F1 – Italian GP Monza
Έτσι στην εκκίνηση, όλα κύλησαν σχετικά ομαλά, χωρίς ιδιαίτερες αψιμαχίες, μόνο κάποια μικρο χτυπήματα ανάμεσα σε Massa και Perez και στις πιο πίσω θέσεις με την Red Bull του Ricciardo που ξεκινούσε 16ος. Μπροστά ο Hamilton διατηρήθηκε πρώτος, ενώ ο Ocon πέρασε τον Stroll για τη δεύτερη θέση. Ο Bottas αφού έχασε τη θέση του απ’τον συμπατριώτη του, πέρασε στην Parabolica στον ίδιο γύρο τον Raikkonen για να επιστρέψει στην 4η θέση. Από κει και πέρα έδειξε τη δύναμη της Mercedes καθαρίζοντας μέχρι τον 8ο γύρο τους Stroll και Ocon στο πρώτο σικέιν μετά τη μεγάλη ευθεία. Στο ενδιάμεσο ο Massa είχε άλλη μια σύγκρουση με τον Verstappen αυτή τη φορά, με αποτέλεσμα ο Ολλανδός να έχει κλατάρισμα απ’τα σπασμένα ανθρακονήματα της αεροτομής του Massa.
Ο Raikkonen έκανε ένα μικρό λάθος και στη δεύτερη lesmo, ο Vettel τον πέρασε και άνοιξε αμέσως τη διαφορά.
Συνεπώς, οι Mercedes επιβλήθηκαν με τον πιο μεγαλοπρεπή τρόπο στη Ferrari μέσα στην έδρα τους. Έκαναν σε ρελαντί το 1-2 με τον Vettel πάνω από μισό λεπτό πίσω. Ο Hamilton πήρε κεφάλι για πρώτη φορά στο πρωτάθλημα του οποίου η συνέχεια θα είναι παραπάνω από συναρπαστική. Το βάθρο ήταν φαντασμαγορικό, όπως αξίζει σε έναν τέτοιο αγώνα κι ευτυχώς η τρίτη θέση του Vettel ήταν μια παρηγοριά για την κατακόκκινη λαοθάλασσα! Μπορεί οι δηλώσεις του Hamilton μπροστά στους χιλιάδες tifosi ότι οι κινητήρες της Mercedes είναι πιο δυνατοί από αυτούς της Ferrari να έφερε αρκετό γιουχάισμα, ήταν όμως πέρα για πέρα αληθινές και αντιπροσώπευαν την σκληρή για τη Scuderia πραγματικότητα.
Η συζήτηση είναι πλέον ανοιχτή και υπάρχει το ενδεχόμενο η McLaren να πετάξει απ’την πλάτη της τον Honda και να γίνει McLaren Renault προσπαθώντας να γίνει πιο ανταγωνιστική και τη Honda να προμηθεύει την Toro Rosso. Βέβαια, όλο αυτό το παιχνίδι μόνο εύκολο δεν είναι καθώς υπάρχουν πολλές πλευρές που ενδιαφέρονται και το τοπίο θα ξεκαθαρίσει σύντομα τις επόμενες εβδομάδες. Αν θα δούμε McLaren Renault μένει να δούμε αν θα ανταποκριθεί κι ο Alonso στο κάλεσμα αυτό ή αν θα υπάρξει θέμα και με τον Carlos Sainz της Toro Rosso που θέλει να πάει σε πιο δυνατή ομάδα. Η silly season καλά κρατεί και όλοι θέλουν να εκμεταλλευτούν όσα μπορούν για το δικό τους συμφέρον. Η δράση θα συνεχιστεί στις 15 Σεπτεμβρίου με το GP της Σιγκαπούρης με τους δύο μονομάχους να τους χωρίζουν μόνο 7 βαθμοί.
[…] Γράφει ο Κώστας Μπουλούκης (strivein.gr) […]