Η Toyota Motorsport δεν είναι μια τυχαία εταιρεία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, έχει κερδίσει τη δεκαετία του ’90, 3 πρωταθλήματα κατασκευαστών (’93, ’94 και ’99) και 4 τίτλους οδηγών- θρύλων όπως ο Σάινθ, ο Οριόλ και ο Κάνκουνεν. Ύστερα από την αποχώρησή της, στη σεζόν του 2000, ώστε να επικεντρωθεί στην Formula 1, η Toyota ανακοίνωσε πως επιστρέφει δριμύτερη το 2017. Έρχεται με στόχο τις νίκες από την πρώτη κιόλας χρονιά, με σεβασμό, βέβαια, προς τις άλλες ομάδες και ειδικά προς την Voklswagen που έχει καταφέρει τόσα πολλά. Απώτερος σκοπός είναι, φυσικά, το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Αποτελεί την απόλυτη καταξίωση στο άθλημα και δείχνει πόσο καλός μπορεί να είναι ένας κατασκευαστής στο να φτιάχνει αγωνιστικά αυτοκίνητα. Ειδικά όταν αυτά τα αυτοκίνητα βασίζονται σε απλά, προσιτά μοντέλα παραγωγής που μπορεί να αγοράσει ο καθένας.
https://www.youtube.com/watch?v=hNBBhrcBY6w
Παρ’ όλα αυτά, η δίψα της Toyota από μόνη της δεν αρκεί. Χρειάζεται να βάλει στις τάξεις της πρωτοκλασάτα ονόματα οδηγών, ώστε να έχει τη δυνατότητα να μαζεύει βαθμούς για το πρωτάθλημα. Έτσι έκαναν και οι δύο νεοαφιχθείσες ομάδες VW και Hyundai, κλείνοντας συμβόλαια σε Οζιέ και Νέβιλ αντίστοιχα. Το πείραμα για εκείνες πέτυχε. Όμως, χρειάζεται και κάτι ακόμα σημαντικό. Έναν έμπειρο οδηγό να εξελίξει το νέο Yaris WRC. Έναν οδηγό που θα ξέρει τι χρειάζεται ακριβώς για να γίνει καλύτερο. Από το 2012 η VW προσέλαβε τον ‘El Matador’, Κάρλος Σάινθ και πραγματοποίησε αμέτρητα τέστ μέχρι να είναι σίγουρο πως το Polo R WRC ήταν σε τέλεια φόρμα για αγώνες. Σ’ αυτό το κομμάτι η Toyota, δεν δείχνει πολύ καλά στοιχεία. Ανέθεσε την πολύ σημαντική δουλειά των τέστ εξέλιξης σε έναν γρήγορο, αλλά σχετικά άπειρο Γάλλο οδηγό, τον Καμιλί, ο οποίος μαζί με τον Στεφάν Σαραζίν (έτρεχε παλιά με εργοστασιακά Subaru) θα πορευτεί τον δύσκολο δρόμο της προετοιμασίας του Yaris WRC έως το 2017.
Ας ελπίσουμε πως η επιστροφή της Toyota θα είναι αντάξια της ιστορίας της, με συνέπεια να παρακολουθούμε πολύ πιο ανταγωνιστικά πρωταθλήματα. Πλέον με 5 κατασκευαστές και πάνω από 12 εργοστασιακά αυτοκίνητα WRC σε κάθε αγώνα, θα αρχίζουν να αναβιώνουν οι ένδοξες μέρες του παρελθόντος. Άγνωστο αν θα τις ζήσουμε και στη χώρα μας (μάλλον ξύνω πληγές…).
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα