Εδώ παρακολουθείτε όλη τη δράση απ’τον πρώτο αγώνα της σεζόν του 2016 και συμμετέχετε με τα σχόλιά σας στη δική μας προσπάθεια να μεταφέρουμε λεπτό προς λεπτό τον αγώνα:
28 βαθμοί για τον Οζιέ, δεύτερη θέση για τον Μίκελσεν στη γενική κατάταξη και τρίτο τον Νέβιλ, όλοι με περίπου 2 λεπτά διαφορά μεταξύ τους, ιδίως μετά το πρόβλημα του Νέβιλ στην υπερειδική
Η θρυλική Col de Turini είναι η επόμενη. Οι συνθήκες είναι πολύ καλές στα βουνά γύρω από το Μονακό και το χιόνι έχει λιώσει στα περισσότερα σημεία της ειδικής. Μήπως θα έπρεπε να μας τη δείχνουν αυτή live και οχι την προηγούμενη;
Στο wrc 2 ο Εβανς έχει μια δυνατή πρώτη θέση στα χέρια του έναντι του Αρμιν Κρεμερ στα 2:09.2 η διαφορά τους αν δεν έχουμε κάποιο απρόοπτο στη συνέχεια . Τρίτος ο Λάπι με Skoda Fabia και 12,8 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Κρεμερ στη γενική του WRC 2
Ο πρωταθλητής σε safe mode και με λάστιχα για την πιο βρεγμένη Col de Turini κι όμως έκανε καλύτερο χρόνο προς το παρόν από τους υπόλοιπους. Είναι δύσκολο να έχεις μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο και να πρέπει να κρατηθείς στο δρόμο χωρίς λάθη.
9 δέκατα πιο αργά απ’τον Νεβιλ που τον καταδιώκει ολοκλήρωσε την ειδική ο Μίκελσεν και η διαφορά σ’αυτή τη μάχη για τη δεύτερη θέση είναι στα 11,6 δευτερόλεπτα. Πολλά μπορούν να γίνουν στις επόμενες δύο ειδικές.
Ο Μικ είναι προσωρινά πρώτος στην 11η ειδική και μάλλον θα παραμείνει. Ομως τα 3,4 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα απ’τον Οζιέ δεν πειράζουν καθόλου το προβάδισμα του Γάλλου.
Πρώτη φορά ο Αθανασουλας με σταυρωτά λάστιχα στο Fabia και έκανε τετ α κε σε μια κλειστή φουρκέτα που του κόστισε ένα λεπτό για να καταφέρει να γυρίσει. Πολύτιμος χρόνος χαμένος αλλά και πολύτιμη εμπειρία αποκτημένη σε τέτοιες extreme καταστάσεις.
Ο Μικ γλίστρησε και χτύπησε το πίσω μέρος του DS3 αλλά συνέχισε πιο ήρεμα το υπόλοιπο της ειδική κι έμεινε μισό λεπτό πίσω από την πρωτοπορία του αγώνα.
Στο wrc2 ο Μωριν εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα και ο Ντελεκουρ είχε έξοδο αλλά τον έσπρωξαν οι θεατές πίσω στην ειδική. Λάστιχο για τον Εβανς και καλά νέα για τους υπόλοιπους πιο κάτω στην κατάταξη!
Άσχημες συνθήκες στην ειδική με πολύ πάγο και κομμάτια που είναι πολύ δύσκολα χωρίς να έχουν καν στις σημειώσεις τους πάγο η χιόνι. Ο Ντανι Σορντο χτύπησε σε ενα γλιστερό κομμάτι και έσπασε την ανάρτηση απ\’το i20 του χάνοντας πάνω από 6 λεπτά.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα
8η θέση στην κατηγορία του και 22η γενικής, ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για τον Λάμπρο Αθανασούλα
7η θέση στην ειδική για τον Αθανασούλα και 7ος στην προσωρινή γενική κατάταξη του WRC2
28 βαθμοί για τον Οζιέ, δεύτερη θέση για τον Μίκελσεν στη γενική κατάταξη και τρίτο τον Νέβιλ, όλοι με περίπου 2 λεπτά διαφορά μεταξύ τους, ιδίως μετά το πρόβλημα του Νέβιλ στην υπερειδική
Στην κατηγορία WRC2, ο Έβανς είναι μόλις 1.2″ πιο γρήγορος από τον δεύτερο Κρέμερ και 2.9″ στο σύνολο του αγώνα
Τους 2 βαθμούς θα πάρει ο Σόρντο, μετά από έναν δύσκολο αγώνα, ενώ τον τελευταίο βαθμό ο Μίκελσεν
Είναι ο μεγάλος νικητής του αγώνα για τρίτη συνεχόμενη χρονιά και φεύγει με τη μέγιστη συγκομιδή βαθμών
1.5″ πιο γρήγορος ο Οζιέ και περνάει στην πρώτη θέση!
