F1 – Suzuka GP
Ricciardo και Bottas έκαναν το ίδιο στη Ferrari του Vettel και όλα τέλειωσαν όταν στον πέμπτο γύρο μπήκε στα pit και εγκατέλειψε εξ’αιτίας ενός ελαττωματικού μπουζί. Ο Sainz προσπάθησε να κερδίσει κάποιες θέσεις, βρέθηκε στο ακάθαρτο κομμάτι της εξωτερικής και κατέληξε στον τοίχο, απογοητεύοντας την ομάδα του στον τελευταίο του αγώνα. Η μεταγραφή του Sainz στη Renault όσο κι αν μας φαίνεται περίεργο θα γίνει εντός του 2017 κι απ’τον επόμενο αγώνα, ο Ισπανός θα αντικαταστήσει τον Palmer και ο Kvyat θα επιστρέψει στη θέση του στην Toro Rosso. Η έξοδος του Sainz είχε ως συνέπεια την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, κάτι που οι Ιάπωνες κάνουν με το παραμικρό πλέον, καθώς αν έχεις καεί απ’το χυλό φυσάς και το γιαούρτι… Εννοούμε, βέβαια, το τραγικό δυστύχημα του Jules Bianchi το 2014, όταν υπό καταρρακτώδη βροχή δε βγήκε το safety car και η Marussia του Γάλλου έφυγε ακυβέρνητη πάνω στον γερανό που μάζευε άλλο μονοθέσιο.
Μάλιστα, η Williams του Καναδού έφυγε έξω στο χώμα και μέχρι να βρει πρόσφυση στην άσφαλτο της πίστας πήγαινε να εμβολίσει τον Ricciardo, αλλά την τελευταία στιγμή ο Αυστραλός τη γλίτωσε! Τα μαλακά-κίτρινα στην Mercedes δε δούλευαν και τόσο καλά κι έτσι ο Verstappen έφτασε σε απόσταση αναπνοής απ’τον Hamilton. Όμως, μια ο Alonso και μια ο Massa, που είχαν την δική τους μάχη για τον βαθμό της 10ης θέσης και “έτρωγαν” γύρο απ’τους πρώτους, δεν άφησαν τον Ολλανδό να κολλήσει πίσω απ’την Mercedes, καθώς και στις δύο περιπτώσεις ο Hamilton πέρναγε αμέσως και ο Verstappen έμενε κολλημένος πίσω τους. Βέβαια, αυτό όπως παραδέχτηκε κι ο Verstappen δεν ήταν τόσο τρομερό, αφού θα ήταν πολύ δύσκολο να περάσει τον Hamilton στον τελευταίο γύρο κι απλά θα του έκανε τη ζωή πιο δύσκολη μέχρι τον τερματισμό. Στο τελευταίο σκαλί του βάθρου τερμάτισε ο Ricciardo που στους τελευταίους γύρους ένιωθε την απειλή του Bottas που είχε κάνει ανάποδη τακτική στα ελαστικά, ώστε να μακρύνει το πρώτο του stint και με τα πολύ μαλακά στο δεύτερο να μπορεί να επιτεθεί. Όπως ακριβώς κι ο Raikkonen που εκτός απ’την ποινή 5 θέσεων που είχε για αλλαγή κιβωτίου, έχασε κι αρκετές στην εκκίνηση, τερμάτισε 5ος προσφέροντας αρκετές προσπεράσεις στην άνοδο για την 5η θέση.
Σε παράταξη τερμάτισαν οι δύο Force India με Ocon και Perez να έχουν οδηγίες να μην παλέψουν μεταξύ τους και στη συνέχεια οι δύο Haas των Magnussen και Grosjean. Ο Massa πήρε τελικά τον 1 βαθμό σε άλλη μια απογοητευτική εμφάνιση για τη Williams. Highlight στην απονομή ήταν ο Ιάπωνας πρώην πιλότος Takuma Sato που έδινε στον Hamilton το δαχτυλίδι του Indy 500 που κέρδισε φέτος!
[…] Γράφει ο Κώστας Μπουλούκης (Strivein.gr) […]