Έναρξη πωλήσεων για τη νέα_GLC Coupe στην Ελλάδα

Η GLC Coupé διακρίνεται για την κομψή σχεδίαση και την απολαυστική, δυναμική οδήγηση. Έρχεται να ολοκληρώσει τη δημοφιλή σειρά μοντέλου της Mercedes-Benz ως σπορ παραλλαγή της GLC SUV. Η σχεδίαση της GLC Coupé αποπνέει κομψότητα, δυναμισμό και διάθεση για περιπέτεια ακόμη κι όταν είναι σταματημένη. Οι μοναδικές αναλογίες, οι εντυπωσιακές επιφάνειες και οι όμορφα διαμορφωμένες ακμές καθορίζουν τη χαρακτηριστική της εμφάνιση, η οποία ολοκληρώνεται με τη διαρρύθμιση του υψηλής ποιότητας εσωτερικού χώρου.

Η GLC Coupé είναι ένα sport όχημα με υψηλές επιδόσεις. Όλα τα μοντέλα εξοπλίζονται με τεχνολογία ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, είτε ως plug-in υβριδικά με επαρκή ηλεκτρική αυτονομία για τις καθημερινές ανάγκες, είτε ως ήπια υβριδικά με τεχνολογία 48 Volt και ενσωματωμένη μίζα-δυναμό για πρόσθετη ενίσχυση και ανάκτηση ενέργειας. Η νέα GLC Coupé κινείται άνετα σε κάθε τύπο εδάφους και εντυπωσιάζει με την άνεση και την ευελιξία της, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Η σπορ ανάρτηση περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, ενώ το προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα 4,5° που προσφέρεται στο πακέτο Τεχνολογίας μαζί με την αερανάρτηση AIRMATIC, την καθιστά ακόμη πιο ευέλικτη. Εκτός δρόμου, το Coupé εντυπωσιάζει με πολυάριθμα χαρακτηριστικά, όπως το σύστημα 4MATIC και η αμιγώς ηλεκτρική off-road οδήγηση στα plug-in υβριδικά μοντέλα. Η οθόνη off-road και το «διαφανές καπό» ως λειτουργία της κάμερας 360° καθιστούν την οδήγηση ακόμη πιο άνετη.

Οι υψηλές προδιαγραφές της νέας GLC Coupé είναι εμφανείς στην παραμικρή λεπτομέρεια. Το υλικό όσο και το λογισμικό της πιο πρόσφατης γενιάς του συστήματος infotainment MBUX (Mercedes-Benz User) έχουν γίνει ακόμη πιο φιλικά προς τον χρήστη. Οι φωτεινές εικόνες στην οθόνη οδηγού και στην κεντρική οθόνη διευκολύνουν τον έλεγχο των λειτουργιών οχήματος και ανέσεων. Οι δύο οθόνες LCD παρουσιάζουν τις πληροφορίες με σαφήνεια και οργανωμένο τρόπο. Η πλοήγηση πλήρους οθόνης παρέχει στον οδηγό βέλτιστη καθοδήγηση στη διαδρομή. Η επαυξημένη πραγματικότητα MBUX για πλοήγηση, όπου μία κάμερα καταγράφει το περιβάλλον μπροστά από το όχημα, διατίθεται προαιρετικά. Η κεντρική οθόνη δείχνει τις κινούμενες εικόνες, ενώ επάνω της προβάλλονται εικονικά αντικείμενα, πληροφορίες και δείκτες ως υπέρθετα στοιχεία, όπως σήματα κυκλοφορίας, βέλη κατεύθυνσης, συστάσεις αλλαγής λωρίδας και αριθμοί οδών. Έτσι, διευκολύνεται σημαντικά η πλοήγηση, ειδικά σε αστικές περιοχές.

Η φωνητική υποβοήθηση «Hey Mercedes» ανταποκρίνεται όλο και πιο αποτελεσματικά στη φυσική γλώσσα αλλά και στις προτιμήσεις του χρήστη. Οι υπηρεσίες streaming μουσικής μπορούν να ενσωματωθούν απρόσκοπτα στο MBUX, μαζί με τις προσωπικές ρυθμίσεις, δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να απολαμβάνουν μια εξατομικευμένη μουσική εμπειρία στο αυτοκίνητό τους. Πρόσθετες πληροφορίες παρέχει ο ηχητικός οδηγός «Tourguide», ο οποίος περιλαμβάνεται στη «Φωνητική υποβοήθηση MBUX» από το Mercedes me. Αν πείτε την εντολή «Hey Mercedes, start Tourguide», το σύστημα infotainment MBUX εκφωνεί πληροφορίες σχετικά με σημεία ενδιαφέροντος κατά μήκος της διαδρομής..

Το πιο  χαρακτηριστικό γνώρισμα της νέας GLC Coupé είναι η αθλητική της σιλουέτα, η οποία την καθιστά αμέσως αναγνωρίσιμη ως μέλος της οικογένειας SUV της Mercedes-Benz. Στον βασικό εξοπλισμό της περιλαμβάνεται η γραμμή AVANTGARDE στο εξωτερικό με ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και πακέτο χρωμίου. Τα υβριδικά μοντέλα εξοπλίζονται εργοστασιακά με μικτά ελαστικά διαφορετικού βάθους πέλματος στους μπροστινούς και πίσω τροχούς. Η συνεχής μετάβαση από τους προβολείς στη μάσκα ψυγείου τονίζει το πλάτος του αυτοκινήτου. Το μοτίβο με αστέρια της Mercedes-Benz κοσμεί την επένδυση της μάσκας ψυγείου και στον βασικό εξοπλισμό.

Οι εντυπωσιακές επιφάνειες εξακολουθούν να καθορίζουν την εξωτερική σχεδίαση, η οποία αναδεικνύεται με τις όμορφα διαμορφωμένες ακμές του αμαξώματος που τονίζουν τις αναλογίες και τους θόλους των τροχών, ισορροπώντας μεταξύ κομψότητας και ισχύος. Η AMG Line διατίθεται με μικτά ελαστικά 19 ή 20 ιντσών και επενδύσεις θόλων τροχών στο χρώμα του οχήματος. Επίσης προαιρετικά, διατίθενται τα σκαλοπάτια επιβίβασης EASY-ENTRY και, από το επίπεδο εξοπλισμού AMG Line, το πακέτο Night. Άλλα χαρακτηριστικά που συντελούν στη σπορ, επιβλητική εμφάνιση είναι το φαρδύ μετατρόχιο και οι επίπεδες ζάντες 18 έως 20 ιντσών. Αρκετοί από τους εργοστασιακά διαθέσιμους τροχούς έχουν πολύ γυαλιστερό φινίρισμα και δίχρωμες επιφάνειες, ενώ η αεροδυναμική τους είναι βελτιωμένη χάρη στο ιδιαίτερο σχήμα τους. Τα πίσω φώτα δύο τμημάτων με τα μαύρα και σκούρα κόκκινα συνδετικά στοιχεία εντείνουν το πλάτος του πίσω τμήματος, το οποίο ολοκληρώνεται με την οπτική προστασία κάτω μέρους με εμφάνιση χρωμίου.

Ο εσωτερικός χώρος της νέας GLC Coupé εξοπλίζεται με την μοντέρνα γραμμή AVANTGARDE Line. Το ταμπλό οργάνων είναι σαφώς δομημένο: το επάνω τμήμα κοσμείται με τα νέα, επίπεδα στόμια αεραγωγών, ενώ το κάτω τμήμα εκτείνεται με τον γενναιόδωρο διάκοσμό του ενιαία μέχρι την κεντρική κονσόλα. Η υψηλής ανάλυσης οθόνη LCD 12,3 ιντσών (31,2 cm) στη θέση του οδηγού βρίσκεται πάνω από το ταμπλό και τα στοιχεία διάκοσμου και η κεντρική οθόνη 11,9 ιντσών (30,2 cm) ορθώνεται από την κεντρική κονσόλα. Όπως το ταμπλό οργάνων, έτσι και η επιφάνεια της οθόνης είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό.

Τα δύο άκρα του ταμπλό οργάνων πλαισιώνονται από τις μοντέρνες και λιτές επενδύσεις των θυρών. Η κεντρική επένδυση πόρτας με ενσωματωμένο υποβραχιόνιο εξελίσσεται από κάθετη σε οριζόντια επιφάνεια. Αντανακλώντας τη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας, το μπροστινό τμήμα της επένδυσης θυρών αποκτά τη μορφή ενός μεταλλικού στοιχείου προηγμένης τεχνολογίας, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιείται ως χειρολαβή και περικλείει τα χειριστήρια των ηλεκτρικών παραθύρων. Άλλο ένα νέο χαρακτηριστικό είναι μονάδα χειρισμού με τα ενσωματωμένα χειριστήρια ρύθμισης για τα καθίσματα και τη λαβή ανοίγματος της πόρτας.

Η σχεδίαση των καθισμάτων παίζει με τις επίπεδες και καμπύλες επιφάνειες, χαρίζοντάς τους οπτική ελαφρότητα. Τα προσκέφαλα και η σύνδεσή τους με την πλάτη του καθίσματος έχουν επανασχεδιαστεί. Προαιρετικά προσφέρεται το ταμπλό οργάνων με επένδυση δέρματος νάπα ( βασικός εξοπλισμός με την AMG Line). Ορισμένα διακοσμητικά στοιχεία διαθέτουν καινοτόμες επιφάνειες όπως οι διάφορες παραλλαγές επένδυσης ξύλου με ανοικτούς πόρους σε καφέ, ανθρακί και μαύρο και διακοσμητικά ένθετα αλουμινίου.

Οι διαστάσεις υπογραμμίζουν τη δυναμική και μυώδη εμφάνιση της νέας GLC Coupé. Με μήκος 4.763 χλστ., είναι 31 χλστ. μακρύτερη και 5 χλστ. υψηλότερη από το προηγούμενο μοντέλο. Τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 6 χλστ. μπροστά (1.627 χλστ. πλέον) και 23 χλστ. πίσω (1.640 χλστ. πλέον). Το μεγαλύτερο μήκος του οχήματος λειτουργεί προς όφελος του μεταξονίου καθώς και των μπροστινών και πίσω προβόλων. Το πλάτος οχήματος του οχήματος έχει διατηρηθεί στα 1.890 χλστ.

Με ακόμη μεγαλύτερη χωρητικότητα πορτμπαγκάζ, η GLC Coupé είναι πάντα έτοιμη για τα μεγάλα σας ταξίδια: 545 λίτρα (45 λίτρα περισσότερα από το προηγούμενο μοντέλο) έως 1.490 λίτρα (επιπλέον 90 λίτρα) στα ήπια υβριδικά μοντέλα και 390–1.335 λίτρα στα plug-in υβριδικά μοντέλα. Το πίσω καπό EASY-PACK, μέρος του βασικού εξοπλισμού, ανοίγει και κλείνει άνετα πατώντας το κουμπί στο κλειδί του οχήματος, τον διακόπτη στην πόρτα οδηγού ή τη λαβή απασφάλισης στο πίσω καπό.

Στην πιο ευνοϊκή αεροδυναμική διαμόρφωση, ο συντελεστής οπισθέλκουσας της GLC Coupé είναι μόλις Cd = 0,27, βελτιωμένος κατά 3% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο (Cd = 0,30). Οι σχεδιαστές βελτίωσαν την οπισθέλκουσα και τον αεροδυναμικό θόρυβο χάρη σε εκτενείς ψηφιακές προσομοιώσεις (CFD – Υπολογιστική Ρευστοδυναμική) καθώς και δοκιμές στην αεροακουστική-αεροδυναμική σήραγγα.

Η νέα GLC Coupé είναι ένα ευχάριστα αθόρυβο όχημα με εκπληκτικά ήρεμο περιβάλλον και χαμηλή στάθμη αεροδυναμικού θορύβου και θορύβου κύλισης που επιτεύχθηκε με ακουστική βελτιστοποίηση του κελύφους του αμαξώματος και εξελιγμένη ηχομόνωση. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης μια ηχομονωτική μεμβράνη στο παρμπρίζ. Ακόμα υψηλότερες προσδοκίες άνεσης ικανοποιεί το προαιρετικό αποτελεσματικά ηχομονωτικό και θερμομονωτικό τζάμι. Προαιρετικά για την GLC Coupé προσφέρεται η πανοραμική οροφή, η οποία διαθέτει σημαντικά μεγαλύτερο άνοιγμα από εκείνη της νέας GLC SUV με 6 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος. Όταν η ακτινοβολία του ήλιου είναι έντονη, η ηλιοροφή καλύπτεται με ρολό σκίασης (βασικός εξοπλισμός).

ENERGIZING ονομάζει η Mercedes-Benz τη δικτύωση των συστημάτων άνεσης. Το προαιρετικό πακέτο ENERGIZING Plus ενεργοποιεί τα συστήματα με το πάτημα ενός κουμπιού ή με φωνητική εντολή και τα συνδυάζει σε έως και επτά προγράμματα ανέσεων. Ταυτόχρονα, το σύστημα δημιουργεί αντίστοιχη ατμόσφαιρα στον εσωτερικό χώρο, λόγου χάρη αναζωογονητική σε περίπτωση κόπωσης ή χαλαρωτική εάν το επίπεδο stress είναι υψηλό. Το ENERGIZING COACH προτείνει μάλιστα το κατάλληλο πρόγραμμα τονωτικής άσκησης ή ευεξίας με βάση τα δεδομένα του οχήματος ή της διαδρομής. O ευφυής αλγόριθμος του συστήματος συνυπολογίζει επίσης πληροφορίες σχετικά με τα ζωτικά σημεία και την ευεξία του οδηγού, εφόσον φοράει κατάλληλο smart watch.

Το πακέτο AIR-BALANCE περιλαμβάνεται στο πακέτο ENERGIZING Plus και προσφέρει μια εξατομικευμένη εμπειρία διακριτικού αρωματικού στο εσωτερικό – σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις και τη διάθεση. Ταυτόχρονα, ο αέρας, τόσο ο εσωτερικός όσο και ο εξωτερικός, φιλτράρεται και ιονίζεται. Η λειτουργία ENERGIZING AIR CONTROL παρακολουθεί συνεχώς την ποιότητα αέρα μέσα στο όχημα με τη βοήθεια αισθητήρων ποιότητας αέρα και λεπτών σωματιδίων και, σε περίπτωση υπέρβασης των οριακών τιμών, επιλέγει τη λειτουργία ανακύκλωσης αέρα. Ένα φίλτρο δύο σταδίων μπορεί επιπλέον να φιλτράρει τη λεπτή σκόνη και μεγάλο ποσοστό ρύπων από τον αέρα.

Ο βασικός εξοπλισμός της νέας GLC Coupé περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και τη γραμμή εξοπλισμού AVANTGARDE, η οποία αποτελείται από μεγάλες οθόνες, ενσωμάτωση smartphone, ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου και θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, ενώ παράλληλα έχει προστεθεί και το πακέτο εξοπλισμού ADVANCED αποτελούμενο από το πακέτο καθρεπτών, USB, άνεσης καθισμάτων και παρκαρίσματος με κάμερα οπισθοπορείας.  Επίσης, απλοποιήθηκε σημαντικά η λογική των πακέτων εξοπλισμού, καθώς μεμονωμένα δημοφιλή χαρακτηριστικά που επέλεγαν συχνά οι πελάτες προσφέρονται πλέον ως πακέτα. Όσον αφορά τις σχεδιαστικές επιλογές, όπως το χρώμα βαφής, οι επενδύσεις, ο διάκοσμος και οι τροχοί, οι πελάτες μας μπορούν να διαμορφώνουν τα οχήματά τους εξατομικευμένα, όπως και πριν.

Κινητήρες: Εξηλεκτρισμένα τετρακύλινδρα μηχανικά σύνολα

Η νέα GLC Coupé διατίθεται με εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης. Τα ήπια υβριδικά μηχανικά σύνολα περιλαμβάνουν την ενσωματωμένη μίζα-δυναμό (ISG) δεύτερης γενιάς και ηλεκτρικό κύκλωμα οχήματος 48 V. Η ενσωματωμένη μίζα-δυναμό στα ήπια υβριδικά μοντέλα υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ιδίως στις χαμηλές στροφές και, σε συνδυασμό με τον στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων, αποδίδει εκπληκτική ισχύ. Το ηλεκτρικό κύκλωμα οχήματος 48 Volt υποστηρίζει υβριδικές λειτουργίες, όπως το ρολάρισμα, την ενίσχυση του κινητήρα και την ανάκτηση ενέργειας, αυξάνοντας την αποδοτικότητα. Επίσης, με τη βοήθεια της ενσωματωμένης μίζας-δυναμό η εκκίνηση των κινητήρων γίνεται γρήγορα και απλά, με αποτέλεσμα η λειτουργία Start- Stop να μην γίνεται σχεδόν καθόλου αντιληπτή από τον οδηγό.

Υπάρχουν άλλες τρεις εκδόσεις plug-in υβριδικών κινητήρων που προσφέρουν επαρκή ηλεκτρική αυτονομία για τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης. Το βελτιωμένο υβριδικό πρόγραμμα οδήγησης επιλέγει τη λειτουργία ηλεκτρικής οδήγησης στα τμήματα της διαδρομής που ενδείκνυνται περισσότερο. Για παράδειγμα, η ηλεκτρική οδήγηση έχει προτεραιότητα σε διαδρομές εντός αστικών περιοχών. Όλα τα plug-in υβριδικά μοντέλα, ανεξαρτήτως αν είναι βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα, είναι άκρως αποδοτικά και δυναμικά στην οδήγηση.

Για πολλούς πελάτες, η ηλεκτρική αυτονομία αποτελεί σημαντικό παράγοντα όταν επιλέγουν ηλεκτροκίνητο όχημα. Ο προσομοιωτής αυτονομίας της νέας GLC Coupé συνυπολογίζει πολλούς εξωτερικούς παράγοντες, όπως τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, το προφίλ οδήγησης και τις απαιτήσεις θέρμανσης ή ψύξης. Με αυτόν τον τρόπο είναι ξεκάθαρο σε ποιες συνθήκες μπορεί να αποκλίνει η πραγματική ηλεκτρική αυτονομία από την πιστοποιημένη τιμή.

Η υψηλή πυκνότητα ισχύος της υβριδικής μονάδας κίνησης παρέχεται από έναν σύγχρονο κινητήρα μόνιμης διέγερσης. Η μέγιστη ροπή του ηλεκτρικού κινητήρα είναι αμέσως διαθέσιμη προσφέροντας γρήγορη εκκίνηση και δυναμική απόδοση κατά την οδήγηση. Η πλήρης ηλεκτρική ισχύς είναι διαθέσιμη έως το όριο των 140 km/h. Στη νέα GLC Coupé, η Mercedes-Benz τοποθετεί έναν ηλεκτρομηχανικό ενισχυτή δύναμης πέδησης, ο οποίος ελέγχει αυτόματα την ευέλικτη μετάβαση από την υδραυλική πέδηση στην ανάκτηση ενέργειας ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, εξασφαλίζοντας έτσι πάντα τη βέλτιστη ανάκτηση ενέργειας και απόδοση πέδησης σε όλες τις συνθήκες. Κατά συνέπεια, η μέγιστη ισχύς ανάκτησης έως και 100 kW μπορεί να επιτυγχάνεται συχνότερα.

Η μπαταρία υψηλής τάσης αναπτύχθηκε εσωτερικά από τη Mercedes-Benz και η εγκατεστημένη ισχύς της είναι 31,2 kWh. Η πλήρης επαναφόρτιση της άδειας μπαταρίας με τον προαιρετικό φορτιστή συνεχούς ρεύματος 60 kW ολοκληρώνεται σε περίπου 30 λεπτά. Η GLC Coupé περιλαμβάνει στον βασικό εξοπλισμό της έναν τριφασικό φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος 11 kW.

Το σύστημα ανάρτησης της νέας GLC Coupé διαθέτει δυναμική ρύθμιση και βασίζεται σε ένα νέο μπροστινό άξονα τεσσάρων συνδέσμων και ένα πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων σε υποπλαίσιο. Τα υβριδικά μοντέλα διαθέτουν αερανάρτηση και σύστημα ρύθμισης ύψους ανάρτησης στον πίσω άξονα ως βασικό εξοπλισμό. Όλες οι άλλες εκδόσεις εξοπλίζονται με σπορ ανάρτηση, και διαθέτουν σύστημα διεύθυνσης με μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης στον βασικό εξοπλισμό. Κατ’ επιλογή, η νέα GLC Coupé διατίθεται με το πακέτο Τεχνολογίας, το οποίο περιλαμβάνει το σύστημα αερανάρτησης AIRMATIC και ενεργό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα 4,5°. Η αερανάρτηση AIRMATIC προσφέρει συνεχώς μεταβαλλόμενη απόσβεση στα στάδια συμπίεσης και έκτασης των αμορτισέρ.

Η νέα GLC Coupé γίνεται εξαιρετικά ευκίνητη και σταθερή με τον προαιρετικό πίσω άξονα (περιλαμβάνεται στο πακέτο Τεχνολογίας). Σε ταχύτητες κάτω από 60 km/h, οι πίσω τροχοί στρέφονται προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς έως και 4,5° κατά τη στάθμευση. Το αυτοκίνητο δίνει την αίσθηση ότι έχει μικρότερο μεταξόνιο, καθώς γίνεται πιο ευέλικτο και ευκίνητο, ενώ ο κύκλος στροφής μειώνεται κατά 90 εκατοστά στα 10,9 μέτρα. Με ταχύτητα 60 km/h και άνω, οι πίσω τροχοί στρέφονται προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς τροχούς έως και κατά 4,5 μοίρες. Το πρακτικά μεγαλύτερο μεταξόνιο παρουσιάζει αξιοσημείωτα πλεονεκτήματα, όπως η βελτιωμένη ευστάθεια και ασφάλεια κατά την οδήγηση με υψηλές ταχύτητες, τις γρήγορες αλλαγές λωρίδας ή τους αιφνίδιους ελιγμούς αποφυγής. Επιπλέον, στη διάρκεια δυναμικών ελιγμών, το όχημα ανταποκρίνεται πιο άμεσα στις εντολές του συστήματος διεύθυνσης. Το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα συνδυάζεται με πιο άμεση σχέση μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης στον μπροστινό άξονα, με αποτέλεσμα να μειώνονται οι περιστροφές του τιμονιού από τέρμα σε τέρμα.

Συστήματα υποβοήθησης: Άνεση και ασφάλεια

Το τελευταίας γενιάς πακέτο υποβοήθησης οδήγησης plus περιλαμβάνει νέες και εξελιγμένες λειτουργίες, οι οποίες ξεκουράζουν τον οδηγό σε καθημερινές καταστάσεις φροντίζοντας για πιο άνετη και ασφαλέστερη οδήγηση. Όταν προκύπτει κίνδυνος, τα συστήματα μπορούν να αντιδρούν σε επικείμενες συγκρούσεις ανάλογα με τις απαιτήσεις της κατάστασης. Για παράδειγμα, το ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC μπορεί να διατηρεί την προεπιλεγμένη απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα σε όλα τα είδη δρόμων: αυτοκινητόδρομους, επαρχιακούς δρόμους ή στην πόλη. Το τρέχον όριο ταχύτητας μπορεί να επιλεγεί ως ταχύτητα οδήγησης με το πάτημα ενός κουμπιού. Η ενεργή υποβοήθηση πέδησης αξιοποιεί τους αισθητήρες του οχήματος για να ανιχνεύει επικείμενες μετωπικές, πλαγιομετωπικές ή οπίσθιες συγκρούσεις. Σε περίπτωση κινδύνου, το σύστημα εκπέμπει ηχητική και οπτική προειδοποίηση. Εάν ο οδηγός δεν πατήσει αρκετά το πεντάλ φρένου, μπορεί να επέμβει αυξάνοντας τη δύναμη πέδησης ή εκκινώντας πέδηση έκτακτης ανάγκης. Ένα από τα νέα χαρακτηριστικά του ενεργού συστήματος υποβοήθησης διεύθυνσης είναι η ανίχνευση λωρίδας κυκλοφορίας με μια επιπλέον κάμερα 360 μοιρών, η οποία προσφέρει πλεονεκτήματα ιδίως σε χαμηλές ταχύτητες, για παράδειγμα όταν σχηματίζετε λωρίδα έκτακτης ανάγκης. Το σύστημα υποβοήθησης σημάτων κυκλοφορίας περιλαμβάνει δύο νέες λειτουργίες: την προειδοποίηση πινακίδας stop και κόκκινου φωτεινού σηματοδότη.

