Hyundai RN22e και N Vision 74

Η μάρκα N υψηλών επιδόσεων της Hyundai αποκάλυψε το όραμά της για την ηλεκτροκίνηση αναδεικνύοντας τη δέσμευση της εταιρείας σε τεχνολογίες μηδενικών εκπομπών ρύπων εστιασμένες στο μέλλον. Τα RN22e και N Vision 74 είναι εμπνευσμένα παραδείγματα του οράματος ηλεκτροκίνησης της μάρκας N. Αυτά τα δύο “εργαστήρια επί τροχών” (rolling labs) αναδεικνύουν τη φιλοδοξία της Hyundai Motor να γίνει ηγέτης της σπορ αυτοκίνησης με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Τα “εργαστήρια επί τροχών” της Hyundai Motor δοκιμάζουν και επαληθεύουν τις προηγμένες τεχνολογίες της εταιρείας με σκοπό να εφαρμοστούν σε μελλοντικά μοντέλα παραγωγής. Το RN22e συνδυάζει το ολοκαίνουριο IONIQ 6 και την Electric-Global Modular Platform (E GMP) της εταιρείας, ενώ θέτει νέα πρότυπα στα EV υψηλών επιδόσεων. Παράλληλα, το N Vision 74 συνδυάζει την EV τεχνολογία με ένα προηγμένο σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου, καθιστώντας το, το πρώτο υβριδικό “εργαστήριο επί τροχών” υδρογόνου της Hyundai N που αναδεικνύει την οδηγική απόλαυση στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Το RN22e προσφέρει επιδόσεις για πίστες αγώνων, βελτιστοποιώντας την κορυφαία στην αγορά E-GMP της Hyundai με βάση τη σχεδίαση του streamliner IONIQ 6. Ως το πρώτο “εργαστήριο επί τροχών” της Hyundai N που βασίζεται στην E-GMP, το RN22e αναδεικνύει το όραμα και την φιλοσοφία της μάρκας N για την ηλεκτροκίνηση, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα για ένα μοντέλο EV υψηλών επιδόσεων στο μέλλον. Το όνομα του concept οφείλεται στο γεγονός ότι αποτελεί το πρώτο ηλεκτροκίνητο “εργαστήριο επί τροχών” της μάρκας N που αναπτύχθηκε το 2022. Εξοπλισμένο με AWD, το RN22e παρέχει βελτιστοποιημένη κατανομή ροπής στους διαφορετικούς τρόπους οδήγησης επιτρέποντας στους οδηγούς να επιλέγουν την ισχύ ροπής στους εμπρός και πίσω τροχούς.
Για να βελτιώσει την ικανότητα του RN22e στην πίστα, η N επικεντρώθηκε στην ψύξη και στο φρενάρισμα για να ενισχύσει την αντοχή του. Το RN22e παρέχει βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις επιτρέποντας στους πελάτες να απολαμβάνουν την οδήγηση χωρίς περιορισμούς.
Καθώς η Hyundai N αναπτύσσει και επαληθεύει τεχνολογίες αιχμής για μεταφορά τους σε μοντέλα παραγωγής N, το RN22e διαδραματίζει σημαντικό ρόλο ως “εργαστήριο επί τροχών” για τα επερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα N. Γνωρίζοντας τι ενθουσιάζει τους πελάτες, η N αναπτύσσει νέα χαρακτηριστικά, όπως η συναισθηματική εμπειρία οδήγησης για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Το RN22e παρέχει N Sound+, το οποίο παράγει ήχο από τα εσωτερικά και εξωτερικά ηχεία, για δυναμική αίσθηση οδήγησης.

Προσαρμόζοντας τη streamliner σχεδίαση του IONIQ 6, το RN22e αξιοποιεί τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του νέου EV. Για να μεγιστοποιήσει την απόδοση, η Hyundai N έχει προσθέσει λεπτομέρειες εμπνευσμένες από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Μέσω της χαμηλής απόστασης από το έδαφος και των τονισμένων πλαϊνών, η Hyundai N πέτυχε μια σχεδίαση με φαρδιά και στιβαρή στάση. Διατηρώντας παράλληλα τη σχεδίαση του IONIQ 6, ο κάτω σπορ προφυλακτήρας εκπέμπει μια απροσδόκητη γοητεία.

Με μήκος 4.915 mm, πλάτος 2.023 mm και ύψος 1.479 mm σε μεταξόνιο 2.950 mm, το RN22e θα συνεχίσει να εξελίσσεται με τεχνογνωσία από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, έτσι ώστε η Hyundai να βελτιώσει και να τελειοποιήσει τις προηγμένες τεχνολογίες της με σκοπό να λανσάρει ένα ηλεκτρικό μοντέλο N μαζικής παραγωγής βασισμένο στις δυνατότητες της πλατφόρμας E-GMP.

