Rallycross RD6 Holjes

Σουηδοί οδηγοί υπάρχουν αρκετοί στο Rallycross και μάλιστα η VW Σουηδίας είναι χορηγός του αγώνα. Όμως, ούτε Σουηδός, ούτε η Volkswagen τον κέρδισε! Ένας Νορβηγός που έχει πάρει τρελή φόρα στους δύο τελευταίους αγώνες και ανεβαίνει αρκετά στην κούρσα του τίτλο. Δεν είναι άλλος από τον Andreas Bakkerud που με το φετινό του όπλο, το Ford Focus RS RX και teammate τον Ken Block, έχει βάλει στόχο να παλέψει δυνατά για το πρωτάθλημα. Στον προηγούμενο αγώνα στο Hell της Νορβηγίας σάρωσε όλους τους βαθμούς, κερδίζοντας τα πάντα και τις δύο μέρες του αγώνα! Τώρα η νίκη του δεν ήταν το ίδιο σαρωτική, αλλά σίγουρα ήταν μια ισχυρή τόνωση για την αυτοπεποίθησή του και φυσικά για τη βαθμολογία. Κοιτάζοντας την πίστα, από προηγούμενους αγώνες είναι γνωστό ότι εκεί τα προσπεράσματα είναι περιορισμένα. Οπότε, οι συνηθισμένες προσπεράσεις γίνονται εξ’αιτίας ενός καθαρού Joker γύρου ή μιας καλύτερης εκκίνησης. Το άλμα που οδηγεί σε μια αριστερή είναι πολλές φορές δύσκολο γιατί με μια λάθος τοποθέτηση στην προηγούμενη στροφή μπορεί το αυτοκίνητο να είναι στραμμένο στην αντίθετη κατεύθυνση και μετά το άλμα να πρέπει να κάνει ο οδηγός υπερπροσπάθεια για να το “μαζέψει” και να στρίψει αριστερά. Δείτε τον Loeb στο βίντεο του τελικού και θα καταλάβετε…

Δεύτερος, λοιπόν, συνεχόμενος αγώνας που κερδίζει το Focus RS RX με τον Bakkerud στο τιμόνι, την ώρα που πίσω του τον καταδίωκαν δύο Peugeot. Ο Νορβηγός κοίταζε στον καθρέφτη του κι έβλεπε έναν 9-άκις παγκόσμιο πρωταθλητή – Loeb – με τον teammate του Timmy Hansen να παλεύουν για τη νίκη. Βέβαια ο Hansen ήταν πιο κοντά στον Bakkerud, αφού στην εκκίνηση πετάχτηκε πρώτος, ενώ στα μέσα του τελικού ο Loeb κόλλησε πίσω απ’τον Marklund και έχασε αρκετό χρόνο. Όλα αυτά τα εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο ο Bakkerud περνώντας μπροστά από τον Hansen στον τελευταίο γύρο, όταν εκείνος έκανε τον γύρο Joker. Η τύχη, όμως, ήταν με το μέρος του Loeb αφού στην τελευταία στροφή το χειρόφρενο του Hansen κόλλησε, οι πίσω τροχοί μπλόκαραν και τελικά τερμάτισε τρίτος. Μάλιστα, στο τέλος του αγώνα ο 22-χρονος Σουηδός είπε ότι έβγαλε τον ώμο του στον 3ο γύρο, αλλά συνέχιζε να πιέζει! Τόση ένταση υπάρχει στους αγώνες Rallycross. 

press%2F2016_6_Hansen_Loeb_

Ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία Mattias Ekstrom έχασε έδαφος, αφού εγκατέλειψε στον τελικό από πρόβλημα στο ηλεκτρικό γκάζι. Όχι τόσο πολύ, ώστε να απειληθεί η πρώτη θέση απ’τον Solberg ο οποίος δε βρήκε ρυθμό και για πρώτη φορά στη φετινή σεζόν, δεν κατάφερε να προκριθεί στον τελικό κι έμεινε 7ος. Η διαφορά τους είναι ακόμα μικρή, στους 5 βαθμούς και με τους υπόλοιπους οδηγούς να ανεβαίνουν γρήγορα, αναμένεται μεγάλη μάχη στους επόμενους αγώνες. Μπορεί τα δύο Peugeot να κλείδωσαν τις θέσεις του podium, οι θέσεις 4 και 5, όμως, ανήκαν στα δύο VW Polo RX των Marklund και Kristoffersson που έσωσαν την παρτίδα για την Volkswagen Σουηδίας στον εντός έδρας αγώνα. Lock-out από Σουηδούς στις θέσεις 3 έως 6, δείχνοντας πόσο σημαντικό είναι να πάρεις μια νίκη στην πατρίδα σου. Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, η ομάδα του Ekstrom συνεχίζει να είναι μπροστά από τα Peugeot, παρά το 2-3 που έκαναν. Σ’αυτό βοήθησε και η 8η θέση του Heikkinen που πάντα προσφέρει πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα με τον Ekstrom. 

press%2F2016_06_SWE_HANSEN_%28201%29  press%2F2016_06_SWE_BAUMANIS_%28202%29

Το Rallycross αλλάζει ήπειρο και μεταφέρεται στον Καναδά για έναν συναρπαστικό αγώνα στα μέσα Αυγούστου, παίρνοντας έτσι ένα μικρό διάλειμμα για το καλοκαίρι. 

Αναλυτικά τα αποτελέσματα και οι βαθμολογίες στην ιστοσελίδα του RallycrossRX:

logo

 

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments