Seat Ibiza FR 110hp

Αν θες στ’αλήθεια ένα αυτοκίνητο, όχι μόνο για την πόλη, με compact διαστάσεις που μπορεί ταυτόχρονα να χωρέσει τις βασικές σου ανάγκες σε ένα ταξίδι, τότε γιατί δεν παίρνεις ένα Seat Ibiza; Το ισπανικό μικρό είναι μια value for money επιλογή με μοντέρνα κι όχι βαρετή εμφάνιση και μια πολύ ενδιαφέρουσα συμπεριφορά στο δρόμο. Πιο σπορτίφ και περισσότερο συμμετοχική για τον οδηγό.

Στην κορυφαία έκδοση vision έχεις και πλήρη εξοπλισμό με cruise control,  κάμερα οπισθοπορείας, βοήθεια στις λωρίδες αν και είμαι σίγουρος ότι πολλοί από εσάς συμπεριλαμβανομένου κι εμένα θα το βγάζετε απ’ευθείας off. App connect, διζωνικό κλιματισμό και προγράμματα οδήγησης.  Το καλύτερο, όμως, με την MQB πλατφόρμα που βασίζεται και το Polo είναι οι χώροι που δημιούργησαν για αυτά τα μικρά αυτοκίνητα. Άνετα για τους πίσω και με τετοιο χώρο αποσκευών που πριν λίγα χρόνια θα ήταν αρκετός για ένα μικρομεσαίο πόσο μάλλον για ένα μικρό πόλης της κατηγορίας Β. Τα 355 λίτρα σου καλύπτουν πολλά από όσα έχεις να πάρεις μαζί σου στο ταξίδι και ακόμα και με παιδικό καθισμα πίσω μπορείς να βολέψεις αρκετά με το μισό κάθισμα ριγμένο. Ελάχιστα έκατσα πίσω, όμως, έχω την εντύπωση ότι είναι λίγο πιο στριμωχτά για τα κεφάλια, καθώς η οροφή είναι ελαφρώς κεκλιμένη.

Το FR έχει βασικό κινητήρα τον χιλιάρη τρικύλινδρο με 110 ίππους και με 25 χιλιάδες υπάρχει και ο 1,5 4-κύλινδρος με 150 ίππους. Αυτό είναι το τρικύλινδρο σύνολο της Seat  με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Είναι ήρεμο και ραφιναρισμένο λες και είναι 4-κύλινδρο. Οι 110 ίπποι και τα 200 Nm ροπής του δίνουν μια ευκολία στο δρόμο, πάρα τη 17-αρα, καθώς τα 1160 κιλά δεν είναι και τόσα πολλά για να κινηθούν. Το βοηθούν οι πρώτες σχέσεις στο κιβώτιο να φτάσει στα 100 σε 10,5 δευτερόλεπτα που κάποιες από τις φορές που το μετρήσαμε ήταν πάνω από 11 αν το παρακάνεις στο γκάζι στην εκκίνηση. Εκεί που δεν θα σε απογοητεύσει καθόλου είναι στην κατανάλωση. Έχω κάνει πάνω από 250 χιλιόμετρα αυτές τις μέρες και στο μεγαλύτερο ποσοστό τους έχω βαθιά το πόδι στο γκάζι. Κι όμως, έχει γράψει μέση κατανάλωση 7,5 λίτρα στα 100. Βλέπεις όταν είναι τέρμα γκάζι να φτάνεις 9, 9 μισή λίτρα και μόλις το αφήσεις λίγο να πέφτει αμέσως στα 6 με 7. Δεν συζητώ για το όταν πας χαλαρά, βλέπεις με τη μία νούμερα κατω από 5 ή συνεχώς στο 5. Με 40 λίτρα ντεπόζιτο ίσως δεν σου γεμίζουν το μάτι. Όμως όταν δεις σχεδόν 700 χιλιόμετρα αυτονομία τότε σίγουρα θα σου γεμίσουν και τα δύο μάτια!

Δείτε όλη τη δοκιμή, αναλυτικά εδώ:

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Νεότερο
Παλιότερο Περισσότερες ψήφοι
Inline Feedbacks
View all comments