Προδιαγραφές RN22e
Μέγεθος
Μ / Π / Υ // Μεταξόνιο (㎜)
4,915 / 2,023 / 1,479 // 2,950

Κινητήρας
Μέγιστη Ροπή (kW)
430 kW (Front & Rear combined)

Μέγιστη Ροπή (Nm)
740 Nm (Front & Rear combined)

Μπαταρία
Χωρητικότητα (kWh)
77.4 kWh
400-V / 800-V δυνατότητα ταχείας φόρτισης

Χρόνος Φόρτισης
Κάτω από 18 λεπτά (10% → 80%)

Μέγιστη Ταχύτητα (kph)
Πάνω από 250

N Vision 74

Εμπνευσμένο από την κληρονομιά της Hyundai Motor, το N Vision 74 είναι ένα υβριδικό “εργαστήριο επί τροχών” κυψελών καυσίμου υδρογόνου υψηλών επιδόσεων που υπογραμμίζει την ηγετική θέση της εταιρείας στην τεχνολογία βιώσιμων επιδόσεων. Το N Vision 74 εμπνέεται τόσο από την τεχνολογία όσο και από το σχεδιασμό, με τις ρίζες του στο βιώσιμο όραμα της N που ανακοινώθηκε το 2015 και στο πάθος της Hyundai από το 1974 για υψηλές επιδόσεις.
Όσον αφορά στη σχεδίαση, το N Vision 74 αποτίει φόρο τιμής στο πρωτότυπο Hyundai Pony Coupe του 1974, το οποίο αναπτύχθηκε από τον θρυλικό σχεδιαστή αυτοκινήτων Giorgetto Giugiaro.

Το N Vision 74 κληρονόμησε από το πρωτότυπο Pony Coupe του 1974 τις καθαρές γραμμές, το δυναμικό προφίλ και τη μοναδική κολόνα Β. Η σχεδιαστική κληρονομιά της Hyundai συναντά την εποχή της ηλεκτροκίνησης με υψηλές επιδόσεις για να διαμορφώσει το N Vision 74. Επιπλέον, ο παραμετρικός φωτισμός Pixel παρέχει μια έντονη φουτουριστική αίσθηση.
«Η σχεδίαση του N Vision 74 είναι προσανατολισμένη στο μέλλον και αντικατοπτρίζει τον σεβασμό και την εκτίμηση που τρέφουμε στην αφοσίωση και το πάθος που ενσωματώθηκε στο πρωτότυπο Pony Coupe», δήλωσε ο κ. SangYup Lee, Executive Vice President and Head of Hyundai Design Center. Το N Vision 74 αναδεικνύει τη τολμηρή σιλουέτα του concept Pony Coupe, ενώ επανατοποθετεί το εσωτερικό ως χώρο ψυχαγωγίας χωρίς να χάνει την καθαρή αρχιτεκτονική του concept Pony Coupe. Είναι εξοπλισμένο με κονσόλα επικεντρωμένη στον οδηγό συνδυασμένη με στοιχεία κληρονομιάς και μοντέρνου σχεδιασμού, όπως digital cluster και αναλογικά κουμπιά.

Με μήκος 4.952 mm, πλάτος 1.995 mm και ύψος 1.331 mm σε μεταξόνιο 2.905 mm, είναι το πρώτο “εργαστήριο επί τροχών” υψηλών επιδόσεων που βασίζεται στο πιο προηγμένο σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου που έχει δημιουργήσει ποτέ η Hyundai N. Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που η N ασχολείται με την τεχνολογία κυψελών καυσίμου. Το N Vision 74 είναι επίσης εμπνευσμένο από το concept car Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo, το οποίο αποκαλύφθηκε το 2015 με την έναρξη της μάρκας N για να οραματιστεί το μέλλον των υψηλών επιδόσεων με βάση το υδρογόνο.

Μόλις επτά χρόνια αργότερα, η Hyundai N παρουσιάζει το N Vision 74, προσηλωμένη ακόμη περισσότερο στο στόχο της, συνειδητοποιώντας το πάθος του πελάτη για «διασκεδαστική οδήγηση». Οι μηχανικοί της Hyundai ανέπτυξαν μια υβριδική δομή μπαταρίας σε συνδυασμό με ένα σύστημα FCEV, το οποίο είναι τοποθετημένο σε εντελώς νέα διάταξη. Το σύστημα κυψελών καυσίμου και η ηλεκτρική μπαταρία που τροφοδοτούν το N Vision 74, βελτιώνουν την απόδοση ψύξης, ενώ οι δύο διαφορετικές πηγές ενέργειας μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανάλογα με τις διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Αυτό το βελτιωμένο σύστημα επιτρέπει καλύτερο διάνυσμα ροπής με διπλούς κινητήρες στο πίσω μέρος. Μαζί με τις δυνατότητες μεγάλης αυτονομίας και γρήγορου ανεφοδιασμού, το N Vision 74 εγγυάται οδηγική απόλαυση με βιώσιμη πηγή ενέργειας μέσω της εφαρμογής τεχνολογιών αιχμής.

