Subaru Levorg

Η Subaru τα τελευταία χρόνια προσπαθεί να αποποιηθεί τη σπορ και άρρηκτα συνδεδεμένη με τα ράλλυ ταυτότητα των 90’s και 00’s που είχε αποκτήσει με το Legacy και κυρίως με το Impreza, παράγοντας αυτοκίνητα που έχουν μια περισσότερο SUV κατεύθυνση κι όχι απαραίτητα τη σπιρτάδα του παρελθόντος. Θα μου πείτε, υπάρχει ακόμα το Forester ή το Levorg που είναι ένα sport tourer. Όμως, δε θυμίζουν σε καμία περίπτωση ένα Forester απ’τα παλιά που ανάλογα την έκδοση, αν το πετύχαινες σε κάποιο φανάρι, ίσως θα έπρεπε να κρυφτείς! Έχει χαθεί αυτή η αίσθηση και το κακό είναι πως τείνει να χαθεί και με το WRX STI. Είναι μια νέα εποχή για την Ιαπωνική εταιρεία και θα πρέπει να το δεχτούμε όσο κι αν κάποια πράγματα αλλάζουν. Το Levorg είναι στη ουσία η συνέχεια του Legacy Tourer, δηλαδή ενός estate με σπορ χαρακτηριστικά, χώρους και μεγάλη όρεξη για ταξίδια. Με τη μόνιμη τετρακίνηση AWD της Subaru δε θα πει όχι και σε μια εξόρμηση εκτός δρόμου, αλλά με το χαμηλό ύψος και χωρίς τα κατάλληλα λάστιχα έχει περιορισμένες δυνατότητες. Ουσιαστικά η τετρακίνηση υπάρχει για καλύτερους χειρισμούς και είναι το σήμα κατατεθέν της Subaru, εδώ και πολλά χρόνια.

Subaru-Levorg-2016-1024-33

Είναι πιο μικρό συγκριτικά με το Legacy αλλά έχει καλύτερους εσωτερικούς χώρους, κάτι που είναι απαραίτητο για την κατηγορία. Πρέπει να είναι πρακτικό και οι επιβάτες να μπορούν να μεταφέρουν όλων των ειδών τις αποσκευές, ποδήλατα, σανίδες και ό,τι τους κατέβει στο νου! Με 522 λίτρα πορτ μπαγκάζ που  φτάνει μέχρι τα 1.446 με τα καθίσματα αναδιπλωμένα, όλα τα παραπάνω είναι εφικτά και κανείς δε θα παραπονεθεί ότι κάτι δε χωράει για το ταξίδι. Εκτός των χώρων, το εσωτερικό υπόσχεται μεγάλη άνεση και ποιότητα στα υλικά, καθώς σύμφωνα με την εταιρεία καμία άλλη καμπίνα Subaru δεν έχει τα ίδια ποιοτικά υλικά με το Levorg. Δερμάτινα καθίσματα με μπλε ραφές, στάνταρ οθόνη πολυμέσων 7 ιντσών με navi και εύκολη συνδεσιμότητα, είναι στοιχεία που προσθέτουν πολυτέλεια, ενώ στην προσπάθειά τους αυτή, η μικρή οθόνη στο πάνω μέρος του ταμπλό είναι λίγο υπερβολική. Οι πληροφορίες που δίνει ενδιαφέρουν τον οδηγό, αλλά η μόδα που επιτάσσει πολυτέλεια με την τοποθέτηση ενός αναλογικού ρολογιού πάει περίπατο όταν αυτό το αναλογικό ρολόι είναι σε ψηφιακή μορφή κι εκτός αυτού, υπάρχει ακριβώς δίπλα η ψηφιακή ένδειξη της ώρας!

Subaru-Levorg-2016-1024-70

Στα μονοπάτια του downsizing και η Subaru που βάζει στο Levorg τον βενζινοκίνητο 1,6 λίτρων τούρμπο με άμεσο ψεκασμό και 170 ίππους. Δε χρειάζεται μάλλον να αναφέρουμε ότι είναι επίπεδος (boxer), αλλά σίγουρα πρέπει να πούμε ότι εφοδιάζεται μόνο με το αυτόματο κιβώτιο Lineartronic που είναι CVT (μονής ταχύτητας όχι διπλού συμπλέκτη) και έχει ομαλές αλλαγές, ιδανικές για άνετη κι όχι σπορ οδήγηση. Όλο το concept του sport tourer βασίζεται στο ότι ο οδηγός φορτώνει απ’τη μία πόλη και πηγαίνει στην επόμενη γρήγορα, άνετα και με ασφάλεια. Έτσι, ο κινητήρας με 250 Nm ροπής και το άνετο κιβώτιο φτιάχνουν τις κατάλληλες συνθήκες για αυτό που θα λέγαμε ιδανικό ταξίδι. Επιταχύνει μέχρι τα 100 km/h σε λιγότερο από 9 δευτερόλεπτα και το πλαίσιο είναι αρκετά στιβαρό για να αντιμετωπίσει κάθε στροφή, φυσικά με τη βοήθεια της μόνιμης τετρακίνησης και του torque vectoring για τον έλεγχο της ροπής σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ελαφρά, μα ανθεκτικά υλικά προσφέροντας χαμηλό βάρος και ταυτόχρονα αντοχή και μεγάλη ασφάλεια στους επιβάτες του. Η δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου μπορεί να ελεγχθεί κι από έναν διακόπτη στο τιμόνι για δύο διαφορετικά προγράμματα οδήγησης: intelligent και sport. Για την ασφάλεια, εκτός από τη βοήθεια στον αυτοκινητόδρομο (lane assist) και στα τυφλά σημεία του αυτοκινήτου, υπάρχει και το rear view detection για τις περιπτώσεις με όπισθεν και αυτοκίνητο που δεν έχει εντοπιστεί απ’τον οδηγό.

Subaru-Levorg-2016-1024-5a  Subaru-Levorg-2016-1024-72

Sport tourer προσπαθούν να γίνουν και μπροστινοκίνητα MPV ή estate. Όμως, τον χαρακτήρα του Levorg με την τετρακίνηση, τους χώρους και την άνεση δεν την έχουν. Σίγουρα με 32.900 βασική τιμή δεν είναι και το πιο οικονομικό, συγκρίνοντας με άλλες προτάσεις του ανταγωνισμού. Βέβαια, χρειάζεσαι πολλά περισσότερα για να φτάσεις το επίπεδο εξοπλισμού και την τετρακίνηση του Levorg, ειδικά αν μιλήσουμε για πιο premium προτάσεις όπως ένα τετρακίνητο Audi ή μια 4-matic Mercedes. Παρ’όλα αυτά το Subaru Levorg είναι μια αξιόλογη πρόταση για εκείνον που ψάχνει χώρους, σβελτάδα στις μετακινήσεις του και κίνηση στους 4 τροχούς σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο. Δε θα ξετρελάνει τους πιο απαιτητικούς για τη σπορ συμπεριφορά, αλλά θα ικανοποιήσει με τον all around χαρακτήρα του. 

Χωρίς τίτλο

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments