Οι δοκιμές του Audi RS Q e-tron για το Ράλι Ντακάρ ξεκίνησαν

Οι δοκιμές του RS Q e-tron, του ηλεκτρικού πρωτότυπου με το οποίο η Audi θα αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του Ράλι Ντακάρ, τον Ιανουάριο του 2022, ξεκίνησαν. Η Audi έχει ένα μεγαλεπήβολο στόχο: να είναι ο πρώτος κατασκευαστής που χρησιμοποιεί όχημα με ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα σε συνδυασμό με έναν αποτελεσματικό μετατροπέα ενέργειας, ανταγωνιζόμενη ευθέως αντίπαλους με συμβατικά οχήματα, σε ένα από τα πιο δύσκολα ράλι στον κόσμο.

«Το quattro άλλαξε τους όρους του παιχνιδιού στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Στη συνέχεια, η Audi ήταν η πρώτη μάρκα που κέρδισε τις 24 Ώρες του Le Mans με ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Τώρα, θέλουμε να εγκαινιάσουμε μια νέα εποχή στο Ράλι Ντακάρ, ενώ δοκιμάζουμε και αναπτύσσουμε περαιτέρω την τεχνολογία e-tron σε ακραίες συνθήκες», λέει ο Julius Seebach, Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Sport GmbH και υπεύθυνος για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Audi. «Το RS Q e-tron δημιουργήθηκε από ένα λευκό φύλλο χαρτιού σε χρόνο ρεκόρ και αντιπροσωπεύει το Vorsprung durch Technik.»

Και μόνο το μέγεθος των ειδικών διαδρομών στο Ράλι Ντακάρ σε καθημερινή βάση, που φτάνει τα 800 χιλιόμετρα, αντιπροσωπεύει από μόνο του μία πρόκληση. Επειδή δεν υπάρχουν ευκαιρίες φόρτισης στην έρημο, στο Audi RS Q e-tron, υπάρχει ο εξαιρετικά αποδοτικός κινητήρας TFSI από το DTM. Είναι μέρος ενός μετατροπέα ενέργειας που φορτίζει την μπαταρία υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Δεδομένου ότι ο κινητήρας καύσης λειτουργεί στην ιδιαίτερα αποδοτική περιοχή μεταξύ 4.500 και 6.000 σ.α.λ., η ειδική κατανάλωση είναι πολύ κάτω από 200 γραμμάρια ανά kWh.

Το Audi RS Q e-tron είναι εξοπλισμένο τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα με μονάδα κινητήρα/γεννήτριας (MGU) που δανείζεται από το μονοθέσιο e-tron FE07 της Audi στη Formula E, με μικρές μόνο τροποποιήσεις ειδικά για το Ράλι Ντακάρ. Μία τρίτη MGU, ίδιου σχεδιασμού, είναι μέρος του μετατροπέα ενέργειας και χρησιμεύει για την επαναφόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Η μπαταρία ζυγίζει περίπου 370 κιλά, ενεργειακής χωρητικότητας περίπου 50 kWh.
Το Audi RS Q e-tron διαθέτει μία και μόνη σχέση μετάδοσης, με το λογισμικό να αναλαμβάνει την κατανομή ροπής μεταξύ των αξόνων, δημιουργώντας ένα εικονικό και ελεύθερα ρυθμιζόμενο κεντρικό διαφορικό, το οποίο έχει το πλεονέκτημα της εξοικονόμησης βάρους και χώρου.

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments