Νέο Honda Civic e:HEV – Τιμές στην Ελλάδα

Το Civic της 11ης γενιάς αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη Σεπτεμβρίου 2022.

Το επίσημο δίκτυο εμπόρων Honda θα δέχεται παραγγελίες για το νέο μοντέλο από τις 11 Ιουλίου 2022.

Οι τιμές λιανικής του πολυαναμενόμενου Honda Civic e:HEV διαμορφώνονται ως εξής:

Civic e:HEV MY23

ΑΝΩΤΑΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ

CIVIC 5D 2.0 HYBRID eCVT ELEGANCE MY23

41.500

CIVIC 5D 2.0 HYBRID eCVT SPORT MY23

43.500

CIVIC 5D 2.0 HYBRID eCVT ADVANCE MY23

47.700

Από το 1972 που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, το Civic ήταν ανέκαθεν ένα ‘αυτοκίνητο για τον κόσμο’ σύμφωνα με τον ορισμό της Honda. Τώρα, βασισμένο σε 50 χρόνια κληρονομιάς και με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 27,5 εκατομμύρια οχήματα σε 170 χώρες, η 11η γενιά Civic αντιπροσωπεύει μία σύγχρονη εξέλιξη του χαρακτηριστικού σχήματος του μοντέλου και απηχεί τη διακριτική, κομψή σχεδίαση των πρόσφατων μοντέλων της Honda που έχουν κυκλοφορήσει στην Ευρώπη.

Ακολουθώντας την κουλτούρα εξέλιξης ενός συναρπαστικού Civic (‘Exhilarating Civic’), οι μηχανικοί εξέλιξης της Honda εστίασαν στον τρόπο που η εσωτερική και η εξωτερική διαμόρφωση μπορούν να συμβάλουν για τη δημιουργία  μιας πιο άνετης και αναζωογονητικής εμπειρίας στο αυτοκίνητο που θα βελτιώσει την καθημερινότητα των ιδιοκτητών του. Εφαρμόζοντας μία μοναδική, ανθρωποκεντρική προσέγγιση στη δυναμική, τη σχεδίαση και τη χρηστικότητα, η Honda έχει δημιουργήσει μία καμπίνα πιο άνετη, πιο ευρύχωρη και με μεγαλύτερη ορατότητα από ποτέ.

Η εφαρμογή της εξελικτικής προσέγγισης ‘Man-Maximum, Machine-Minimum’ (M/M) της Honda – η οποία βασίζεται στην αρχή ότι σκοπός της τεχνολογίας και της σχεδίασης είναι να εξυπηρετούν τις ανάγκες του οδηγού και των επιβατών – έχει αποφέρει μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Το Civic εμπνέει εμπιστοσύνη μέσω των σημείων επαφής, της συναρπαστικής και δυναμικής οδικής συμπεριφοράς και ενός ισχυρού και ταυτόχρονα αποδοτικού μηχανικού συνόλου κατάλληλου για όλες τις οδηγικές απαιτήσεις.

Η αποδεδειγμένη τεχνολογία e:HEV της Honda προσφέρεται στάνταρ, ολοκληρώνοντας την αποστολή της μάρκας να εξηλεκτρίσει όλα τα Ευρωπαϊκά mainstream μοντέλα της μέχρι τα τέλη του 2022. Το υβριδικό κινητήριο σύνολο χρησιμοποιεί μία μπαταρία ιόντων λιθίου που τροφοδοτεί δύο συμπαγείς ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι λειτουργούν μαζί με έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson. Αυτό προσφέρει εντυπωσιακή συνολική απόδοση, χάρη στην εξαιρετική ενεργειακή πυκνότητα, τη θερμική αποδοτικότητα και τη ροπή του.

Έχοντας προσαρμοστεί ειδικά για χρήση στο νέο Civic, το σύστημα e:HEV λειτουργεί πιο ομαλά προσφέροντας ενισχυμένη αίσθηση γραμμικής επιτάχυνσης με εξαιρετικά χαμηλές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2

Το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας έχει σχεδιαστεί με σκοπό τη βελτίωση της άνεσης, της ευκολίας και της ασφάλειας, με το Apple CarPlay και το Android Auto να διατίθενται στάνταρ. Για πρώτο φορά στο Civic, οι κορυφαίες εκδόσεις Advance θα είναι εξοπλισμένες με έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10.2” που προσφέρει στους χρήστες μία σειρά από προσαρμόσιμες ενδείξεις για την απεικόνιση των πλέον σχετικών γι’ αυτούς πληροφοριών.  

Το νέο Civic περιλαμβάνει επίσης τη διευρυμένη σουίτα προηγμένων τεχνολογιών ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού SENSING της Honda, που έχουν βελτιωθεί ειδικά γι’ αυτό το νέο μοντέλο. Η εισαγωγή νέων, έξυπνων βοηθημάτων οδηγού και τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας, πλέον του αυξημένου αριθμού αερόσακων και των νέων δομικών στοιχείων που έχουν σχεδιαστεί για μεγαλύτερη προστασία στις συγκρούσεις, εξασφαλίζουν βέλτιστη ασφάλεια τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες. 

Στη φάση σχεδιασμού του νέου Civic, οι μηχανικοί της Honda εστίασαν στη δημιουργία ενός αυτοκινήτου που θα ικανοποιούσε την επιθυμία των καταναλωτών για συναισθηματικό στυλ και δυναμική αίσθηση. Εκφράζοντας την εξελικτική φιλοσοφία ‘Exhilarating Civic’ της Honda για τη δημιουργία ενός συναρπαστικού Civic, το αποτέλεσμα είναι μία εξελιγμένη σιλουέτα με απλά και ραφιναρισμένα σχεδιαστικά στοιχεία τα οποία αναβαθμίζουν τη συνολική οδηγική εμπειρία.

Το στυλ του Civic αποπνέει τη διακριτική και κομψή αισθητική που είδαμε σε άλλα πρόσφατα μοντέλα της Honda. Το νέο Civic υιοθετεί μία πιο καθαρή γραμμή οροφής και μία χαμηλωμένη μεσαία γραμμή που αυξάνει τις γυάλινες επιφάνειες, διαμορφώνοντας μία απίστευτη ευρύχωρη και ευάερη καμπίνα.

Επιδιώκοντας μία πιο σπορ, τύπου coupe αισθητική, το μεταξόνιο του νέου Civic είναι κατά 35mm μεγαλύτερο από του προηγούμενου μοντέλου, αλλά με μικρότερο κατά 20mm πίσω πρόβολο και μειωμένο συνολικό ύψος. Το υψηλότερο σημείο της γραμμής οροφής έχει τοποθετηθεί πιο μπροστά συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, με μια ήπια κλίση της πίσω πόρτας να ολοκληρώνει την κομψή εμφάνιση. Η πίσω πόρτα από ρητίνη – προϊόν μιας νέας τεχνολογίας κατασκευής – είναι κατά 20% ελαφρύτερη από εκείνη του προηγούμενου μοντέλου και συνεισφέρει στο να μην επηρεάζεται ο χώρος για το κεφάλι των πίσω επιβατών παρά την κεκλιμένη γραμμή οροφής.

Στο εμπρός τμήμα του Civic, η σχεδίαση του προφυλακτήρα είναι πιο αιχμηρή από του προηγούμενου μοντέλου, ενσωματώνοντας ένα μοτίβο πλέγματος στην πάνω γρίλια που επιτείνει την σπορ εμφάνιση. Τα μαύρα διακοσμητικά στοιχεία και στις δύο πλευρές του κάτω προφυλακτήρα έχουν επανατοποθετηθεί ώστε να προσδίδουν στο αυτοκίνητο μία πιο χαμηλωμένη, στιβαρή εμφάνιση. Στο πίσω τμήμα, το κατώφλι φόρτωσης του χώρου αποσκευών και τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν τοποθετηθεί χαμηλότερα από του τρέχοντος Civic.

Τα πίσω άκρα του καπό έχουν χαμηλώσει κατά 25mm, με τις κολόνες A να έχουν τοποθετηθεί κατά 50mm πιο πίσω, προκειμένου να βρίσκονται στην ίδια ευθεία με το κέντρο των εμπρός τροχών, κάτι που προσδίδει στο αυτοκίνητο μία πιο ισορροπημένη αναλογία σε προφίλ όψη καθώς και μεγαλύτερο πλάτος και στιβαρότητα, από όποια γωνία κι αν το παρατηρείς. Ένα ακόμα επακόλουθο είναι ότι οι τροχοί και τα ελαστικά φαίνονται μεγαλύτερα, κάτι που, σε συνδυασμό με το φαρδύτερο πίσω μετατρόχιο και τα φρύδια των θόλων των τροχών – το οποίο βοηθά στη μείωση του οπτικού κενού μεταξύ τροχού και τόξου – διαμορφώνει μία χαμηλωμένη και γεμάτη αυτοπεποίθηση εμφάνιση και προβάλλει μία αίσθηση μεγαλύτερης ευελιξίας. Παρά το φαρδύτερο μετατρόχιο, το συνολικό πλάτος του οχήματος παραμένει στα 1.800mm, που είναι το ίδιο με του προηγούμενου μοντέλου.

Σε προφίλ όψη, το Civic e:HEV αποτυπώνει μία σύγχρονη, απέριττη αισθητική με πινελιές όπως οι χωνευτές λαβές των θυρών με αισθητήρες αφής, που καταργούν την ανάγκη για παρουσία ενός μπουτόν κλειδώματος. Επιπλέον, οι πλαϊνοί καθρέπτες στερεώνονται τώρα απευθείας στις εμπρός πόρτες κάτω από τη μεσαία γραμμή, αντί στο εμπρός άκρο των εμπρός παραθύρων, συμβάλλοντας στη μείωση των περιττών τυφλών σημείων. 

Για πρώτη φορά σε Civic, έχει εφαρμοστεί τεχνολογία συγκόλλησης μέσω λέιζερ στην οροφή. Αυτή η προηγμένη τεχνολογία κατασκευής επέτρεψε στην οροφή και τα πλαϊνά πάνελ να τοποθετηθούν πιο κοντά μεταξύ τους, ενισχύοντας την premium εμφάνιση και αίσθηση του αυτοκινήτου. Αυτό είναι αποτέλεσμα της τεχνικής συγκόλλησης η οποία καταργεί την ανάγκη για τοποθέτηση μιας διακοσμητικής λωρίδας σε όλο το μήκος της οροφής.

Οι κομψοί προβολείς έχουν ενσωματωθεί ολοκληρώνοντας το λείο, πλαϊνό προφίλ, και τονίζοντας το χαμηλό κέντρο βάρους και το δυναμικό στυλ του νέου Civic. Εννέα LED, συμπεριλαμβανομένων των φώτων ημέρας DRL, διαμορφώνουν μια ευκρινή αλλά προσιτή απεικόνιση. Η κεντρική θέση της μεγάλης σκάλας φώτων δημιουργεί μία γνώριμη εμφάνιση, η οποία παραπέμπει σε κόρη οφθαλμού για το σύστημα εμπρός φώτων, που πλαισιώνονται από τα δυναμικά φώτα ημέρας. Τα πίσω φώτα έχουν ενσωματωθεί στην πίσω πόρτα από ρητίνη, διαμορφώνοντας μία καθαρή πίσω αισθητική χωρίς ορατές γραμμές. Ενώ το χαρακτηριστικό σχήμα ‘C’ των πίσω φώτων διατηρείται από το τρέχον μοντέλο, το πάνω και κάτω τμήμα του καλύμματος τους επίσης ανάβει προσφέροντας μια κομψή και φαρδιά φωτεινή υπογραφή όταν ο οδηγός πατά φρένο.

Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι σχεδιασμένος για να μειώνει τις πλευρικές αναταράξεις, επιτρέποντας στον αέρα να ρέει ομαλά από το πλάι του, να περνά από το εμπρός μέρων των τροχών και στη συνέχεια να κατευθύνεται προς τα πίσω μέσω των πλευρικών επιφανειών του αμαξώματος. Η πίσω πόρτα, το ενσωματωμένο σπόιλερ και τα φωτιστικά σώματα έχουν σχεδιαστεί προσεκτικά για βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση, μειώνοντας τους ενοχλητικούς στροβιλισμούς αέρα στο πίσω τμήμα και βελτιώνοντας περαιτέρω τη ροή αέρα γύρω από το νέο Civic.

Διατίθεται μία γκάμα ζαντών αλουμινίου, με το κάθε σχέδιο να υποδηλώνει φινέτσα και δυναμισμό. Μία ζάντα αλουμινίου 17 ιντσών διατίθεται στάνταρ στις εκδόσεις Elegance, ενώ ζάντες 18” τοποθετούνται στις εκδόσεις Sport και Advance, με την τελευταία να υιοθετεί δίχρωμο φινίρισμα. Το σχέδιο και το φινίρισμα κάθε ζάντας είναι μελετημένα ώστε να συμπληρώνουν τη σπορ και ραφιναρισμένη εμφάνιση του Civic.

Το νέο Civic θα διατίθεται με μία παλέτα μοντέρνων εξωτερικών χρωμάτων, με το  Sonic Grey να αποτελεί τη στάνταρ επιλογή. Επιπλέον χρώματα αμαξώματος περιλαμβάνουν τα φινιρίσματα Premium Crystal Red και Premium Crystal Blue pearlescent, καθώς και τα μεταλλικά Crystal Black και Platinum White.

Στο εσωτερικό του νέου Civic, η ανθρωποκεντρική σχεδίαση της Honda δημιούργησε μία καμπίνα που είναι πιο άνετη, πιο ευρύχωρη και με καλύτερη ορατότητα από ποτέ, πέραν της αυξημένης ασφάλειας και της αλληλεπίδρασης με τον οδηγό. Οι μηχανικοί της Honda εστίασαν σε αυτούς τους βασικούς τομείς θέλοντας να προσφέρουν στους οδηγούς και τους επιβάτες μία πιο αναζωογονητική εμπειρία τόσο στα μεγάλα ταξίδια, όσο και στις καθημερινές διαδρομές.

Η αρχή εξέλιξης M/M της Honda αποτυπώνεται σε ένα εσωτερικό που προσφέρει ανώτερα επίπεδα ποιότητας και καθημερινής χρηστικότητας και αποτελεί πρότυπο ευρυχωρίας ακόμα και συγκρινόμενο με μοντέλα ανώτερων κατηγοριών. Στοχεύοντας στη δημιουργία μιας συναρπαστικής οδηγικής εμπειρίας από κάθε άποψη, οι σχεδιαστές δημιούργησαν μία καμπίνα πιο ευάερη και με μεγαλύτερη ορατότητα, χάρη στο χαμηλό, επίπεδο ταμπλό, τη νέα θέση των εξωτερικών καθρεπτών και τις μεγαλύτερες επιφάνειες των παραθύρων.

Το εσωτερικό υιοθετεί την ίδια απέριττη, σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία με το εξωτερικό. Η εστιασμένη στον χρήστη διάταξη περιλαμβάνει υψηλής ποιότητας υλικά και έναν πίνακα οργάνων όπου λείπει κάθε τι περιττό. Απτικές επιφάνειες αναβαθμίζουν περαιτέρω την εμπειρία των οδηγών και των επιβατών, με τη δύναμη που ασκείται στους διακόπτες να έχει μειωθεί ώστε να επιτυγχάνεται μια αίσθηση της ανάλογη με εκείνη που συναντάμε σε οικιακές συσκευές υψηλής τεχνολογίας.

Η κομψή και ταυτόχρονα πρακτική σχεδίαση και διάταξη της κεντρικής κονσόλας περιλαμβάνει δύο ποτηροθήκες τοποθετημένες παράλληλα με τον επιλογέα ταχυτήτων, μπροστά από τον οποίο υπάρχει ένα μεγάλο ράφι που μπορεί να φιλοξενήσει το μεγαλύτερο smartphone της Apple. Οι μαύρες επιφάνειες εναπόθεσης αντικειμένων της κεντρικής κονσόλας (και στις εσωτερικές επενδύσεις θυρών στις εκδόσεις Advance) φέρουν επικάλυψη ανθεκτική στις γρατζουνιές και τις δαχτυλιές, που εξασφαλίζει ένα διαχρονικά όμορφο φινίρισμα. Ο ευρύχωρος κεντρικός αποθηκευτικός χώρος περιλαμβάνει τώρα ένα υποβραχιόνιο με μηχανισμό που ανοίγει αυτόματα το πάνω τμήμα κατά 60 μοίρες, έτσι ώστε οι επιβάτες να μη χρειάζεται να στρίβουν το σώμα τους για να σηκώνουν το κάλυμμα.

Η καμπίνα προσφέρει επίσης ένα φωτεινό και ευάερο περιβάλλον για τους πίσω επιβάτες, χάρη σε μία σχεδίαση που περιλαμβάνει στο σύνολο έξι γυάλινες επιφάνειες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που βρίσκονται πίσω από τις πίσω πόρτες. Η κολόνα B φαίνεται πιο λεπτή από όσο είναι στην πραγματικότητα, με το πάνω μέρος των εσωτερικών επενδύσεων των θυρών να είναι διαμορφωμένο ώστε να ‘μαγνητίζει’ ενεργά το εξωτερικό φώς, αυξάνοντας την αίσθηση ευρυχωρίας για τους πίσω επιβάτες.

Εστιάζοντας, σε κάθε περίπτωση, στη μείωση του θορύβου και στην κατάργηση κάθε τι περιττού, οι σχεδιαστές τοποθέτησαν καινοτόμους αεραγωγούς που επιτρέπουν μία ευρύτερη και λιγότερο ενοχλητική ροή αέρα σε όλη τη καμπίνα. Μία premium εμφάνιση επιτυγχάνεται με τη χρήση ενός μοτίβου πλέγματος σε όλο το άνοιγμα του αεραγωγού.

Τα καθίσματα έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την άνεση και τη λειτουργικότητα. Τόσο οι υφασμάτινες όσο και οι δερμάτινες εκδόσεις αποτελούνται από ένα παχύ υλικό που δεν ζαρώνει, και που προσφέρει ένα φινίρισμα απέριττης πολυτέλειας. Το πίσω πλαίσιο του μπροστινού καθίσματος έχει δημιουργηθεί με ένα μονοκόμματο υλικό, συμβάλλοντας στην απρόσκοπτη θέα από πίσω. Διατίθενται δύο σχέδια καθισμάτων: μαύρα με λεπτομέρειες χωρίς ραφές και μαύρα με λευκή ραφή. Τα υφασμάτινα καθίσματα είναι στάνταρ στις εκδόσεις Elegance, ενώ η ανώτερη έκδοση Sport διατίθεται με ένα συνδυασμό υφάσματος και δέρματος, στάνταρ, με τις εκδόσεις Advance να προσφέρουν πλήρως δερμάτινη ταπετσαρία.

Το νέο μοντέλο θα είναι το πρώτο Civic που υιοθετεί το κάθισμα σταθεροποίησης σώματος (Body Stabilising Seat) της Honda για τους εμπρός επιβάτες. Το κάθισμα περιλαμβάνει μία επίπεδη δομή ρητίνης για να υποστηρίζει ολόκληρο το κάτω μέρους του σώματος των επιβατών, από τη λεκάνη μέχρι την οσφυϊκή μοίρα της σπονδυλικής στήλης, για μεγαλύτερη σταθερότητα και στήριξη.

Το νέο Civic έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ευρυχωρία και την πρακτικότητα που το καθιστούν μία βιώσιμη εναλλακτική πρόταση έναντι μεγαλύτερων οχημάτων όπως τα SUV. Παρά τη χαμηλότερη γραμμή οροφής, ο χώρος για το κεφάλι στο εσωτερικό και η ευρυχωρία της καμπίνας παραμένουν στα ίδια επίπεδα με του προηγούμενου μοντέλου, μετακινώντας τους μεντεσέδες της πίσω πόρτας προς τα έξω συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά. Ο γενναιόδωρος χώρος αποσκευών του νέου Civic έχει εφάμιλλη χωρητικότητα με του απερχόμενου μοντέλου – θεωρείται από τους καλύτερους στην κατηγορία του – αλλά με φαρδύτερο άνοιγμα πίσω πόρτας που τον καθιστά πιο πρακτικό. Με εντυπωσιακή χωρητικότητα από 400 λίτρα και πάνω (μέχρι τη γραμμή οροφής), το νέο Civic μπορεί να φιλοξενήσει μία μεγάλη ποικιλία αποσκευών και εξοπλισμού.

Το νέο Civic έχει εξελιχθεί έτσι ώστε το πλαίσιο, το σύστημα διεύθυνσης και η ανάρτηση να εξασφαλίζουν συναρπαστικά επίπεδα απόδοσης, δυναμικής απόκρισης και πληροφόρησης σε όλες τις οδηγικές καταστάσεις. Δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στην ακριβή πληροφόρηση από το τιμόνι και στην πιο συμμετοχική συμπεριφορά, κάτι που αυξάνει την αίσθηση της σύνδεσης του οδηγού με το αυτοκίνητο.

Η βελτιωμένη σταθερότητα στις στροφές έχει επιτευχθεί χάρη σε ένα μακρύτερο κατά 35mm μεταξόνιο και ένα φαρδύτερο κατά 18mm πίσω μετατρόχιο έναντι του προκατόχου του. Η υστέρηση απόκρισης στις εντολές του τιμονιού έχει μειωθεί χάρη στη μειωμένη τριβή της βάσης στήριξης των αμορτισέρ και στους συνδέσμους της ανάρτησης που έχουν ως αποτέλεσμα τη μειωμένη τριβή του συστήματος διεύθυνσης κατά 28% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Άλλες επεμβάσεις που βελτιώνουν τη δυναμική του αυτοκινήτου είναι η χρήση ενός ελαφρού και πολύ άκαμπτου αλουμινένιου εμπρός υποπλαισίου, τα αναθεωρημένα εμπρός αμορτισέρ και η μείωση της εσωτερικής τριβής τους, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της Honda για απόλαυση του οδηγού και ευελιξία του οχήματος.

Η αύξηση της ακαμψίας του αμαξώματος σε ποσοστό 19% συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο βελτιώνει τη σταθερότητα στις στροφές, Για να αυξήσει την ακαμψία του αμαξώματος, η Honda έχει υιοθετήσει ένα δίκτυο διασυνδεδεμένων δομών ώστε να αυξηθεί η αντοχή στην κάμψη και τη στρέψη. Στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, ένα ισχυρό πλαίσιο σε σχήμα δακτυλίου δημιουργεί μία στιβαρή δομή άρθρωσης για το εμπρός τροπέτο. Το ίδιο επαναλαμβάνεται και πίσω, με ένα δεύτερο πλαίσιο σε σχήμα δακτυλίου που ενισχύει το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. Αυτά συνδέονται με μία εξαιρετικά άκαμπτη δομή τύπου πλέγματος κατά μήκος του πατώματος, που συνδυάζεται με ένα ενισχυμένο κεντρικό τούνελ. Εκτός από τη βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, ο πιο άκαμπτος κλωβός προσφέρει επίσης πλεονεκτήματα άνεσης και ασφάλειας, καθώς ελάχιστοι θόρυβοι, κραδασμοί και τριγμοί (χαρακτηριστικά NVH) μεταφέρονται στην καμπίνα και βελτιώνεται η παραμόρφωση του πατώματος σε περίπτωση σύγκρουσης.

Παρά αυτές τις νέες, πρόσθετες τεχνικές ενίσχυσης της ακαμψίας, η μείωση του βάρους ήταν επίσης ψηλά στην ατζέντα της ομάδας εξέλιξης. Το αλουμινένιο καπό του νέου Civic είναι κατά 43% ελαφρύτερο από το ατσάλινο πάνελ του προηγούμενου μοντέλου, ενώ η πίσω πόρτα από ρητίνη είναι κατά 20% ελαφρύτερη από πριν. Η στρατηγική χρήσης ελαφρύτερων υλικών, σε συνδυασμό με δομικές βελτιώσεις έχει ως αποτέλεσμα ένα ελαφρύ αλλά πολύ άκαμπτο αμάξωμα.

Υπερθεματίζοντας στην εστίαση του αυτοκινήτου και της ομάδας εξέλιξης του στον τομέα των δυναμικών χαρακτηριστικών, έχει χρησιμοποιηθεί ένας νέος αλγόριθμος ελέγχου ανάδρασης του ηλεκτρικά υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης. Αυτό το νέο σύστημα επιτρέπει βελτιωμένη αίσθηση επαναφοράς του τιμονιού στη θέση της ευθείας, κάτι που διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στον έλεγχο της κίνησης και της σταθερότητας του οχήματος, χωρίς οποιαδήποτε παρεμβολή από τον οδηγό. Μία αναβαθμισμένη έκδοση του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου ευστάθειας Agile Handling Assist (AHA) της Honda έχει ρυθμιστεί ειδικά για το μεγάλο εύρος οδικών επιφανειών και οδηγικών συνθηκών των ευρωπαϊκών δρόμων.

Το σύστημα ανταποκρίνεται στις εντολές στο τιμόνι με ανεπαίσθητη, διακριτική υποβοήθηση για πρόσθετη ασφάλεια και πιο ομαλή, πιο προβλέψιμη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, που περιλαμβάνει σταθερό στρίψιμο και αλλαγή λωρίδας στους κυκλικούς κόμβους, τόσο με χαμηλές όσο και με υψηλές ταχύτητες, παρέχοντας ξεγνοιασιά στον οδηγό.

Η αναγνωρισμένη υβριδική τεχνολογία e:HEV της Honda έχει αναβαθμιστεί για το νέο Civic, αποδίδοντας συνολική ισχύ 135KW/184PS, και κορυφαία για την κατηγορία ροπή 315 Nm, επιταχύνοντας το Civic από στάση στα 100 km/h σε 7,8 δευτερόλεπτα. Αξιοσημείωτες βελτιώσεις έχουν επιτευχθεί στην αποδοτικότητα σε πραγματικές συνθήκες, με το αναβαθμισμένο e:HEV να παράγει εκπομπές CO2 από 108 g/km (WLTP) και να πετυχαίνει κατανάλωση 4,7 L/100km (WLTP). Το νέο Civic είναι ένα αυτοκίνητο που ‘παντρεύει’ μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία με άκρως ανταγωνιστική κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων. 

Το πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης συνδυάζει μία υψηλής ενεργειακής πυκνότητας μπαταρία ιόντων λιθίου και δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες με έναν πρόσφατα εξελιγμένο δίλιτρο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson. Το σύστημα e:HEV εναλλάσσεται χωρίς ειδοποίηση μεταξύ των λειτουργιών EV, Hybrid και Engine Drive χωρίς παρέμβαση από τον οδηγό.

Σε ένα αστικό περιβάλλον, το όχημα κινείται τον περισσότερο χρόνο σε EV Drive με μηδενικές εκπομπές ρύπων, ενώ αξιοποιεί τα πλεονεκτήματα της συνεχούς επιτάχυνσης και της άμεσης απόκρισης της ηλεκτροκίνησης. Όταν ο οδηγός χρειάζεται ισχυρότερη επιτάχυνση, το αυτοκίνητο θα αλλάξει σε Hybrid Drive για να κινήσει τους τροχούς μέσω του ισχυρού ηλεκτροκινητήρα, με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να παράγει την απαιτούμενη ηλεκτρική ισχύ.

Όταν κινείται με σταθερά υψηλές ταχύτητες, όπως στον αυτοκινητόδρομο, το σύστημα θα αλλάξει σε Engine Drive, που τροφοδοτείται άμεσα και αποδοτικά από τον βενζινοκινητήρα με ελάχιστες απώλειες και υποβοηθούμενο από τον ηλεκτροκινητήρα όταν είναι απαραίτητο. Όταν οι ενεργειακές απαιτήσεις είναι υψηλές σε επίπεδα τελικής ταχύτητας, το σύστημα επανέρχεται σε Hybrid Drive για να απελευθερώσει όλες τις δυνατότητες ισχύος του ηλεκτροκινητήρα.

Σε όλα τα προφίλ οδήγησης, ανακτάται ενέργεια κατά το φρενάρισμα και την επιβράδυνση, με σκοπό τη βελτίωση της συνολικής αποδοτικότητας και αποτέλεσμα μία απίστευτα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, κυρίως σε συνθήκες κυκλοφορίας  stop & go. Χάρη στην υψηλή ακαμψία του στροφαλοφόρου άξονα και του δευτερεύοντα αντικραδασμικού άξονα, οι κινητήρας έχει λιγότερους κραδασμούς σε όλο το εύρος στροφών συγκριτικά με τις προηγούμενες γενιές του συστήματος e:HEV, επιτρέποντας μία ομαλή λειτουργία σε όλα τα drive modes.

Η εξέλιξη των hardware στοιχείων του συστήματος e:HEV της Honda μέσα σε 20 χρόνια έχει ως αποτέλεσμα μία προηγμένη και ταυτόχρονα συμπαγή και αποδοτική κινητήρια μονάδα που συνδυάζει την απόκριση και τη δύναμη ενός ηλεκτροκινητήρα με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας μεγάλης εμβέλειας ενός βενζινοκινητήρα, εντυπωσιάζοντας τόσο εντός όσο και εκτός των ορίων της πόλης. Αυτό όχι μόνο προσφέρει άμεση απόκριση κατά την επιτάχυνση σε μικρές ταχύτητες αλλά και σε υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο.

Ο έλεγχος γραμμικής αλλαγής ταχυτήτων συσχετίζει τον ήχο του κινητήρα με την ταχύτητά του, με στόχο μια πιο γραμμική αίσθηση επιτάχυνσης, κάτι που αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη σε σχέση με τα προηγούμενα υβριδικά οχήματα της Honda. Στη λειτουργία Sport, το χαρακτηριστικό αυτό ενισχύεται περαιτέρω με τη χρήση του Active Sound Control, το οποίο δημιουργεί μια πιο τονισμένη ακουστική αίσθηση.

Για σπορ οδήγηση σε δρόμους με στροφές, οι μηχανικοί της Honda έχουν εξελίξει το σύστημα ‘winding road detection system’. Αυτό εξασφαλίζει ότι το όχημα βρίσκεται στο πιο κατάλληλο drive mode για βελτίωση της απόκρισης και μείωση των περιττών και συχνών εναλλαγών μεταξύ των drive modes. Σε αυτό το σενάριο, εφαρμόζεται επίσης ένα ισχυρότερο επίπεδο επιβράδυνσης για αύξηση της πληροφόρησης του οδηγού. Στις υψηλές ταχύτητες και στο Engine Drive, το σύστημα προσφέρει άμεση επιτάχυνση, παρέχοντας υψηλή ροπή στα υψηλότερα φορτία χάρη στην τεχνολογία άμεσου ψεκασμού.

Με τη βοήθεια ενός επιλογέα, οι χρήστες μπορούν να αλλάζουν απρόσκοπτα μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων οδήγησης: ‘Normal’, ‘Sport’, ‘Eco’ και ‘Individual’. Το Sport βελτιώνει την απόκριση στο γκάζι και την απόδοση, ενώ το Eco προσαρμόζει την απόκριση του γκαζιού με γνώμονα τη βελτιωμένη κατανάλωση. Το νέο πρόγραμμα Individual επιτρέπει στους χρήστες να προσαρμόζουν τα χαρακτηριστικά του Civic ώστε να ταιριάζουν στο δικό τους οδηγικό στιλ, συμπεριλαμβανομένου του βάρους του τιμονιού και της απόκρισης του γκαζιού. Οποιαδήποτε στιγμή, οι χρήστες μπορούν να επιστρέψουν στο πρόγραμμα Normal, όπου το αυτοκίνητο προσφέρει ένα set-up που ισορροπεί ανάμεσα στην υψηλή απόδοση ισχύος και την αποδοτικότητα καυσίμου

Η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού επιτρέπει τον πολλαπλό ψεκασμό του καυσίμου κατά τη διάρκεια μιας απλής φάσης καύσης, γνωστής ως ‘ψεκασμός πολλαπλών σταδίων’, που μειώνει τις εκπομπές σε μεγάλο εύρος λειτουργίας. Βελτιστοποιημένος για ταχύτερη και πιο αποδοτική καύση και περισσότερη ροπή, ο νέος, αναβαθμισμένος κινητήρας βοηθά επίσης το νέο Civic να υιοθετήσει έναν υψηλότερο λόγο συμπίεσης, χάρη στη βελτιωμένη απόδοση ψύξης που σε συνδυασμό με τον κύκλο καύσης Atkinson επιτυγχάνουν την καλύτερη στην αυτοκινητοβιομηχανία θερμική απόδοση που φτάνει το 41%.

Οι μηχανικοί της Honda εξέλιξαν τον νέο κινητήρα προκειμένου να καλύπτει και τα μελλοντικά όρια εκπομπών ρύπων, χρησιμοποιώντας έναν καταλύτη που ενεργοποιείται στις χαμηλές θερμοκρασίες, βελτιστοποιώντας το σχήμα των αυλών εισαγωγής για υψηλό στροβιλισμό ροής αέρα και υιοθετώντας βαλβίδες με πλήρωση νατρίου. Όλα αυτά συμβάλλουν στη βελτίωση τόσο των εκπομπών ρύπων όσο και στη μείωση της κατανάλωσης.

Η τελευταία έκδοση της Έξυπνης Μονάδας Ισχύος της Honda (Intelligent Power Unit – IPU) τοποθετείται κάτω από τα πίσω καθίσματα, βελτιστοποιώντας τη συνολική διάταξη χώρων του οχήματος. Οι συμπαγείς διαστάσεις της μονάδας επέτρεψαν τη χρήση μιας παχύτερης έδρας για το πίσω κάθισμα, αυξάνοντας την άνεση των επιβατών. Μία νέα Μονάδα Ελέγχου Ισχύος (Power Control Unit – PCU), που τοποθετείται κάτω από το καπό για εξοικονόμηση χώρου, ελέγχει την υψηλής τάσης ηλεκτρική ισχύ του υβριδικού συστήματος.

Η αύξηση της πυκνότητας ισχύος της PCU καθώς και της ενεργειακής πυκνότητα της IPU επιτρέπει στον ηλεκτροκινητήρα να ανταπεξέρχεται με επιτυχία σε υψηλότερα φορτία σε μεγαλύτερο εύρος σεναρίων οδήγησης. Αυτό κατ’ επέκταση επιτρέπει στον θερμικό κινητήρα να λειτουργεί με χαμηλότερες στροφές, που έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και την αύξηση των παρεχόμενων επιπέδων ροπής στις υψηλότερες στροφές.  

Το νέο Civic συνδυάζει μία διαισθητική διεπαφή HMI με μια σειρά από υπηρεσίες συνδεσιμότητας που αναβαθμίσουν τα επίπεδα άνεσης, ευκολίας και ασφάλειας μέσω της χρήσης προηγμένης τεχνολογίας και απτικών διεπαφών που προάγουν την προσβασιμότητα, την άνεση και την ευκολία χρήσης.

Η πρόσβαση στο αναβαθμισμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του Honda Civic παρέχεται μέσω μιας οθόνης αφής με άμεση απόκριση και διαγώνιο 9 ιντσών ή μέσω φωνητικών εντολών. Τα χειριστήρια και το ‘βάθος’ του μενού έχουν βελτιστοποιηθεί για ελαχιστοποίηση της κίνησης των ματιών πάνω/κάτω προς όφελος της απλής και γρήγορης λειτουργίας. Ένα στοιχείο για τη στήριξη του δακτύλου στο πάνελ αφής σταθεροποιεί την άκρη του δακτύλου του χρήστη, ακόμα και όταν το όχημα είναι σε κίνηση, με τις έξι προσαρμόσιμες επιλογές συντομεύσεων να είναι τοποθετημένες ακριβώς από πάνω για εύκολη πρόσβαση σε λειτουργίες όπως το σύστημα πλοήγησης, το τηλέφωνο και το ηχοσύστημα. Φυσικά μπουτόν για τις λειτουργίες ‘Home’ (Αρχική Σελίδα) και ‘Back’ (Επιστροφή) και το επιλογέας ελέγχου του ηχοσυστήματος έχουν μεγεθυνθεί, ώστε να χρησιμοποιούνται πιο εύκολα κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Οι μηχανικοί της Honda σχεδίασαν το σύστημα HMI για να υποστηρίξουν την εύκολη λειτουργία κατά τη διάρκεια της οδήγησης, επιτρέποντας στους χρήστες να έχουν γρήγορη πρόσβαση σε επιθυμητές λειτουργίες μέσω λιγότερων επιπέδων στο μενού. Το σύστημα infotainment διατίθεται με Apple CarPlay και Android Auto στάνταρ, για απρόσκοπτη συνδεσιμότητα smartphone.

Μία προηγμένη οθόνη πλοήγησης έχει σχεδιαστεί διαθέτοντας νέα γραφικά ώστε να ελαχιστοποιούνται οι περισπασμοί του οδηγού μέσω μιας πιο καθαρής απεικόνισης των πληροφοριών. Το σύστημα χρησιμοποιεί τώρα τρισδιάστατη απεικόνιση του αστικού περιβάλλοντος, με βελτιωμένη ποιότητα εικόνας, χρησιμοποιώντας πιο ζωηρά χρωμάτων που βοηθούν στην πλοήγηση εν κινήσει, καθώς και λειτουργία one-touch για έλεγχο των εφαρμογών που χρησιμοποιούνται συχνά.

Για πρώτη φορά σε μοντέλο Honda, μία προσαρμοζόμενη πλήρως ψηφιακή έγχρωμη οθόνη 10.2” προσφέρεται στάνταρ με τις ανώτερες εκδόσεις, ενώ οι μικρότερες διαθέτουν οθόνη 7.0”. Και οι δύο επιλογές φέρουν νέα όργανα με πληροφορίες για την απόδοση ισχύος και τα επίπεδα ανάκτησης ενέργειας στο υβριδικό σύστημα e:HEV. Πληροφορίες σχετικές με το ηχοσύστημα συγκεντρώνονται στην αριστερή πλευρά της οθόνης, ενώ εκείνες που σχετίζονται με την οδήγηση, όπως το Honda SENSING και οι πληροφορίες πλοήγησης, βρίσκονται στα δεξιά της οθόνης. Αυτή η διάταξη βοηθά τον οδηγό να διαχειρίζεται διαισθητικά τα χειριστήρια ελέγχου που βρίσκονται εγκατεστημένα στο τιμόνι.

Οι εκδόσεις Elegance και Sport περιλαμβάνουν οκτώ ηχεία στάνταρ.

Η έκδοση Advance περιλαμβάνει ένα premium σύστημα ήχου BOSE ‘CentrepointTM’ 12 ηχείων, προσφέροντας στους επιβάτες βελτιωμένα επίπεδα εμβύθισης στην ηχητική εμπειρία. Η τεχνολογία είναι το αποτέλεσμα συνεργασίας μεταξύ των ειδικών ήχου της Honda και της BOSE, δημιουργώντας μία δυναμική, υψηλής ποιότητας ατμόσφαιρα, όπου όλοι οι επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν ρεαλιστική και ακριβή αναπαραγωγή ήχων σαν να βρίσκονταν σε αίθουσα συναυλιών.

Το σύστημα Honda SENSING διαθέτει μία γκάμα πρόσθετων χαρακτηριστικών ασφάλειας συγκριτικά με το απερχόμενο Civic, και μερικές από τις υπάρχουσες λειτουργίες έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Επιπλέον, νέες δομικές ενισχύσεις γύρω από το όχημα διατηρούν το υψηλό επίπεδο ασφάλειας επιβατών και πεζών, υπερβαίνοντας τα πρότυπα εξέλιξης που έχουν τεθεί για την κατηγορία των ηλεκτρικών μοντέλων. Το νέο μοντέλο αποτελεί το πιο πρόσφατο βήμα στην τολμηρή φιλοδοξία της Honda να μειώσει στο μηδέν τους θανάτους από τροχαία ατυχήματα όπου εμπλέκονται αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες Honda μέχρι το 2050.

Αισθητήρες σόναρ κάνουν το ντεμπούτο τους στο νέο Civic, με τέσσερις μπροστά και τέσσερις πίσω: οι αισθητήρες χρησιμοποιούν την ανάκλαση των ηχητικών κυμάτων για την ανίχνευση μη μεταλλικών αντικειμένων όπως το γυαλί και οι τοίχοι με πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία και ακρίβεια από το ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος του προηγούμενου μοντέλου. Το νέο Civic εφοδιάζεται επίσης με ευρυγώνια εμπρός κάμερα. Αυτή προσφέρει ευρύτερη γωνία θέασης 100 μοιρών και επιτρέπει βελτιωμένη τεχνολογία αναγνώρισης για βελτίωση της ικανότητας του Civic να εντοπίζει διαγραμμίσεις και όρια του δρόμου, μοτοσυκλέτες και δικυκλιστές.

Ένα νέο τσιπ επεξεργασίας υψηλής ταχύτητας έχει χρησιμοποιηθεί για τη βελτίωση της ανίχνευσης, της απόδοσης και τον έλεγχο του συστήματος, που σημαίνει ότι το Honda SENSING μπορεί να ανιχνεύει αντικείμενα πιο έγκαιρα και με μεγαλύτερη ακρίβεια από τα συμβατικά ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος, ακόμα και πεζούς σε φωτεινό ή σκοτεινό περιβάλλον.

Το Forward Collision Warning System είναι σχεδιασμένο για να ανιχνεύει την παρουσία οχημάτων μπροστά από το αυτοκίνητο, και εκδίδει ηχητικές, οπτικές και απτικές προειδοποιήσεις για τον οδηγό εάν πλησιάζει με υπερβολική ταχύτητα. Εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει, ενεργοποιείται το Collision Mitigation Braking System που εφαρμόζει αυτόματα ελαφρά πίεση πέδησης για να περιορίσει την πιθανότητα ή τη σοβαρότητα μιας εμπρόσθιας σύγκρουσης. Εάν το αναβαθμισμένο σύστημα ανιχνεύει επικείμενη σύγκρουση, θα φρενάρει με δύναμη. Το Cross Traffic Monitor επωφελείται επίσης από τους αναβαθμισμένους αισθητήρες ραντάρ, δίνοντας τη δυνατότητα στο Civic να προειδοποιεί τον οδηγό πιο έγκαιρα για αυτοκίνητα που πλησιάζουν και από τις δύο κατευθύνσεις, όταν βγαίνει με όπισθεν από ένα χώρο στάθμευσης ή κάποιο δρομάκι. 

Στο δρόμο, το ραντάρ επιτρέπει στο Civic να ‘σαρώνει’ την κάθε πλευρά του οχήματος από τις εμπρός πόρτες και πίσω, αυξάνοντας την εμβέλεια ανίχνευσης των τυφλών σημείων από τρία στα 25 μέτρα. Όταν εντοπίσει ένα όχημα να κινείται στη διπλανή λωρίδα  – ή να πλησιάζει διαγώνια από πίσω με μεγάλη ταχύτητα, το σύστημα θα εμφανίσει μία οπτική προειδοποίηση στους πλευρικούς καθρέπτες όταν εισέρχεται σε εμβέλεια περίπου 25 m ή λιγότερο, βελτιώνοντας την ασφάλεια για τους οδηγούς που επιχειρούν αλλαγή λωρίδας με υψηλή ταχύτητα.

Για πρώτη φορά, το νέο Civic εξοπλίζεται με Traffic Jam Assist. Αυτό μειώνει το φόρτο εργασίας του οδηγού σε συνθήκες αργής, πυκνής κυκλοφορίας βοηθώντας να διατηρείται το όχημα στη λωρίδα του, ήδη από τα 0 km/h. Όταν η ροή της κυκλοφορία αποκατασταθεί, από τα 60km/h περίπου, το σύστημα αλλάζει άμεσα σε Lane Keeping Assist System, μικρότερη ταχύτητα από τα συμβατικά συστήματα.

Όταν χρησιμοποιείται, το σύστημα Lane Keeping Assist αναγνωρίζει την καμπυλότητα των στροφών για να βελτιστοποιήσει την υποβοήθηση τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδό τους, με στόχο να μειώσει κατάλληλα τον φόρτο εργασίας του οδηγού. Παρέχεται επίσης και υποβοήθηση διόρθωσης πορείας, η οποία βελτιώνει σημαντικά την ικανότητα του αυτοκινήτου να παραμένει στο κέντρο του δρόμου σε περίπτωση που οδηγός αντιμετωπίσει δυσκολίες, όπως για παράδειγμα πλευρικούς ανέμους. Όταν το Lane Keeping Assist είναι απενεργοποιημένο, το σύστημα Road Departure Mitigation παρακολουθεί τη θέση του οχήματος στη λωρίδα κυκλοφορίας και εκδίδει οπτικές και απτικές ειδοποιήσεις στην περίπτωση που το όχημα παρεκκλίνει προς άλλη λωρίδα χωρίς την ενεργοποίηση των δεικτών πορείας.

Επωφελούμενο από τη νέα ρύθμιση της κάμερας, το αναβαθμισμένο σύστημα Adaptive Cruise Control μπορεί να εντοπίζει οχήματα πολύ πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ακρίβεια από πριν, επιτρέποντας προοδευτική επιτάχυνση και φρενάρισμα για μία σταδιακή και πιο ανθρώπινη αντίδραση. Κατά την προσπέραση ενός αυτοκινήτου, το σύστημα λειτουργεί σε συνεργασία με τα φλας και το τιμόνι για να προσφέρει ισχυρή επιτάχυνση, ανάλογα με την οδηγική κατάσταση. Όταν ένα πιο αργό προπορευόμενο όχημα φεύγει από την λωρίδα, το σύστημα επιταχύνει ομαλά μέχρις ότου φτάσει στην ταχύτητα που είχε οριστεί για το Adaptive Cruise Control. Επίσης, ανταποκρίνεται ταχύτερα κατά την αλλαγή σε μία ανοιχτή λωρίδα, πίσω από ένα πιο αργό όχημα, και όταν ένα πιο αργό όχημα αποχωρεί από τη λωρίδα μπροστά.

Το σύστημα Adaptive Driving Beam του Civic – για πρώτη φορά σε Honda – αποτελεί εξέλιξη της τεχνολογίας αυτόματης μεγάλης σκάλας και μεταβλητής κατανομής φωτεινής δέσμης της Honda. Το έξυπνο σύστημα μειώνει την αντανάκλαση και το ενδεχόμενο να ‘τυφλώνει’ τους άλλους οδηγούς και πεζούς, χρησιμοποιώντας την κάμερα του αυτοκινήτου, για την ανίχνευση των προπορευόμενων οχημάτων, ενεργοποιώντας και απενεργοποιώντας αυτόματα πολλαπλές λυχνίες LED, εξατομικευμένα, ώστε να προσφέρει την κατάλληλη ορατότητα, χωρίς να ενοχλούνται οι υπόλοιποι. Το σύστημα μπορεί επίσης να αλλάζει αυτόματα σε μεγάλη σκάλα, ώστε να μη διασπάται η προσοχή του οδηγού από το δρόμο.

Πέραν των νέων και βελτιωμένων τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλεια, το Civic ενσωματώνει νέα δομικά στοιχεία που βελτιώνουν την προστασία σε περίπτωση εμπρόσθιας, οπίσθιας και πλευρικής σύγκρουσης, αυξάνοντας τη συνολική παθητική ασφάλεια και επιτυγχάνοντας συμμόρφωση με τα αυστηρά πρότυπα ασφάλειας στις συγκρούσεις του Euro NCAP.

Μεταξύ αυτών των στοιχείων είναι: πρόσθετες δοκοί στις πόρτες και πλαίσια στα τόξα των θόλων των πίσω τροχών που βελτιώνουν την προστασία σε πλευρικές συγκρούσεις, και ελάσματα ασφαλείας στον εμπρός προφυλακτήρα που απορροφούν την ενέργεια σύγκρουσης για το περιορισμό των τραυματισμών των γονάτων και των κάτω άκρων των πεζών.

Το νέο Civic περιλαμβάνει συνολικά 11 αερόσακους στάνταρ, σε όλη τη γκάμα.  Στάνταρ για πρώτη φορά στο Civic προσφέρονται οι αερόσακοι γονάτων και για τα δύο εμπρός καθίσματα, για τον περιορισμό των τραυματισμών σε μία εμπρόσθια σύγκρουση, και πλευρικοί αερόσακοι για τα πίσω καθίσματα. Νέος επίσης είναι ένας εμπρός κεντρικός αερόσακος που εμποδίζει τον οδηγό να πέσει πάνω στο συνοδηγό σε μία πλευρική σύγκρουση. 

Τεχνικές Προδιαγραφές

Μοντέλα 

Elegance

Sport

Advance

Τύπος Κινητήρα 

 2.0L άμεσου ψεκασμού βενζινοκινητήρας κύκλου Atkinson

Κινητήριοι Τροχοί 

 FWD 

Τύπος Κιβωτίου 

 eCVT

Κινητήριο Σύνολο 

 e:HEV

Κυβισμός (cc) 

 1993

Διάμετρος X Διαδρομή (mm) 

 Διάμετρος: 81    Διαδρομή: 96.7 

Λόγος συμπίεσης 

 13.9:1

Μηχανισμός βαλβίδων 

 DOHC τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο

 VTEC

 EVTC

Πρότυπο εκπομπών ρύπων 

 Euro 6D 

 

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Μέγιστη ισχύς κινητήρα (kW at rpm) 

 105kW @ 6,000rpm

Μέγιστη ροπή κινητήρα (Nm at rpm) 

 186Nm @ 4500rpm

Μέγιστη ισχύς ηλεκτροκινητήρα (kW) 

 135KW/184PS

Μέγιστη ισχύς ηλεκτροκινητήρα (Nm) 

 315Nm 

0 → 100 km/h (δευτερόλεπτα) 

7.8

7.9

8.1

Τελική Ταχύτητα (km/h) 

180

180

180

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Νεότερο
Παλιότερο Περισσότερες ψήφοι
Inline Feedbacks
View all comments