Προδιαγραφές N Vision 74
Μέγεθος
Μ / Π / Υ // Μεταξόνιο (㎜)
4,952 / 1,995 / 1,331 // 2,905

Κινητήρας
Μέγιστη Ροπή (kW)
Πάνω από 500 kW (Πίσω)

Μέγιστη Ροπή (Nm)
Πάνω από 900 Nm (Πίσω)

Μπαταρία
Φόρτιση (kWh)
62.4 kWh
800-V δυνατότητα ταχείας φόρτισης

Υδρογόνο
Χωρητικότητα
4.2 kg

Στοίβα Κυψελών Καυσίμου
net 85 kW (Max 95 kW)

Χρόνος ανεφοδιασμού
5 λεπτά

Μέγιστη Ταχύτητα (kph)
Πάνω από 250

Αυτονομία
Πάνω από 600 km

Η ιστορία και το μέλλον των “εργαστηρίων επί τροχών” της Hyundai
Το 2012, η ​​Hyundai ξεκίνησε το Project RM για να επιδείξει την τεχνογνωσία της στην ανάπτυξη νέων καινοτόμων τεχνολογικών χαρακτηριστικών. Μέσω αυτού του project, η εταιρεία ανέπτυξε και συνέδεσε τη νέα τεχνολογία υψηλών επιδόσεων του μηχανοκίνητου αθλητισμού με μελλοντικά μοντέλα N.
Από την έναρξή της, η σειρά RM έχει αναπτυχθεί σταδιακά διαθέτοντας σήμερα τα : RM14, RM15, RM16 και RM19. Η πλατφόρμα RM διευκολύνει τη δοκιμή τεχνολογιών υψηλών επιδόσεων σε όλες τις ταχύτητες και συνθήκες οδήγησης. Έχοντας υποβληθεί σε προοδευτικά εκτεταμένες δοκιμές, τα μοντέλα RM επικυρώνουν προηγμένες τεχνολογίες, παρατηρούν την αποτελεσματική αύξηση της απόδοσής τους και τις βελτιώνουν με σκοπό την εφαρμογή του σε μελλοντικά μοντέλα N.
Πριν από δύο χρόνια, η Hyundai παρουσίασε το ηλεκτροκίνητο RM20e Racing Midship Sports Car επόμενης γενιάς. Στη σειρά RM, το RM20e ήταν το πρώτο BEV υψηλών επιδόσεων. Για πρώτη φορά, η Hyundai μπόρεσε να εφαρμόσει τις δυνατότητες των κινητήρων μηδενικών εκπομπών στα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων της μάρκας.
Η Hyundai N αποκάλυψε τη νέα σειρά “εργαστηρίων επί τροχών” με διαφορετικό όνομα θέτοντας νέο πρότυπο υψηλών επιδόσεων επόμενης γενιάς. Καθώς η μάρκα N συνεχίζει να επιδιώκει τους τρεις πυλώνες της μάρκας N, τα RN22e και N Vision 74 δοκιμάζονται για να μεγιστοποιήσουν τις ικανότητες στην πίστα, τα χαρακτηριστικά του καθημερινού σπορ αυτοκινήτου και τα χαρακτηριστικά “corner rascal”. Η Hyundai N θα παραμείνει πιστή στη φιλοσοφία της και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.
Ως αρχικό μεγάλο βήμα, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό N της Hyundai Motor, το IONIQ 5 N θα είναι διαθέσιμο στην παγκόσμια αγορά το 2023. Περισσότερες λεπτομέρειες για το πρώτο EV N θα παρουσιαστούν αργότερα.

Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός θεωρείται το λίκνο της γκάμας των μοντέλων N. Για το Τμήμα Motorsport της Hyundai, η επιτυχία ορίζεται με ευρύτερους όρους από το να κερδίζεις αγώνες και τίτλους. Υπάρχει πρωτίστως για την ανάπτυξη τεχνογνωσίας και τη συλλογή δεδομένων που μπορούν να μεταφερθούν στα οχήματα παραγωγής. Είναι μια αμφίδρομη σχέση μεταξύ μηχανοκίνητου αθλητισμού και αυτοκινήτων παραγωγής. Τα καλύτερα στοιχεία κάθε τύπου αυτοκινήτου χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση του επόμενου. Οι νέες τεχνολογίες δοκιμάζονται μέσω του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως το i20 N. Το βραβευμένο μοντέλο N εμπνεύστηκε από το i20 Coupe WRC. Όλα όσα μαθαίνει η Hyundai από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ανατροφοδοτούνται στην ανάπτυξη του επόμενου μοντέλου N. Η συμμετοχή στο ETCR υποδηλώνει το πάθος της Hyundai για βιώσιμες υψηλές επιδόσεις.
Σύμφωνα με το όραμά της εταιρείας «Πρόοδος για τον Άνθρωπο», η Hyundai επιταχύνει τις προσπάθειές της για ηλεκτροκίνηση με σκοπό να προσφέρει καθαρότερες μετακινήσεις και ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Πιέζοντας τα όρια των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, η Hyundai θα είναι προετοιμασμένη για τις αυριανές προκλήσεις και θα προαναγγέλλει μια εποχή βιώσιμης οδηγικής διασκέδασης.

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Νεότερο
Παλιότερο Περισσότερες ψήφοι
Inline Feedbacks
View all comments