Hyundai i30 N
        
        
 
Το μπροστινό μέρος εκτός απ’την πολυγωνική μάσκα έχει μεγάλες εισαγωγές αέρα, σπορ στιλάτες γρίλιες και ένα splitter για αεροδυναμικούς λόγους. Το κομμάτι αυτό μάλιστα έχει μια χαρακτηριστική κόκκινη γραμμή η οποία υπάρχει αντίστοιχα και στο πίσω diffuser. Επηρεασμένοι απ’τους νέους κανονισμούς του WRC, οι μηχανικοί της Hyundai έβαλαν στο νέο i30 N άλλο ένα στοιχείο που να το συνδέει με τον μεγάλο αδερφό στους αγώνες. Έτσι, ο αέρας περνά απ’το splitter, διοχετεύεται ομαλά στους θόλους των εμπρός τροχών και σε συνέργεια με την πίσω αεροτομή και τον διαχύτη, παράγουν κάθετη δύναμη που την έχει ανάγκη κάθε σπορ αυτοκίνητο της γενιάς μας. Στο εσωτερικό τα πράγματα σοβαρεύουν ακόμα περισσότερο με την σπορ σχεδίαση που είναι ταυτόχρονα μοντέρνα, χωρίς να δείχνει ότι υστερεί σε ποιότητα. Από που να ξεκινήσεις; Απ’το σπορ τιμόνι που έχει πάνω δύο τεράστιους διακόπτες αλλαγής mode οδήγησης; Ούτε η Ferrari με το Manettino! Αριστερά επιλέγεις ανάμεσα σε Eco, Normal και Sport, ενώ δεξιά ανοίγουν οι πύλες της κολάσεως με το N-mode για αγωνιστική οδήγηση σε πίστα.
[…] Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο στο strivein.gr […]