Χάρη στους ισχυρότερους αισθητήρες περιβάλλοντος, τα συστήματα στάθμευσης μπορούν να υποστηρίζουν καλύτερα τον οδηγό κατά τους ελιγμούς. Η ενσωμάτωση των αισθητήρων στο MBUX καθιστά τη λειτουργία πιο διαισθητική και παρέχει υποστήριξη μέσω της οπτικής προβολής. Το προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα είναι ενσωματωμένο στο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης και υπολογισμός της πορείας το οχήματος προσαρμόζεται αντίστοιχα. Επιπλέον, διατίθενται λειτουργίες πέδησης έκτακτης ανάγκης για την προστασία των άλλων χρηστών του δρόμου για μεγαλύτερη οδική ασφάλεια.

Το νέο πακέτο στάθμευσης με κάμερα 360° προσφέρεται ως προαιρετικός εξοπλισμός και περιλαμβάνει τις λειτουργίες «διαφανές καπό» και ενεργή υποβοήθησης στάθμευση με PARKTRONIC. Η περιμετρική ορατότητα και η υποβοήθηση στάθμευσης διευκολύνουν σημαντικά τους ελιγμούς: Η κεντρική οθόνη δείχνει με σαφήνεια τον άμεσο περιβάλλοντα χώρο, ενώ τέσσερις κάμερες (μπροστά, πίσω και στις δύο πλευρές) παρέχουν τις εικόνες, οι οποίες συνδυάζονται για να δημιουργηθεί μια εικονική πανοραμική προβολή 360°. Επιπλέον, η οθόνη εμφανίζει διαφορετικές οπτικές γωνίες, όπως η πρόσθια, η οπίσθια ή λειτουργίας ρυμουλκούμενου. Ο οδηγός αποφασίζει εάν θα χρησιμοποιήσει τις οθόνες για να σταθμεύσει ο ίδιος το αυτοκίνητο ή εάν θα αναθέσει τον έλεγχο στο ενεργό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης. Το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης με μνήμη διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός: θυμάται συγκεκριμένες θέσεις στάθμευσης, όπως για παράδειγμα πώς να μπαίνει και βγαίνει από το γκαράζ του σπιτιού σας. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία εκπαίδευσής του, το σύστημα αφήνει τον οδηγό να αποφασίζει εάν επιθυμεί να πραγματοποιηθεί η αυτόματη διαδικασία στάθμευσης. Εάν ανιχνευθούν εμπόδια, το σύστημα σταματά ωσότου απομακρυνθούν.

Η νέα GLC Coupé διαθέτει προβολείς LED High Performance στον βασικό της εξοπλισμό. Το σύστημα DIGITAL LIGHT διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός. Το φως παράγεται από ένα πλέγμα λυχνιών LED στη μονάδα προβολέων, οι οποίες είναι ξεχωριστά ελεγχόμενες. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται στοχευμένη και δυναμική κατανομή του φωτός, αλλά και έλεγχος το φωτισμού ανάλογα με τις συνθήκες. Το αποτέλεσμα είναι η άριστη ορατότητα για τον οδηγό χωρίς να επηρεάζεται η ορατότητα των άλλων χρηστών του δρόμου.

Και η νέα GLC Coupé είναι κατάλληλη για εκτός δρόμου οδήγηση, περιλαμβάνοντας αρκετά νέα χαρακτηριστικά και συστήματα που είναι σχεδιασμένα για αυτή τη χρήση. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει πρόγραμμα οδήγησης Off-road και σύστημα DSR (Downhill Speed Regulation). Τα plug-in υβριδικά μοντέλα προσφέρουν αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση εκτός δρόμου. Με τη ροπή στρέψης 440 Nm του ηλεκτρικού κινητήρας να είναι διαθέσιμη από την εκκίνηση, η ισχύς του ελέγχεται πολύ εύκολα ανά πάσα στιγμή. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται εξαιρετικά ακριβής και ελεγχόμενη οδήγηση ακόμη και σε δύσκολο έδαφος. Επιπλέον, επειδή ο ηλεκτροκινητήρας καταναλώνει ενέργεια μόνο όταν κινεί πραγματικά το αυτοκίνητο, η απαίτηση ισχύος είναι συγκριτικά χαμηλή όταν το όχημα κινείται με κανονικές εκτός δρόμου ταχύτητες. Έτσι, η πλήρως ηλεκτρική οδήγηση είναι διαθέσιμη για πολύ ώρα και σε ανώμαλο δρόμο.

Στο πρόγραμμα οδήγησης Off-road, η GLC Coupé με κάμερα 360° προσφέρει τη λειτουργία «διαφανές καπό», με την οποία η κεντρική οθόνη δείχνει μια εικονική άποψη κάτω από το μπροστινό τμήμα του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων των μπροστινών τροχών και της γωνίας τους. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό να αναγνωρίζει ταχύτερα και ευκολότερα τυχόν εμπόδια, όπως μεγάλες πέτρες ή βαθιές λακκούβες, στην πορεία του.

Η οθόνη off-road χρησιμοποιεί τις δύο οθόνες για τη σαφή παρουσίαση των πληροφοριών και των κύριων λειτουργιών σε εκτός δρόμου συνθήκες. Μεταξύ άλλων, η οθόνη του οδηγού προβάλλει ανηφόρες, κατηφόρες, πλάγιες κλίσεις, υψόμετρο, γεωγραφικές συντεταγμένες και πυξίδα, καθώς και την ταχύτητα οδήγησης και τις στροφές κινητήρα όταν λειτουργεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Η κεντρική οθόνη δείχνει την τρέχουσα θέση στο έδαφος καθώς και τη γωνία διεύθυνσης των μπροστινών τροχών. Εάν το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα, δείχνει και τη γωνία των πίσω τροχών. Όλες οι λειτουργίες οδήγησης που σχετίζονται με την εκτός δρόμου κίνηση μπορούν να ελέγχονται εύκολα από μία οθόνη.

Το πακέτο Τεχνολογίας (προαιρετικό) με αερανάρτηση AIRMATIC, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων ρύθμισης ύψους ανάρτησης και διεύθυνσης πίσω άξονα, προσφέρει πρόσθετα οφέλη άνεσης και κατά την οδήγηση εκτός δρόμου. Για παράδειγμα, η αερανάρτηση AIRMATIC εξασφαλίζει μεγάλη απόσταση από το έδαφος εκτός δρόμου, ανεξάρτητα από το φορτίο, και μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης για καλύτερη πρόσφυση. Το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα βελτιώνει ακόμη περισσότερο τη διευθυντικότητα εκτός δρόμου.

Νέες λειτουργίες στην GLC Coupé είναι το μενού ρυμουλκούμενου και ο προγραμματισμός διαδρομής με ρυμουλκούμενο για πλοήγηση: στην κεντρική οθόνη, μπορούν να σχεδιάζονται διαδρομές, οι οποίες είναι κατάλληλες για οδήγηση με το ρυμουλκούμενο που έχει προκαθοριστεί. Κατά τον προγραμματισμό λαμβάνονται υπόψη, μεταξύ άλλων, τα επιτρεπόμενα πλάτη και ύψη διέλευσης κατά τη μήκος της διαδρομής. Μόλις συνδεθεί η σφαιρική κεφαλή και υπάρξει ηλεκτρική σύνδεση, το εργαλείο προγραμματισμού διαδρομής ζητά από τον οδηγό να δώσει πληροφορίες μέσω του MBUX. Υπάρχει μικρό τρέιλερ συνδεδεμένο στο αυτοκίνητο; Ή κάποιο μεγαλύτερο όπως τροχόσπιτο ή τρέιλερ μεταφοράς αλόγων; Ή μήπως φορέας ποδηλάτων; Στόχος αυτών και άλλων προηγμένων πρωτοποριακών χαρακτηριστικών για τη λειτουργία ρυμούλκησης είναι να καταστεί η ρυμούλκηση όσο το δυνατόν πιο ασφαλής και ευχάριστη. Η τετρακίνηση 4MATIC παρέχει εξαιρετική πρόσφυση σε κάθε επιφάνεια. Κατά τη ρυμούλκηση, ενεργοποιείται το πρόγραμμα σταθεροποίησης ρυμουλκούμενου ESP®, το οποίο αντισταθμίζει τυχόν κλίσεις και στρέψεις κατά την οδήγηση.

Η βελτιωμένη υποβοήθηση ελιγμών ρυμουλκούμενου (προαιρετικά) στη νέα GLC Coupé κάνει τους ελιγμούς με ρυμουλκούμενο ακόμα πιο εύκολους, πιο ασφαλείς και πιο άνετους. Το σύστημα ρυθμίζει αυτόματα τη γωνία διεύθυνσης του οχήματος ρυμούλκησης με ταχύτητα έως 5 km/h και ανοδική κλίση έως 15 τοις εκατό. Επίσης, είναι ενσωματωμένο στο MBUX και μπορεί να λειτουργήσει διαισθητικά. Εκτός από τη σταθεροποίηση κατά την οπισθοπορεία, το σύστημα μπορεί επίσης, για πρώτη φορά, να το καθοδηγεί σε ελεύθερα ρυθμιζόμενες στροφές έως 90 μοιρών. Διευθύνει αυτόματα το όχημα διατηρώντας την επιλεγμένη γωνία τιμονιού, επιτρέποντας έτσι την ακριβή και ασφαλή διεύθυνση του ρυμουλκούμενου. Ο οδηγός μπορεί, επίσης, να επιλέξει τη λειτουργία «ρυμούλκηση σε ευθεία πορεία» όταν το ρυμουλκούμενο έχει φτάσει στην επιθυμητή θέση και είναι έτοιμο για οπισθοπορεία σε ευθεία γραμμή. Ολόκληρη η διαδικασία ελιγμών μπορεί να παρακολουθείται από διαφορετικές οπτικές γωνίες της κάμερας στην κεντρική οθόνη, ενώ δυναμικές γραμμές δείχνουν την πορεία και το πλάτος του οχήματος.

Δεξιοτίμονα ή αριστεροτίμονα, με βενζινοκινητήρα, πετρελαιοκινητήρα ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, όλα τα μοντέλα πληρούν τα αυστηρά πρότυπα ασφαλείας της Mercedes όσον αφορά την ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης.

Μαζί με το γνωστό σύστημα προστασίας PRE-SAFE® για μετωπική και οπίσθια σύγκρουση, η λειτουργία πλευρικού παλμού συστήματος PRE-SAFE® σχηματίζει ουσιαστικά μια ζώνη ελεγχόμενης παραμόρφωσης γύρω από το όχημα. Διατίθεται προαιρετικά με το πακέτο υποβοήθησης οδήγησης Plus. Επειδή σε μια πλευρική σύγκρουση η ζώνη ελεγχόμενης παραμόρφωσης είναι περιορισμένη, μετακινεί τον οδηγό ή τον συνοδηγό προς το κέντρο του αυτοκινήτου απομακρύνοντάς τον από τη ζώνη κινδύνου, μόλις το σύστημα ανιχνεύσει επικείμενη πλευρική σύγκρουση. Για τον σκοπό αυτό, το σύστημα φουσκώνει τους αεροθαλάμους στα πλευρικά ρυθμιζόμενα υποθέματα της πλάτης του μπροστινού καθίσματος μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου.

Συνολικά, η φιλοσοφία ασφάλειας της GLC Coupé βασίζεται σε ένα έξυπνα σχεδιασμένο αμάξωμα με ιδιαίτερα άκαμπτο κλωβό επιβατών, επιλεκτικά παραμορφώσιμα στοιχεία απόσβεσης σύγκρουσης και αλληλεπίδραση μεταξύ των ζωνών ασφαλείας, των ενατήρων ζωνών ασφαλείας και των αερόσακων ανάλογα με τις συνθήκες. Εκτός από τις νομικές απαιτήσεις, το όχημα πληροί επίσης τις εσωτερικές απαιτήσεις δοκιμών της Mercedes-Benz και τα κριτήρια δοκιμών που έχουν προκύψει από πραγματικά ατυχήματα.

Οι επιβάτες είναι ιδιαίτερα καλά προστατευμένοι από τη δομή του αμαξώματος σε περίπτωση σύγκρουσης. Ο σχεδιασμός του αμαξώματος ενσωματώνει όλα τα μέρη του οχήματος – μπροστινό τμήμα, κλωβό επιβατών, πλευρικά τοιχώματα και συγκρότημα δαπέδου. Όλα τα δομικά στοιχεία και τα εξαρτήματα του αμαξώματος είναι σχεδιασμένα να αντέχουν μεγάλες καταπονήσεις, χάρη στο μείγμα υλικών και το κατάλληλο πάχος των τοιχωμάτων. Ο συνολικός σχεδιασμός συντελεί στην ομοιόμορφη κατανομή των φορτιών και την υψηλή απορρόφηση ενέργειας με αποτέλεσμα να ασκείται μέτρια επιβράδυνση στους επιβαίνοντες. Επιπλέον, παρέχεται επαρκής χώρος προστασίας για τους επιβαίνοντες.

Ήπια υβριδικά μοντέλα:

GLC 200 4MATIC

GLC 300 4MATIC

GLC 220 d 4MATIC

GLC 300 d 4MATIC

Κυβισμός

cm³

1.999

1.999

1.993

1.993

Ονομαστική ισχύς

kW/hp

150/204

190/258

145/197

198/269

σε αριθμό στροφών κινητήρα

σ.α.λ.

6.100

5.800

3.600

4.200

Πρόσθ. ηλεκ. ισχύς (ενίσχυση)

kW/hp

17/23

17/23

17/23

17/23

Ονομαστική ροπή στρέψης

Nm

320

400

440

550

Πρόσθ. ροπή στρέψης (ενίσχυση)

Nm

200

200

200

200

Κατανάλωση καυσίμου σε συνδυασμένο κύκλο (WLTP)[3]

l/100 km

8,0-7,1

8,2-7,3

5,8-5,1

6,1-5,5

Εκπομπές CO2 σε συνδυασμένο κύκλο (WLTP)3

g/km

182-162

185-165

152-135

160-145

Επιτάχυνση
0-100 km/h

δευτ.

7,9

6,3

8,1

6,4

Τελική ταχύτητα

km/h

227

246

225

249

 

Υβριδικά plug-in μοντέλα:

GLC 300 e 4MATIC

GLC 400 e 4MATIC

GLC 300 de 4MATIC

Βενζινοκινητήρες

Πετρέλαιο

Κυβισμός

cm³

1.999

1.999

1.993

Ονομαστική ισχύς βενζινοκινητήρα/ πετρελαιοκινητήρα

kW/hp

150/204

185/252

145/197

σε αριθμό στροφών κινητήρα

σ.α.λ.

6.100

5.800

3.600

Ονομαστική ροπή στρέψης βενζινοκινητήρα/ πετρελαιοκινητήρα

Nm

320

400

440

σε αριθμό στροφών κινητήρα

σ.α.λ.

2.000-4.000

2.000-3.200

1.800-2.800

Ονομαστική ισχύς, ηλεκτροκινητήρα

kW

100

100

100

Ονομαστική ροπή, ηλεκτροκινητήρα

Nm

440

440

440

Ισχύς συστήματος

kW/hp

230/313

280/381

245/335

Ροπή συστήματος

Nm

550

650

750

Ονομαστική χωρητικότητα μπαταρίας

kWh

31,2

31,2

31,2

Τελική ταχύτητα

km/h

220

239

219

Τελική ταχύτητα, ηλεκτροκίνηση

km/h

140

140

140

Επιτάχυνση
0-100 km/h

δευτ.

6,7

5,6

6,4

Κατανάλωση καυσίμου σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη (WLTP)[4]

l/100 km

0,6-0,5

0,6-0,5

0,5-0,4

Εκπομπές CO2 σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένες (WLTP)4

g/km

15,0-11,0

15,0-11,0

13,0-10,0

Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη (WLTP)4

kWh/100 km

22,4-20,2

22,4-20,2

22,7-20,3

Ηλεκτρική αυτονομία (EAER συνδ. κύκλος) (WLTP)4

km

119-131

119-131

113-130

Εξωτερική σχεδίαση: Η συνολική εμφάνιση καθορίζεται από την σπορ coupé εμφάνιση. Με την πρώτη ματιά, αποπνέει μία αίσθηση κομψότητας, δυναμισμού και διάθεσης για περιπέτεια. Άλλα χαρακτηριστικά στοιχεία είναι η οπτική προστασία κάτω μέρους σε εμφάνιση χρωμίου, οι μαύρες ράγες οροφής και τα προαιρετικά σκαλοπάτια επιβίβασης. Οι νέες στρογγυλεμένες ακμές του αμαξώματος δηλώνουν την ιδιαιτερότητα αυτού του μοντέλου. Οι προβολείς ενοποιούνται διακριτικά με τη μάσκα ψυγείου, εντείνοντας την σπορ, μυώδη σιλουέτα του αυτοκινήτου. Σε συνδυασμό με το προαιρετικό σύστημα DIGITAL LIGHT, τα φώτα πορείας ημέρας αποκτούν ελλειπτικό σχήμα. Άλλο ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα είναι η μάσκα ψυγείου με το μοτίβο αστεριών της Mercedes-Benz (βασικός εξοπλισμός).

Εσωτερική σχεδίαση: Το εσωτερικό της GLC Coupé προσφέρει έναν συνδυασμό σπορ και σύγχρονου χαρακτήρα, με το ταμπλό οργάνων να διαιρείται οριζόντια σε δύο τμήματα, με γενναιόδωρο διάκοσμο και με μία κεντρική οθόνη σε κατακόρυφη διάταξη που μοιάζει να αιωρείται πάνω από το ταμπλό. Η πρωτοποριακή σχεδίαση των καθισμάτων και των πλαισίων στις πόρτες υπογραμμίζει την υψηλή ποιότητα του εσωτερικού χώρου.

Ακουστική άνεση: Η νέα GLC Coupé είναι ένα ευχάριστα αθόρυβο όχημα με εκπληκτικά ήρεμο περιβάλλον και χαμηλή στάθμη αεροδυναμικού θορύβου και θορύβου κύλισης. Από αυτή άποψη, υπερβαίνει ακόμη και τα υψηλά πρότυπα της προκατόχου της. Συνολικά, τα μέτρα ηχομόνωσης συντελούν σημαντικά στη δημιουργία της φιλόξενης ατμόσφαιρας που είναι συνώνυμη της Mercedes‑Benz.

MBUX: Το σύστημα infotainment τελευταίας γενιάς προσφέρει δύο μεγάλες οθόνες και πλοήγηση με προβολή πλήρους οθόνης.

Άνεση χειρισμού: Η φωνητική υποβοήθηση Hey Mercedes ανταποκρίνεται ακόμη καλύτερα στις φωνητικές εντολές και διαθέτει βελτιωμένες δυνατότητες μάθησης. Η λειτουργία MBUX Smart Home μετατρέπει την GLC Coupé σε ένα κινητό κέντρο ελέγχου για το δικτυωμένο σπίτι. Η φωνητική υποβοήθηση MBUX έχει εμπλουτιστεί με μια νέα υπηρεσία Mercedes me, τον ηχητικό οδηγό διαδρομής «Tourguide».

Ψυχαγωγία: Το MBUX ενσωματώνει πλήρως όλους τους σημαντικούς παρόχους streaming μουσικής, καθώς επίσης τις προσωπικές προτιμήσεις και ρυθμίσεις. Το προαιρετικό ηχοσύστημα Surround Burmester® διαθέτει 15 κορυφαία ηχεία και προσφέρει συνολική ισχύ 710 watt.

Συστήματα κίνησης: Η νέα GLC Coupé, όπως και η έκδοση SUV, είναι συστηματικά εξηλεκτρισμένη. Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες, πάντα σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα. Τέσσερις από αυτούς είναι ήπια υβριδικά μηχανικά σύνολα με ενσωματωμένη μίζα-δυναμό (ISG) δεύτερης γενιάς, ενώ τρεις είναι plug-in υβριδικοί. Όλα τα plug-in υβριδικά μοντέλα διαθέτουν ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP).

Πιο ηλεκτρική από ποτέ: Χάρη σε μια ηλεκτρική αυτονομία επαρκή για τις πραγματικές ανάγκες, οι καθημερινές αποστάσεις μπορούν συνήθως να καλύπτονται αμιγώς ηλεκτρικά. Το βελτιωμένο υβριδικό πρόγραμμα οδήγησης επιλέγει τη λειτουργία ηλεκτρικής οδήγησης στα τμήματα της διαδρομής που ενδείκνυνται περισσότερο. Για παράδειγμα, η ηλεκτρική οδήγηση έχει προτεραιότητα στις διαδρομές εντός αστικών περιοχών.

Άνεση και ευελιξία: Η σπορ ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης με μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό της νέας GLC Coupé. Άλλα εξαρτήματα είναι ο νέος μπροστινός άξονας τεσσάρων συνδέσμων και ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων με ημίμπαρο, που αντισταθμίζει τις πλευρικές δυνάμεις προσφέροντας έτσι σταθερή οδική συμπεριφορά. Η αερανάρτηση AIRMATIC διαθέτει μεταβλητά ρυθμιζόμενη απόσβεση.

Ευκίνητη και ασφαλής: Η ευκινησία και η οδική συμπεριφορά έχουν βελτιωθεί με το προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα σε συνδυασμό με την πιο άμεση σχέση μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης στον μπροστινό άξονα. Η γωνία διεύθυνσης στον πίσω άξονα είναι έως 4,5 μοίρες. Ως αποτέλεσμα, ο κύκλος στροφής μειώνεται κατά 90 εκατοστά στα 10,9 μέτρα.

Υψηλές επιδόσεις εντός κι εκτός δρόμου: Η GLC Coupé έχει αποκτήσει σαφώς βελτιωμένα χαρακτηριστικά εντός και εκτός δρόμου σε αντίξοες καιρικές συνθήκες και μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν τον απλοποιημένο χειρισμό μέσω της της οθόνης off-road, σαφέστερες πληροφορίες χάρη στη λειτουργία «διαφανές καπό» σε συνδυασμό με την προαιρετική κάμερα 360° και εξαιρετική πρόσφυση και ασφαλή οδική συμπεριφορά χάρη στα βελτιωμένα συστήματα ελέγχου. Τα plug-in υβριδικά οχήματα είναι πλέον κατάλληλα για αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση εκτός δρόμου.

Αεροδυναμική αντίσταση: Στην πιο ευνοϊκή αεροδυναμική διαμόρφωση, ο συντελεστής οπισθέλκουσας της GLC Coupé είναι μόλις Cd = 0,27, βελτιωμένος κατά τρία εκατοστά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο (Cd = 0,30).

Συστήματα υποβοήθησης: Το τελευταίας γενιάς πακέτο υποβοήθησης οδήγησης plus περιλαμβάνει νέες και εξελιγμένες λειτουργίες, όπως το ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC, το ενεργό σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης και το σύστημα υποβοήθησης σημάτων κυκλοφορίας. Πρόσθετες λειτουργίες είναι το πακέτο στάθμευσης με κάμερα 360° και «διαφανές καπό», το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης με μνήμη και η υποβοήθηση ελιγμών ρυμουλκούμενου.

Εξοπλισμός ανέσεων: Τα βελτιωμένα συστήματα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, το ENERGIZING AIR CONTROL, το AIR-BALANCE, το GUARD 360° και τον ατμοσφαιρικό φωτισμό. Η νέα πανοραμική οροφή είναι 6 εκατοστά μακρύτερη από εκείνη της GLC SUV. Το προαιρετικό κάθισμα πολλαπλού περιγράμματος που περιλαμβάνεται στο πακέτο ανέσεων ENERGIZING Plus περιλαμβάνει τώρα διευρυμένες λειτουργίες μασάζ.

 Οι τιμές της GLC Coupé στην Ελλάδα

GLC 300 4MATIC

GLC 300d 4MATIC

GLC 200 4MATIC

GLC 220d 4MATIC

GLC 300de 4MATIC

GLC 300e 4MATIC

GLC 400e 4MATIC

Γενικό σύνολο (συμπερ. φόρων)

88.099,99 €

89.150,00 €

75.900,00 €

75.900,00 €

90.100,00 €

88.100,00 €

97.750,00 €

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Νεότερο
Παλιότερο Περισσότερες ψήφοι
Inline Feedbacks
View all comments