Ο Μίκελσεν, αν και είναι πολύ εντυπωσιακός και χρησιμοποιεί όλο το πλάτος του δρόμου, φτάνει μόνο στη δεύτερη θέση.
Προβλήματα με το κιβώτιο αναφέρει ο ίδιος, αλλά γενικά είναι ευχαριστημένος από την απόδοση του αυτοκινήτου σε όλο τον αγώνα.
Ο Νέβιλ είναι πολύ πιο αργός από την αρχή της ειδικής. Τερματίζει πάνω από 1 λεπτό πίσω από το χρόνο του Σόρντο!
Ούτε ο Όστμπεργκ μπορεί να πλησιάσει το Σόρντο.Είναι μόλις 3ος
Σειρά του Λεφέμπρ να περάσει δεύτερος, οδηγώντας μόνο πλαγιολισθαίνοντας!
Ο Τάνακ, αν και φάνηκε να πίεζε αρκετά δεν καταφέρνει κάτι καλύτερο απ΄ τη δεύτερη θέση, 18.3″ πιο αργός απ΄ τον Σόρντο
Κατεβάζει κατά 25″ ο Σόρντο και περνάει στην πρώτη θέση προσωρινά
8¨32.5 ο Έβανς, αρκετά εντυπωσιακός στα περάσματά του
Επιβεβαιώνεται αυτό κι απ΄ τον ίδιο, καθώς είπε πως κάτι έσπασε στο διαφορικό
9¨08.5 ο χρόνος του, αν και η δική μας εντύπωση ήταν πως πήγαινε αργά
Πολύς ο κόσμος όπως πάντα στη θρυλική ειδική
Εκκίνηση για τον Πάντον και βλέπουμε πολύ καλές συνθήκες για οδήγηση
Θα καθυστερήσει λίγο η έναρξη της ειδικής, 13.19 το πρώτο αυτοκίνητο του Πάντον
Η θρυλική Col de Turini είναι η επόμενη. Οι συνθήκες είναι πολύ καλές στα βουνά γύρω από το Μονακό και το χιόνι έχει λιώσει στα περισσότερα σημεία της ειδικής. Μήπως θα έπρεπε να μας τη δείχνουν αυτή live και οχι την προηγούμενη;
Ολοκλήρωση της ειδικής και για τον Αθανασούλα 43,7 δευτερόλεπτα πιο αργά από τον Εβανς.
Στο wrc 2 ο Εβανς έχει μια δυνατή πρώτη θέση στα χέρια του έναντι του Αρμιν Κρεμερ στα 2:09.2 η διαφορά τους αν δεν έχουμε κάποιο απρόοπτο στη συνέχεια . Τρίτος ο Λάπι με Skoda Fabia και 12,8 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Κρεμερ στη γενική του WRC 2
Ο πρωταθλητής σε safe mode και με λάστιχα για την πιο βρεγμένη Col de Turini κι όμως έκανε καλύτερο χρόνο προς το παρόν από τους υπόλοιπους. Είναι δύσκολο να έχεις μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο και να πρέπει να κρατηθείς στο δρόμο χωρίς λάθη.
9 δέκατα πιο αργά απ’τον Νεβιλ που τον καταδιώκει ολοκλήρωσε την ειδική ο Μίκελσεν και η διαφορά σ’αυτή τη μάχη για τη δεύτερη θέση είναι στα 11,6 δευτερόλεπτα. Πολλά μπορούν να γίνουν στις επόμενες δύο ειδικές.
Ο Σορντο έχει κάνει καλύτερο χρόνο κατά 0,9 δευτερόλεπτα από τον teammate του στη Hyundai, Νεβιλ
Η 13η ειδικη ξεκίνησε και είναι live και οι οδηγοί θα την τρέξουν ξανά ως power stage. SS13 Col de l’orme- St. Laurent
18ος χρόνος για τον Αθανασούλα, 19ος γενικής και 8ος στην κατηγορία του, σχεδόν 2 λεπτά πίσω από τον πρώτο.Εξαιρετική προσπάθεια!
Προσωρινά αποτελέσματα SS13
1. NEUVILLE 22:55.4
2. SORDO 23:00.6 +5.2
3. MIKKELSEN 23:13.0 +17.6
4. LEFEBVRE 23:16.9 +21.5
5. PADDON 23:21.3 +25.9
6. OSTBERG 23:27.3 +31.9
7. OGIER 23:30.4 +31.9
8. TANAK 23:40.8 +45.4
9. GILBERT 24:42.8 +1:47.4
10. EVANS 24:50.8 +1:55.4
Με μόλις 12.5″ διαφορά ανάμεσα στον δεύτερο της γενικής Μίκελσεν και τον τρίτο Νέβιλ, θα έχουμε μεγάλη μάχη στις αυριανές ειδικές!
Ο Νέβιλ με κεκτημένη ταχύτητα παίρνει άλλα 17″ από τον Μίκελσεν, όσο ο Οζιέ παραδεχεται πως τώρα απλά πρέπει να φτάσει μέχρι το τέλος.
Επιβαβαιώνεται κι απ το χρόνο του.14.3″ πιο γρήγορος απ τον Όστμπεργκ και 17.4 από τον Οζιέ
Τελευταία ειδική της ημέρας η 13η κι ο Μίκελσεν δείχνει να έχει βρει καλά πατήματα στα πρώτα split
Εγκατάλειψη του Μικ στο service! Είχε παράπονα στην τελευταία ειδική και φαίνεται πως το πρόβλημά του ήταν το κιβώτιο ταχυτήτων!
19ος ο Αθανασούλας στην ειδική και 19ος γενικής, 8ος στην κατηγορία WRC2
Τρεις πρωτες θέσεις για τη Χιουντάι σ αυτη την ειδική.Η επιλογή ελαστικών ήταν η σωστή, δήλωσε ο Νέβιλ
Εγκατάλειψη για τον 3ο της κατηγορίας WRC2, Μπονάτο. Άλλη μια κερδισμένη θέση για τον δικό μας Λάμπρο Αθανασούλα
Προσωρινή κατάταξη SS12
1. NEUVILLE 11:39.6
2. PADDON 11:53.0 +13.4
3. SORDO 11:55.1 +15.5
4. OSTBERG 12:10.9 +31.3
5. MIKKELSEN 12:13.5 +33.9
6. SUAREZ MIRANDA 12:23.4 +43.8
7. OGIER 12:26.2 +46.6
8. MEEKE 12:28.5 +48.9
9. BOUFFIER 12:48.8 +1:03.2
10. EVANS 12:45.1 +1:05.5
Νίκη για τον Νέβιλ στη 12η ειδική, καθώς οι πρωτοπόροι Οζιέ και Μίκ οδηγούν πιο προσεκτικά
Ο Μικ είναι προσωρινά πρώτος στην 11η ειδική και μάλλον θα παραμείνει. Ομως τα 3,4 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα απ’τον Οζιέ δεν πειράζουν καθόλου το προβάδισμα του Γάλλου.
Ζημιά για τον Λατβαλα, φαίνεται να έχει σπάσει την εμπρος ανάρτηση και δε μίλησε καθολου στο τέλος της ειδικής. Η ζάντα κρέμεται από την ανάρτηση!
Πρώτη φορά ο Αθανασουλας με σταυρωτά λάστιχα στο Fabia και έκανε τετ α κε σε μια κλειστή φουρκέτα που του κόστισε ένα λεπτό για να καταφέρει να γυρίσει. Πολύτιμος χρόνος χαμένος αλλά και πολύτιμη εμπειρία αποκτημένη σε τέτοιες extreme καταστάσεις.
Ο Μικ γλίστρησε και χτύπησε το πίσω μέρος του DS3 αλλά συνέχισε πιο ήρεμα το υπόλοιπο της ειδική κι έμεινε μισό λεπτό πίσω από την πρωτοπορία του αγώνα.
Η ειδική φαίνεται να πηγαίνει στον Μίκελσεν που έκανε εκπληκτικό χρονο και χαρακτήρισε την ειδική ως τρομακτική!
Η 10η ειδική περνά μέσα από πίστες σκι! Συνεχίζει με στενές φουρκέτες στην κατάβαση απ’το βουνό.
Στο wrc2 ο Μωριν εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα και ο Ντελεκουρ είχε έξοδο αλλά τον έσπρωξαν οι θεατές πίσω στην ειδική. Λάστιχο για τον Εβανς και καλά νέα για τους υπόλοιπους πιο κάτω στην κατάταξη!
Η προσωρινή κατάταξη μετά την SS9:
Οζιέ
Μικ
Λατβαλα
Νεβιλ
Μίκελσεν
Οστμπεργκ
Λεφεμπρ
Μπουφιέ
Τάνακ
Σόρντο
Άσχημες συνθήκες στην ειδική με πολύ πάγο και κομμάτια που είναι πολύ δύσκολα χωρίς να έχουν καν στις σημειώσεις τους πάγο η χιόνι. Ο Ντανι Σορντο χτύπησε σε ενα γλιστερό κομμάτι και έσπασε την ανάρτηση απ\’το i20 του χάνοντας πάνω από 6 λεπτά.
Ο Οζιέ μεγαλώνει τη διαφορά από τον Μικ στα 20 δευτερόλεπτα συνολικά. Ο Βρετανός 10 δευτερόλεπτα πιο αργος στην 9η ειδική.
Μισό λεπτό διαφορά ο Οζιέ από τον Λατβαλα ηδη από την πρώτη ειδική.