- Το CUPRA Tavascan στην ελληνική αγορά
- Honda Cars: Το HR-V MY25 στην Ελλάδα
- RENAULT TWINGO E-TECH ELECTRIC: «REBOOT» ΓΙΑ TO ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
- Μεγάλος Διαγωνισμός στο TikTok για να ζήσετε μια μοναδική εμπειρία με την νέα Ford Mustang Dark Horse στην Auto Athina 2024
- ΝΕΟ BIGSTER: Η DACIA ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΟΝ ΠΗΧΗ
Το Audi RS Q e-tron είναι εξοπλισμένο τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα με μονάδα κινητήρα/γεννήτριας (MGU) που δανείζεται από το μονοθέσιο e-tron FE07 της Audi στη Formula E, με μικρές μόνο τροποποιήσεις ειδικά για το Ράλι Ντακάρ. Μία τρίτη MGU, ίδιου σχεδιασμού, είναι μέρος του μετατροπέα ενέργειας και χρησιμεύει για την επαναφόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Η μπαταρία ζυγίζει περίπου 370 κιλά, ενεργειακής χωρητικότητας περίπου 50 kWh.
Subscribe
0 Comments
Νεότερο