγνωσης (Μπροστά)

Φωτισμός οργάνων

Φως ανάγνωσης πίσω

Φωτισμός καθρέφτη αλεξηλίου

Φως χώρου αποσκευών

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Honda CONNECT με Πλοήγηση
(οθόνη αφής 9″, AM/FM/DAB, Apple Carplay και Android Auto, live traffic info)

BluetoothTM Hands Free Telephone (HFT)

Ηχεία

4

6 (4 ηχεία και 2 tweeters)

10 (4 ηχεία, 4 tweeters, CTR & Subwoofer)

Ηχεία – Premium Audio

Ηχεία – Εμπρός Tweeter

Ηχεία – Κεντρικά

Subwoofer

Χειριστήρια Ηχοσυστήματος στο Τιμόνι

USB Μπροστά, Αριθμός

1 USB&1CHG

1 USB&1CHG

1 USB&1CHG

USB Πίσω, Αριθμός

2

2

Ασύρματο Apple Carplay

Ασύρματη Φόρτιση

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Δίχρωμη οροφή

Λογότυπο

e:HEV

Εξωτερικές λαβές θυρών στο χρώμα του αμαξώματος

Μάσκα

Χρώμα Αμαξώματος

Χρώμα Αμαξώματος

Χρώμα Αμαξώματος (+Τρίχρωμο μοτίβο)

Χρώμα καθρεφτών

Χρώμα Αμαξώματος

Χρώμα Αμαξώματος

2-χρωμη οροφή

Ράγες Οροφής

Αεροτομή

Exclusive Styling (θέση)

Πορτοκαλί διάκοσμος κάτω τμήματος θυρών/ Τρίχρωμο μοτίβο στη γρίλια

Διάκοσμος Παραθύρων

Low gloss

High gloss

High gloss

ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΦΩΤΑ

Active Cornering Lights (Ενεργά Φώτα Στροφής)

LED

Auto Headlights (Αυτόματοι Προβολείς)

Auto Headlight Adjuster (Αυτόματος Ρυθμιστής Προβολέων)

LED Daytime Running Light (Φώτα Ημέρας  LED)

Εμπρός Φώτα Ομίχλης

LED

LED

Headlight Auto On/Off Timer (Λειτουργία Coming Home / Leaving Home)

Τύπος Προβολέων

LED

LED

LED

High Beam Support System (HSS) – Σύστημα Υποστήριξης Μεγάλης Σκάλας

Πίσω Φώτα

Κόκκινα & Διαυγή Κάτοπτρα (LED)

Εμπρός Φλας

LED με διαδοχικό μοτίβο φωτισμού

ΤΡΟΧΟΙ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Λύση για Διάτρηση Ελαστικού

Κιτ Επισκευής Ελαστικού

Διαστάσεις Ελαστικών Εμπρός/Πίσω

225/50 R18

225/50 R18

225/50 R18

Ζάντες Αλουμινίου

Διάσταση και σχέδιο ζαντών

18″ Black cut

18″ Black cut

18″ Black cut

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Νεότερο
Παλιότερο Περισσότερες ψήφοι
Inline Feedbacks
View all comments