Οι Mercedes-AMG SL διαθέσιμες στην Ελλάδα

Αποτελεί ευχάριστη σύμπτωση, η έναρξη της άνοιξης να συμπίπτει με την έναρξη παραγγελιών για ένα από τα πιο γοητευτικά «ανοιχτά» μοντέλα της μάρκας. Η νέα Mercedes AMG SL είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία!

Η νέα έκδοση αυτού του εικονικού μοντέλου έρχεται δείχνοντας απόλυτο σεβασμό στην ιστορία της με  κλασική υφασμάτινη οροφή και έντονο σπορ χαρακτήρα. Ταυτόχρονα το πολυτελές roadster με διαμόρφωση 2+2 θέσεων, είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικό για καθημερινή χρήση ενώ η δύναμή του στο δρόμο ελέγχεται για πρώτη φορά με την πλήρως μεταβλητή τετρακίνηση AMG Performance 4MATIC+. Στοιχεία υψηλής τεχνολογίας, όπως η ανάρτηση AMG ACTIVE RIDE CONTROL με ενεργή σταθεροποίηση η οποία προσφέρει εγκάρσια και διαμήκη δυναμικη ευστάθεια, το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα, το προαιρετικά διαθέσιμο κεραμικό σύνθετο σύστημα πέδησης υψηλής απόδοσης AMG και το σύστημα DIGITAL LIGHT με λειτουργία προβολής, απογειώνουν το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Σε συνδυασμό με τον κινητήρα AMG 4.0 λίτρων V8 biturbo, αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια οδηγική εμπειρία υψηλών προδιαγραφών. Οι πολυάριθμες επιλογές προσφέρουν επίσης ένα ευρύ φάσμα εξατομίκευσης από σπορ δυναμικό έως πολυτελώς κομψό, ανάλογα με τις επιθυμίες του πελάτη.

Η SL γιορτάζει φέτος σημαντικά γενέθλια: ακριβώς πριν από 70 χρόνια, ένα σπορ αυτοκίνητο είδε το φως της δημοσιότητας στη Στουτγάρδη και έγινε αμέσως θρύλος. Με το αγωνιστικό σπορ αυτοκίνητο 300 SL (εσωτερική ονομασία W194), η μάρκα Mercedes-Benz απολάμβανε τη μία επιτυχία μετά την άλλη στις παγκόσμιες πίστες από το 1952 και μετά, με αποτέλεσμα το όνομα του μοντέλου SL να γίνει γρήγορα θρυλικό. Το επιτυχημένο αγωνιστικό αυτοκίνητο ακολούθησε το 1954 το σπορ αυτοκίνητο παραγωγής 300 SL (W198), το οποίο έγινε γνωστό ως «Gullwing» λόγω των ασυνήθιστων θυρών του που άνοιγαν θυμίζοντας φτερά γλάρου. Άλλα ορόσημα στην ιστορία του μοντέλου ήταν η «Παγόδα» (W113, 1963-1971), η αειθαλής R107 (1971-1989), η οποία κατασκευαζόταν για 18 χρόνια και ο διάδοχός της, η R129 (1989-1995).

Αυτή η παράδοση συνεχίζεται τώρα από την τελευταία γενιά της SL, που αναπτύχθηκε εντελώς ανεξάρτητα από τη Mercedes-AMG. Η έναρξη των πωλήσεων αφορά έναν κινητήρα biturbo V8 AMG 4,0 λίτρων που διατίθεται σε δύο επίπεδα απόδοσης. Οι κινητήρες συναρμολογούνται εξ ολοκλήρου στο χέρι στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Affalterbach σύμφωνα με την αρχή “One Man, One Engine”. Στο κορυφαίο μοντέλο, το SL 63 4MATIC+, το σύστημα μετάδοσης κίνησης αποδίδει 430 kW (585 ίππους) και παρέχει μέγιστη ροπή 800 Nm σε ένα ευρύ φάσμα στροφών από 2500 έως 4500 σ.α.λ. Η επιτάχυνση 0-100 km/h διαρκεί μόνο 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 315 km/h. Στην SL 55 4MATIC+, η μονάδα V8 αποδίδει 350 kW (476 hp) ισχύος και 700 Nm μέγιστης ροπής. Το σπριντ από στάση στα 100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 295 km/h.

Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν στον βασικό τους εξοπλισμό το κιβώτιο ταχυτήτων AMG SPEEDSHIFT MCT 9G, το οποίο προσφέρει μια πραγματική εμπειρία αλλαγής ταχυτήτων, αφού αυτές γίνονται σε εξαιρετικά σύντομους χρόνους. Η τεχνολογία τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+ είναι στάνταρ και στα δύο μοντέλα V8: η πλήρως μεταβλητή κατανομή της ροπής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα εξασφαλίζει τη βέλτιστη πρόσφυση στο φυσικό όριο, καθώς και υψηλή οδηγική ευστάθεια και οδηγική ασφάλεια υπό όλες τις συνθήκες. Για πρώτη φορά, ένα όχημα Mercedes AMG σειράς παραγωγής διαθέτει επίσης μπροστινή ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων,  με πέντε βραχίονες ελέγχου που είναι τοποθετημένοι εξ ολοκλήρου μέσα στην περίμετρο του τροχού, γεγονός που βελτιώνει σημαντικά την πρόσφυση του οχήματος στο οδόστρωμα, την απόκριση του τιμονιού και συνολικά την οδηγική συμπεριφορά του οχήματος. Στον πίσω άξονα, μια σχεδίαση 5 συνδέσμων ελέγχει αντίστοιχα τους τροχούς.

Η SL 55 4MATIC+ κινείται με την πρόσφατα εξελιγμένη χαλύβδινη ανάρτηση AMG RIDE CONTROL η οποία είναι εξοπλισμένη με ιδιαίτερα υψηλής απόδοσης αμορτισέρ αλουμινίου και ελαφριά σπειροειδή ελατήρια. Προαιρετικό για αυτό το μοντέλο, στάνταρ για την SL 63 4MATIC+: η πρωτοποριακή ανάρτηση AMG ACTIVE RIDE CONTROL με ενεργή, υδραυλική σταθεροποίηση μπάρας. Το σύστημα επιτρέπει τη βέλτιστη συμπεριφορά στις στροφές και την αλλαγή φορτίου, με χαρακτηριστικά οδήγησης AMG όσον αφορά τη δυναμική, την ακρίβεια και την απόκριση για τον οδηγό. Ταυτόχρονα, αυξάνει την άνεση κατά την οδήγηση σε ευθεία γραμμή και πάνω από ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Για πρώτη φορά στη μακρά ιστορία της SL, τα μοντέλα V8 διαθέτουν στον βασικό τους εξοπλισμό ένα ενεργό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα (HAL). Ανάλογα με την ταχύτητα, οι πίσω τροχοί στρίβουν είτε προς την αντίθετη κατεύθυνση (έως 100 km/h) είτε προς την ίδια κατεύθυνση (πάνω από 100 km/h) με τους μπροστινούς τροχούς. Έτσι, το σύστημα επιτρέπει τόσο την ευέλικτη όσο και τη σταθερή οδική συμπεριφορά.

Οι λεπτομέρειες του εξοπλισμού και οι πολυάριθμες επιλογές προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα εξατομίκευσης ακόμα και για τις πιο σύνθετες επιθυμίες των πελατών – από σπορ δυναμικό έως πολυτελώς κομψό. Αυτό περιλαμβάνει δώδεκα χρώματα βαφής, συμπεριλαμβανομένων των δύο αποκλειστικών αποχρώσεων SL hyper blue metallic και MANUFAKTUR monza grey magno, τρεις χρωματικές παραλλαγές οροφής και πολυάριθμα νέα σχέδια τροχών. Πέντε πακέτα εξωτερικής σχεδίασης είναι διαθέσιμα για περαιτέρω όξυνση της εμφάνισης, είτε προς την κατεύθυνση της κομψότητας, είτε του δυναμισμού: AMG Aerodynamics Package, AMG Carbon Package, AMG Chrome Package, AMG Night Package και AMG Night Package II.

Η SL 55 4MATIC+ διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών AMG πολλαπλών ακτίνων, προαιρετικά σε ασημί ή μαύρο ματ. Η SL 63 4MATIC+ διαθέτει ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών AMG 5 διπλών ακτίνων. Η γκάμα των τροχών περιλαμβάνει συνολικά οκτώ διαφορετικές παραλλαγές, μεταξύ των οποίων δύο αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες επιλογές 20 ιντσών σε σχεδιασμό 5 διπλών ακτίνων ή πολλαπλών ακτίνων. Η γκάμα ολοκληρώνεται με ζάντες ελαφρού κράματος AMG 21 ιντσών σε σχέδιο 10 ακτίνων και σφυρήλατες ζάντες AMG 21 ιντσών σε σχέδιο 5 διπλών ακτίνων, και οι δύο σε δύο χρωματικές παραλλαγές.

Όπως και η προκάτοχός της, έτσι και η νέα SL βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο συναρμολόγησης της Mercedes Benz στη Βρέμη. Είναι το πρώτο όχημα που αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου από τη Mercedes AMG και κατασκευάζεται σε αυτήν την τοποθεσία. Η χρήση αυτοματοποιημένων μεταφορικών οχημάτων (AGV) εντός του εργοστασίου διασφαλίζει την παράδοση των υλικών απευθείας στις γραμμές παραγωγής. Τεχνολογία αιχμής όμως βρίσκεται και στον σταθμό της σύνδεσης (ή «του γάμου», όπως τον ονομάζουμε εσωτερικά), την καρδιά κάθε αίθουσας συναρμολόγησης: ο κινητήρας V8, που παρέχεται πάντα έγκαιρα από το Affalterbach, συνδέεται εδώ με το αμάξωμα.

To νέο αυτό μοντέλο είναι διαθέσιμο για παραγγελία και στη χώρα μας από σήμερα στις ακόλουθες τιμές:

  • SL 55 4MATIC+: 239.500 €            

  • SL 63 4MATIC+: 275.500 €

Βασικός εξοπλισμός οχήματος

SL 55 4MATIC+

SL 63 4MATIC+

Εξωτερικά

Μπροστινή ποδιά στο χρώμα αμαξώματος και μπροστινό splitter σε ασημί χρώμιο, πλαϊνές εισαγωγές αέρα σε γυαλιστερό μαύρο και περσίδες σε μαύρο

Πίσω ποδιά στο χρώμα του αμαξώματος με ασημί ένθετο χρωμίου, κάτω μέρος διαχύτη σε γυαλιστερό μαύρο και τραπεζοειδής επένδυση διπλής εξάτμισης με στοιχεία από γυαλιστερό χρώμιο αριστερά και δεξιά

AMG light display

Δαγκάνες AMG σε κόκκινο χρώμα

 

Δαγκάνες AMG σε κίτρινο χρώμα

 

Μεταλλική βαφή Obsidian black

 

50.8 cm (20-inch) AMG 5-διπλές ακτίνες ελαφρού κράματος

 

48.3 cm (19-inch) AMG πολλαπλών ακτίνων ελαφρού κράματος

Εσωτερικά

Τιμόνι AMG με επένδυση δέρματος Νappa

Ταπετσαρία δέρματος Nappa

Τεχνικός εξοπλισμός

 

 

AMG RIDE CONTROL

 

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G κιβ. ταχυτήτων

AMG ACTIVE RIDE CONTROL

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G κιβ. ταχυτήτων, με λειτουργία RACE START

 

 AMG  τετραδιεύθυνση με δυνατότητα στροφής έως 2.5°

AMG ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης

 AMG DYNAMIC PLUS package

 

Επιπλέον βασικός εξοπλισμός για την Ελληνική αγορά

SL 55 4MATIC+

SL 63 4MATIC+

Πακέτο PREMIUM

 

 

Ηχοσύστημα Burmester | Premium Sound

AMG Real Performance Sound

Προστασία οχήματος URBAN GUARD Plus 

Θερμαινόμενο τιμόνι

Ατμοσφαιρικός φωτισμός

360° κάμερα

 

 

Τεχνικά στοιχεία

 

