Ήρθε η ώρα για μια μικρή ανανέωση στο Renault Clio. Βέβαια, θα μου πείτε όταν το αυτοκίνητο από μόνο του είναι αρκετά μοντέρνο, πόσο παραπάνω να το βελτιώσεις; Η Renault βρήκε κάποιους τομείς και επενέβη με “χειρουργική ακρίβεια” στο μικρό best seller της. Για να μιλήσουμε με αριθμούς έχει πουλήσει 13 εκατομμύρια Clio παγκοσμίως στα 25+ χρόνια που κυκλοφορεί. Οι αλλαγές δεν επικεντρώνονται μόνο στην εμφάνιση με στιλιστικές διορθώσεις, αλλά επεκτείνονται στα χρώματα και στους κινητήρες ακόμα.
Έτσι το Clio έχει 4 νέα διαθέσιμα χρώματα με αρκετούς νέους συνδυασμούς σε ζάντες αλουμινίου και ακόμα μεγαλύτερη διάθεση για personalisation – να φτιάχνεις δηλαδή το δικό σου, ξεχωριστό Clio. Στο μπροστινό μέρος η ενιαία μάσκα με τα led και το σήμα έδωσε τη θέση της σε γρίλιες, ενώ ταυτόχρονα άλλαξε το εσωτερικό των φαναριών σχηματίζοντας το γνωστό C που αναφέρει η εταιρεία. Ο προφυλακτήρας δείχνει πιο ογκώδης και αρκετά πιο μοντέρνος με το τράβηγμα των “νεύρων” προς τα έξω στο σημείο κάτω απ’τα προβολάκια. Με το πίσω μέρος δεν ασχολήθηκαν πολύ, μόνο στο τελείωμα του προφυλακτήρα και – αν δε μας γελά το μάτι – λίγο πιο φιμέ περίγραμμα φαναριών.
Στο εσωτερικό δεν υπάρχει facelift εμφανισιακό, αλλά κυρίως ποιοτικό ή φινιρίσματος. Το τιμόνι δεν έχει πλέον το σκληρό gloss μαύρο πλαστικό και είναι εξ’ολοκλήρου δερμάτινο στις πιο ακριβές εκδόσεις. Η Renault χρησιμοποιεί υλικά που περίσσεψαν από αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας και – όπως ισχυρίζεται – έχουν κάνει ακόμα πιο ποιοτικό το Clio. Όπως είχαμε δει και στο Clio που οδηγήσαμε πρόσφατα, η Renault είναι ανοιχτοχέρα στα συστήματα multimedia, καθώς περιλαμβάνουν όλες τις ευκολίες χρήσης μια οθόνης πολυμέσων, έχοντας πλοήγηση ή ακόμα και ενίσχυση ήχου από την Bose με το Bass Reflex, ενώ όποιος το θέλει μπορεί να συνδυάσει την οθόνη με κάμερα οπισθοπορείας για άφοβα παρκαρίσματα. Το πακέτο λοιπόν, έχει γίνει ακόμα πιο θελκτικό με πιο μοντέρνα σχεδίαση έξω και βελτίωση της ποιότητας μέσα.
Μπορεί κάποιος να διαλέξει ανάμεσα σε 11 διαφορετικούς συνδυασμούς κινητήρα/μετάδοσης για το νέο Clio. Αρχικά, αυτός που προστέθηκε στη γκάμα είναι ο 1,5 dCi με 110 άλογα. Οπότε, δύο κινητήρες για βενζίνη και δύο για πετρέλαιο. Ο πασπαρτού πετρελαιοκινητήρας 1,5 dCi αποδίδει 90 ή 110 ίππους με αρκετή ροπή για το μικρό Clio, ενώ ο TCe βενζίνης βγάζει, όπως και πριν, 90 ή 120 ίππους. Μπορούν και οι 4 να συνδυαστούν είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με το ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη της Renault, το EDC. Οι τιμές δεν θα διαφέρουν και πολύ από το ήδη υπάρχον μοντέλο, αφού πρόκειται για ένα facelift κι όχι για ένα εντελώς νέο μοντέλο που το κόστος παραγωγής του θα άλλαζε ριζικά την τιμή πώλησης. Περιμένουμε να το δούμε κι από κοντά για να διαπιστώσουμε αν όντως έγινε καλύτερο…
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα
[…] Γράφει ο Κώστας Μπουλούκης (strivein.gr) […]