Nέο Volkswagen T-Cross

Το νέο T-Cross

“I am More!”

“I am More”, ελληνιστί «Είμαι Περισσότερα»! Με αυτό το σλόγκαν μας συστήνεται το T-Cross, το τέταρτο μέλος στη γκάμα των SUV της Volkswagen, ίσως η πιο πλήρης και επιτυχημένη γκάμα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ταιριάζει ακόμα περισσότερο στην πόλη από το T-Roc και είναι πολύ πιο μικρό σε σχέση με το Tiguan αλλά είναι εξίσου ψαγμένο και ραφιναρισμένο με αυτά. Πολύπλευρο και πρακτικό όπως και τα πιο μεγάλα της γκάμας, του Touareg συμπεριλαμβανομένου και με ένα ιδιαίτερα μοντέρνο σχεδιασμό, το καινούργιο T-Cross είναι ένα ευέλικτο μοντέλο με σημαντικές δυνατότητες εξατομίκευσης και μέγιστη αναγνωρισιμότητα – ένα κλασικό Volkswagen δηλαδή. Η προσεκτικά μελετημένη ισορροπία του άνετου στυλ, της εκλεπτυσμένης πρακτικότητας και της εξαιρετικής σχέσης κόστους-αποτελεσματικότητας είναι ιδιαίτερα δημοφιλής σε ένα νεανικό κοινό ή σε όσους αισθάνονται νέοι και θέλουν να εκφράσουν τη θετική τους στάση στη ζωή με αυτοπεποίθηση μα και διακριτικότητα. Ταυτόχρονα, θέλουν να ελέγχουν το κόστος αλλά και να μεγιστοποιούν τα οφέλη που σχετίζονται με το αυτοκίνητό τους. Το νέο T-Cross είναι ένα compact SUV που εξασφαλίζει με χαμηλό κόστος την είσοδο στη συγκεκριμένη κατηγορία, σε συνδυασμό με ένα απόλυτα ικανοποιητικό επίπεδο βασικού εξοπλισμού και μεγάλη προσαρμοστικότητα.

Όπως όλα τα Volkswagen έτσι και το νέο T-Cross θέτει τα στάνταρ στην κατηγορία του. Η βασική του έκδοση (T-Cross Life 1.0 70 kW / 95 PS) ξεκινά από 17.400 ευρώ και παρέχει τόσα που πρακτικά δεν αφήνει κάτι που θα ήθελε κανείς σε θέματα χρηστικότητας, ασφάλειας και διασύνδεσης στην κατηγορία των SUV. Επίσης το T-Cross προσφέρει πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, επιτρέποντας στον  πελάτη να διαμορφώσει το αυτοκίνητο ακριβώς όπως το θέλει.

Tο T-Cross βασίζεται, όπως και το Polo, στο μεταβλητό πλαίσιο για εγκάρσια τοποθετημένους κινητήρες (MQB) και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Volkswagen στην Ισπανία και συγκεκριμένα στη Navarra. H Volkswagen θα επενδύσει το 2019 στο συγκεκριμένο εργοστάσιο περίπου 1 δισεκατομμύριο ευρώ προκειμένου να ανταποκριθεί στη συνεχή αύξηση της κατηγορίας των compact SUV, για την οποία μελέτες προβλέπουν πως θα διπλασιάσει σχεδόν το μέγεθός της την επόμενη δεκαετία. Επίσης, εκδόσεις του Τ-Cross θα κατασκευάζονται τόσο στη Νότιο Αφρική όσο και στην Κίνα προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των συγκεκριμένων αγορών.

Το εξωτερικό – Εντυπωσιακό μπροστά με επιβλητική μάσκα

Το T-Cross εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά, με σαφείς ομοιότητες με την υπόλοιπη γκάμα των SUV της μάρκας. Την ίδια στιγμή το εξωτερικό κάνει σαφή το ξεχωριστό χαρακτήρα του νέου SUV. Με μήκος ελάχιστα μικρότερο των 4,11 μέτρων, είναι μεγαλύτερο κατά 55 χιλιοστά σε σχέση με το Polo. Η μεταξύ τους διαφορά είναι περισσότερο εμφανής σε ότι αφορά το ύψος των δύο μοντέλων, καθώς αυτό του T-Cross φτάνει τα 1.584 χιλιοστά όταν το Polo δεν ξεπερνά τα 1.446 χιλιοστά. Το μεταξόνιο των 2.551 χιλιοστών είναι πολύ μεγάλο αναλογικά με το εξωτερικό μήκος – κάτι που αυξάνει το χώρο στο εσωτερικό και εξασφαλίζει αίσθηση ευρυχωρίας και άνεσης. Η υπερυψωμένη θέση οδήγησης είναι χαρακτηριστική για ένα SUV. Ο οδηγός και ο συνοδηγός κάθονται 597 χιλιοστά πιο ψηλά από το δρόμο, ενώ οι πίσω επιβάτες είναι ακόμα πιο ψηλά, στα 652 χιλιοστά. Συγκριτικά, οι θέσεις στο εσωτερικό βρίσκονται 10 εκατοστά πιο ψηλά σε σχέση με το Polo, γεγονός που εγγυάται πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα.

Το T-Cross αναγνωρίζεται αμέσως και αναμφισβήτητα ως ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο, προσαρμοσμένο τέλεια σε μια νέα, με αγάπη στο design γενιά. Στα ελκυστικά στοιχεία του περιλαμβάνεται ο επιτυχημένος συνδυασμός ενός δυναμικού εμπρός σπόιλερ και μιας μεγάλης, φαρδιάς μάσκας, στα άκρα της οποίας ενσωματώνονται οι προβολείς. Οι τελευταίοι έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι μεγάλοι σε μήκος και επίπεδοι, ενώ επεκτείνονται πολύ μέσα στα φτερά. Αυτή η διαμόρφωση εξασφαλίζει στο Τ-Cross μια δική του, χαρακτηριστική και αναγνωρίσιμη εικόνα από μπροστά.

Στο κάτω τμήμα του εμπρός μέρους δεσπόζουν οι προβολείς ομίχλης που βρίσκονται σε μια εσοχή καθώς και τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας. Η θέση των προβολέων ομίχλης και των φώτων ημέρας τονίζει το ύψος του εμπρός μέρους του αυτοκινήτου. Εάν υπάρχουν οι προαιρετικοί LED προβολείς, τότε τα φώτα ημέρας είναι ενσωματωμένα σε αυτούς. Για τα πίσω φώτα η τεχνολογία LED είναι στάνταρ.

Στις πλευρές του T-Cross δύο οριζόντιες, έντονες γραμμές που εκτείνονται σε όλο το μήκος του αμαξώματος ενισχύουν τη δυναμική εμφάνιση του μικρού SUV. Διαμορφώνουν δυναμικούς ώμους στο πίσω μέρος και προβάλλουν ως ένα νέο, αναγνωρίσιμο στοιχείο του σχεδιασμού που κάνει το T-Cross να ξεχωρίζει από μακριά.

Στο πίσω μέρος εκτείνεται μια έντονη αντανακλαστική λωρίδα, που με το μαύρο περίγραμμά της αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο αναγνώρισης, ανάλογου σχεδιαστικού ενδιαφέροντος με την εντυπωσιακή μάσκα. Η λωρίδα τονίζει το πλάτος του αυτοκινήτου και ταυτόχρονα ενισχύει την παρουσία και το δυναμισμό του. Το μήνυμα είναι πως το T-Cross πατά δυνατά στους τροχούς του και είναι έτοιμο για όλες τις περιπέτειες.

Η εντυπωσιακή εμφάνιση τονίζεται και από τους μεγάλους θόλους των τροχών, ενώ ο σχεδιασμός των τροχών συμβάλλει στην επιβλητική συνολική εικόνα. Οι ζάντες των 16 ιντσών είναι στάνταρ, ενώ αυτές των 17 και 18 ιντσών διατίθενται προαιρετικά για κάποια από τα πακέτα εξοπλισμού.

Για το εξωτερικό του Τ-Cross υπάρχουν διάφορες δυνατότητες εξατομίκευσης. Ο ιδιοκτήτης του μπορεί να επιλέξει μεταξύ 12 διαφορετικών χρωμάτων για το αμάξωμα, ενώ μια σειρά από ζάντες με χρώμα αυξάνει τους συνδυασμούς.

Με μήκος 4,11 μέτρων το T-Cross είναι περίπου 12 εκατοστά πιο μικρό από το T-Roc. Παρόλα αυτά η πιο πρόσφατη προσθήκη στη γκάμα των SUV της Volkswagen παρέχει άνετη πρόσβαση σε όλους τους επιβάτες χάρη στις τέσσερις μεγάλες πόρτες. Πρόκειται για ένα μεγάλο πλεονέκτημα του πλαισίου MQB, που επιτρέπει στον κινητήριο εμπρός άξονα να τοποθετηθεί πολύ πιο κοντά στο εμπρός άκρο του αυτοκινήτου.  Αυτό διευκολύνει και το ζωντανό και δυναμικό SUV σχεδιασμό που εξασφαλίζει στο T-Cross την ξεχωριστή του εμφάνιση, ενώ ταυτόχρονα δίνει και τη δυνατότητα υιοθέτησης του εντυπωσιακά μεγάλου μεταξονίου. Εκτός από την πιο άνετη είσοδο οι επιβάτες απολαμβάνουν μια σημαντική αύξηση τρων χώρων, ειδικά για τα πόδια και στις δύο σειρές καθισμάτων. Έτσι μέχρι και πέντε άνθρωποι μπορούν να ταξιδέψουν με ιδιαίτερη άνεση. Ταυτόχρονα το μικρό SUV έχει χώρο αποσκευών από 347 έως 417 λίτρα, ανάλογα με τη διαμόρφωση των πίσω καθισμάτων.  Επίσης το T-Cross μπορεί να μετατραπεί πολύ γρήγορα στο αντίστοιχο ενός μικρού βαν. Αν διπλωθούν οι πλάτες του πίσω καθίσματος και το T-Cross φορτωθεί μέχρι την οροφή τότε η χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.243 λίτρα, τιμή κορυφαία για αυτήν την κατηγορία των SUV.

Το εσωτερικό – Άφθονοι χώροι, ευελιξία και άνεση

Το T-Cross εξασφαλίζει εξαιρετική ορατότητα για όλους τους επιβάτες χάρη στην υπερυψωμένη θέση των καθισμάτων – τυπικό χαρακτηριστικό άλλωστε ενός SUV. Επιπρόσθετα, η καλή περιφερειακή ορατότητα ενισχύει την αίσθηση της ασφάλειας και της εμπιστοσύνης που νοιώθουν οι επιβάτες του T-Cross. Ταυτόχρονα οι επιβάτες, χάρη στους εξαιρετικά μεγάλους χώρους αισθάνονται πως βρίσκονται σε ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Η αίσθηση αυτή ενισχύεται και άλλο από τα υψηλής ποιότητας υλικά που έχουν επιλεγεί. Χάρη στην εξαιρετική προσαρμοστικότητά του το εσωτερικό μπορεί σε ελάχιστο χρόνο να τροποποιηθεί ώστε να καλύπτει τον τρόπο ζωής και τις μεταφορικές ανάγκες των επιβατών. Η προσαρμοστικότητα ξεκινά από το πίσω κάθισμα που μπορεί να μετακινηθεί 14 εκατοστά προς τα εμπρός ή προς τα πίσω, αυξάνοντας, ανάλογα με τις ανάγκες, είτε το χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών είτε το χώρο αποσκευών.  Συνεχίζει με την πλάτη του πίσω καθίσματος που διπλώνει σε αναλογία 60:40 είτε μερικώς είτε πλήρως και ολοκληρώνεται με την πλήρως αναδιπλούμενη πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού κάνοντας εφικτή τη μεταφορά αντικειμένων με μεγάλο μήκος, όπως π.χ. σανίδα του surf ή πέδιλα του σκι.

Οι μεγάλες επιφάνειες του ταμπλό συσχετίζονται τόσο χρωματικά όσο και σε δομή με το υλικό που καλύπτει τα καθίσματα, τις επιφάνειες του τιμονιού, τη βαμμένη κεντρική κονσόλα, το platinum grey χρώμα των επενδύσεων καθώς και τις εξωτερικές λεπτομέρειες. Έτσι το εσωτερικό είναι σπορτίφ και νεανικό, ενώ τα πακέτα design για τις εκδόσεις εξοπλισμού Life and Style διαθέτουν 3D σχεδίαση για τις επιφάνειες στο ταμπλό, δίχρωμες επενδύσεις καθισμάτων , επιφάνειες στο τιμόνι και στην κεντρική κονσόλα σε ταιριαστές αποχρώσεις, καθώς και ανάλογους χρωματικά εξωτερικούς καθρέφτες και τροχούς.  Ο κάτοχος μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία ελκυστικά χρώματα: Black, Energetic Orange και Bamboo Garden. Ο έμμεσος αισθαντικός φωτισμός αναβαθμίζει το εσωτερικό του αυτοκινήτου, ενώ τα τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα και το κατά ύψος ρυθμιζόμενο κάθισμα του οδηγού είναι στάνταρ.

Το T-Cross θα είναι διαθέσιμο με ένα ψηφιακό ταμπλό που περιλαμβάνει μιας νέας γενιάς οθόνη αφής 8,0 ιντσών και αν είναι επιθυμητό έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων. Και οι δύο οθόνες είναι τοποθετημένες στον ίδιο οπτικό άξονα, με αποτέλεσμα να είναι ορατές από όλους τους επιβάτες. Τα χειριστήρια είναι γενικά διαισθητικά, ενώ μια ασύρματη θέση φόρτισης εξασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία των smartphones. Ήδη από τον βασικό εξοπλισμό διαθέσιμες 4 θύρες USB.

Με ισχυρούς και αποδοτικούς υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες

Το T-Cross είναι διαθέσιμο σε τρεις αποδοτικές εκδόσεις κινητήρων. Δύο με τον τρικύλινδρο 1.0 TSI βενζίνης, της σειράς κινητήρων EA211 της Volkswagen με στροφαλοθάλαμο (κάρτερ) από χυτό αλουμίνιο, που εφοδιάζεται με φίλτρο μικροσωματιδίων και αποδίδει 70 kW / 95 PS ή 85 kW / 115 PS. Θα ακολουθήσει και ένας τρίτος βενζινοκινητήρας, ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI με ισχύ 110 kW / 150 PS, ο οποίος όμως δεν αναμένεται πριν το 2020. Η τετρακύλινδρη έκδοση πετρελαίου 1.6 TDI με τα 70 kW / 95 PS συμπληρώνει τη γκάμα. Όλες οι εκδόσεις είναι σύμφωνες με την πιο πρόσφατη προδιαγραφή εκπομπής ρύπων Euro 6D-TEMP.

Ανάλογα με την μετάδοση και το επίπεδο εξοπλισμού υπάρχουν διαθέσιμα μηχανικά κιβώτια με 5 ή 6 σχέσεις και αυτόματα DSG με 7 σχέσεις, με το τελευταίο να διαθέτει δύο modes, το normal και το sport. Σε κάθε περίπτωση η ισχύς περνά στον εμπρός άξονα.

Η βασική έκδοση βενζίνης (70 kW / 95 PS) συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ η έκδοση 85 kW / 115 PS με μηχανικό 6 σχέσεων και προαιρετικά με το αποδοτικό DSG-7. Η έκδοση πετρελαίου 1.6 TDI είναι διαθέσιμη με «πεντάρι» χειροκίνητο ή «επτάρι» DSG κιβώτιο. Όλες οι εκδόσεις κινητήρων διαθέτουν σύστημα start/stop και ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Η κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες είναι μόλις 4,9 λίτρα / 100 χλμ.

Προηγμένη συνδεσιμότητα

Το T-Cross προσφέρει υψηλά επίπεδα χρηστικότητας και συνδεσιμότητας με τον έξω κόσμο σε συνδυασμό με ένα ευρύ φάσμα εξατομίκευσης. Οι τέσσερις θύρες USB και η θέση ασύρματης φόρτισης για smartphones είναι εκεί για να δίνουν άμεση λύση. Η προβολή και ο χειρισμός εφαρμογών smartphone του App Connect δίνει την δυνατότητα για εύκολη πλοήγηση μέσω των Google Maps, ενώ οι αγαπημένες εφαρμογές είναι έτσι διαθέσιμες σε όλη την διαδρομή.

Παράλληλα, με μόνο προαπαιτούμενο ένα smartphone και την εφαρμογή Volkswagen Connect που είναι διαθέσιμη δωρεάν στο App Store ή το Google Play, ο οδηγός μπορεί να απολαμβάνει μία πρωτόγνωρη επικοινωνία με το αυτοκίνητό του. Μπορεί να πληροφορείται για στοιχεία όπως την κατάσταση του οχήματος, τις διαδρομές που έχει κάνει, τη μέση κατανάλωση, το διαθέσιμο καύσιμο, την τελευταία θέση που πάρκαρε το αυτοκίνητο με αυτήν να εμφανίζεται σε χάρτη στο smartphone, ακόμα και για χρήσιμα στατιστικά στοιχεία από τη χρήση του αυτοκινήτου, που κάνουν τη ζωή του πιο εύκολη. Επιπλέον, προσφέρεται η δυνατότητα ο οδηγός να συμμετέχει σε μία “virtual κοινότητα”, ανταγωνιζόμενους άλλους οδηγούς Volkswagen σε παραμέτρους όπως η αποδοτική οδήγηση, οι διανυθείσες αποστάσεις, οι οδηγικές εμπειρίες και πολλά άλλα.

Τέλος, το T-Cross μπορεί να είναι σε απευθείας σύνδεση με το προτιμητέο σημείο service του οδηγού, ώστε για οποιοδήποτε θέμα του αυτοκινήτου ή τακτική συντήρηση, ο οδηγός να δέχεται τηλεφώνημα από τον εκπρόσωπο service για να προγραμματίσει το ραντεβού του. Ξεγνοιασιά!

Περισσότερο T-Cross με περισσότερο εξοπλισμό

Το T-Cross λανσάρεται στην Ελλάδα με βασική έκδοση εξοπλισμού την έκδοση Life, η οποία είναι ένα επίπεδο πάνω από αυτή που διαθέτει το εργοστάσιο ως βασική. Ως αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο έχει ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό και στην «εισαγωγική» του έκδοση. Επιπρόσθετα του πλούσιου εξοπλισμού που διαθέτει το T-Cross υπάρχουν πολλές επιλογές και ελκυστικά πακέτα εξατομίκευσης. H έκδοση Life διαθέτει δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, εργοστασιακό υπολογιστή ταξιδιού, ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη 8 ιντσών, μεταβλητό πίσω κάθισμα, ρυθμιζόμενο σε ύψος κάθισμα οδηγού, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά και πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, πίσω LED φωτιστικά σώματα, air-condition, περιοριστή ταχύτητας και τα συστήματα Front Assist με λειτουργία αναγνώρισης πεζών (Pedestrian Monitoring) και ποδηλάτων με αυτόνομη πέδηση (City Emergency Brake), η προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Assist), το Blind Spot Detection, η κλήση έκτακτης ανάγκης,  η υποβοήθηση εκκίνησης σε δρόμους με κλίση (Hill Start Assist).

Επίσης, διαθέτει κάμερα οπισθοπορείας, ρυθμιζόμενο σε ύψος κάθισμα συνοδηγού με κρυφό συρτάρι από κάτω, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα και μεταβλητό χώρο αποσκευών.

Επιπρόσθετα, το επίπεδο εξοπλισμού Style περιλαμβάνει προβολείς LED με δυναμική ρύθμιση δέσμης φωτός, ράγες οροφής σε ασημί απόχρωση, μπροστινά καθίσματα sport/comfort, φωτισμό περιβάλλοντος καμπίνας, αυτόματο κλιματισμό Climatronic, Ενεργό σύστημα ελέγχου ταχύτητας και απόστασης από προπορευόμενα οχήματα και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

Οι πελάτες που επιθυμούν ευρύτερη εξατομίκευση μπορούν να επιλέξουν σχεδιαστικά πακέτα για τις εκδόσεις Life και Style. Προσφέρονται σε τρία διαφορετικά χρώματα τονίζοντας τόσο το αμάξωμα όσο και το εσωτερικό συμπεριλαμβανομένων των καθισμάτων με επένδυση Diag Neutral, Diag Orange ή Diag Turquoise, φιμέ πλαϊνά και πίσω κρύσταλλα, ζάντες αλουμινίου 17 ή 18 ιντσών με φινίρισμα υψηλής στιλπνότητας και τρισδιάστατη διακόσμηση

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Νεότερο
Παλιότερο Περισσότερες ψήφοι
Inline Feedbacks
View all comments