Και Paddon και πασών… Ένας εξαιρετικός Νεο Ζηλανδός κοίταξε κατάματα τον Ogier και τον νίκησε! Ο Hayden Paddon της Hyundai πήρε την πρώτη νίκη της καριέρας του σε έναν αγώνα-θρίλερ μέχρι τα τελευταία μέτρα της τελευταίας ειδικής. Μπορεί να είχε πλεονέκτημα τις προηγούμενες μέρες εκκινώντας πολύ πιο κάτω απ’τον Ogier, αλλά την Κυριακή όλα ήταν επί ίσοις όροις και ο Γάλλος πρωταθλητής παραδόθηκε στη μαχητικότητα του Paddon κι έμεινε δεύτερος. Είναι από τα καλύτερα νέα και από τις πιο λαμπρές περιπτώσεις που χαίρεται ο κάθε φίλαθλος για μια τέτοια νίκη. Επειδή αυτό σημαίνει ότι ο ανταγωνισμός είναι εκεί και πως υπάρχουν ομάδες και οδηγοί που μπορούν να αμφισβητήσουν την πρωτοκαθεδρία της Volkswagen με μόνο πλεονέκτημα…το περισσότερο θέαμα. Μα τί άλλο; Το Ράλλυ Αργεντινής είναι ένας σκληρός αγώνας με αρκετά απαιτητικές ειδικές διαδρομές, όπως για παράδειγμα η El Condor που συνήθως είναι καλυμμένη με ομίχλη κάνοντας την οδήγηση πραγματική πρόκληση.
Ο αγώνας ξεκίνησε με μια ειδική μέσα στην πόλη μήκους κάτω από 2 km, αλλά στην πραγματικότητα η δράση άρχισε μετά τη 2η ειδική. Αυτοί που εκμεταλλεύτηκαν τη σειρά από την οποία εκκινούσαν, λόγω χαμηλής βαθμολογίας, δεν ήταν άλλοι από τους συνήθεις υπόπτους Jari Matti Latvala και Hayden Paddon. O Latvala πήρε από νωρίς κεφάλι και έδειχνε να μη θέλει να τα παρατήσει εύκολα. Έδωσε αρκετές μάχες με τον Paddon και κατάφερε να παραμείνει μπροστά του με τον Ogier να είναι ανήμπορος να αντιδράσει πιέζοντας, αφού ως πρώτος έπρεπε να “σκουπίζει” για άλλον έναν αγώνα το δρόμο. Κι εκεί που όλα έδειχναν ότι ο Γάλλος είχε αποδεχτεί τη μοίρα του, ο Latvala χτύπησε μια πέτρα, έσπασε το εμπρός δεξί αμορτισέρ το οποίο εμφανίστηκε πάνω απ’το καπό (!) και το αποτέλεσμα ήταν να μη μπορεί να ελέγξει το Polo R WRC και να τουμπάρει θεαματικά στη 14η ειδική. Αυτό άφησε μόνο του στην κορυφή τον Hayden Paddon που έπρεπε να βάλει τα δυνατά του στην τελευταία μέρα του Ράλλυ για να κρατήσει πίσω του τον μαινόμενο ταύρο Ogier!
Ο Γάλλος έσπρωξε, πίεσε όσο μπορούσε κι έφτασε τη διαφορά του στα 2,6 δευτερόλεπτα απ’τον Paddon. Ο Νεο Ζηλανδός πλέον “ένιωθε την ανάσα” του Ogier στο πίσω μέρος του i20 WRC! Όμως δεν ήταν διατεθειμένος να παραδώσει τα όπλα. Ξεκίνησε την επανάληψη της El Condor που ήταν η Power Stage – πιο καθαρή απ΄το πρώτο πέρασμα – και ήδη απ’το πρώτο σπλιτ έδειχνε ότι θέλει όσο τίποτε άλλο τη νίκη αυτή. Και τα κατάφερε! Ένα απίστευτο αποτέλεσμα για την Hyundai, αλλά και τον ίδιο, καθώς ναι μεν είχε το πλεονέκτημα να εκκινεί πιο χαμηλά, όμως όταν ο Ogier μπορούσε να τον κερδίσει δεν τα κατάφερε. Πανάξια νίκη σε μια εξαιρετική εμφάνιση του Paddon και έχοντας ένα απροβλημάτιστο – εκτός από κάποια θέματα με το κιβώτιο που τον τρόμαξαν λίγο – αυτοκίνητο από την Hyundai για όλο τον αγώνα. Πίο πίσω, το βάθρο συμπλήρωσε άλλο ένα Volkswagen, αυτό του Mikkelsen, αφού το δεύτερο i20 του Dani Sordo δε μπόρεσε να τον φτάσει κι έμεινε στην 4η θέση. Σταθερός, αλλά όχι γρήγορος ο Ostberg της Ford στην 5η θέση, ενώ ο 6ος Neuville είχε αρκετά προβλήματα που θα ήθελε να τα ξεχάσει μέχρι τον επόμενο αγώνα, όπως το άνοιγμα της πίσω πόρτας μέσα στην ειδική! Τερματισμό είδε και ο Eric Camilli με το Fiesta WRC στην 8η θέση, αποδεικνύοντας ότι μπορεί να φέρει βαθμούς για την ομάδα. 7ος τερμάτισε ο τοπικός Ligato την ώρα που ο Henning Solberg τρέχει ακόμα και τερματίζει 9ος!
Αυτό που μας άρεσε στον αγώνα αυτό ήταν – εκτός από τη δράση – η προσδοκία για το καλύτερο. Όταν βλέπεις νέους οδηγούς να τα δίνουν όλα και να κερδίζουν μόνο χαρά δίνει σε όλους, ακόμα και στον Ogier που θέλει τον ανταγωνισμό και θέλει κάποιον να τον κοντράρει στα ίσια. Η Αργεντινή παραδοσιακά δεν του πηγαίνει, εδώ τον κέρδισε ο Paddon, πράγμα που σημαίνει πως έχουμε να δούμε πολλά στο επόμενο Ράλλυ στην Πορτογαλία…
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα
[…] Γράφει ο Κώστας Μπουλούκης […]