Opel Insignia Grand Sport

Ήρθε ο καιρός, η Opel να αποκτήσει νέα “ναυαρχίδα” στο στόλο της! Το Opel Insignia κυκλοφορεί ήδη από το 2009, έχοντας πουλήσει σχεδόν 1 εκατομμύριο μονάδες και η νέα γενιά έρχεται με ακόμα πιο δυναμικά χαρακτηριστικά για να κατακτήσει περισσότερους αγοραστές. Το όνομα Grand Sport δεν είναι τυχαίο, καθώς το Insignia έχει μεγαλώσει κατά 9 εκατοστά κι έχει αποκτήσει μεγαλύτερους χώρους και την κεκλιμένη οροφή ενός κουπέ αυτοκινήτου. Ακόμα, είναι πιο χαμηλό με πολύ καλή αεροδυναμική που σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη θέση οδήγησης και τη δυνατότητα τετρακίνησης με torque vectoring, είναι πανέτοιμο να προσφέρει οδηγικές συγκινήσεις. Οι τεχνικοί της Opel φρόντισαν να του κάνουν αυστηρή δίαιτα για να χάσει 175 περιττά κιλά και να είναι ακριβές, ευέλικτο και να έχει καλύτερους χειρισμούς. Το έχουν φορτώσει με όλες τις νέες τεχνολογίες σε φώτα led, συστήματα infotainment, ασφάλειας και προστασίας πεζών και επιβατών.

Το όλο σχέδιο εξωτερικά και εσωτερικά πήρε αρκετή έμπνευση από το Monza Concept της Opel, ένα πρωτότυπο που είχε αρκετά στοιχεία ικανά να αναδείξουν την σπορ, κουπέ και ταυτόχρονα glamour εικόνα ενός μοντέλου σαν αυτό που ήθελε η Opel για αντικαταστάτη του Insignia. Η οροφή είναι πλέον χαμηλότερη κατά 3 εκατοστά και με πιο πλατύ μετατρόχιο έχει μια δυναμική αλλά και κομψή εμφάνιση. Η νέα μάσκα που φτάνει πιο χαμηλά στον προφυλακτήρα έχει χαμηλά γρίλια και ψηλά στο σήμα της Opel έρχονται εκατέρωθεν, δύο χρωμιομένες μπάρες – που ομολογουμένως δίνουν ένα περίεργο σχήμα – ενώ το σχήμα από τα led ημέρας συμπληρώνεται με άψογη συμμετρία από το κάτω χείλος του προφυλακτήρα που ανεβαίνει προς την ανάποδη κατεύθυνση, δίνοντας αυτή την αίσθηση συμμετρίας. Προς τα πίσω, η οροφή είναι τόσο κεκλιμένη που αναγκαστικά το παράθυρο έχει διπλό φινιστρίνι, ένα όπου πατάει το τζάμι για να κατεβαίνει κι ένα πιο πίσω στην τελική κολώνα και όλο το περίγραμμα των παραθύρων διακοσμείται από μια γραμμή χρωμίου. Στο πλάι, αν προσέξετε, θα δείτε την κλασική “λεπίδα” της Opel, το σκάλισμα δηλαδή του κάτω μέρους των θυρών και για τους πιο παρατηρητικούς τεράστια Brembo φρένα για την πιο δυνατή έκδοση του Insignia που ακόμα η Opel μας κρατά κρυφή!

  

Μέσα κυριαρχεί η απλότητα με μια δόση πολυτέλειας από δερμάτινες επενδύσεις στις πόρτες, στο τιμόνι και η μεγάλη οθόνη πολυμέσων βρίσκεται ακριβώς στη μέση του ταμπλό. Στο καντράν υπάρχουν ψηφιακές ενδείξεις του κοντέρ, αλλά και δείκτες κανονικοί για τις αναλογικές. Τα πολλά χειριστήρια λείπουν απ’την κεντρική κονσόλα κάνοντας ιδανική την εργονομία, καθώς μόνο οι βασικοί διακόπτες φωνής/κλεισίματος υπάρχουν για τα πολυμέσα. Καλύτερα από πριν για να μη μπερδευόμαστε με περιττά κουμπιά! Η Opel είναι η μόνη εταιρεία με βραβείο για τα καθίσματά της, αφού τα μπροστινά μπορούν να είναι ηλεκτρικά με μνήμες, πλήρως θερμαινόμενα και αεριζόμενα που προσφέρουν μασάζ για μια εξαιρετική εμπειρία… καθισιού! Το ίδιο θερμαινόμενα μπορούν να είναι ακόμα και τα δύο πίσω καθίσματα για να μην αφήσουμε παραπονεμένους τους πίσω επιβάτες. Για την άνεση των επιβατών υπάρχει πάντα η συνδεσιμότητα με την οθόνη μέσω Android auto ή Apple car play ή ακόμα και να έχει τον προσωπικό σύμβολο για να κλείσει δωμάτιο σε ένα ξενοδοχείο μέσω της OnStar υπηρεσίας.

Σε άλλα gadget, η Opel φρόντισε κι εδώ όπως και στο Astra να δώσει αρκετό φως στους ιδιοκτήτες του Insignia. Led matrix τεχνολογία για άψογο φωτισμό που δεν τυφλώνει τους απέναντι οδηγούς και η δέσμη στρίβει ανάλογα με τη στροφή, ενώ η μεγάλη σκάλα μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 400 μέτρα. Head up display των πληροφοριών που αφορούν τον οδηγό και 360 μοιρών κάμερα για να μην έχει ούτε γρατσουνιά στους προφυλακτήρες. Εκτός από αυτόν τον παράδεισο νέων τεχνολογιών, το νέο Insignia Grand Sport θα έχει νέους κινητήρες τούρμπο και ένα ολοκαίνουριο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Ανάρτηση 5 πολλαπλών συνδέσμων και στην τετρακίνητη έκδοση θα υπάρχει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα με δύο συμπλέκτες που θα κατανέμουν τη ροπή ισόποσα σε κάθε τροχό και άξονα με αποτέλεσμα τους ακριβέστερους χειρισμούς και την οδηγική απόλαυση. Τα προγράμματα οδήγησης του Flex ride είναι το Standard, το Sport ή το Tour και επεμβαίνουν στην απόκριση του γκαζιού, στην ανάρτηση, στο τιμόνι και στις αλλαγές του κιβωτίου ταχυτήτων. Έτσι, όλα τα νέα Insignia θα ανταποκρίνονται άμεσα σε κάθε ανάγκη του οδηγού τους.

Τον Μάρτιο του 2017 θα παρουσιαστεί και επίσημα στην έκθεση της Γενεύης, όπου θα υπάρχουν και περισσότερες λεπτομέρειες για τους κινητήρες και άλλα στοιχεία του Grand Sport. Μέχρι τότε, η μικρή αυτή γεύση που πήραμε μας αφήνει με πολλές προσδοκίες για το νέο Insignia που θα περιμένουμε να το δούμε και στους ελληνικούς δρόμους στα μέσα του επόμενου έτους.

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest

1 Comment
Νεότερο
Παλιότερο Περισσότερες ψήφοι
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] Γράφει ο Κώστας Μπουλούκης (strivein.gr) […]