Από το πλάι, οι περίτεχνα σμιλευμένες επιφάνειες δημιουργούν μοναδικά εφέ φωτός. Οι σχεδιαστές μείωσαν τις γραμμές στο ελάχιστο, τονίζοντας τη λεγόμενη γραμμή catwalk ή γραμμή των ώμων. Στο μοντέλο Estate, η ανοδική γραμμή της οροφής σε συνδυασμό με το κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ προσθέτουν μια σπορ πινελιά χωρίς συμβιβασμούς σε ό,τι αφορά στη χρηστικότητα. Άλλα χαρακτηριστικά που συνεισφέρουν στη σπορ, επιβλητική εμφάνιση είναι το φαρδύ μετατρόχιο και οι νέου σχεδιασμού ζάντες 17 έως 19 ιντσών.
Τα δύο άκρα του ταμπλό οργάνων πλαισιώνονται από τη σύγχρονη, εξαιρετικά λιτή σχεδίαση των επενδύσεων των θυρών. Η κεντρική επένδυση πόρτας με ενσωματωμένο υποβραχιόνιο μετατρέπεται από κάθετη σε οριζόντια επιφάνεια. Αντανακλώντας τη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας, το μπροστινό τμήμα αποκτά τη μορφή ενός high-tech μεταλλικού στοιχείου. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως χειρολαβή και περικλείει τα χειριστήρια των ηλεκτρικών παραθύρων. Ένα άλλο αισθητικά πρωτοποριακό χαρακτηριστικό είναι η μονάδα χειρισμού με τα ενσωματωμένα χειριστήρια ρύθμισης για τα καθίσματα και τη λαβή ανοίγματος της πόρτας.
• Στο στιλ «Classic», τον οδηγό καλωσορίζει ένα οικείο περιβάλλον οθόνης. Η οθόνη, με δύο κυλινδρικά όργανα με μεταβλητά περιεχόμενα, παρέχει όλες τις πληροφορίες που ενδιαφέρουν τον οδηγό.
Hey Mercedes: η φωνητική υποβοήθηση γίνεται διαρκώς εξυπνότερη
Άλλα πρωτοποριακά χαρακτηριστικά
«Over-the-air» (ΟΤΑ) ενημερώσεις: τακτική ενημέρωση του λογισμικού
Ο πρώτος πετρελαιοκινητήρας με ενσωματωμένη μίζα-δυναμό
• Ένας νέος στροφαλοφόρος άξονας αυξάνει τη διαδρομή του εμβόλου στα 94,3 mm και τον κυβισμό στα 1992 cc (προηγουμένως: 92,3 και 1950).
Κιβώτιο ταχυτήτων: αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων στον βασικό εξοπλισμό
Οδηγική εμπειρία: αισθητά πιο ηλεκτρική
Σύστημα ανάρτησης: άνεση και ευελιξία
Σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα: περισσότερη ευελιξία και δυναμική
Εξέλιξη των συστημάτων υποβοήθησης: τρία παραδείγματα
Έξυπνα συστήματα στάθμευσης υποστηρίζουν τον οδηγό κατά τους ελιγμούς
Ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης: πληροί τις απαιτήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο
Εξοπλισμός ανέσεων: βελτιώσεις και πολλές λεπτομέρειες
Subscribe
0 Comments
Νεότερο