Dirt Games Challenge – Round 2
This is… Sparta!
Χώμα, σκόνη κι ατελείωτη δράση! Αυτό σημαίνει dirt games. Η νέα αυτή μορφή αγώνων είναι εδώ για να κάνει τον μηχανοκίνητο κόσμο μας πιο όμορφο και επιτέλους να υπάρχει ένας επίσημος θεσμός με crosskart όπως σε όλη την Ευρώπη. Βέβαια, αυτό δε σημαίνει ότι παίρνουν μέρος μόνο αυτά τα “φορμουλίζοντα” τερατάκια! Μπορεί να αγωνιστεί κάθε λογής οδηγός με το δικό του αγωνιστικό, καθώς προσμετράται στον θεσμό του Timed Rally Challenge (TCR) για το 2017. Ο πρώτος γύρος ήταν τον Απρίλη στο Διαδρόμιο και συνεχίστηκε το Σ/Κ που μας πέρασε με τον δεύτερο – απ’τους τρεις συνολικά – αμιγώς χωμάτινους αγώνες στις Καρυές της Σπάρτης. Οι συμμετοχές αρκετές. 44 αυτοκίνητα. Μάλιστα, 44! Crosskart κι άλλα αγωνιστικά πήραν το βάπτισμα του πυρός στην επανασχεδιασμένη πίστα, η οποία βέβαια είχε ένα μειονέκτημα, καθώς έτρωγαν τη δική τους σκόνη, αλλά φυσικά ήταν ένα πρόβλημα για όλους τους οδηγούς. Οι κατηγορίες στα dirt games έχουν ως εξής: όλα τα crosskart έως 650 κ.εκ. και η επόμενη μέχρι 750 κ.εκ. Τέλος, υπάρχει η κατηγορία Open, με λιγότερες βέβαια συμμετοχές. Ο θεσμός έχει προχωρήσει τόσο πολύ που σχεδόν όλα τα οχήματα έχουν ελληνική αντιπροσωπεία και οι καλοί χρόνοι είναι το επιθυμητό αποτέλεσμα για τον κάθε κατασκευαστή. Semog, SR και Speedcar είναι ο βασικός κορμός των crosskart που βασίζονται τα dirt games. Αν το Semog κάτι σας λέει, φυσικά είναι αυτό που σας παρουσιάσαμε πριν λίγο καιρό και οδηγήσαμε με τόση ευχαρίστηση – δείτε το ξανά εδώ.
Το concept των dirt games είναι να χρονομετρούνται τα αυτοκίνητα ξεχωριστά και μάλιστα αυτό γίνεται σε 4 διαφορετικά περάσματα. Ο ελάχιστος συνολικός χρόνος από αυτά τα περάσματα είναι και ο νικητήριος. Αυτό σημαίνει πως χρειάζεται όχι μόνο να είσαι γρήγορος, αλλά και σταθερός, διατηρώντας τους καλούς χρόνους. Στην κατηγορία των 650 τα πράγματα ήταν τόσο σφιχτά που μετά από τέσσερα περάσματα η διαφορά που έκρινε τον νικητή ήταν στο ένα δευτερόλεπτο. Συγκεκριμένα, τη νίκη πήρε ο Χριστόπουλος με Speedcar και χρόνο 6:59,00 την ώρα που ακριβώς πίσω του με 1 δευτερόλεπτο διαφορά βρέθηκε ο “Filon” με το Semog της Sotirchos Engineering. Μάλιστα, για να καταλάβουμε πόση σημασία έχει να κάνεις σταθερά άψογους γύρους, ο Χριστόπουλος τερμάτισε πρώτος, ενώ ο “Filon” με το Semog έκανε το ταχύτερο πέρασμα του αγώνα! Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε άλλο ένα Speedcar με οδηγό τον Παπαφιλίππου. Στην 4η θέση για την κατηγορία ήταν ο Ζυμαρίδης με το SR kartcross προετοιμασμένο απ’την ομάδα του Λάμπρου Αθανασούλα. Πιο κάτω Σωτηρόπουλος, Χεκιμιαν, Μηλιαράκης και Τριανταφυλλίδης των 4Τροχών συμπλήρωναν την τελική 8-άδα. Τα πιο γρήγορα crosskart με τα 750 κ. εκ. – ένα “ενιαίο” από Speedcar – κατέβασαν τους χρόνους με τον Ζυμαρίδη να παίρνει σ’αυτή την κατηγορία τη νίκη με 6:38,88. Δεύτερος τερμάτισε ο Τακιδέλης και τρίτος ο Γαζέτας, ενώ ο Αθηναίος δεν κατάφερε να τερματίσει. Τέλος, στην κλάση Open αγωνίστηκαν 3 οχήματα Autocross, Speedcar κι ένα Custom crosskart όπου αντίστοιχα ο Καρανικόλας πήρε τη νίκη, ο Αποστόλου τη δεύτερη θέση και ο Βαρθαλίτης την τρίτη. Για την κατηγορία με τα υπόλοιπα αγωνιστικά του TCR, κέρδισε τη μάχη ο Παλαιολόγος με Lancer EVO VIII.
Επόμενος σταθμός η πίστα της Χαλκίδας και το Sτρίβειν θα είναι εκεί να μεταφέρει όλη τη δράση απ’έξω και μέσα απ’τα αγωνιστικά! Μέχρι τότε ας απολαύσουμε ένα onboard απ’την πίστα στις Καρυές μέσα απ’το cockpit ενός Semog crosskart με οδηγό τον “Filon”.
https://www.facebook.com/strivein.gr/videos/851847781641711/