Το supercar της Audi πλέον θα έχει και πισωκίνητο αδελφάκι! Ενώ όλα τα R8 έχουν την τετρακίνηση – η οποία ομολογουμένως εστιάζει περισσότερο στον πίσω άξονα κάνοντάς το υπερστροφικό κι όχι υποστροφικό όπως τα RS-κάτι – ανοίγει ο δρόμος για μια εντελώς νέα εμπειρία με ένα R8. Δύναμη στους πίσω τροχούς και μόνο! Μάλιστα δεν είναι απλά μια έκδοση του R8, αλλά ένα συλλεκτικό μοντέλο που θα παραχθεί σε μόλις 999 κομμάτια, οπότε τρέξ’τε να προλάβετε, ώστε να γίνετε ένας εκ των 999! Το R8 RWS (Rear Wheel Series) είναι αυτή η σειρά του R8 που φτιάχτηκε για έναν οδηγό που αναζητά την αγνή απόλαυση ενός πισωκίνητου supercar που θα βάλει φωτιά – εκτός απ’το πορτοφόλι του – σε κάθε οδηγική αίσθηση ενός τυπικού boy racer… Ο κινητήρας είναι βαλμένος ακριβώς πίσω απ’την πλάτη σου, έτσι για να περνά μέσα απ’τα σωθικά σου όλη η αγριάδα του ατμοσφαιρικού V10 – ευτυχώς ακόμα δηλαδή που δεν το γύρισαν κι αυτοί σε turbo.
Ο δεκακύλινδρος 5.2 FSI βγάζει 540 άλογα που το εκτοξεύουν στα πρώτα 100 km/h σε 3,7 δευτερόλεπτα και μπορεί να συνεχίσει ακάθεκτο με καταιγιστικούς ρυθμούς μέχρι τα 320 km/h, έχοντας στο τσεπάκι άφθονη ροπή 540 Nm. Ας μη μιλήσουμε καλύτερα για την κατανάλωση, αφού δεν παίρνεις ένα τέτοιο αμάξι για να είναι οικονομικό, αλλά για να πηγαίνεις στον οδηγικό παράδεισο με τον ανατριχιαστικό του ήχο και την ατελείωτη δύναμη. Πέρα απ’το ότι έχει γίνει πιο ελαφρύ κατά 50 κιλά – καθώς η τετρακίνηση θέλει πολλά “περιττά” – το σασί του R8 RWS έχει δεχτεί το απαραίτητο tuning ώστε να προσαρμοστεί στην πίσω κίνηση και να προσφέρει ταυτόχρονα πολλά μα πολλά χαμόγελα. Μπορείς για παράδειγμα να βάλεις το πρόγραμμα dynamic και το ESC στο sport ώστε να έχεις ελεγχόμενο drift κι όταν πας να ξεφύγεις να σε “διορθώνει” το ESC. Εκτός κι αν έχεις τα “χέρια” – κι άλλα επίσης – ώστε να ξεφύγεις εντελώς! Οι ζάντες αλουμινίου πάνω στις οποίες πατά το R8 είναι 19-άρες με θηριώδη λάστιχα 295/35 πίσω. Οπότε, αν θες να τα καις ασταμάτητα, ίσως να το ξανασκεφτείς. Βέβαια, αν μπορέσεις να το αποκτήσεις δε νομίζω να είναι και τεράστιο θέμα ένα ζευγάρι λάστιχα…
Η τιμή που ανακοινώθηκε για τη Γερμανία είναι 140.οοο ταπεινά ευρώ! Αυτά για το Coupe, αν θες το Spider χωρίς οροφή δηλαδή, πρέπει να δώσεις άλλα 13.000 ευρώ. Για όλα αυτά δεν παίρνεις καν ως στάνταρ τα καλά bucket της Audi, αφού θεωρούνται ως εξτρά εξοπλισμός. Όσοι λοιπόν θέλουν ένα χειροποίητο R8 με ταμπελάκι 1 απ’τα 999 μπορούν να είναι σίγουροι ότι θα αποκτήσουν ένα μοναδικό supercar όχι μόνο σε χαρακτήρα αλλά και σε πλήθος ίδιων μονάδων. Η εμπλοκή της Audi με τους αγώνες αντοχής είχε ως καρπό το αγωνιστικό R8 LMS GT4 που επίσης μπορείς να αγοράσεις. Έτσι κι εδώ εκτός απ’τις διαφορές συγκριτικά με το απλό R8 σε αεραγωγούς, ματ μαύρο χρώμα στη μάσκα, βαμμένη στο ίδιο χρώμα πλαϊνή “λεπίδα”, μπορεί να έχει και παρόμοια με το LMS GT4 κόκκινη ρίγα απ’το μπροστινό καπό μέχρι πίσω. Λεπτομέρειες. Κι όμως, αυτές οι λεπτομέρειες κάνουν ένα αυτοκίνητο να ξεχωρίζει και να μη μοιάζει με άλλα. Αυτός είναι κι ο σκοπός του R8 RWS, να απευθυνθεί στους ελάχιστους που θέλουν κάτι μοναδικό.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα
[…] Διαβάστε αναλυτικά τη συνέχεια στο strivein.gr […]