Tο νέο Volkswagen Polo διαθέσιμο στην Ελλάδα

Η Volkswagen ανανέωσε το Polo, ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας και παγκόσμιο best-seller της μάρκας! Το νέο supermini, με δυναμικό design και αψεγάδιαστη ποιότητα κατασκευής, τοποθετείται πλέον ξεκάθαρα στην κορυφή της κατηγορίας, εξοπλισμένο με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες.  Για πρώτη φορά διαθέτει το Digital Cockpit, συνδυασμό ψηφιακού πίνακα οργάνων και οθόνης αφής για το σύστημα Infotainment, σε μία ενιαία μονάδα, που μάλιστα ανήκει στον βασικό εξοπλισμό και συνδυάζεται με ένα επανασχεδιασμένο πολυλειτουργικό τιμόνι και συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας νέας γενιάς. Το μοντέλο διατίθεται με προβολείς IQ.LIGHT LED matrix ενώ επίσης στάνταρ είναι τα φωτιστικά σώματα LED τόσο εμπρός όσο και πίσω. Σε ένα κρεσέντο τεχνολογικής υπεροχής, για πρώτη φορά μοντέλο της κατηγορίας εξοπλίζεται με συστήματα υποβοήθησης οδηγού όπως το IQ.DRIVE Travel Assist, εξασφαλίζοντας αυτόνομη οδήγηση «Επιπέδου 2», για ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα. Το νέο Polo είναι άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ξεκινούν από 17.750€, στην έκδοση 1.0 MPI EVO 80 PS Polo

Το νέο Polo συνεχίζει να βασίζεται στην υπερσύγχρονη αρθρωτή εγκάρσια πλατφόρμα (MQB) και πιο συγκεκριμένα στην MQB A0, βελτιστοποιημένη για compact μοντέλα, εξασφαλίζοντας εξαιρετικά τεχνικές προδιαγραφές: αρμονικές αναλογίες, κορυφαίο επίπεδο ακαμψίας αμαξώματος, υψηλά χαρακτηριστικά πρόσκρουσης και χαμηλό βάρος, ενώ παράλληλα επιτρέπει την υιοθέτηση των πλέον σύγχρονων καινοτόμων τεχνολογιών, με στόχο την ασφάλεια και την άνεση οδηγού και επιβατών.

Το μήκος είναι 4.074 χιλ., το πλάτος 1.751 χιλ. και το ύψος 1.451 χιλ. ενώ το μεγάλο μεταξόνιο των 2.552 χιλ. εξασφαλίζει γενναιόδωρους εσωτερικούς χώρους και όγκο αποσκευών 351 λίτρων, έναν από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία του.

Νέες σχεδιαστικές πινελιές τόσο μπροστά όσο και πίσω, για παράδειγμα σε μάσκα και προφυλακτήρες, σε συνδυασμό με στάνταρ τεχνολογία φωτισμού LED, χαρίζουν στο μοντέλο δυναμισμό και προσωπικότητα. Με την επιλογή των διαθέσιμων για πρώτη φορά προβολέων IQ.LIGHT LED matrix, δημιουργείται ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, καθώς συνδυάζονται με τα φώτα ημέρας LED για να σχηματίσουν μια μοναδική φωτιστική υπογραφή. Παράλληλα, για πρώτη φορά στο Polo μία λωρίδα LED διατρέχει τη μάσκα του ψυγείου ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα LED έχουν νέο, τρισδιάστατο σχεδιασμό και σε κάποιες εκδόσεις τους δυναμικά φλας και ειδικό εφέ κατά το φρενάρισμα, κάνοντάς τα ακόμα πιο ορατά.

Στο εσωτερικό, ακολουθείται η φιλοσοφία του οριζόντιου σχεδιασμού, που χαρίζει αίσθηση πλάτους και ευρυχωρίας. Σε αυτό συμβάλλει η παρουσία στον βασικό εξοπλισμό του Digital Cockpit, του συνδυασμού του ψηφιακού πίνακα οργάνων και της οθόνης αφής για τον χειρισμό του συστήματος infotainment, σε μία ενιαία, ιδιαίτερα εργονομική μονάδα. Στην έκδοση Digital Cockpit Pro, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων από οθόνη 8,0 ιντσών αναβαθμίζεται στις 10,25 ίντσες. Ο οδηγός, πολύ εύκολα από το πολυλειτουργικό τιμόνι, μπορεί να επιλέγει ανάμεσα σε τρεις διατάξεις του ψηφιακού πιλοτηρίου. Ο χειρισμός γίνεται διαισθητικά και με πλήρως ψηφιακό τρόπο.

Εάν είναι εξοπλισμένο με την προαιρετική λειτουργία Climatronic, το αυτόματο κλιματιστικό θα έχει πλέον έναν εντελώς νέο, ψηφιοποιημένο τρόπο λειτουργίας: τα πάνελ αφής και τα ρυθμιστικά εκτελούν πλέον τις λειτουργίες περιστροφικών κουμπιών και διακοπτών. Όλα είναι ευκολόχρηστα, με διαισθητικό τρόπο, χάρη στα χειριστήρια άμεσης πρόσβασης, τοποθετημένα ιδανικά στο οπτικό πεδίο του οδηγού, με όλες τις λειτουργίες φωτιζόμενες. Το μόνο «φυσικό» κουμπί εδώ, αυτό για τα φώτα κινδύνου (alarm).

Η μονάδα που βρίσκεται κάτω από το σύστημα Infotainment, έχει μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα και είναι σαφώς χωρισμένη σε τρία επίπεδα. Στο επάνω επίπεδο βρίσκονται τα κουμπιά άμεσης πρόσβασης για τη λειτουργία ξεθαμπώματος του παρμπρίζ, η θέρμανση του πίσω παράθυρου, η λειτουργία ανακυκλοφορίας του αέρα και οι ενδείξεις θερμοκρασίας στις πλευρές οδηγού και συνοδηγού.

Το δεύτερο επίπεδο περιλαμβάνει τα πάνελ αφής για θέρμανση καθισμάτων, αυτόματη λειτουργία (“Auto”) και συγχρονισμό (“Sync”) των δύο κλιματικών ζωνών και ένα ρυθμιστικό για τη λειτουργία της ταχύτητας του φυσητήρα. Ενσωματωμένα στο τρίτο επίπεδο είναι ρυθμιστικά για τη ρύθμιση της θερμοκρασίας και τα πάνελ αφής για την ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση του Climatronic και την επιλογή της κατεύθυνσης της ροής του αέρα (κεφαλή, μέση, πόδια). Κάτω από τη μονάδα κλιματισμού βρίσκονται δύο φωτιζόμενες θύρες USB-C και μια θήκη για προαιρετική επαγωγική φόρτιση smartphone.

Το νέο Polo είναι διαθέσιμο με μια επιλογή από τέσσερα διαφορετικά συστήματα ψυχαγωγίας: Composition με οθόνη 6,5 ιντσών (στάνταρ στις εκδόσεις Polo και Life), Ready2Discover με οθόνη 8,0 ιντσών (στάνταρ στην Style), Discover Media με οθόνη 8,0 ιντσών και Discover Pro, με οθόνη 9,2 ιντσών για πρώτη φορά, με τις δύο πιο μεγάλες οθόνες να είναι τεχνολογίας Modular Infotainment Matrix τρίτης γενιάς (MIB3). Ο ιδιοκτήτης έχει τη δυνατότητα είτε να αγοράσει εξ αρχής τη λειτουργία πλοήγησης είτε να την ενεργοποιήσει αναδρομικά (functions on demand). Χάρη στην OCU με ενσωματωμένη κάρτα eSIM, οι βελτιωμένες λειτουργίες των συστημάτων MIB3 περιλαμβάνουν τις διαδικτυακές υπηρεσίες We Connect (για απεριόριστη περίοδο χρήσης) και We Connect Plus (ρυθμίσεις για δωρεάν χρήση για συγκεκριμένο διάστημα). Ανάλογα με τον εξοπλισμό, τα συστήματα MIB3 προσφέρουν επίσης νέες δυνατότητες, συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης σε υπηρεσίες streaming, όπως το Apple Music. Οι χρήστες μπορούν επίσης να εξατομικεύσουν ένα ευρύ φάσμα ρυθμίσεων και να τις αποθηκεύσουν στο Cloud μέσω του Volkswagen ID για χρήση σε άλλα οχήματα της Volkswagen. Ήδη γνωστή από το προηγούμενο μοντέλο είναι η ενσωμάτωση εφαρμογών μέσω του App-Connect Wireless για το Apple CarPlay™ και το Android Auto™.

Προσφέρεται με τέσσερις βενζινοκινητήρες και έναν κινητήρα φυσικού αερίου/βενζίνης, ενώ αργότερα θα παρουσιαστεί και έκδοση GTI. Στο λανσάρισμα, προσφέρονται τέσσερις κινητήρες, όλοι τρικύλινδροι, χωρητικότητας 999 κ.εκ., εξοπλισμένοι με turbo – με εξαίρεση τον πιο μικρό. Αναλυτικότερα:

1.0 MPI EVO με ισχύ 80 PS (59 kW) και μέγιστη ροπή 93 Nm, συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων.

1.0 TSI με ισχύ 95 PS (70 kW). Ο μικρότερος κινητήρας άμεσου ψεκασμού (TSI) του Polo, ισχυρός και αποδοτικός, προαιρετικά συνδυάζεται με 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG ως εναλλακτική λύση στο 5-τάχυτο χειροκίνητο.

1.0 TSI με ισχύ 110 PS (81 kW). Αυτός ο βενζινοκινητήρας, με μέγιστη ροπή 200 ​​Nm, συνδυάζεται στάνταρ με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG.

1.0 TGI με ισχύ 90 PS (66 kW). Ακόμη και σε πολύ χαμηλές στροφές κινητήρα, αυτός ο αποδοτικός κινητήρας φυσικού αερίου παρέχει τη μέγιστη ροπή των 160 Nm. Εκκινεί πάντα σε λειτουργία φυσικού αερίου, αρκεί να υπάρχει αρκετό συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) διαθέσιμο και αλλάζει σε βενζίνη, όταν το CNG εξαντληθεί.

Μετά τα Touareg, Passat, Golf και Tiguan, το νέο Polo είναι το πέμπτο μοντέλο της Volkswagen που εξοπλίζεται με προβολείς IQ.LIGHT LED matrix. Ένα matrix οκτώ LED σε κάθε μονάδα προβολέων, εξασφαλίζει πως διαφορετικές λειτουργίες φωτισμού – μερικές από τις οποίες είναι διαδραστικές – ενεργοποιούνται και προβάλλονται στην επιφάνεια του δρόμου.

Η Volkswagen ομαδοποιεί τα συστήματά της για υποβοήθηση οδηγού με την ονομασία-ομπρέλα IQ.DRIVE. Το νέο Polo διαθέτει πληθώρα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, που εξασφαλίζουν κορυφαία ενεργητική ασφάλεια και άνεση στην οδήγηση.

Το νέο Polo για πρώτη φορά εξοπλίζεται με IQ.DRIVE Travel Assist. Το σύστημα μπορεί να αναλάβει το σύστημα διεύθυνσης, το φρενάρισμα και την επιτάχυνση του αυτοκινήτου σε ταχύτητες που ξεκινούν από 0 χλμ./ώρα (με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη) ή 30 χλμ./ώρα (χειροκίνητο κιβώτιο) έως τη μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου (ο οδηγός παραμένει υπεύθυνος για τον έλεγχο του Polo ανά πάσα στιγμή). Για να γίνει αυτό, το σύστημα βασίζεται σε λειτουργίες που περιλαμβάνουν Adaptive Cruise Control (διαμήκη καθοδήγηση) και Lane Assist (πλευρική καθοδήγηση). Ο οδηγός ενεργοποιεί το σύστημα πατώντας ένα ξεχωριστό κουμπί Travel Assist στο νέο πολυλειτουργικό τιμόνι και κανονικά πρέπει να κρατάει τα χέρια του σε αυτό, ακόμα και όταν το IQ.DRIVE Travel Assist είναι ενεργό, με το σύστημα, μέσω ευαίσθητων στην αφή επιφανειών στο τιμόνι, να ανιχνεύει τη συμμετοχή του. Αυτή η ανίχνευση αφής είναι πολύ πιο αξιόπιστη από το σύστημα με βάση την αλλαγή γωνίας διεύθυνσης του προκατόχου, ακόμη και σε μεγάλες και επίπεδες διαδρομές.

Επίσης εξοπλίζεται με την τελευταία γενιά Adaptive Cruise Control (ACC) το οποίο συνεργάζεται με το DSG και το σύστημα πλοήγησης για να λαμβάνει προληπτικά υπόψη τις τοπικές πληροφορίες ορίων ταχύτητας, τις πινακίδες ορίων της πόλης, τις διασταυρώσεις και τους κυκλικούς κόμβους. Για να γίνει αυτό, το σύστημα υποβοήθησης χρησιμοποιεί τα σήματα από την μπροστινή κάμερα, καθώς και δεδομένα GPS και χάρτη. Το ACC είναι ένα παράδειγμα του πώς ακόμη και τα οικεία συστήματα υποβοήθησης εξελίσσονται συνεχώς και γίνονται πιο έξυπνα. Επιπλέον, όταν το σύστημα συνδυάζεται με DSG, το Polo με ACC μπορεί να επιβραδυνθεί αυτόματα σε στάση πίσω από ένα όχημα που σταματά. Η λειτουργία ACC θα συνεχιστεί αυτόματα στο Polo μόλις ο οδηγός ενεργοποιήσει ξανά το σύστημα.

Διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό σύστημα διατήρησης λωρίδας Lane Assist. Εάν το Volkswagen παραγγελθεί με το προαιρετικό πακέτο συστήματος υποβοήθησης οδηγού συμπεριλαμβανομένου του Side Assist, αυτά τα δύο συστήματα συγχωνεύονται. Σε αυτήν την περίπτωση συμπεριλαμβάνεται το Rear Traffic Alert, το προληπτικό σύστημα προστασίας επιβατών και το Front Assist συμπεριλαμβανομένης της παρακολούθησης δικυκλιστή.

Το Front Assist, το οποίο είναι επίσης στάνταρ, χρησιμοποιεί έναν αισθητήρα ραντάρ ενσωματωμένο στο μπροστινό μέρος του οχήματος για να παρακολουθεί συνεχώς την απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα. Το σύστημα βοηθά τον οδηγό σε κρίσιμες καταστάσεις με την προετοιμασία του συστήματος φρένων, προειδοποιώντας τον οδηγό για την ανάγκη να αντιδράσει με οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις και, σε δεύτερο στάδιο, με μία σύντομη προειδοποιητική ανάδραση του πεντάλ φρένου. Εάν ο οδηγός δεν φρενάρει αρκετά δυνατά, το σύστημα δημιουργεί αυτόματα την απαραίτητη ποσότητα πίεσης φρένων για να αποφευχθεί σύγκρουση. Εάν ο οδηγός δεν αντιδρά καθόλου, η μπροστινή υποβοήθηση ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα για να δώσει στον οδηγό περισσότερο χρόνο αντίδρασης. Επιπλέον, το σύστημα βοηθά ενημερώνοντας τον οδηγό εάν η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα είναι πολύ μικρή. Η τελευταία έκδοση του Front Assist που προσφέρεται στο Polo δεν ανιχνεύει μόνο άλλα οχήματα, αλλά και πεζούς και ποδηλάτες που κινούνται κατά μήκος της λωρίδας – και όχι μόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά και στο σκοτάδι. Μόλις κινδυνεύει ένας πεζός ή ποδηλάτης, το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό και, σε τελικό στάδιο, ενεργοποιεί τα φρένα για να επιβραδύνει το Polo εντός των ορίων του συστήματος. Το σύστημα Front Assist περιλαμβάνει επίσης τη λειτουργία City Emergency Braking.

Το City Emergency Braking System είναι μια ενίσχυση του συστήματος Front Assist και παρακολουθεί την περιοχή μπροστά από το Polo χρησιμοποιώντας έναν αισθητήρα ραντάρ. Το σύστημα λειτουργεί με ταχύτητες κάτω των 30 χλμ./ώρα. Εάν ο οδηγός δεν αντιδρά σε επικείμενη σύγκρουση με προπορευόμενο ή ακινητοποιημένο όχημα, το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης ξεκινά αυτόματα τη διαδικασία πέδησης εντός των ορίων του συστήματος για να μειώσει τη σοβαρότητα της πρόσκρουσης. Επιπλέον, εάν η δύναμη στο πεντάλ που εφαρμόζει ο οδηγός είναι ανεπαρκής, το σύστημα παρεμβαίνει εφαρμόζοντας τη μέγιστη δύναμη πέδησης.

Το σύστημα προειδοποίησης οδηγού, το οποίο επίσης διατίθεται στάνταρ, εντοπίζει εάν ο οδηγός έχει χάσει τη συγκέντρωσή του και του στέλνει μια ηχητική προειδοποίηση διάρκειας πέντε δευτερολέπτων. Επιπλέον, εμφανίζεται μια προτροπή διακοπής της οδήγησης στον πίνακα οργάνων. Εάν ο οδηγός δεν κάνει διάλειμμα μέσα στα επόμενα 15 λεπτά, η προειδοποίηση επαναλαμβάνεται.

Περίπου το ένα τέταρτο όλων των ατυχημάτων που οδηγούν σε τραυματισμό περιλαμβάνουν πολλαπλές συγκρούσεις. Το αυτόματο σύστημα πέδησης του Polo μετά από σύγκρουση, μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή δευτερογενών συγκρούσεων ή στη μείωση της σοβαρότητάς τους. Μετά από μια αρχική σύγκρουση, το σύστημα αυτόματης πέδησης μετά τη σύγκρουση ξεκινά αυτόματα μια ενέργεια πέδησης – εντός των ορίων του συστήματος – ακόμη και πριν ο οδηγός μπορεί να αντιδράσει. Αυτό μπορεί να μειώσει τη σοβαρότητα του ατυχήματος και ιδανικά να αποτρέψει δευτερεύουσες συγκρούσεις.

Προληπτικό σύστημα προστασίας επιβατών. Εάν το προληπτικό σύστημα προστασίας επιβατών εντοπίσει μια πιθανή κατάσταση ατυχήματος – όπως όταν ξεκινά έντονο φρενάρισμα από ένα ενεργοποιημένο σύστημα υποβοήθησης πέδησης – οι ζώνες ασφαλείας για τον οδηγό και τον συνοδηγό προεντείνονται αυτόματα για να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή προστασία μέσω του αερόσακου και των ζωνών. Εάν εντοπιστεί μια εξαιρετικά κρίσιμη και ασταθής κατάσταση οδήγησης – όπως έντονη υπερστροφή ή υποστροφή με παρέμβαση ESC – τα παράθυρα κλείνουν (εκτός από ένα μικρό κενό), όπως και η συρόμενη ηλιοροφή. Με τα παράθυρα και την οροφή σχεδόν κλειστά, οι πλευρικοί και οι αερόσακοι κεφαλής είναι σε θέση να παρέχουν τη βέλτιστη υποστήριξη και έτσι να είναι όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικοί. Καθώς αυτό το σύστημα προσφέρεται στο Polo σε συνδυασμό με το στάνταρ Front Assist, το προληπτικό σύστημα προστασίας επιβατών εντοπίζει επίσης καταστάσεις στις οποίες η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα είναι κρίσιμη και συμβάλλει στη μείωση της απόστασης ακινητοποίησης του οχήματος. Σε επικίνδυνες καταστάσεις, ο οδηγός λαμβάνει μια οπτική και ηχητική προειδοποίηση καθώς και ελαφρά ανάδραση στο πεντάλ φρένου.

Η υποβοήθηση στάθμευσης οδηγεί αυτόματα το Polo σε κάθετους ή παράλληλους χώρους στάθμευσης. Το σύστημα ενεργοποιείται πατώντας ένα κουμπί στην κεντρική κονσόλα. Χρησιμοποιώντας τις ενδείξεις, ο οδηγός επιλέγει την πλευρά στην οποία θα σταθμεύσει το όχημα. Μόλις το Park Assist βρει έναν αρκετά μεγάλο χώρο στάθμευσης χρησιμοποιώντας τους αισθητήρες υπερήχων (40 εκατοστά χώρου ελιγμών μπροστά και πίσω αρκούν), μπορεί να ξεκινήσει η υποβοηθούμενη στάθμευση. Ο οδηγός ενεργοποιεί όπισθεν και χρειάζεται μόνο να επιταχύνει και να φρενάρει (μια αυτόματη λειτουργία πέδησης βοηθά σε περίπτωση ανεπαρκούς χώρου). Το αυτοκίνητο χειρίζεται το τιμόνι.

Ο δείκτης απώλειας πίεσης ελαστικών χρησιμοποιεί τους αισθητήρες ταχύτητας τροχού του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των φρένων (ABS). Σε περίπτωση απώλειας πίεσης ελαστικών, η ακτίνα κύλισης του προσβεβλημένου τροχού μειώνεται και ο τροχός περιστρέφεται γρηγορότερα με την ίδια ταχύτητα οχήματος. Αυτό επιτρέπει στο σύστημα να ανιχνεύει ανεπαρκή πίεση αέρα και προειδοποιεί τον οδηγό. Ωστόσο, ο δείκτης απώλειας πίεσης ελαστικών δεν απαλλάσσει τον οδηγό από την υποχρέωση ελέγχου των πιέσεων των ελαστικών.

Εκδόσεις. Όσον αφορά στις εκδόσεις, θα διατίθεται αρχικά σε 3 πλούσια επίπεδα εξοπλισμού, Polo, Life & Style, ενώ πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμη και η κορυφαία έκδοση GTI. Ήδη από την εισαγωγική έκδοση, το νέο μοντέλο είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, διαθέτοντας μεταξύ άλλων προβολείς LED, πίσω φώτα τεχνολογίας LED, Digital Cockpit – ψηφιακό πίνακα οργάνων με επιλογές διαμόρφωσης (έγχρωμη οθόνη 8”), πολυλειτουργικό τιμόνι, κεντρικό αερόσακο ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού – συνοδηγού, σύστημα πολυμέσων “Composition” με οθόνη αφής 6,5” και Bluetooth, εφαρμογές App-Connect, Front Assist, Lane Assist κ.ά..

H Kosmocar-Volkswagen ανακοίνωσε τις προτεινόμενες τιμές λιανικής για το άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία νέο μοντέλο, οι οποίες ξεκινούν από 17.750 €, για την έκδοση 1.0 MPI EVO 80 PS Polo. Αναλυτικά, εκδόσεις και προτεινόμενες τιμές λιανικής στο λανσάρισμα, στον πίνακα που ακολουθεί.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ / ΕΚΔΟΣΗ

CO2

g/km

(WLTP)

ΑΝΩΤΑΤΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ

 

 

1.0 MPI EVO 80 PS Polo

123

€ 17.750

1.0 TSI 95 PS Life

118

€ 19.250

1.0 TSI 110 PS DSG7 Style

127

€ 23.900

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ

 

1.0 TGI 90 PS Life

100

€ 20.400

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Νεότερο
Παλιότερο Περισσότερες ψήφοι
Inline Feedbacks
View all comments