Mercedes-AMG SL 55 4MATIC+

Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+

Κινητήρας

4.0-litre V8 άμεσου ψεκασμού και ανακύκλωση καυσαέριων turbocharging

4.0-litre V8 άμεσου ψεκασμού και ανακύκλωση καυσαέριων turbocharging

Κυλινδρισμός

3982 cc

3982 cc

Μέγιστη Ιπποδύναμη

350 kW (476 hp) @ 5500‑6500 rpm

430 kW (585 hp) @ 5500-6500 rpm

Ροπή στρέψης

700 Nm @ 2350-5000 rpm

800 Nm @ 2500-5000 rpm

Γραμμή μετάδοσης κίνησης

AMG Performance 4MATIC+ (AWD) με πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής ανα άξονα.

AMG Performance 4MATIC+ (AWD) με πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής ανα άξονα.

Κιβώτιο ταχυτήτων

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

Κατανάλωση καυσίμου
(συνδυασμένου κύκλου)
2

13.0–12.2 l/100 km

13.0–12.5 l/100 km

Εκπομπές CO2
(συνδυασμένου κύκλου)2

294–277 g/km

294–282 g/km

Επιτάχυνση 0-100 km/h

3.9 s

3.6 s

Μέγιστη ταχύτητα

295 km/h

315 km/h

Απόβαρο οχήματος EC

1950 kg

1970 kg

Η νέα MercedesAMG SL με μία ματιά: μερικές ενδιαφέρουσες πληροφορίες

Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία με 2+2 καθίσματα προσφέρει μυώδεις αναλογίες και βελτιώνει την  πρακτικότητα στην καθημερινότητα.

Η νέα SL δημιουργήθηκε σε μια ολοκαίνουργια αρχιτεκτονική roadster με σύνθετη δομή αλουμινίου. Κανένα μέρος του πλαισίου του αμαξώματος δεν υιοθετήθηκε από την προκάτοχο ή οποιαδήποτε άλλη σειρά μοντέλων.

Για πρώτη φορά μετά από 70 χρόνια, η SL είναι διαθέσιμη με τετρακίνηση: Το AMG Performance 4MATIC+ κατανέμει την κινητήρια δύναμη πλήρως μεταβλητά στους εμπρός και πίσω τροχούς.

Η ανάρτηση AMG ACTIVE RIDE CONTROL με ενεργή σταθεροποίηση η οποία προσφέρει εγκάρσια και διαμήκη δυναμικη ευστάθεια προσφέρει σημαντικά όσον αφορά τη δυναμική οδήγηση και την άνεση.

Το σύστημα διεύθυνσης στον πίσω άξονα συνδυάζει ευελιξία και σταθερότητα και είναι  διαθέσιμο για πρώτη φορά σε SL.

Δύο κινητήρες AMG V8  για το λανσάρισμα του μοντέλου στην αγορά. Θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις κινητήρα, συμπεριλαμβανομένου του ισχυρού υβριδικού E PERFORMANCE hybrid.

Η ηλεκτροϋδραυλική μαλακή οροφή ανοίγει ή κλείνει πλήρως αυτόματα σε περίπου 15 δευτερόλεπτα, ενώ και τα δύο είναι δυνατά σε ταχύτητες έως και 60 km/h.

Η οθόνη αφής πολυμέσων μπορεί να ρυθμιστεί ηλεκτρικά σε κλίση από 12 έως 32 μοίρες.

Το “Hey Mercedes”, ο έξυπνος φωνητικός βοηθός, καταλαβαίνει έως και 28 γλώσσες.

Κατά το λανσάρισμά της στην αγορά, η νέα SL είναι διαθέσιμη σε δώδεκα φινιρίσματα βαφής, συμπεριλαμβανομένων πέντε μεταλλικών χρωμάτων και έξι χρωμάτων MANUFAKTUR καθώς και σε τρία διαφορετικά χρώματα μαλακής οροφής.

Ψηφιοποίηση – οκτώ σχέδια οθόνης μπορούν να εμφανιστούν στην κεντρική μονάδα.

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Νεότερο
Παλιότερο Περισσότερες ψήφοι
Inline Feedbacks
View all comments