Suzuki Swift Sport 2018
Έχουμε γυρίσει στη δεκαετία του ’90 και δεν το έχουμε καταλάβει! Το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει ελάχιστα, ενώ έγινε 4 εκατοστά πιο πλατύ και πιο χαμηλό. Οι αναρτήσεις έχουν παραμείνει με αμορτισέρ Monroe που έχουν αναβαθμιστεί τα χαρακτηριστικά της απόσβεσης, ενώ έχουν γίνει διάφορες αλλαγές μπροστά και πίσω για περισσότερη ακαμψία. Μπροστά το ακραξόνιο έχει γίνει ένα κομμάτι, έχει επιμηκυνθεί με σκοπό τη μεγαλύτερη ακαμψία πάνω στη στροφή, ενώ πιο στιβαρός έχει γίνει και ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω.
Η απόκριση απ’το turbo αναμένεται να είναι άμεση, καθώς η βαλβίδα του wastegate δεν είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βοηθώντας ταυτόχρονα και στην κατανάλωση όταν ταξιδεύεις χαλαρά. Σταθερή έχει μείνει η σχεδιαστική φιλοσοφία απ’το απερχόμενο μοντέλο, όπου η σπορ και νεανική του γραμμή κάνει αυτό που χρειάζεται για να μαγνητίζει νέους που θέλουν κάτι δυνατό στη ζωή τους. Κυψελοειδής γρίλιες, με ανθρακονημάτινο look, πίσω διαχύτη, αεροτομή, 17-άρες ζάντες αλουμινίου και το σήμα κατατεθέν των Swift Sport, οι πίσω διπλές απολήξεις της εξάτμισης στα δύο άκρα του προφυλακτήρα. Σε όλα αυτά δε θα προσθέσω όλα τα νέα συστήματα αφύπνισης να πω… ή προσπάθειας να τον κοιμήσουν τον οδηγό; Βοήθεια για τις λωρίδες, αυτόματο πιλότο, σύστημα αποφυγής σύγκρουσης, αυτόματη ρύθμιση μεγάλης σκάλας και πολλά άλλα. Θα προσθέσω μόνο το διακριτικά σπορ και λιτό εσωτερικό του με τη μεγάλη οθόνη αφής και φυσικά τι άλλο; Τους δείκτες πίεσης turbo και λαδιού που τόσο θυμίζουν αυτοκίνητα της δεκαετίας που “ανδρώθηκε” το πρώτο Swift. Αναμείνατε στο ακουστικό σας, λοιπόν, για περισσότερες λεπτομέρειες και τιμές της ελληνικής πραγματικότητας για το νέο Swift Sport…
[…] Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο strivein.gr […]