Νέο Seat Leon e-Hybrid

Tο SEAT Leon υπήρξε πάντα ο βασικός πυρήνας πωλήσεων της SEAT. Τώρα, το νέο μοντέλο στην 4η γενιά του, βοηθά τη μάρκα να κινηθεί σε μια νέα κατεύθυνση καθώς ο κόσμος μετατοπίζεται προς ένα εξηλεκτρισμένο και βιώσιμο μέλλον.

Το SEAT Leon συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία που χάραξαν οι προκάτοχοί του, αλλά περνάει στο επόμενο επίπεδο όσον αφορά τη συνδεσιμότητα, το δυναμισμό και την ασφάλεια. Η τελευταία έκδοση που ξεκινά μόλις την εμπορική της πορεία είναι το Leon plug-in hybrid, το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της μάρκας, που αποτελεί βασικό μέρος της ηλεκτρικής προιοντικής επίθεσής της, το οποίο είναι διαθέσιμο τόσο στην 5θυρη όσο και στην Sportstourer έκδοσή του.

Η τέταρτη γενιά Leon ενισχύει την αποδοτικότητα της με ένα plug-in υβριδικό μοντέλο (e-HYBRID) που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1.4 λίτρων TSI 110kW, με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 85kW, για παραγωγή συνδυαστικής ισχύος 150kW/204PS και 350Nm ροπής. Το νέο SEAT Leon e-HYBRID είναι το πιο ισχυρό και αποτελεσματικό SEAT Leon.

Χάρη στη μπαταρία ιόντων λιθίου 13kWh, το SEAT Leon μπορεί να ταξιδέψει έως και 64km (72km σε NEDC) σε λειτουργία all-electric, ενώ όταν χρησιμοποιείται και ο βενζινοκινητήρας, το SEAT Leon e-HYBRID μπορεί να φτάσει τα 800 χιλιόμετρα αυτονομίας.

-ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Το SEAT Leon φέρνει μαζί του μια ισχυρή σχεδιαστική εξέλιξη: η ανακαινισμένη γλώσσα του εξωτερικού και του εσωτερικού σχεδιασμού του δίνει ισχυρότερο χαρακτήρα, βοηθούμενο από τις βελτιωμένες συνολικές αναλογίες και τις πιο αποφασιστικές όψεις και ομαλότερες γραμμές. Το ολοκαίνουργιο Leon φωτίζει τον δρόμο στην κατηγορία με μια σειρά καινοτόμων τεχνολογιών φωτισμού, όπως φωτισμό εσωτερικού περιβάλλοντος, πίσω φως coast to coast, με δυναμικά φλας, προβολείς Full LED και φώτα καλωσορίσματος.

-ΠΛΗΡΩΣ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ
Το Leon είναι το πρώτο πλήρως συνδεδεμένο αυτοκίνητο της SEAT: η συνδεσιμότητα στο αυτοκίνητο (Full Link συμπεριλαμβανομένου του ασύρματου Android Auto και CarPlay, λειτουργίες και υπηρεσίες που βασίζονται στο διαδίκτυο) σας κρατά συνδεδεμένους με τον έξω κόσμο. Ο συνδυασμός του SEAT CONNECT και του συστήματος e-HYBRID παρέχει ακόμη μεγαλύτερο έλεγχο στο όχημα, με ένα ευρύτερο φάσμα λειτουργιών που ελέγχονται από την εφαρμογή – συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών διαχείρισης της μπαταρίας – είτε εντός είτε εκτός του οχήματος.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Εσωτερική καύση και ηλεκτρική ενέργεια σε απόλυτο συγχρονισμό, μεγιστοποιώντας παράλληλα το δυναμισμό. Ο κόσμος αλλάζει και απαιτεί μείωση στις επιπτώσεις του στο περιβάλλον. Η ηλεκτροδότηση είναι το κλειδί για την επίτευξη των απαιτήσεων του μέλλοντος και το SEAT Leon eHYBRID έχει αναπτυχθεί ακριβώς με αυτό τον στόχο.

Η SEAT εκμεταλλεύτηκε την πιο προηγμένη διαθέσιμη τεχνολογία κινητήρα, ενσωματώνοντας την στο υβριδικό plug-in, έτσι ώστε το SEAT Leon να προσφέρει τα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης και οδηγικής ικανότητας, ισορροπημένο τέλεια με την ανάγκη μείωσης των εκπομπών ρύπων και των επιπτώσεων στο περιβάλλον. Η ανάμειξη γνωστών συστημάτων καύσης, βελτιστοποιημένη μετά από δεκαετίες έρευνας και ανάπτυξης, με την απλότητα των ηλεκτρικών εξαρτημάτων, φέρνει μια προηγμένη οδηγική εμπειρία που δεν έχει ξαναδεί το SEAT Leon.

Το προηγμένο υβριδικό plug-in συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1.4 λίτρων 150PS (110kW) TSI με ηλεκτρικό κινητήρα 115PS (85kW), μπαταρία ιόντων λιθίου 13kWh για παραγωγή συνδυαστικής ισχύος 204PS (150kW) και ροπής 350Nm.

Η μονάδα TSI 1,4 λίτρων χρησιμοποιεί την τεχνολογία υπερσυμπιεστή και άμεση έγχυση για μεγιστοποίηση της απόδοσης, ενώ η διάμετρος και η διαδρομή της 74,5 και 80,0 αντίστοιχα και ο λόγος συμπίεσης 10,0/1 βοηθούν την ομαλή λειτουργία της μονάδας. Ο κινητήρας καύσης έχει διαμορφωθεί ειδικά για να λειτουργεί τέλεια στην υβριδική ρύθμιση plug-in.

Συνδεδεμένο με τον ηλεκτρικό κινητήρα, το σύστημα μπορεί να εναλλάσσεται άμεσα μεταξύ των διαφορετικών τρόπων οδήγησης. Η παροχή ισχύος είναι ομαλή ανεξάρτητα από τον τρόπο λειτουργίας του οχήματος. Και ως ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα της ηλεκτρικής πρόωσης, η παροχή ισχύος σε λειτουργία μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα έρχεται ακαριαία, παρέχοντας μια ξεχωριστή δυναμική.

Η plug-in υβριδική έκδοση παρέχει μια ηλεκτρική εμβέλεια έως και 64km σε WLTP (72km σε NEDC) χρησιμοποιώντας την ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στην μπαταρία του οχήματος – ιδανικό για αυξημένη απόδοση ή για να ταξιδεύετε σε δρόμους της πόλης όπου οι κανονισμοί για την ποιότητα του αέρα είναι πιο αυστηροί – και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ταχύτητες έως 140km/h. Και όταν υπάρχει η ανάγκη οδήγησης για μεγαλύτερη απόσταση, το SEAT Leon e-HYBRID προσφέρει τη δυνατότητα χρήσης του βενζινοκινητήρα, ώστε να φτάσει τα 800 χιλιόμετρα χωρίς ανεφοδιασμό.

Ο οδηγός διατηρεί τον έλεγχο του συστήματος και μπορεί να επιλέξει να διατηρήσει την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, εξοικονομώντας την για καταστάσεις όπου απαιτείται οδήγηση μηδενικών εκπομπών. Και όταν η μπαταρία εξαντλείται, το σύστημα μετάδοσης κίνησης επιστρέφει σε υβριδική λειτουργία. Μόλις πλησιάσετε σε μια πηγή τροφοδοσίας, η μπαταρία μπορεί να συνδεθεί και να αναπληρωθεί σε μόλις 3 ώρες και 40 λεπτά χρησιμοποιώντας φορτιστή 3,6kW (Wallbox) ή λιγότερο από 6 ώρες χρησιμοποιώντας φορτιστή 2,3kW.

Το Leon e-hybrid χρησιμοποιεί τεχνολογία αυτόματης μετάδοσης DSG για μεγιστοποίηση της απόδοσης. Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων του SEAT Leon επωφελείται τώρα από την τεχνολογία shiftby-wire έτσι ώστε ο επιλογέας ταχυτήτων να μην συνδέεται μηχανικά στο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά να χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά σήματα για την αλλαγή.

Λόγω της ηλεκτρικής ενέργειας, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του Leon e-HYBRID κυμαίνονται μεταξύ 25-30 g/km ενώ το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί μόλις μεταξύ 1,1 – 1,3 λίτρων καυσίμου για να ταξιδέψει 100km σύμφωνα με τον επίσημο κύκλο δοκιμών WLTP.

Ενώ η αποδοτικότητα είναι κρίσιμο χαρακτηριστικό του SEAT Leon e-HYBRID, η δυναμική, η απόδοση και η απόλυτη οδηγική απόλαυση παραμένουν εξαιρετικά σημαντικές. Για το λόγο αυτό, το όχημα παραμένει ένα συναρπαστικό SEAT.

To βάρος είναι ισορροπημένο μεταξύ του εμπρός και πίσω μέρους του οχήματος. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο κινητήρας και το PCU ενώ στο πίσω μέρος βρίσκεται η μπαταρία ιόντων λιθίου και το ρεζερβουάρ καυσίμου. Το SEAT Leon e-HYBRID ζυγίζει 1.614 κιλά στην 5θυρη έκδοση και 1.658 κιλά στην έκδοση Sportstourer. Αλλά χάρη στη ρύθμιση του πλαισίου του οχήματος με τα MacPherson μπροστά και ένα σύστημα πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω μέρος, καθώς και το άμεσο τιμόνι, το SEAT Leon e-HYBRID είναι σε θέση να προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης.

Χάρη στο DCC Dynamic Chassis Control του SEAT Leon, η οδήγηση και ο χειρισμός του οχήματος μπορούν να αλλάξουν ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις του οδηγού, κάνοντας το όχημα πιο άνετο ή πιο στιβαρό. Η προσαρμοστική τεχνολογία του πλαισίου διαβάζει συνεχώς τις συνθήκες του δρόμου, ενώ εξετάζει επίσης τις κινήσεις του τιμονιού, το φρενάρισμα και την επιτάχυνση, για να προσαρμόσει την ανάρτηση, βελτιστοποιώντας την απόσβεση σε κάθε τροχό. Αυτή η δυνατότητα προσαρμογής σημαίνει πως ανεξάρτητα από τις συνθήκες, ανεξάρτητα από το ποιος είναι ο οδηγός, το SEAT Leon e-HYBRID μπορεί να παρέχει τα σωστά χαρακτηριστικά οδήγησης την κατάλληλη στιγμή.

Το SEAT Leon e-HYBRID ξεκινά πάντα σε ηλεκτρική λειτουργία (όταν η μπαταρία είναι επαρκώς φορτισμένη). Η μονάδα μεταβαίνει σε υβριδική λειτουργία εάν η ενεργειακή ικανότητα της μπαταρίας πέσει κάτω από ένα ορισμένο επίπεδο ή εάν η ταχύτητα αυξηθεί πάνω από 140 km / h. Στην υβριδική λειτουργία, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να διατηρήσει την κατάσταση φόρτισης, να την αυξήσει ή να τη μειώσει σε ένα καθορισμένο επίπεδο. Αυτό καθιστά δυνατή την οδήγηση σε αστική περιοχή αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια και με μηδενικές εκπομπές.

Το αυτοκίνητο είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες στην Ελληνική αγορά, ενώ για την περίοδο του λανσαρίσματος θα ισχύσει ειδικό προωθητικό πρόγραμμα για την ανάπτυξη της «πράσινης» κινητικότητας, με όφελος -2.500€ για όλες τις εκδόσεις.

TΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Κινητήρας 1.4 TSI
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4-cyl – 16v
Κυβισμός 1,395cc
Διάμετρος Χ Διαδρομή 74.5 x 80.0
Σχέση συμπίεσης 10:1
Ηλεκτροκινητήρας 85kW/115PS
Μπαταρία 13kWh
Χρόνος φόρτισης 3hrs42-> 3.6kW/h & 5hrs48 -> 2.3kW/h
Μέγιστη συνδυαστική δύναμη 150kW/204PS
Μέγιστη συνδυαστική ροπή 350Nm
Μέγιστη ταχύτητα 220km/h
Ηλεκτρική αυτονομία WLTP: 58-64km
Εκπομπές CO2 WLTP: 25-30g/km
Κατανάλωση WLTP: 1.1 – 1.3 litres/100km

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments